Kummitteleeko tuossa paikassa???

Mariittta

Onkohan nuo Juutuben "MAAKASPERÄ" videot totta vaiko tarua.
Tietääkö kukaan onko noita metsiä tutkittu ja että onkohan siellä mitään sellasta ku noissa videoissa väitetään. Vähän alkanu pelottaa tuo paikka.

30

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjdsjl32whh32l

      Ei kummituksia ole, minä haastan aina että menen yöksi yksin istumaan jonkun "kummitustalon" nurkkaan yksinään jos saan pullon viskiä kyytipojaksi.

      Silloin todistan että siellä ei ole mitään kummituksia.

    • gdsvvrydxbh

      Eipä taida kukaan uskaltaa tutkia kun siellä on niitä karhuja niin paljon.
      Yhden ampuivat metsästäjät mutta kymmeniä viellä on siellä syvemmällä. Sanovat jotkut että metsässä kummittelee myös.
      Paikasta liikkuu kaikenlaisia huhuja siitä mikä on jäänyt riistakameran kuvaan. Ei taida kannattaa nenäänsä tuonne pistää.

    • Kysynpä vain

      Missä ja mikä on Maakasperä? Kysyy ihan asiasta tietämätön maalaismuori?
      Olisi kiva tietää mitä on tapahtunut? Ennen vanhaan vanhojen riihien alla
      oli mäyränpesiä, ja niistä kuului kyllä kaameita ääniä - mutta ei ne kummituksia olleet - eläimiä vain!

    • Lyypekinmetsän varjo

      Maakasperä on iso metsäalue Pohjois-Hämeen ja Keski-Suomen rajamailla.
      Kerrotaan että metsässä on joskus tapahtunut hyvin ikäviä asioita.
      Legendat kertovat että metsässä asuu edelleen jotakin hyvin pahaa....
      Jotakin joka vie mennessään ne jotka sen kohtaavat.
      Aluetta on dominoinut viime vuosina poikkeuksellisen runsaslukuinen karhukanta jonka vuoksi harvat uskaltavat enää sinne mennä.
      Karhujen runsas määrä ja oudoksi muuttunut käytös liittyvät juuri siihen mistä edellä mainitut videot kertovat.

      • karhunpoika sairasta

        Katso iltapäivälehtiä... koko maailma käyttäytyy oudosti. paloittelusurmia, murhia keskellä päivää, terrorismia, lasten hyväksikäyttöä, luonnon katastrofeja...

        Vaikka mitä tässä saarnata, kun ette kumminkaan usko...


    • kiinnostunuu

      Mistä löytyy lisää infoa tuosta paikasta?????

      • Raaka Ake

        Videossa sanotaan että vastauksen voi löytää vain tuonne paikkaan menemällä.
        Joten kaipa se sitten siellä selviää kun menee vaan.


    • HulluPullo

      mitäsiäsio???

      • Pullon henki

        Pirusti karhuja ainaki.


    • Äänittäkää äänet

      Mitä pahoja siellä on tapahtunut? Murhia ? - Tappoja? - Eläinten tekemiä tuhoja?
      Vai vain eläinten yöllisiä ääniä???
      Ei tavallisia ihmisiä saa pelotella ilman syytä!!
      Kyllä maailmassa riittää pahuutta ilman "metsänpirujakin" - kunhan vain seurataan
      mitä TV:stä meille tarjotaan - siinä on "piruja" ihan tarpeeksi - etenkin ulkomailta!
      Sen tiedän, että yöllisiä huuhkajien, hirvien, kettujen, ilvesten ja mäyrien ääniä
      seuratessa hiukset nousevat pystyyn - ilman kummituksia!

    • Ääninen

      Mitä, kuuluuko sieltä metsästä jotakin ääniäkin??

    • huhuuhuuuu...

      huhuuuuuu....uuuu

    • Iiiinfoooo

      No vastakkaa ny joku joka asuu sielläpäin että mitä sielä on oikein tapahtunu jos siellä kummittelee nykyään!!!

    • Maakasperässä käynyt

      Metsässä liikkuu itsestään puut, siellä on aina paljon kylmempi ko muualla, kesälläkin saattaa olla nollassa vaikka muualla olis 20 astetta. Tavaroita häviää selittämättömästi. Metsässä liikkuu harmaa pienehkö hahmo ja isompi vaaleampi hahmo. Koskaan ei ole näkynyt eläimiä tai lintuja siellä. Monet kaverit on mennyt asenteella "ei mua pelota, ei sie mitään oo" mutta kummasti jokainen vaan on sieltä kiireellä pois lähtenyt. Paikka on todella karmiva, enkä halua jalallanikaan enään astua tuohon metsään.

    • Sissi Hämeestä

      Selittämätön kalman haju kuulemma myös.Oletteko te jotka siellän olette käyneet haistaneet sen? Oletteko nähneet niitä puita joissa on niitä silmiä?
      Karhuja siellä ainakin pitäisi olla vaikkei sitten muita eläimiä olisikaan.
      Joku sanoi että Elämänmäellä olisi myös nähty tuollaisia hahmoja ja kuulunut myös outoja ääniä!!! Pystyiskös joku laittaan nettiin kuvia tuolta paikoista ja linkittään ne tänne??? Please!!!

      • Tukka pystyssä

        Gookleta vaikka kummitustalo,kyllä löytyy tietoo.Tai kummitustalot.


      • linnantorni
        Tukka pystyssä kirjoitti:

        Gookleta vaikka kummitustalo,kyllä löytyy tietoo.Tai kummitustalot.

        Googleta Vehkalinna Pohjaslahti,ihana vanha kummitustalo.Olin siellä kakarana kesäsiirtolassa.


    • Lähelläon

      Tuossa Elämänmäestä

      • lähelläon

        Googleta > metsähallitus elämänmäki


    • Maakasperässä käynyt

      Joo puissa on selvästi silmiä, pelottavan näkösiä. Myös kaatuneissa puissa niitä on. Meidän piti ottaa kuvia sieltä mut ei kukaan siellä sitten enää muistanut ja niin kiireellä sieltä jouduttiin lähtemään ettei mitään kuvia saatu. Saunamökissä on joskus hirtetty ihmisiä ja tällä hetkellä siellä ilmeisesti asuu joku ihminen taia mikä lie olio on, ihmissudesta puhutaan. Todella karvanen ja terävät kulmahampaat ja pyöreet jännät silmät, ja todella outo. Itse olen alkanut tutkia tota paikkaa ja sen historiaa, kesällä olis tarkotus mennä käymään uudelleen sitten ko on enemmän tietoa ja rohkeutta.

    • Sissimirri

      Näittekö sen ihmiisuden. Kamalaa. Hyvä että pääsitte pois. Ei se haittaa jos ei niitä kuvia saanut, uskon kyllä muutenkin. Mäkin olin siellä kerran käymässä ja otin kuvia ihan vaan vaikken mitään nähnyt. Sitten kun kotona tuttkin niitää vähä tarkemmin nii mun mielestä niissä näky kyll joku hahmo.
      Sellanen hämärä hahmo mutt sillä oli joo isot pyöreet silmät ja rinnassa näky joku merkki. Mun mielestä siinä luki jotai TampereePalloVeikot tai jotai ja se veti röökii.

    • hcdiuy9 wh

      Jos nyt videot ja muut olen oikein ymmärtänyt niin noihin metsiin meneminen on turvallista kunhan ei ala penkoon vanhoja raunioita jos sattuu niitä löytämään. Tietysti voihan se olla niinkin että joku on niitä jo penkonut ja paha päässyt valloilleen.

    • maistaa

      Ruvennu talvetki lyhenee nii ettei vaa ois joku alkanu kääntelee sitä maakasperän metsässä sijaitsevaa veiviä mikä muuttaa maapallon kaltevuuskulman :SS

    • chesterfield96

      metsässä asustaa methersin henki

      • hä HÄ ???

        Ja mikäs se sitten on????


    • Maaga__

      nostan, haluaisin kuulla lisää tarinaa metsässä käyneiltä!

    • taruatarua

      Itse käytiin etsimässä mutta eihän sieltä mitään löytynyt. Mutta karmiva paikka klo 22 aikaan. Ääniä kuuluu mutta rakennukset varmaankin purettu? Uuudet etsinnät tänään (;

    • Täyttä paskaa.

    • En ees karhua nähny

      Kävin kesällä Maakasperän mettissä. Ei mitään erikoista. Samaa synkkää korpea kuin koko seutu muutenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe