AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / Pyykin kuivaus

Pyykin kuivaus

5 Vastausta 156 Lukukertaa
Olen 38v mies ja olen 37v Vaimolleni (2 lasta taloudessa) yrittänyt varmaan 15v opettaa että pyykki pitää kääntää oikeinpäin ennen kun se laitetaan narulle tai pyykkitelineelle kuivumaan. (Pesen ja laitan narulle varmasti 1/3 osan talouden pyykistä = n. 2 koneellista viikossa).

Eli kysymys kuuluu, onko se nyt ihan sama onko ne t-paidat, farkut, suorat paidat ja housut, sukat oikeinpäin vai nurinpäin narulla kuivumassa?
Ei ole sama, jos kuivaatte ulkona. Ulkona pitää aina olla nurinpäin. Muutoin aurinko haalistaa.
Ja jos ilmassa on siitepölyä, niin vaikka kuinka narulta oton jälkeen räväytät, voi jäädä näkyviä tahroja.

Siis aina ulkona nurinpäin.
Usein vaatevalmistaja suosittelee myös sisätiloissa tapahtuvan kuivauksen tapahtuvan nurinpäin. Uv-säteilyä kun pääsee sisällekin haalistamaan värejä. Kuivaajassa sitten taas mekaaninen rasitus kuluttaa vaatetta, että sielläkin nurinpäin.
Silitän vaatteet yleensä nurjalta puolelta, eli kuivaankin ne nurinpäin.
Eli vaimo oli oikeassa. TAAS. Mitenhän minä saisin mieheni ymmärtämään, että vaimo on yleensä aina oikeassa. 12 vuotta yhteiseloa, 2 lasta???
Ehdota sille, että otatte toisen naisen mukaan sänkyleikkeihin.

Varmasti ymmärtää nanosekunnissa, että olet oikeassa.
 /   /  / Pyykin kuivaus

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta