Orlando Bloom

FaNi

Tajusin nyt vatsa että näyttelijä jonka julistetta olen etsinyt ja johon olen aivan ihastunut (ulkonäön perusteella) onkin Orlando Bloom!!!
Oon jo pitkään miettiny että kuka "ittu on toi upee ja sexy näyttelijä ja sain vasta äskettäin tietää et se onkin Orlando Bloom!!
Vittu et se on niin ihana!! en oo ikinä ennen ollut mikään Bloom FaNi mutta nyt oon!!!
Onko muita FaNeja?

69

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Orlando Bloom

      Olen otettu. Haluasitko tavata?

      • FaNi

        Tottakai mä haluun tavata sut!!!

        (Hei mä en kyl tarvinnu mitään pelleily viestei)
        *Ei vittu!*


    • Sunny

      Se on oikeesti ihan tajuttoman ihana!!!

      • nu fan

        Miten joku voi olla niin söpö ja hyvä näyttelijä?
        Liian hyvä ollakseen totta! Seurusteleeks se?!! :)


      • jessuli
        nu fan kirjoitti:

        Miten joku voi olla niin söpö ja hyvä näyttelijä?
        Liian hyvä ollakseen totta! Seurusteleeks se?!! :)

        Onks kellää orlyn faniposti ossaa???!!! jos tiiätte nii voitteks kertoo?! aika pikaisesti kiitos...
        orly


      • ...
        jessuli kirjoitti:

        Onks kellää orlyn faniposti ossaa???!!! jos tiiätte nii voitteks kertoo?! aika pikaisesti kiitos...
        orly

        Täälläpä faniposti osoite Herra Bloomille:

        Orlando Bloom
        c/o Spanky Taylor
        3727 W. Magnolia Blvd.
        Burbank, CA 91505
        Usa

        Saat todennäköisesti takaisin Orlando Bloomin painetun nimmarin, aitoa et saa suoraan :).


      • LotrFani
        ... kirjoitti:

        Täälläpä faniposti osoite Herra Bloomille:

        Orlando Bloom
        c/o Spanky Taylor
        3727 W. Magnolia Blvd.
        Burbank, CA 91505
        Usa

        Saat todennäköisesti takaisin Orlando Bloomin painetun nimmarin, aitoa et saa suoraan :).

        että toi osoite toimii?


    • anduril^

      Siinä Orli oli kyllä aika raasu... söpöhän se kyllä oli, mutta aika pikkupoika... niinkun kyllä varmaan sen roolihahmoon kuulukin! Mua kävi sitä ihan sääliks, kun see konttas sielä maassa, ja kävi kiinni veljensä jalkaan... Me oltiin kattomassa sitä luokan kanssa, siis yksityis näytöksessä, ja mä vaan huutelin sille et: "Nouse ylös, nouse ylös" kaikki vaan vähän katto... xP

    • Mirka

      Luin lehdestä että hänellä on lapsena diagnosoitu dysfasia. Hyvin on pärjännyt siitä huolimatta.

      • DiLaris

        hei mirka!!!

        satutko yhtään muistamaan että mistä lehdestä olisit sen lukenut ja koska!?! olen aika paljon käynyt orlandosta jutut läpi mutta tämä tieto oli todellinen yllätys! ja hyvä sellainen sillä miul oli lapsena todettu myös dysfasia... olisin hyvin kiitollinen jos satut vielä muistamaan että mikä oli tämän tiedon lähde. (kiitos etukäteen)


      • huolestunt
        DiLaris kirjoitti:

        hei mirka!!!

        satutko yhtään muistamaan että mistä lehdestä olisit sen lukenut ja koska!?! olen aika paljon käynyt orlandosta jutut läpi mutta tämä tieto oli todellinen yllätys! ja hyvä sellainen sillä miul oli lapsena todettu myös dysfasia... olisin hyvin kiitollinen jos satut vielä muistamaan että mikä oli tämän tiedon lähde. (kiitos etukäteen)

        Hei mä en selviä näistä jutuista, lopettakaa jo. (kierii maassa)


    • Orlando on paska

      Orlando Bloom on muuten ruma, ja en nyt haluu särkee sun "rakkautta" mutta en tiä miten sä tähä TOSIASIAAN suhtaudut sillä jos et viel tienny niin nyt sil kyl on tyttöystvä, mutta ennen sillä oli useempaankin otteeseen poikaystäviä, eli se oli HOMO! Sori, jos nyt muutat mieles, mutta mä ainakin oon Johnny Deppin puolella, se on osi Sexy ja ihana!

      • Orlando Bloom fani

        Orlando Bloom on niin söpö ja hot!!!!
        Haluisin tavata sen joskus ihan niinku livenä.


      • suklaapoika jali

        on deeppiä shittiä ja elää ihan depiksessä kulissiavioliitoossaan ruman kurpan kanssa. muka hetero, mai äässs ;'D deppihän on suklaapoikia jos kuka


      • Orlando Bloom fani
        Orlando Bloom fani kirjoitti:

        Orlando Bloom on niin söpö ja hot!!!!
        Haluisin tavata sen joskus ihan niinku livenä.

        Orlaando Bloom on ihan paras näyttelijää 4 ever!! Se on vaan niin ihana, söpö, cool, hot... I


      • turpa kii vaan

        Sinä se täällä oot paska!! Jos väität tuntevas sen niin jopa minä, tosifani mutta ei-henkilökohtainen ystävä, voin sanoo et SÄ ET TIIE YHTÄÄN MITÄÄN!!!! Ja jos se olis homo, vaik ei oo, nii mitä pahaa siin ois? Tekiskö seksuaalinen suuntautuminen ihmisestä huonomman ja vähemmän hotin? Painu sä vaan kotiis, vitun ruma homo-vastainen rasisti-idiootti-paska!!!!!


    • OrlandoFan

      Orlando on niin hot!

      Mä oon hänen fani ja oon tienny hänestä kauan. Hän on loistava näyttelijä ja very very HOT!!

      • vvvvvvvv

        "iih ihanaa voiku se on söpö hot" , tarviiko droolata tuolleen jonkun näyttelijän perään?! kannattaa etsiä ihan oikea poikaystävä.

        ja ps. se on ihan keskiverto näyttelijä, ei lahjakkaimmasta päästä mutta kaikilla olkoon mielipiteensä.


    • OB<3

      tosta fanipostiosotteesta ni mulla oli eri ku lähetin postia orlandolle. Juu nii mäki oon sen tooooosi suuri fan ja jos joitai kiinnostaa ni mult voi kysyy, tiiän todennäkösesti vastaksia orliin liittyen. :)))

      P.S. ORLANDO BLOOM ON NIIIIIIIIIIIIIIN IHANA SÖPÖ HOTTIS LUTUNEN KOMEE HYVÄNNÄKÖNEN ETTEI DEPP VOITA SITÄ EES SILLO KU LEHMÄT LENTÄÄ!

      • isäs

        mihin osoteeseen sä sit lähetit ja lehmien ei tartte lentäää ku JOHNNY VOITTAA JO :"D


      • Johnny!!!!!

        Depp on ihan vitu paljo paremman näkönen ku orlando! Kato nyt hiukan deppin kuvii ku se on ollu sellane 25 vuotias. Sitä paitsi, orlando on 12 vuotta nuorempi, ett!!!!
        Haistakaa vaa vittu


      • ----------------
        Johnny!!!!! kirjoitti:

        Depp on ihan vitu paljo paremman näkönen ku orlando! Kato nyt hiukan deppin kuvii ku se on ollu sellane 25 vuotias. Sitä paitsi, orlando on 12 vuotta nuorempi, ett!!!!
        Haistakaa vaa vittu

        Just sen takii orli voittaa kosk se on ihana ja hot eikä mikää vanhus niinku johnny!!!!


    • Jorulehdestä luin

      että Orlando on kihloissa ja pienen pojan isä.

    • legolas

      no sähän oot oikea sherlock ku nyt vast luit juoru lehdestä :"D

    • OB<3

      tarttee koska ei tuu ikin voittaa:DD ja osote:



      Fan Mail Address:

      Orlando Bloom
      Independent Talent Group Ltd.
      Oxford House
      76 Oxford Street
      London W1D 1BS
      UK






      kannattaa kattoo osotteita: fanmail.biz :)))

      • isäs

        EI TARTTE AJAJAJAJ ON VOITANUT JO :"D


        jajaaj aijaaaa ajajajajaj saikko ees vastausta ? :"D


      • OB<3
        isäs kirjoitti:

        EI TARTTE AJAJAJAJ ON VOITANUT JO :"D


        jajaaj aijaaaa ajajajajaj saikko ees vastausta ? :"D

        OMG!!? tänään ku tulin kotii ni mua odotti pöydällä kirje missä oli mun omaa käsialaa... avasin sen ja siellä oli KUVA ORLANDOSTA JA NIMIKIRJOITUS!! meinasin siinä sit pyörtyy ja sydän hakkaa vieläki!! puol vuotta siihen meni et vastas mut kyl hyvää kannattaa odottaa


      • Orlando Bloom fani<3
        OB<3 kirjoitti:

        OMG!!? tänään ku tulin kotii ni mua odotti pöydällä kirje missä oli mun omaa käsialaa... avasin sen ja siellä oli KUVA ORLANDOSTA JA NIMIKIRJOITUS!! meinasin siinä sit pyörtyy ja sydän hakkaa vieläki!! puol vuotta siihen meni et vastas mut kyl hyvää kannattaa odottaa

        Ääh!!!! Oon sulle kade!!! Mäkin aion kirjottaa sille. Toivottavasti saan vastauksen! :)
        Ps. Orlando Bloon EI TODELLAKAAN oo paska!!!


      • OB<3
        Orlando Bloom fani<3 kirjoitti:

        Ääh!!!! Oon sulle kade!!! Mäkin aion kirjottaa sille. Toivottavasti saan vastauksen! :)
        Ps. Orlando Bloon EI TODELLAKAAN oo paska!!!

        samaa mieltä!:)


      • isäs
        OB<3 kirjoitti:

        OMG!!? tänään ku tulin kotii ni mua odotti pöydällä kirje missä oli mun omaa käsialaa... avasin sen ja siellä oli KUVA ORLANDOSTA JA NIMIKIRJOITUS!! meinasin siinä sit pyörtyy ja sydän hakkaa vieläki!! puol vuotta siihen meni et vastas mut kyl hyvää kannattaa odottaa

        no oliks siel jtn tekstii vai kuva ja nimmari vaan ? :"DD


      • OB<3
        isäs kirjoitti:

        no oliks siel jtn tekstii vai kuva ja nimmari vaan ? :"DD

        kuva misä luki "all the best" ja sit se nimmari! IHANAA


    • OB<3

      ja onks jollain twitteriä sillä siel voi seurata sitä ja nii...??

    • OB<3

      en oo saanu vastausta, mut luin yhest lehdest et niil voi mennä kolmeki kuukaut et ne ehtii yipäätäs lukee sen kirjeen... et onnee vaa jos aijot lähettää ja kerros sit jos saat vastauksii :))))

      ja deppi ei voita orlii

      • isäs

        no ajoin lähettää täs joku päivä :"D ja Depp voittaa =) YLIVOIMAISESTI !! :"D ja tottakai kerron kun SAAN =))


      • OB<3
        isäs kirjoitti:

        no ajoin lähettää täs joku päivä :"D ja Depp voittaa =) YLIVOIMAISESTI !! :"D ja tottakai kerron kun SAAN =))

        hahaaxd voi sua pikkast ku et tajuu et orlii ei voita kukaa!!!:)))


      • isäs
        OB<3 kirjoitti:

        hahaaxd voi sua pikkast ku et tajuu et orlii ei voita kukaa!!!:)))

        ja HA HA HA HA HA HA MUKA EI VOITA KUKAAN ! :"D niin tietty eihän sitä ketään JOHNNYN JÄLKEEN VOITA :"D


      • DEPPPPP

        DEPP VOITTAA ORLIN 6600- 0 KATTOKAA VITTU NIITTE NAAMOI SOKEET ITIKAT!


    • OB<3

      ja muuten tietäx joku mist sais orlandon julistei.. vaiks joku nettisivu tai jtn.. :)) olis meinaan iha kiva saada ;D

      P.S. "isäs" : minkä ikäne oot? olis kiva tietää :))

      • isäs

        samaa oon kans miettiny :"D , joten en ainakaan mä tiiä

        p.s . "OB"


    • OB<3

      haha mietitää(;

      • isäs

        :"D hyvä !


    • OB<3

      ja onks sul fb:tä? :DD kyselen ny vaa vaikkei liity orlii

      • isäs

        no kyllä hän mulla on :"D


      • OB<3
        isäs kirjoitti:

        no kyllä hän mulla on :"D

        selvääh ;DD


    • isäs

      :"D

      • OB<3

        orlandol on muute tänää synttärit;DD


    • obis

      no täääälhän juttu luistaa viimeks 13.1.2012 jooo oli pakko :)

    • jaaa....

      mut tiiätääkö kukaan tuleeks uusinpaan pirates of the garibeanii ORLANDO bloom ?? :?

      • Orlando Bloom fani

        En usko kun Elisabethin ja Willin tarinahan vähän niiku päätty ja ne ei ollu neloses. :(


      • viitonen

        No... vitoses tulee kyl (melko varmasti) Will takas, näyttelijästä en tiiä... mut ei Will oo Will ellei Orli näyttele sitä! Ja se paska Angelica sais jo ottaa hatkat...


    • OB<3

      siis tarkotaks sitä neljät osaa?

    • jaaa...

      en se hän on jo tullut =) mut niin kuin viidettä mikä on tulossa ?

      • OB<3

        no sit mä en kyll tiedä:D


    • iiiiiiiiii

      Minä!!!! Orlando ja Johnny Depp!!!!!

      • KUMPIKAMPI.COM

        KUMPI? ORLI VAI DEPP?


      • Johnny!!! <3<3<3
        KUMPIKAMPI.COM kirjoitti:

        KUMPI? ORLI VAI DEPP?

        DEPP!!!!!


      • JohnnyDepp<3
        Johnny!!! <3<3<3 kirjoitti:

        DEPP!!!!!

        Johhny tietty! Oooteks sokei?


      • JohnyCristopherDepp!
        JohnnyDepp<3 kirjoitti:

        Johhny tietty! Oooteks sokei?

        Johnny voittaa vaik mikä ois!


    • HAISTAKAAAAPA NYT JO

      VITTU TEIÄN KAA, ORLANDO EI VOITA IKINÄ DEPPII JA FANIPOSTIT ON PERSEESTÄ! ORLANDOLLE TULEE POSTIA JOKA PÄIVÄ MILJOONA, NI LUULETTEKS ET SE EHTII VASTATA TEIL, SIL ON ISO FIRMA, JOKA KLIKKAA JOTAIN POSITIIVIS TEIÄN TYHMIIN VIESTEIHINNE. USKOKAA NYT ET HOLLYWOOD TÄHTEE EI KIINNOSTA VASTATA SUOMALAISLUUSEREITTEN PASKAAN!!!

      • OB<3

        tai sit oot vaa kateelline ku sain vastaukse ja ite et oo saanu jos oot lähettäny ;P


    • OrlandoB<3<3

      Tääl ois yks 13-vuotias fanityttö!
      Orlando Bloom on tosi komee ja söpö mahtava näyttelijä.
      Rakastan Pirates of the Caribbean elokuvia ja mulla on ne kaikki DVD:nä. Kun Wil Turner tuli ekan kerran esille, mä ihastuin heti! Se on niin söpö ja ihana

      • JosseBosseHosse

        Joo mäkin oon 13-vuotias tyttö ja se on mun lempinäyttelijä!!! Se on niin söpö ja pitäs lähettää tohon osotteeseen postia sille


      • Bloom_faN
        JosseBosseHosse kirjoitti:

        Joo mäkin oon 13-vuotias tyttö ja se on mun lempinäyttelijä!!! Se on niin söpö ja pitäs lähettää tohon osotteeseen postia sille

        Mä oon 12 ja samaa mieltä!!


    • Orly fani<3

      Hei tyypit! Minäkin olen Orly fani ja tahtoisin tietää kokemuksia fanipostin lähettämisestä ja vastauksesta. Ja kumpi osoite on oikea?

      Orlando Bloom
      c/o Spanky Taylor
      3727 W. Magnolia Blvd.
      Burbank, CA 91505
      Usa

      vai

      Orlando Bloom
      Independent Talent Group Ltd.
      Oxford House
      76 Oxford Street
      London W1D 1BS
      UK

      • ...

        No ei ainakaan alempi, sehän asuu Hollywoodissa.


    • Bloom_faN

      Oon 12 v. tyttö ja fanitan Orlandoo ihan hirveesti!!!!!!! Se on paras näyttelijä ikinä!!!!! Etenkin Hobitissa, TSh:ssa ja Pirates of the Caribbeanissa Orly on ihan tajuttoman ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Minä

      Toi oli vähän loukkaavaa kun sanoit , että Johnny Depp on vanhus ja näin , kuules tulet itsekkin huomaamaan , että olet jossain kohtaa elämääsi päälle 50 . Numerohan se on vaan , eikö totta ?
      No mut sit asiaan. Orlando on todella hyvä näytteliä ja komee

    • Lollipoooooppinen

      Lel näitä on hauska lukee tälleen pari vuotta myöhemmin😂😂

    • Tintsku

      Mm. Taru Sormusten Herrasta ja Hobitti elokuvat on tultu kateltua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe