yyteri ja nakuilijat..

pieni esiteltävä

Nakuranta ja normaali ranta ovat erikseen.

Nakuilijat kertovat että heitä kiinnostaa vain naturismi, alastomana rannasta nauttiminen eikä siinä ole mitään perverssiä mukana.

Ok, miksi siis he eivät pysy nakurannalla, vaan kikkeliä on pakko tulla esittelemään normaalille rannalle dyynien päälle ja nimenomaan siihen kohtaan johon on naisporukka päättänyt pyyhkeensä laittaa ja haluavat ottaa aurinko rauhassa?!

Siis jos mitään itsensäpaljastamishimoja ei kerran ole, miksi ei voi pysyä siellä nakurannalla joka on sille tarkoitettu?

Ei meitä kiinnosta nähdä alastonta minimunaista vanhaa läskimahaa dyynin nokassa.

Voisiko joku naturismia harrastava vastata tähän että miksi ei voi pysyä alueella joka on heille tarkoitettu?

23

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ada. eiku Amsterdam

      Mites ne seitsemän neitsyttä tiesi pienen pippelini mitankin jos ei yhtään kiinnostanut. Nämä samat neitsyet jotka pystyttivät leirinsä selvästi nakurannan puolelle.

    • sick fuckers4233

      Olen myös huomannut saman ilmiön, itseään ja pientä pipuliaan toisille haluavat esitellä noin 60 vuotiaat paskamahaiset rumat vanhat äijät, eivätkä tosiaan pysy siellä nakuranna puolella vaan monta sataa metriä normirannan puolella.

      Johtunee siitä, että nakurannalla ei muita pervoja käy joille voisi itseään esitellä.

      Lupaan että ensi kerralla kun käyn perheen kanssa rannalla, niin "keskustelen" dyynien takana todistajien silmiltä suojassa sedän kanssa, mikäli esittelee itseään kun lapseni ovat paikalla ja olemme normirannan puolella.

      Lupaan että se "juttutuokio" jää muistiin pervopapoille.Sairaita paskoja..


      T: Iso Arto.

    • Porilainen nainen

      Saman olen huomannut,että itsensäpaljastelijat ei pysy omalla puolella!
      Ei se auta,vaikka kuinka kääntää katseensa pois tai vaihtaa paikkaa, itsensäpaljastelija tulee perässä tai siirtää paikkaa, että varmasti on esillä!
      Enemmän valvontaa Yyterin rannoille!

      • satunnainenmatkailij

        mä en tiedä missä nakurannan raja tarkalleen menee mutta suurinpiirtein kumminkin. sillontällön on kukkulan korkeimmalla kohalla seissyt papparainen kekkalat esillä. mitä tuollaiset kuuskymppiset paapat oikein luulee itestään? nauroin murkkuikäisen tyttäreni kanssa joskus yhtäkin pappaa. itte olimme melko kaukana nakurannasta mutta kyllä sen näkee jos siellä korkeimmalla kohalla joku seisoo.
        taisi joskus niitä nakuilijoita mennä alasti uimaankin, onko luvallista?
        en ole tiukkis mutta joku roti sentään! ketä kiinnostaa ryppyinen, yliruskettunut vanha pienimunainen kurppaäijä?


    • qqqaw

      entä ne naiset, jotka kävelevät kaupungilla lähes maitokannut paljaana...

    • nakuranta pois

      Eikä niiden pervoilijoiden touhu jää pelkästään seisoskeluun vaan pikemminkin sen pippelin seisoskeluun. Siellä ne kulkee pitkin rantaa runkkien samalla ja nauttien pikkulasten katselusta... Kyllä olisi taas kirveelle käyttöä..

    • se on jämti

      ja naiset näyttelee kaduilla maitokannujaan... kyl pitäis kauka-aukkoja naaraitten puseroissa rutkasti pienentää..

    • Harleyman

      mua ei kiinnosta uinti eikä muutenkaan yyteri, mut voisin näiden tekstien lukemisen jälkeen vaikka tulla paikan päälle ja näyttää näille mulkunheluttelijoille miltä se yyterin hiekkadyyni maistuu. oikeesti oksettaa tällänen meininki, tavataan dyyneillä.

    • pooooollli

      nakuilu on luonnollista. ihminen on syntynyt alastomana ja alastomuutta ei tarvitse hävetä. tänne kirjoittelevat nyt ahdasmieliset ihmiset..

    • pikkukikulivaari

      nakuilu luonnollista? pysykää paskat sitte siellä omalla rannallanne niin kukaan ei valita!

    • ddsss

      kyllä minä tarkkaan tiedän, missä pitää olla, mutta ei se etä minua käymässä katsomassa naapurirantaa.
      diidaa..näin käyskentelen nakuna

    • Porilainen nainen

      Ristiriitaista kuinka naisilta vaaditaan seksikästä pukeutumista ja sitten kun sitä antaa, joku valittaa. Mikään ei kelpaa.
      Noh, itse en kylläkään kulje itseäni esitellen kaupungilla :D
      Ja ei ole todellakaan luonnollista kulkea pitkin uimarantaa, keskellä lapsiperheitä RUNKATEN tai muuten vaan hipelöiden omaa alakertaa ja persettä.

    • turpasaunottaja

      nimimerkki 24cm jo kertoo kaiken, pervoilemassahan siellä käyt rannalla.

      naiset eivät kulje rinnat paljaana, pelle, kuten sinulle on jo kerrottu tuhannesti mutta ei vaan mene kalloon.

    • NakedTruth

      Varmasti jotkut itsensä esittelijät kulkevat ns. textiilipuolellakin mutta niin myös tekevät uimapuku tyypitkin. Nudistipuolella näkyy perheitä kävelemässä pitkin rantaviivaa edestakaisin vaikka varmasti tietävät että saattaa (hui kauheeta) jonku kikuli tai tissi näkyä. Prkl rantaviivaa riittää kilometritolkulla sinne oikeallekin päin joten menkää sinne ettette järkyty.

    • porilaine1

      on aikas ahdas mielistä porukkaa.. mulla on ainakin elämästä selvät sävelet en puutu muitten asioihin mut pidän myös huolen että se on myös toisinpäin jos joku tykkää olla nakusillaan niin mitä sitten jokainen taplaa tyylillään. kaikki ihmiset on saman arvoisia oli sit revat ja kikkelit paljaana tai ei.

    • olet hintti

      Mielenkiintoista että jatkat 2 vuotta vanhaa rantaketjuun tekstiä keskellä talvea.Et taida olla se penaalin terävin kynä.

    • -Body-

      Itse en ole naturisti, mutta olen käynnyt ihan kokemuksen vuoksi ottamassa aurinkoa nuderannalla. Ensimmäisellä kerralla 2 miestä tulivat muna kädessä ehdottelemaan, toisella kerralla siskoni ollessa siellä ,yksi nudisti kauniisti tuli runkkaamaan hänen viereensä! Itse haluan mennä sinne sen vuoksi, että se on vapauttava kokemus, En todella siksi, että Kaipaan seuraa!!! Minustakin on TODELLA törkeää toimia seksuaalisia halujaan tyrkyttäen ja ehdottaen, koska joillakin ihmisillä on eri motiivit mennä sinne! Eipä sekään menoa haitannut, että olin siellä mieheni kanssa...samaa kyttäilyä ja kävelyä 10 sentin päästä oli edelleen. On kaikkien ihmisten oikeus saada käydä siellä ja ottaa aurinkoa rauhassa! Seuranhaku paikat ovat muualla!

    • Etelään kun

      menee yleiselle nakurannalle ei sillä kukaan ketään kyylää.Olen tavannut siellä myös suomalaisia ihan aatamin ja eevan puvussa.

    • PieniTirri

      Minulla on niin pieni tirri, et kukaan ei sitä nää ja siksi voin vapaasti nakuna pyöriä missä haluan..

    • hyi rumat ihmiset

      kyllä ne vanhat naisetkin aika oksettavia on roikkuvine nahkoineen ja tissitkin on kuin tyhjät perunasäkit, säälittävää

    • Nakut pois

      Nakurannan saisi siirtää johonkin muualle, Herrainpäiville tai Karhuluotoon. Nykyinen sijainti on väärä.

      • Pervot saunan taa

        Nakurannan saisi siirtää jonnekin mielenterveysosastolle jossa puidaan itsensäpaljastelijoiden ongelmia.

        Ennen itsensäpaljastelu oli sentään rikos ja siitä joutui vastuuseen.Nykyään pervot saavat heilua missä vaan lasten keskellä ilman tuomiota.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe