Eipä ollut kaukana Oululaisten voitto RR pojista eilen, Bolion poissa olo näkyi aika selvästi. Jos Oulun valmentaja oli malttanut ottaa ne kaksi fiell goal ja kun
aikaa oli kellossa 4 minuttia, olisi potkaissut pitkän eikä väkisellä onsidea, olis
Oulun pojat voittaneet ton matsin, eipä ollut Preston hereillä asiassa tai sitten yritti väkisellä saada vaan täysiä pisteitä drivestä.
NL vs Rajaritarit
11
256
Vastaukset
- 36363636
jos ja jos
- juupajoopa99
Juu juu, paska homma jos valmentaja ryssii voiton joukkueelta, eikä pelaajat valmentajalta !
- titityyt
Oulu on kyllä osoittanut kuuluvansa vaahteraliigaan. Hieno kausi nousijajoukkueelta.
- tuupovAaRan juntti
olipa kovat jaardit rangaistuksia Oululla 10/179. keskiarvo 17,9y/rangaistus.
Oulu on kyllä ollut pirteä tulokas.- Tilastoihmo
Ihmeelliset luvut kun suurin rangaistus on 15 y. Nopeasti laskettuna oikeampi luku lienee 95 y
- 22+22
Ehkä tuossa yksi syy, miksei noita tilastoja liitosta julkaistakkaan heti, vaan niitä joudutaan "säätämään" oikeiksi.
- 45
Ai että liitosta joku alkais naputtelee tilastoja uusiksi? In my äääääääässssss!
- 12+9
itseasiassa kyllä näin olen kuullut. Videoiden peusteella on muutamat erittäin hakuammunnalla tilastoidut laitettu Norosen toimesta uuteen uskoon. Hyvä Roope! :)
- Uusi Sheriffi
Tilastot on kylla kyseisesta pelista miten sattuu. nimet taitaa olla kirjoitettu suht oikein, mutta muuta ei sitten olekaan...
- 0+0
joo tilastomies on kattonu peliä valkosella kepillä!
- 11+3
Hei, se tilastoija ratkaisi tän pelin. MVP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k573949Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k92551Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721416
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901069
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55894