Ripsien pidennys Kuopiossa??

Räpsyt

Kenelle kannattaa mennä Kuopiossa laittamaan ripsien pidennykset? Ja mitä mahtaa laitto / huolto kustantaa?

Kiittää tiedosta jo etukäteen! :)

32

12479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uudet ripset

      Itseäkin kiinnostaisi kovasti tuo tieto? :)

      • Anonyymi

        Paras ripsiseerumi - https://nplink.net/z7tjdenr
        Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja näkyivät ensin alarips (joita ennen eiissä ollut..) . Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennysharavat! :D Ripset ovat myös paljon tummentuneet ja kaartuvat riittää, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun piti taivuttimella vääntää ja hartaastia.


    • ripsitin

      jooo muakin kiinnostaisi että missä niitä voi käydä huoltamassa hyvästi ja halvasti :)

      • kaikenlaista000

        Hyvää ja halpaa ei tahdo saada. Jos haluat ammattimaisesti tehdyt ripset, niin niitä et ilmaiseksi etkä edes puoli-ilmaiseksi valitettavasti saa.


    • Silmät säihkyen

      Ihan ehdottomasti parhaat ripsien pidennykset saa Kauneuspalatsista Jenniltä.
      Olen kokeillut monia ja Jenni osaa homman:)

    • Kokeillut monia

      Kyllä Jenniä suosittelen myös kovasti! Osaa laittaa hyvin ja kestää saunomiset, kylpylät ja jumpat. Harmittaa vaan kun muutan itse e-Suomeen ja joudun etsimään uuden laittajan, yhyy :(

      • ....

        Ai niin se on Funky Face ei kauneuspalatsi vaikka niissätiloissa onkin:)


    • hanibel<3

      paljon maksaa noin ?

      • tutta343

        hinnasto löytyy tekijän sivustolta


      • diipada
        tutta343 kirjoitti:

        hinnasto löytyy tekijän sivustolta

        Kynsi-ja kauneusstudio Susamaria, on kampaamo Ilmeen tiloissa. Kuopiossa ekana aloittanut.


      • enpä ehkä
        diipada kirjoitti:

        Kynsi-ja kauneusstudio Susamaria, on kampaamo Ilmeen tiloissa. Kuopiossa ekana aloittanut.

        enpä tiiä. olin tyytymätön.
        Ripsiä oli vähän vaikka sanoin kyllä maksavani extraa räpsysipsistä.
        Lisäksi ripset olivat useamman karvan klimpeissä. ja yläripset liimautuivat alaripsiin kiinni laiton aikana. Hirmu isoja liimaklönttejä.

        En oo kuopiosta hyvää vielä löytänyt.


      • tiedoksi1
        enpä ehkä kirjoitti:

        enpä tiiä. olin tyytymätön.
        Ripsiä oli vähän vaikka sanoin kyllä maksavani extraa räpsysipsistä.
        Lisäksi ripset olivat useamman karvan klimpeissä. ja yläripset liimautuivat alaripsiin kiinni laiton aikana. Hirmu isoja liimaklönttejä.

        En oo kuopiosta hyvää vielä löytänyt.

        Ei ole enää vanhat tekijät Ilmeellä kuin ennen. Vanhat lähti pois syyskuun alussa ja sitten siellä aloitti jotkut uudet. Että varmaan siksi huono kokemus.


    • asdasdafaff

      kuulin että joku tekee ihan yksityisesti saaristokaupungissa. jos joku tietää jonkun joka tekee yksityisesti, vähän halvemmalla ja silleen siis, niin voisi olla ystävällinen ja ilmoittaa=)

    • tretr

      Petoselta JB Lashes ripset sertifioidulta teknikolta, joka tekee kotonaan. Uusilla hintaa 60 e. [email protected]

      • tyuiu2

        Ja taas näitä pimeitä tekijöitä! Minulta ei tipu armoa, käräytän heti, kun tiedän kuka tekijä on kysessä. Tehkää töitä niin kuin niitä kuuluu tehdä -rehdisti ja maksakaa veronne..%&())() Onko tämä kotihoitola terveystarkasettu ja leimat paperissa? Onko vastuuvakuutukset kunnossa?


      • hellihanseni

        JB Lashesin viralliselta sivustolta ei löydy yhtään sertifoitua tekijää JB.lle Kuopiosta.


    • näin kuulin

      Studio Charismassa tekevät tytsyt ovat tehneet kuopiossa pisimpään ripsiä. Ovat siis muuttaneet Ilmeen tiloista syyskuun alussa pois. Ilmeellä uudet tekijät....

      • charsimapilaaripsesi

        älkää ikinä menkö charismaan, tekivät volyymiripsistä todella harvat ja lyhyet vaikka pyysin samanlaista mitä minulla oli jo silmässä (toisella paikkakunnalla laitetut volyymit).


    • hih5

      charisma

    • mäkinkylläkäräytänyh

      Ja taas näitä pimeitä tekijöitä! Minulta ei tipu armoa, käräytän heti, kun tiedän kuka tekijä on kysessä. Tehkää töitä niin kuin niitä kuuluu tehdä -rehdisti ja maksakaa veronne..%&())() Onko tämä kotihoitola terveystarkasettu ja leimat paperissa? Onko vastuuvakuutukset kunnossa?

      Vitun idiootti! Jo joku tekee sitä kotonaan, niin entäs sitten? Tarvitsee nyt muutaman ripsenlaiton takia laittaa toiminimeä pystyyn. Käräytä nyt koko maailma. Sinunlaisten urpojen takia maailma on parempi paikka, silloin kun olet vainaa.
      JA Apua sertifikaattikin puuttuu, voi herranjumala,,maailman kirjat sekaisin., Kyllä täällä helsingissä laitan ihan 30€ räpsyttimet ja ihan ammattilaisella. Ripsen materiaali hinta muutama euro, aitoa minkkiä ja on sertifikaattia senässä
      ja kaikkee niinköö..Kyllä Savossa on julmaa asua..huh, huh..

      • ripsiteknikko

        Kukahan se tässä nyt on idiootti. Selvästikkään ei yrittämisestä ole pienintäkään hajua... voi voi, tehdään kaikki pimeenä, näin se yhteiskunta toimii...dorka.


    • minänäin

      päivärannan salessa oli joku ilmoitus, en muista oliko y-tunnus mutta käyntikortit oli ainaski. mutta ei hinnastoa.

    • TARE5265

      EI ILMEseen ainakaan.

      kävin siellä laitattamassa ripset ja piti mennä 4 pv jälkeen takaisn kun puolet oli lähteneet ja tämä korjaaja joka oli eri henkilö sai ne korjattua, mutta lopputulos oli muutamanpäivän päästä aivan kauhea.
      ripsiä törrötti irti ja ne pisti silmään.
      ensinnäkin halusin luonnollisen näköiset ripset, mutta hän laittoi paksuimmalla ripsillä mitä oli, ei keskustellut minun kanssa eri ripsivaihtoehdoista yms vaikka huomasi että olen ensikertalainen.
      silmiä kirjevi vielä monta päivää

      kävin korjauttamassa ripset ihan yksityisellä firmalla ja hän ihmetteli liiman määrää minun ripsissä. sanoi ettei näitä ole edes liuútettu juuriin asti ja liikaa on ripisiä laittettu.

      kannat ehdottomasti ihanaa ja taitavaa tekijää
      KAUNEUSHOITOLA COSMOS KIRSI ON IHANA JA HYVÄ TEKIJÄ!

      • 1+1

        Charismassa on hyvät laittajat


    • M.A

      Tehdään tähän nyt päivitystä ketjuun koska niin iloinen olen uusista ripsistäni :) Eli pari huonoa, sekä monta hyvää kokeillut, ja paras jälki tuli tässä uudessa paikassa www.mainkauneussalonki.fi/‎ kannattaa testata jos ripsistään välittää ja ilmettä haluaa kohentaa, minunkin silmien työnjäljen voi käydä katsomassa hänen facebook sivuillaan. Omistaja ja tekijä Mai on herttainen nainen ja niin siisti työnjälki kuin olla voi. Hinta kohdallaan ja tammitarjouskin oli vielä hyödynnettävissä.

      • henderi

        Onkohan ne sinun silmät missä ripset on liimattu osin luomeen kiinni? Kuvista näkyy selvästi..saattaa tulla allergisia oireita:/


      • Dr Phil
        henderi kirjoitti:

        Onkohan ne sinun silmät missä ripset on liimattu osin luomeen kiinni? Kuvista näkyy selvästi..saattaa tulla allergisia oireita:/

        Niistä tekoripsistähän näkee jo metrien päähän että eivät ole omat. Joistakin tulee katsojan mieleen kuin hämähäkki olis tarttunut silmään. Varokaa ettei tämä liima ja muut aineet vie teidän omia ripsejänne tai aiheuta allergiaa. Jokainen taaplaa tyylillään ja hurmaa tekoripseillään, hiustenpidennyksillään, silikoneillaan, värjäyksillään tai kauneusleikkauksillaan.. Mutta näin miehenä sanon että LUOMUNAINEN on paras ja kaunein!


    • tyytyväinen

      Hei.itse olen käynyt carlsonilla Tiialla ja olen ollut tyytyväinen. Hän perustaa nyt oman ja jatkan kyllä hänen palveluiden käyttöä. facebookissa näyttää olevan sivut missä kerrotaan että avataan 2.4 uusi ripsistudio savonkadulle :)

    • ripsienpidennys

      Löytyisköhän Kuopion hevosihmisistä ketään taitavaa ripsienpidennysten laittajaa joka olis halukas laittamaan ripsiä päikseen? :) Itselläni on ripsienlaittokokemusta yli kolme vuotta, nyt vain puuttuu kaveri jonka kanssa laittaa toisillemme...

      • Moi kaikki!
        Tarvitsisin ammattitaitoisen työntekijän (ripsipidennysten laitto olisi ensiaijainen tehtävä) osa-aikaisesti liikkeeseeni.
        hakemukset osoitteeseen [email protected]


    • senja6969

      homot

    • Anonyymi

      Suosittelen @ripset_by_lempi
      Ammattitaitoinen tekijä.
      Ihanapalvelu, mukava lepopaikka.
      Hinta taitaa olla edullisin.
      Hänen sivu https://www.ripsetkuopio.com

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe