Nordoutlet, kokemuksia?

Tytsy88888

www.nordoutlet.com

Onko kenellekkään tuttu verkkokauppa? Netistä en löydä yhtään suomenkielisiä kokemuksia kaupasta..mikä laittaa epäilyttämään. Virolainen kauppa on...merkkitavaraa myyvät, 100% alkuperäisiä? hmm..

21

5767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kokemuksia

      Hei!

      On kokemusta, tilasin kengät, koko oli loppuun myyty, sain nopeasti
      rahani takaisin, siis ihan ok, aion tilata kyllä jatkossakin.

    • ei kokemusta

      Olen miettinyt itse aivan samaa, joululahjaksi pitäisi kello ostaa ja tuolta löytyisi aika hyvän hintaisia opiskelijabudjetille, se vain että onko luottamista.. vai hyvää huijausta..

    • tyttötuollainen

      Itse kans tässä miettinyt ihan samaa, onkohan aitoja laukkuja yms? Huessin lompakkoja ja laukkuja tuolta katselin ja löytyki tosi kivoja.. mutta epäilyttää aitous..

    • P

      Aitoja ovat varmasti, mutta toimitus tuntuu takkuavan. Tilaus tehty viimekuun lopussa mutta tuotetta ei vielä ole näkynyt. Maksettu siis tilauksen yhteydessä

    • nettishoppi

      Hei!

      Onko kukaan saanut tyytyväisesti tilauksiaan nordoutlet.com:ista?

    • J

      Tilasin noin vuosi sitten kellon tuolta, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. En enää muista kuinka kauan toimituksessa meni, mutta kello tuli perille hyvin pakattuna laatikossa. Voin suositella :)

      • T

        Kuinka kauan toimituksessa suunnilleen meni ? :)


    • japjapp

      hellou, halusin nostaa tätä topicia jos useammalla olisi nyt kokemusta ko.kaupasta.

      suunnittelin itsekin kellon ostamista putiikista, mutta juuri tuo aitous mietityttää...
      hyvät ihmiset: mikäli olette tilanneet nordoutlet.com:ista tavaraa, onko toimitus ollut ripeää ja kamat aitoja? muuta pohdittavaa kaupan suhteen?

      kiitos vastauksista jo etukäteen :)

      • Kimallusta

        Juuri tilasin kellon ko verkkokaupasta. Kerron kokemuksia toimitusajasta ym kun saapuu perille.


    • Aitojako?

      Ovatkohan noi ihan aitoja? Katselin Guessin laukkuja, enkä oo kyllä ikinä nähny ton näkösellä logolla varustettuja Guessin laukkuja myynnissä. Tarkistin vielä Guessin sivuiltaki, eikä sielläkään oo missään noin pyöreetä G:tä, ja kun noilla ei ollu yhtäkään "normaalin" Guessin laukun näköstä laukkua myynnissä..

    • kuhankattelen1

      Kiinnostaisi itseäkin lisäkokemukset puljusta :)

      Firmahan on nimensä mukaan outlet ja esim. Guess ei taida verkkosivuillaan esitellä menneiden vuosien mallistoja. Eli olisko noi laukut jo jonkun ajan takaa jos logo mietityttää..

      • aito-oli

        Itse tilasin vastikään Fossilin kellon kyseisestä kaupasta. Kello tuli postissa hieman yli viikossa ja oli juuri sellainen kuin pitikin (ja aito). ilmoitukset tuli sähköpostiin kun kello lähti postiin ja siinä oli myös seurantakoodi jolla pystyi seurata paketin kulkua.


    • bjootori

      Yrityksestä

      nordoutlet.com aloitti toimintansa vuoden 2007 toukokuussa ja outlet.ee nimeä käyttämällä on erikoistunut tunnettujen muotisuunnittelijoiden tuotteiden myyntiin. Valikoimassamme on Michael Korsin, Guessin, Armanin, Hilfigerin, Marc Jacobsin, DKNY:n ym. tuotemerkkien miesten ja naisten t-paitoja, vapa-ajan paitoja, takkeja, puseroita ja kelloja. Suurin osa tuotteistamme on sellaisia, joita muualla Virossa et löydä.

      Asiakkaan kannalta nettikaupan varmana plussana ovat erinomaiset hinnat – suurien pysyvien kulujen, kuten vuokra, myyjät, häviöt jne., puuttuminen mahdollistaa tavaroiden myynnin edullisin hinnoin.

      nordoutlet.com myy vain alkuperäisiä tuotteita.

      Mietin että tilaan emännälle täältä tai sitten ebaysta michael korsin kellon.. ebayssa briteistä noin 190e posteineen, täältä 260.. mahtaakohan ebay olla aito..?

    • tyttööö123

      Tilasin kyseiseltä sivustolta 14.12 ja uskoin, että paketti ehtii perille ennen joulua. Laitoin vielä viestiä heille, että saapuuhan lompakko perille ajoissa ja minulle myös vastatiin paketin varmasti ehtivän ajoissa. Noh, jouluun 2 yötä ja ei ole saapunut. Voihan se vielä huomenna tulla, taitaa Suomen posti hidastella. Olisi pitänyt tilata aiemmin, ettei juuri jouluruuhkan alle...
      Paikassa kuitenkin halvat hinnat. Olin myös erittäin iloinen nopeasta vastauksesta viestiini. :)

      • meevi

        Sama vika..Nordoutletista lupailtiin että paketti varmasti ehtii jouluksi ja edelleenkään itella seurantanumerolla ei anna jälkeäkään tästä lähetyksestä. Harmittaa niin vietävästi...tilasin itse 10.12. Jossain nyt takkuaa ja pahasti..


    • NeitiD

      No kannattaa tilata ajoissa! Paketti tulee ulkomailta nii kai siinä menee aikaa?!
      Itse tilasin rannekellon lahjaksi ja olin itsekin epävarma aitoudesta ja ylipäätään tuleeko koko pakettia, mutta otin riskin ja tilasin. Maksoin tilisiirtona, koska en omista luottokorttia. Tilasin 3.8.14 ja paketti tuli 20.8. Joten tilatkaa ajoissa!
      Ei mitään pahaa sanottavaa kaupasta ole, aito kello tuli ja kaikki kunnossa. Plussaa myös ilmaisista postikuluista.

    • pettynt

      Tilasin ja totesin että tuotteet eivät todellakaan ole aitoja. Ei kannata tilata jos aitoja haluaa saada.

      • aassse

        Aitoja on takuulla,monesti tilanneena tiedän, Michael Korsin lompakosta lähetin kuvat valmistajalle ja takaavat että oli aito,tietävät kyseisen puljun.


    • Huijarit

      HUIJAUS SIVU! Älä tilaa mitään täältä!!!

    • EPI

      Hei, Tilasin Guessin laukun ja ei todellakaan ollut oikea vaan selkeä kopio. Palautus maksoi minulle 29,90euroa. Täältä firmasta ei tullut sen jälkeen edes vastausta, onneksi otin laskulla. EN TODELLAKAAN suosittele tätä kenellekään.

      • ccccccccccczz

        Aitoja ovat,hieman vanhempia malleja vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe