Mersun SLS AMG

parempaa kuin 5eksi

On se SLS AMG kyllä upea auto. Jo moottorin käynnistyksen jälkeen tulee tunne, että "nyt teen jotain laitonta". Sitten kun lähdet ajmaan hitaasti kaksoikytkinvaihteisto paukuttaa suurempaa sisään ja ennen kuin huomaatkaan köröttelet 50 km/h 6. vaihteella moottorin pyöriessä tyhjäkäyntikierroksia.

Ohjaus on herkkä ja tarkka, mutta auta armias kun painat kaasua! Vaihteiston automaattimoodi tipauttaa pari pykälää pienemmälle, ja johan mennään!

Muta paras hetki on, kun kaasupoljin painuu aivan lattiaan. Pakoäänet ovat suorastaan törkeän voimakkaat ja moottori vetää ihailtavan vahvasti. Keraamiset jarrut pysäyttävät leikin tarvittaessa hyvin nopeasti.

Olin positiivisesti yllättynyt SLS AMG:stä. Jokapäiväiseen ajoon sopiva, mutta tarvittaessa niin julma, että F430 Scuderia alkaa vaikuttaa perheenäidin kauppakassilta.

21

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisieksi

      Niinku mitä on viisieksi ?

      • hugo bo55

        5iinäpä sitä miettimistä sinulle ;)

        terveisin
        HUGO BO55


      • SavileRow
        hugo bo55 kirjoitti:

        5iinäpä sitä miettimistä sinulle ;)

        terveisin
        HUGO BO55

        Tarkoittaako nimimerkkisi että ostat pukusi kaupasta?! O tempores, o mores!


    • fkfklf

      onse mersu nii hyvä merkki ;)

    • ap.

      Aika hiljasta. Ei kenelläkään muulla ole täällä foorumilla kommenttia SLS AMG:stä???

    • reijästä
      • ap.

        Voi kuule: CL65:lla ei ole mitään tekoa SLS AMG:n kanssa!

        Ja sinä reijästä huutelija: laita vaikkapa linkki videoon, jossa itse ajat ketjun aiheena olevaa autoa. Ketjun aloittajana toki minä aloitan:

        http://www.youtube.com/watch?v=TZkSotFpncM

        Voit osallistua jatkokeskusteluun aiheesta, kun olet postannut videon, jossa ajat em. autoa. Eli tässä ketjussa Mersun SLS AMG:tä. Täällä puhutaan ajokokemuksista, katsos.


    • v8 powerii

      alottajan koeajo on kyllä hienosti suoritettu lukemalla sls amg esitettä ja eipä se sls amg mikään niin hurja peli ole siinähän on vaan 575hp ja kun omassa mesessäni on 500hp niin ei se mitään ferrarin 430 voita vaikka tehoja enemmän onkin, pitää kuitenkin muistaa kuinka paljon auto painaa. ferrarin tehopaino suhde kuitenkin parempi ja muutenkin tehty enemmän radalle. SLS AMG toki on hieno ja kaikinpuolin suorituskykyinen peli, mutta en nyt ihan lähtisi vertaamaan ferrariin.
      Mutta pidän itse kyllä enemmän mersun V8 koneen äänimaailmasta.

      • ap.

        Anteeksi KUINKA????

        Minä ajan SLS AMG:llä tällä videolla:

        http://www.youtube.com/watch?v=TZkSotFpncM

        joten esitteitä en lukenut arviointiani varten. Lisäksi fakta on se, että F430 Scuderia tuntuu lasten lelulta SLS AMG:hen verrattuna. Paperilla Ferrari saa esittää mitä tahansa arvoja ja lukuja, auto tuntuu ajossa lelulta! Huomaat asian, kun olet ajanut molempia. Lupaan sen.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Anteeksi KUINKA????

        Minä ajan SLS AMG:llä tällä videolla:

        http://www.youtube.com/watch?v=TZkSotFpncM

        joten esitteitä en lukenut arviointiani varten. Lisäksi fakta on se, että F430 Scuderia tuntuu lasten lelulta SLS AMG:hen verrattuna. Paperilla Ferrari saa esittää mitä tahansa arvoja ja lukuja, auto tuntuu ajossa lelulta! Huomaat asian, kun olet ajanut molempia. Lupaan sen.

        Laitoin videon alkuun "Rakkaudella suomi24:n epäilijöille..."

        http://www.youtube.com/watch?v=TZkSotFpncM

        Nyt video on paljon parempi, vai mitä?


    • reijästä

      CL 65:ssa näyttäis olevan 680 horsea,ja tässä SLS AMG:ssä 575,joten missä tässä oikeen mennään? GT-R:ssä 550hv ja mese näkyy tulevan kaukana perässä!! uuden GT-R:n saa suomesta 130 000 egua, paljonkos tämä sinun ihannoima SLS AMG maksaa? joka ei näytä GT-R:lle pärjäävän?

      • ap.

        Oletko ajanut molempia, tai edes ollut kyydissä? Usko pois että se GT-R on tunnelmaltaan köykäisempi kuin SLS AMG. Nopeampia se toki saattaa olla, mutta SLS:n tunnelmaa on vaikea lyödä.


    • reijästä

      oletko itse valmis maksamaan pelkästä tunnelmasta yli kaksinkertaisen hinnan GT-R:ään verrattuna? minä en!

    • reijästä

      ja ettei totuus jäisi huomioitta,niin tuossa muutama synkkä tuokio GT-R:n gabiinista!!!!!! hevosia n.1500!!!!!

      • reijästä

    • reijästä

      niin,ja kaikki tämä vaan sen takia,että autoja osataan tehdä muuallakin,kuin pelkästään amg:n pajalla.

    • homo olet

      nii säkö omistit sen 1.2 litrasella koneella olevan micran ku sun mielestä se tuntuu kulkevan hurjalla 50 hevosella sls kovempaa

      • Stilo_kuski

      • jeaAMG71
        Stilo_kuski kirjoitti:

        Ei ole micraa. Ajan Fiatilla. Tässä mennään moottoriradalla 400 hevosvoimaiselta Honda NSX:ltä karkuun:

        http://arosuzi.1g.fi/kuvat/Dyny Alastaro 25.7.2011/alastaro 25.07-2011 109.JPG
        http://arosuzi.1g.fi/kuvat/Dyny Alastaro 25.7.2011/alastaro 25.07-2011 132.JPG

        Ei päässyt poika ohi pääsuoralla vaikka oli 300 hevosvoimaa ENEMMÄN tehoa käytössä. Olisitko uskonut?

        Tämmönen se amg on vaan aika tykki. Itte olen 24 ja on lapsi. Vknloppuna pyysin sen kyytiin hän on 9 :-) pelaili kännykällä sanoin ennenkun löin laatan pohjaa että pidä kiinni. Ei ei ei piyänyt kiinni pää niskatukeen ja kännykkä lensi ihq helvettii!! :*) hehg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe