Elikkäs.. mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja hänellä on kaksi lasta aikaisemmasta liitostaan. Olen alusta asti tullut lasten kanssa toimeen ja lapset ovat jopa osoittaneet luottamuksensa minua kohtaan nostamalla kauheita raivareita. "mieheni" sanoi että jos hänen lapsensa hyväksyisivät minut, tulevaisuus olisi taattu sillä, että kuuluisin heidän elämäänsä. Noh.. se oli silloin... olemme tapailleet reilu 4kk ja parisuhteesta ei näy jälkeäkään. mies sanoo olevansa sitoutumiskammoinen ja ymmärrän toki entisen suhteen otettaessa huomioon. Mutta itse joudun hiipimään varpasillani koko tämän ajan.. koko ajan saa pelätä milloinka tämä ihanuus loppuu juuri kun on siihen päässyt tottumaan. Olen omassa kodissani koko tämän tapailumme aikana ollut yötä vain silloin kun mieheni on reissussa, niinkuin esim nyt. Hän palaa tiistaina reissultaan.. ulkopuolisen silmin katsottuna olemme pari, mutta silti saan kuulla päivästä toiseen miten hän ei halua suhdetta ja miten hän ei tarvitse minua tulevaisuuteensa, hän ei tarvitse enempää lapsia, mutta kyse on siitä haluaako hän, ja hän haluaa katsoa kunnolla ajan kanssa mitä tästä tulee.... hän suukottelee minua ja käyttäytyy muutenkin kuin olisimme pari.. en enään kohta tiedä mitä tehdä kun tuntuu että pää halkeaa... pahinta tässä on että itse olen päästänyt tunteeni valloilleen, ja kyseinen mies sanoi etteio mahda sille mitään että tunnen voimakkaammin häntä kohtaan mitä hän tuntee minua kohtaan.. kyse ei henkisellä tasolla ole kuitenkaan mistään fuckbuddy hommasta vaikka käytännössä näin periaatteessa onkin.. mies on sanonut pitävänsä, välittävänsä ja vaikka muuta.. mutta en pääse kärryille miehestä.. mitä minun kannattaisi tehdä että mies tajuaa tosissaan mitä menettää jos päästää minut käsistään.. alkaa olemaan jo kaikki vaihtoehdot käyty läpi... ja ps. mitä tulee tuohon seksielämään niin mies sanoi että jopa selibaattitapailut käyvät päinsä, ettei ole väliä annanko vai en, ja testasin tätä eikä hän kinunut kertaakaan, loppupeleissä minulla petti pokka enkä kestänyt enään.. joten seksistä tässä ei ole kyse...
parisuhde vaiko ei?
6
160
Vastaukset
- epätoivoinenn
sekin vielä että miestä on turha yrittää tehdä mustasukkaiseksi, sillä sitä hän ei ole.. ei vaikka kuinka yrittäisi tai kokeilisi....
- pulputipul
Ymmärrän turhautumisesi, kai... Mutta kiinnitin huomiotani tuohon tarvita/haluta -juttuun. Eikös se noin pidä ikään kuin ollakin? Parisuhde ei ole kauhean terveellä pohjalla jos "ei voi elää ilman toista" ja tarvitsee häntä. Sen sijaan parisuhde on nimenomaan haluamisesta kiinni. Toki kun pitkään on kimpassa ollut, niin elämää ilman toista voi olla vaikea kuvitella. Mutta silloinkin pitäisi aina pitää päässä mukana ajatus, että pärjätään sitä yksinkin jos on pakko.
Se sitten taas onkin kurjaa, että olette noin tiiviisti yhdessä ja sinun tunteesi ovat valloillaan, kun mies vasta miettii olisiko sitä nyt tarpeeksi ihastunut vaiko ei. Jännää... Ja ilmeisesti kyse ei kuitenkaan ole käsite-eroista? Toisinaanhan mies saattaa olla hyvinkin ihastunut ja kaikkea, mutta mieltää olevansa varma haluistaan kun on valmis myös iskemään sormuksen sormeesi. :)
Elättekö kuitenkin arkeanne kuin pariskunta, vai heijastuuko tämä miehen pohdinta myös normaaliin arkeen?
Toki teillä on myös aika vähän seurustelua vasta takana, moni on tuossa vaiheessa vasta selkästi tapailulinjalla. Puhumattakaan siitä, että teillä on vielä miehen lapset kuvioissa mukana! (Meillä takana reilut 2 vuotta uusperheilyä ja vieläkin opetellaan...) Ehkä teidänkin pitäisi ottaa hieman rauhallisemmin ja sinun yöpyä omassa kodissasikin välillä. Antaa miehelle ja itsellesi hieman aikaa ja tilaa. Mies ehkä vanhastaan tykkää, että joku on koko ajan siinä, mutta samalla se saattaa ahdistaa häntä. Perhe-elämään kun on tottunut, niin se arjen jakamisen helppous on varmasti aika houkuttelevaa. Toisaalta ne kaikki tunteet mitä siihen uuteen suhteeseen liittyy... Ne voivat sotkea päätä. - epätoivoinenn
elämme tosiaan arkea kuin pariskunta.. hänellä on ollut mahdollisuuksia mennä ja tulla niinkuin itse tahtojaa.. johon olen vain sanonut että senkus menee että itselleni keksin kyllä tekemistä.. muttei tuostakaan huolimatta ole mennyt...
kun kyse ei ole siitä haluanko minä olla siellä vai en, kun mies tahtoo että olen siellä.. jos olisi tarpeeksi selkärankaa, toki tekisin sen ja menisin kotiani yöksi, mutta pelko siitä, että teen jotakin väärin, tai pelko siitä että koko tämä juttu menee puihin puskee pintaan..
kuviota sotkee entisestään se että mies ja tämän vanha kihlattu ovat nykyään parhaita ystäviä... mikä ei omaan päähäni oikein sovi.. tai siis miehen mielipide on että pelkkiä ystäviä eikä enään ikinä mitään muuta, mutta entinen nainen ilmeisesti yrittää vielä takaisin.. kaiken lisäksi kyseinen mies on ollut ex-naisensa uuden lapsen synnytyksessä mukana... kaiken lisäksi entinen nainen on niin kuvankaunis että väkisinkin oma itsetunto laskee tuota naista katsellessa... - wtfawtfwaftsa
jätä koko äijä!
sä teet itsestäsi helvetin säälittävän kun roikut tuollaisessa pelurissa.
kenties itsetuntosikin kasvaa, kun ei tarvitse kellekään todistella ja olla mitään, senkun olet vain oma itsesi kun pääset tuosta äijästä eroon.
mä itse en kerta kaikkiaan katselisi tuommoista. kyllä sen tietää muutenkin etteivät exät ole pelkkiä kavereita keskenään...KOSKAAN.
nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja sanot äijälle että tämä oli tässä.
ja seuraava mies kenet otat, varmista ettei hänellä ole mitään kakaroita, sillä nämä miehet, jotka ovat kakaroita vääntäneet mutta eivät ole kyenneet elämään perhe-elämää, ovat kaikista pahimpia pelimiehiä.
ala myös kehittämään itseäsi, esim. opiskele joku korkeakoulututkinto,ala harrastamaan jotain liikuntaa, hemmottele itseäsi kauneudenhoitotuotteilla, leikkauta uusi tyylikkäämpi malli hiuksiisi..uudista itseäsi ihan itsesi vuoksi, jotta voit kunnioittaa itseäsi ja saat itsetuntosi jälleen kohdilleen. tunne arvosi.
nyt olet vain miehen leikkikaluna ja varalla "jos vaikka sais vielä exältä"..olet miehelle tällä hetkellä vain väline, jolla tehdään ex mahdollisesti vain mustankipeäksi.
irtaudu suhteesta ja unohda koko äijä. - epätoivoinenn
tuskinpa vain :DDD olen itsekkin väleissä exieni kanssa, eikä ongelmaa ole... jotenka ennemmin kuuntelen yllä olevaa ohjetta.... sinulle annan neuvon.. rakastu ja viskaa kumppanisi pellolle tuosta noin.. en usko että itsekään siihen pystyisit.. ja mitään sellaista ei ole tapahtunut minkä takia pistäisin pelin poikki... hänellä on luottamukseni niin kauan ennenkuin hän sen rikkoo...
- rfdsthbsrd
jos olet oikeasti noin sinisilmäinen, niin älä sitten vingu täällä kuinka;
"mutta silti saan kuulla päivästä toiseen miten hän ei halua suhdetta ja miten hän ei tarvitse minua tulevaisuuteensa, hän ei tarvitse enempää lapsia, mutta kyse on siitä haluaako hän, ja hän haluaa katsoa kunnolla ajan kanssa mitä tästä tulee.... "
"pahinta tässä on että itse olen päästänyt tunteeni valloilleen, ja kyseinen mies sanoi etteio mahda sille mitään että tunnen voimakkaammin häntä kohtaan mitä hän tuntee minua kohtaan.. kyse ei henkisellä tasolla ole kuitenkaan mistään fuckbuddy hommasta vaikka käytännössä näin periaatteessa onkin.. mies on sanonut pitävänsä, välittävänsä ja vaikka muuta.. "
"kuviota sotkee entisestään se että mies ja tämän vanha kihlattu ovat nykyään parhaita ystäviä... mikä ei omaan päähäni oikein sovi.. tai siis miehen mielipide on että pelkkiä ystäviä eikä enään ikinä mitään muuta, mutta entinen nainen ilmeisesti yrittää vielä takaisin.. kaiken lisäksi kyseinen mies on ollut ex-naisensa uuden lapsen synnytyksessä mukana.."
toki, jää vain kynnysmatoksi jos se sinun oloasi parantaa.
ei mies välitä saatika tunne mitään semmoista naista kohtaan jota voi olla panematta ja jota kohtaan voi käyttäytyä välinpitämättömästi..
oikea välittäminen on sitä että oikeasti välittää toisen ihmisen mielipiteistä ja hyvinvoinnista, ja sun tekstistäsi voi päätellä että nykyistä miesystävääsi ei kiinnosta sun hyvinvointisi hiirenpaskan vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k453864Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521829- 721396
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761230Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1981189Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911061- 901029
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41876Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?50818- 39790