Sätkätupakka?

toppasätkäsaatana

Mikä on paras sätkätupakka? Ajattelin alkaa sitä polttaa hylsyillä ja koneella. Tykännyt niitten mausta enemmän, ja pääsee vielä eroon itsestään sammuvien tupakoiden kemikaaleista ja liimasta!

Näitä olen maistanut kavereitten antamina sätkinä (muistaakseni):

Sininen, punainen ja vihreä Pall Mall
Sininen Smart (vanhaa erää/vanha logo)
Kultainen ja punainen Bonus

Kultaisesta Bonuksesta tykännyt eniten. Punainen PM ja Bonus tuntuivat myös hyvälle kun olivat vahvoja. Siniset maistui ookoolle, ja vihreä PM oli melkosta sontaa kun otti kurkkuun hirveästi.

Joku sopivan menttoolimainen ( ei liian vahva kuten PM) sätkätupakka olisi mainio vaihtoehto minulle. Tai jos semmoista ei ole vaan kaikki samanlaista paskaa, otan kultasta Boonusta.

19

15827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cancer fun

      Sätkistä tulee nopeasti syöpä!

      • toppasätkäsaatana

        Oikeesti? Syöpä? Siis... Kiitos kun tiedoitit minulle tästä. En tosiaankaan tiennyt mitä voi tapahtua tupakoinnista vaikka siitä on moni valistanut ja jankannut.
        Kiitos pelastit elämäni.


      • Anonyymi

        Voi vittu 🤣


    • tupakkimiässs

      Punainen Bonus on minulla palanut jo vuodesta 2002 lähtien. Sitä suosittelen. Mutta jos metholia haluat niin L&M menthol on sopiva vaihtoehto.

    • E-savuke

      Sininen LM, mieto suht puhtaan makuinen, itse en muuta polttanut, vahvemmat liian tervaisia.
      Kannattaa kuivattaa tupakka ennenkuin tekee sätkiksi, makua tulee lisää eikä kerää keuhkoihin limaa lähellekään yhtäpaljon kuin kostea tupakka.
      En enää polta siirryin e-savukkeeseen.

      • toppasätkäsaatana

        En uskalla kuivattaa koska voivat helposti mennä kitkeriksi. Ja ensimmäinen kerta kun teen omia sätkiä


      • E-savuke
        toppasätkäsaatana kirjoitti:

        En uskalla kuivattaa koska voivat helposti mennä kitkeriksi. Ja ensimmäinen kerta kun teen omia sätkiä

        Ei ne kitkeriksi mene, maku muuttuu selkeämmäksi ja aidommaksi.

        Mutta hei, siirry sinäkin e-savukkeeseen ei tarvitse tervaa eikä niitä satoja kemikaaleita keuhkoihin vetää, itse polttanut tupakkaa 40 vuotta nyt puolitoista viikkoa e-savuketta, ei maistu tupakka enää hyvälle äsken kokeilin polttaa yhden sätkän. Nikotiinipitoista nestettä joutuu toki tilaamaan ulkomailta mutta se käy helposti ja on laillista.


      • tup.orja
        E-savuke kirjoitti:

        Ei ne kitkeriksi mene, maku muuttuu selkeämmäksi ja aidommaksi.

        Mutta hei, siirry sinäkin e-savukkeeseen ei tarvitse tervaa eikä niitä satoja kemikaaleita keuhkoihin vetää, itse polttanut tupakkaa 40 vuotta nyt puolitoista viikkoa e-savuketta, ei maistu tupakka enää hyvälle äsken kokeilin polttaa yhden sätkän. Nikotiinipitoista nestettä joutuu toki tilaamaan ulkomailta mutta se käy helposti ja on laillista.

        Mikä ja millainen se E-savuke on ja miten kallis? Mistä tilataan sitä nikotiinipitoista nestettä


      • finnvapelta
        tup.orja kirjoitti:

        Mikä ja millainen se E-savuke on ja miten kallis? Mistä tilataan sitä nikotiinipitoista nestettä

        Finnvapella on kehuttu Justfrogin aloituspakkaus 26€, johon sisältyy myös nikotiininestettä ja vaihtoatoja.
        http://www.finnvape.com/product/949/justfog-1453-ultimate-single-kit
        Finnvapelta voi nikotiininesteitäkin tilata lisää ja maksutavaksi käy normaali verkkopankki. 30ml pullo maksaa 10€ ja kestää n. 10 päivää.



      • Sätkijä

        Lisäaineeton West Source 6,20e Toppa! Ei ole kitkerää- Tupakoitsija voi olla kuitenkin katkera kun aloitti moisen pössyttelyn? Jos haluaa hyvää halvalla voin suositella. Suurin osa Sätkätupakoista olleet liian vahvoja tai tervaisia vain itse pidän miedoista ja "pehmoisista" Savuista!


      • sätkijä
        Sätkijä kirjoitti:

        Lisäaineeton West Source 6,20e Toppa! Ei ole kitkerää- Tupakoitsija voi olla kuitenkin katkera kun aloitti moisen pössyttelyn? Jos haluaa hyvää halvalla voin suositella. Suurin osa Sätkätupakoista olleet liian vahvoja tai tervaisia vain itse pidän miedoista ja "pehmoisista" Savuista!

        West sininen on miedompi vaihtoehto saattaa olla muitakin nykyään niistä saa mitään selkoa kuin ennen luki kuinka paljon tervaa ja nikotiinia jne..määrät!


    • toppasätkäsaatana

      Päätin ostaa kultasta Bonusta. Selvästi helpompaa polttaa kuin tehdastupakkaa kun ei ole sitä liimaa ja kemikaalia joka sammuttaa ne :)

      • 2r2t2

        Samaa itsekin Maxina käytän.


    • toppasätkäsaatana

      Btw E-savuke ja tupakkimiässs, en ole sattunut löytämään L&M purutupakkaa täältä. Vain yleisimpiä löytyy kuten Pall Mall, Smart, Bonus, Aroma ja muita joita en muista.

    • IltaSäkki

      Osta itselles joku kunnon laite: http://www.sahkotupakat.fi

      Ja ota siihen monta makuu. Ei kunnon laitteista tule huonoa makua. Monet kiina paskat polttaa sen nesteen ja tuo mukanaan paskan maun.

    • newbie vaper

      mitä tupakkamakuja suosittelette vasta aloittaneelle "höyryilijälle"? entä nikotiinipitoisuus jos aikasemmin poltin noin puol askia päivässä?

      • ....

        Cigarrillos Naturales 12mg/ml vahvuisena. Ei mitään hedelmämehuja. Jos alkaa kovasti tehdä mieli analogista niin tätä vetää syvälle henkeen niin olo rauhoittuu.


    • Ostin uutta kultaista bonusta ja maku oli vaihtunut ja kuivatti suuta. Olen polttanut bonusta 20v. ja nyt pitänee vaihtaa merkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe