Ei kiihdy!!!!!!!!!!!!!

jroxer

elikkäs kyseinen mopo on Hyena Evo 50
se kulkee nt 55km/h mut kiihtyy kunnol vaa jos on ryyppy päällä. ja jos esim kun se kiihtyy laitan kaasun niin pohjaan kun saa ni sit se vaa laskee niit kierroksia sit vähän kaasua pois sit enää ei. ongelma tapahtui kun mopo oli korjaamol ja siel puhdistettiin suutin ( tai se ihme juttu mis on se tyhjäkäynti kierrokset )

voisitte samal kertoo jtn helppoja virejä en iha viitis men rälläkäl tota pakoputkee avamaan, onks muit keinoja?

80

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäsulleneuvoo

      Kokeileppa isompaa suutinta jos se vaikka auttas. Ja seuraavaks jos ei kiihdy niin etsi putkesta kurit ja poraa tai poista ne. Mut jos ei vieläkään auta niin laita isompaa eturatasta ja pienempää takaratasta niin pitäis ainakin kiihtyä.

      Ja se "ihme juttu" on kaasutin jossa suutin sijaitsee.

      • Trollercoaster

        Joo tosiaan kannattaa pistää raskaammat välit kun ei kiihdy... Eli pistä pienempää eturatasta ensin ja sen jälkeen suurempaa takaratasta jos tarve vaatii.


      • hmjoo

        ratasneuvos meni väärippäi :D


    • jroxer

      mistä kohtaa mää poraan? ja ja miten mä'ä laitan suutinta isommaks?

      Trollercoaster= kyl tiiän et noi menee toisin päin et pienempi takaratas ni kiihtyy paremmiin eikä isompi

      • Trollercoaster

        Kuule jos toisinpäin pistät niin ei kiihdy mihinkään suuntaan kovempaa mutta nopeus nousee. Kyllä on sun tiedoissa joku pielessä jos vastaan väität. Voit lukea maailman kuulusta motot.net tietopankista kun et usko:

        http://www.motot.net/wiki/Ratastuksen_periaatteet


      • aika asiallinen
        Trollercoaster kirjoitti:

        Kuule jos toisinpäin pistät niin ei kiihdy mihinkään suuntaan kovempaa mutta nopeus nousee. Kyllä on sun tiedoissa joku pielessä jos vastaan väität. Voit lukea maailman kuulusta motot.net tietopankista kun et usko:

        http://www.motot.net/wiki/Ratastuksen_periaatteet

        no voi vittu se on et pienempi eturatas ja isompi takaratas nii kiihtyy paremmin ja siitä on kyllä iha kokemusta


      • moi homo
        aika asiallinen kirjoitti:

        no voi vittu se on et pienempi eturatas ja isompi takaratas nii kiihtyy paremmin ja siitä on kyllä iha kokemusta

        oletko autisti? pienempi takaratas ja isompi eturatas=kiihtyvyys


    • tässäsulleneuvoo

      Elikkäs siinä pakoputkessa on jossakin kohtaa selvästi kiinnitetty metallilevy jonka keskellä on reikä. Kun olet saanut putken kahtia tai sen levyn irti niin otat porakoneen kauniiseen käteen ja poraat siihen reiän viereen 2-3 reikää tai sitten otat sen levyn pois kokonaan. Tai sitten voi olla hukkaputki joka on 5-10 cm pitkä päästä umpinainen metallikyrpä joka otetaan irti rautasahalla ja se aukko tukitaan hitsaamalla pellinpala kiinni. Ja tietysti terän täytyy olla semmoinen jolla voi metallia porata. Tuon operaation jälkeen suuttimen vaihto on suositeltavaa koska täysikaasulla mopo alkaa booata ja hyytyä. Pääsuutin sijaitsee yleensä siinä ihan keskellä kohokammiota eli kun ottaa kaasarin pohjan auki niin siinä keskellä kaasaria on se suutin. Googleta minkä näköinen se on jos et tiedä. Ota ennen vaihtoa selville vakio koko ja osta sitten 5-10 numeroa isompi suutin. Niitä kannattaa ostaa 2-3 eri kokoa niin tietää mikä on paras. Mutta älä osta liian isoa suutinta.

    • jroxer

      olisko mitään muuta tapaa mil ei tartte ostaa/hitsata/porata? taino porata voin jos saan sen auki mut meil ei oo hitsaus välineitä ja lähin mopo kauppa on jtn 50km pääs joten ei jaks sinne asti lähtee mopol.

    • tässäsulleneuvoo

      No jos omistatte auton niin ei tuo 50 km ole pitkä matka ajaa. Ja rattaat ym. on pakko ostaa ei niitä tyhjästä voi taikoa. Mutta voithan sä toki porata sitä kuria vähäsen mutta kyllä se isompi suutin kannattaa ostaa. Ja jos sulla on kavereita lähistöllä jotka omistavat mopon niin ne voivat varmaan auttaa enemmän noissa viritys hommissa.

    • Kotipoliisi Kouvola

      Sakot tulee jos jäät kiinni. Moposi on laiton.
      Sallittu nopeus on 45km/h. 55km/h on liikaa.

      • aika asiallinen

        haista sinä paska saatanan kyttä


    • jrocer

      vittu ei kiinosta mitkään rajat,

    • jrxer

      just siinä se on. en mee isät kysymään mennää tonne ostaa mopolle viri osia.

      kaikki on jtn koviksia jotka kovistelee, ja nooi muut ne on valmiiks ostanu viritetyt jo. mää ostin ihan tehtaasta tullut uuden. mut pääsenkö poraamaan sitä ilman et otat juttuja irti sielt?

    • Kotipoliisi Kouvola

      Älä apina poraile mitään. Niinkun mä sanoin niin jos sä ylität sen 45km/h niin sä saat sakot. Usko jo.

      • aika vittuuntunu jo

        vitun huoran mukula painu jo vittuun täältä ja tunge ne sakot sun vitun isoon persseeseen


    • tässäsulleneuvoo

      Turpa kiinni kotipoliisi jonne vm. 98. Jos saat sen putken kahti siitä kuri kohdasta niin ei tarvii irrottaa sitä levyä. Mut jos et saa sitä putkea kahti niin on se aika hankala porata sitä. Mutta esim. joihinkin mopoihin pitää talvella vaihtaa isompi suutin kun ei muuten lähde käyntiin niin sanot vaikka sille isälles että tarviit talvi ajoon isomman suuttimen ja käytätkin sitä sitte kesällä.

    • jrxer

      vitun kotipoliisi mua ei kiinnosta mitkään poliisit kokokesän ajellu kokoajan ja ei yhtään poliisia näkynyt ja tääl on jtn 50 mopoa kaikki kulkee yli 70km/h kaikki koulun pihas. ja poliisit ei niitä vaa kiinnosta se täälläpäin.

      tässäsulleneuvoo: kiitti vastauksist täs olis kuva mimmone putki mul on ni osaisit suurinpiirten sanoa mistä se kuri löytyy
      http://imageshack.us/photo/my-images/806/hyenaevo501183965b0eb28.jpg/

      tosa mis toi punanen nuoli on ni siin on joku ihmeellinen kohta et siin on niinku semmonen jutska ympäril sen putken eikä rungos meneeks tostkohtaa se poikki se putki ja onks siin se kuri?

      • tässäsulleneuvoo

        Se kuri on joko siinä paisuntakammion kohdalla tai alkukäyrässä. Ja sen pitäis erottua ihan selvästi: se on semmoinen ihan selvästi erottuva leveämpi metallilevy joka on yhdistetty putkeen ruuveilla, pulteilla tai hitsauksella.
        Jos et löydä tuota metallilevyä niin kuristukset saattaa olla muualla. Kato tuolta lisää tietoa: http://www.motot.net/wiki/Kuristusten_etsintä


        PS. pitää varmaan ehdottaa suomi24:lle että tulis tänne joku kotipoliisi suodatin.
        Muistutan nyt vielä että se on oma valinta ajaako viritetyllä mopolla vai ei. Ja mopon viritys ei ole laissa kiellettyä kuhan ei aja liikenteessä mutta ketä kiinnostaa ja jos jää kiinni niin pitää olla valmis hoitamaan sakot ym. muut rangaistukset.


      • se oikea poliisi

        joo ei kiinnost ei, tehtiin ratsia ruukin , kaikilla viritetty kulkuneuvo, sakot kaikille mopon omistajille, ainakin 3ta lähti kilvet ja muutoskatsastukseen määräys, että kyllä kannattaa...


      • aika asiallinen
        tässäsulleneuvoo kirjoitti:

        Se kuri on joko siinä paisuntakammion kohdalla tai alkukäyrässä. Ja sen pitäis erottua ihan selvästi: se on semmoinen ihan selvästi erottuva leveämpi metallilevy joka on yhdistetty putkeen ruuveilla, pulteilla tai hitsauksella.
        Jos et löydä tuota metallilevyä niin kuristukset saattaa olla muualla. Kato tuolta lisää tietoa: http://www.motot.net/wiki/Kuristusten_etsintä


        PS. pitää varmaan ehdottaa suomi24:lle että tulis tänne joku kotipoliisi suodatin.
        Muistutan nyt vielä että se on oma valinta ajaako viritetyllä mopolla vai ei. Ja mopon viritys ei ole laissa kiellettyä kuhan ei aja liikenteessä mutta ketä kiinnostaa ja jos jää kiinni niin pitää olla valmis hoitamaan sakot ym. muut rangaistukset.

        hyena on kurit ilmanputsarin snorkkelis ja cdi:s


    • jrxer

      vittu se on ihan oma asia virittääkö vai ei, mut vituttaa vaa ku kaikki menee 2000 mun ohi.

      tässäsulleneuvoo: katon jossain vaihees sitä putkea tarkemmin. mun cdi box on semmonen et siin on semmone ruuvi. kun mopon sain se meni tasa 45km/h käänsin sen ruuvin niin pohjaan kun voi ja menee 55km/h mut haluisin jtn 10km/h viel lisää :D

      • tässäsulleneuvoo

        No osta rajoittamaton cdi boxi vaikka käytettynä jos haluut enemmän nopeutta.


    • jrxer

      nyt tarviin kipeesti apuu ja nopeesti elikkäs tässä juttu. lähin täst ajelee rikastin päällä niinku normaalisti kylmänä. mopo käy kauniisti ja kaikkee mut laitan vaihteen päälle meen ajamaan heti ku saan vikan vaihteen päälle siinä 50km/h saan ajaa 50m sit mopo sammuu ku seinää. se ei boooaa se vaan niinku ei kuulu enää mitään ääniä. sit ku oottaa 30min ja koittaa uudestaa sit voit ajaa 100m ja sama juttu. ryyppy pois/ päällä ei auta. kiristettiin ketjuja just ja se liikkumis väli ketjuil on sen 15-20mm niinku ohjekirjas luki.
      mopo ei oo viritetty lainkaan?? missä vika`!!!!!!!!!!!!!!!!

      • asd1234567890

        Onko tulppa karstainen? Bensaletkussa tukos/roska tai bensahanassa roskaa.
        Jos on takuuta jäljellä niin älä vaivaa itseäsi asialla vaan vie huoltoon.


      • asd1234567890
        asd1234567890 kirjoitti:

        Onko tulppa karstainen? Bensaletkussa tukos/roska tai bensahanassa roskaa.
        Jos on takuuta jäljellä niin älä vaivaa itseäsi asialla vaan vie huoltoon.

        Ainiin: älä aja rikastin päällä sekoitussuhde ei ole silloin oikea. Käytä ryyppyä vain kylmäkäynnistykseen.


      • hyeenan omistaja

        se vika loytyy paisarin sisältä siel on sellanen juttu mikä lämpee ja tukkii putken sen kun ottaa pois niin ei tee enään sitä tiedän kun jouduin tekee saman jutun ja suutin 105 ja mielelään se iridium tulppa vaikkka maksaakin vähän enemän mutta on kestävämpi kun normi tulppa


    • jrxer

      kerropa mikä koulu ja missä, niin laitan asiasta vinkin.
      kotipoliisi: kokemäen yhteiskoulu 32800 kokemäki.

      taviiks tarkemmin vaik tota ei saa

    • Janne.

      Kiitos tiedosta.
      Tieto lähetetään poliisille joka katsoo onko syytä tehdä kyseiseen
      kouluun ratsia, koska viesteistäsi päätellen liikut siellä viritetyllä ajopelillä.

      • aika vituttava homma

        janne/kotipoliisi kouvola: vitun hintti sä voisit pitää turpas kii ja nyt on sun vuoro kertoo osoittees nii tuun vetään sua kunnol turpaan.


    • jrxeˇr

      ihanˇrauhas. paitti et tos on joku pikku poliisitalo eikä siin ikin oo ketää ni ei se kauheesti haiittaa

    • Janne 78.

      Luuleeko apina ettei poliisia muka kiinnosta ajelusi?
      Ei kai ne virkavirheeseen sentään aio syyllistyä vai mitä h*lvetin k*simunia
      sitä nykypoliiseissa sitten onkaan?

      Tuleeko niillä p*skat housuun kun eivät kehtaa sakottaa pullamössönuoria?

      • se oikea poliisi

        kyllä se housu on yleensä ruskettunut näillä ns, virimopilla ajaneilla kun ollaan hieman ruvettu tutkaileen mitä sille mopedille onkaan tehty ja mietitty sitä sakon suuruutta tai kortin siirtämistä vuodella eteenpäin jne..


    • jrxer

      joo luulen et et sinäkään, tääl on jtn 6 semmosta 30 hengen kovin kängiä. kaikki jtn talon kokoisia :D taino ei muakaan ne kyl pelota mut ei apljon kiinnosta noi poliisit ku ei niit ikin näy missään ja jos näkyy ni karkuun vaa.

      ja edeleenkin se on ihan oma asia jos virittää. jos massia riittää ni miks ei?

      • TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

        KEULA PYSTYYN JA MENOKS VAA!


      • KUVAP~~1
        TROLOLOLOLOLOLOLOLOL kirjoitti:

        KEULA PYSTYYN JA MENOKS VAA!

        NII. VITT*.


    • jrxer

      mopo kulkee taas!!!!! se ei saanu jostain syysta öljyä ja leikkas kii. nyt on hoidettu asia :D mut lisää kureja mis ei tartte rikkoo/porata/hitsata

    • Janne kuusaalta.

      "ja edeleenkin se on ihan oma asia jos virittää. jos massia riittää ni miks ei? "


      Älä puhu p*skaa. Virität piilossa vanhemmiltasi. Aika pellejä sun porukat jos ei välitä vaikka pennun mopo kulkee tuhatta ja sataa vai mitä? Noloa?
      Massia on miehillä, ei pojilla.

    • jrxer

      ne anto mun virittää 55km/h ja siihen ei tarvittu paljon vaivaa mut siitä eteenpäin haluis siihen 70-80km/h

      janne 6a mee jonnekin muualle ei jaks kattel tommosii tääl. kesä loppu tuli täistä yhteensa 2,5 tonnii mist 2 tonnii on tilil ny ja 500 omas taskuus. ni ihan keposti ne sakot menee, ja jos virittää mopon ni ekaks saa huomautuksen ja sit vast sakon, taino johtuu poliisist ja paljon virittäny

      • se oikea poliisi

        kyllä sakko on välitön, ei siinä paljon huomautella, jos vaarannat liikennettä viritetyllä mopolla


    • Janne.

      2,5 tonnii on ihan liikaa ton ikäselle pullamössönuorelle, tuskin edes tota summaa olet saanut. Totta kai sen saa jopa kaltaisesi pullamössökin kunhan tekee työtä käskettyä ja joku heittää tilille.
      Minä ite teen myyntityötä ja saa kuule olla aika pätevä että tavaraa saa kaupaksi jotta tonneja tulee tilille.
      Etkä varmaan porukoillesi mitään ja rahat menee kankkulan kaivoon.

      ite tienannut 3000 pelkällä myymisellä ja lisää tienataan jatkossakin.

      K*sipää vanhempasi luulisi kyllä ymmärtävän virittämisen seuraukset, ei niitä rahalla korvata.

    • Janne.

      Miten joku voi maksaa tuollaisia summia kakaralle pelkästä kesätyöstä.
      tai sitten puhut p*skaa kuten suurin osa ikäisistäsi.
      Vartija tienaa yhdessä kk:ssa n. 1200e joten miten joku pikku-poika voi muka saada 2,5 tonnia kesätöistä!!!
      kesätyöthän ei kestä kuin kesän, joten taitaa isin pappa betalar poika puhua läpiä päähänsä.

      buhahahaha!

      tule kuule mulle poika kesäduuniin niin voin maksaa sulle pari hunttia jos saat myytyä tavaraa nopeessa ajassa hyvällä voitolla!

      • laskin iha itse

        se on toi teletappi sekoittanu euron ja sentin keskenään............


    • voi vittu janne

      Tuo Janne on kyllä ihan vit*n rasittava pelle! Ihan yhtä rasittavia kuin ne kotipoliisihomot! Kasva aikuiseksi!

    • Janne.

      Käyttäytyisit kuten kunnon nuoren kuuluukin. Kunnon nuori on tottelevainen, ei koskaan petä läheisiään ja noudattaa Suomen lakia. Ethän halua olla maanpetturi. Maamme edesmenneet sotiemme veteraanit kääntyilevät haudoissaan, jos tietävät miten 2000 luvun hunsvottinuoriso toimii.

    • jrxer

      Käyttäytyisit kuten kunnon nuoren kuuluukin. Kunnon nuori on tottelevainen,

      noni mut me ei olla!!!!!! kuuluuks se vittu sulle! ja eiks noi säännöt oo rikottaviks?, btw en oo suamalainen joten ei paljon kiinosta mikään suomi

    • voi vittu janne.

      janne 6a eiks sul oikeesti oo parempaa tekemistä ku töllätä tätä 24/7 ??? nolaifer jos suoraan sanoin

    • Zanne78

      Kummallakohan on no life? :) Eli siis mulla? Ootko miettinyt kuinka kauan itse täällä istut pällistelemäs? Eli jätkä on nolife? hehee!

      Mä vasta nyt tulin tänne, jätkä oli jo mua ennen.

      bööölvästi :) bölggybää. bässinbää.

      kurko rocks!

      • heh he hehe heh he

        "noni mut me ei olla!!!!!! kuuluuks se ***** sulle! ja eiks noi säännöt oo rikottaviks?, btw en oo suamalainen joten ei paljon kiinosta mikään suomi "


        holy son of a pizza!! you are not finnish guy....? mitä helv? mitä helsinkiä?
        are you kurdi? Are you somalian? who are you?

        I am finnish man....... i like finniiiish women :) do you like gööörs?? :)

        are you hetero?


      • ihan vitusti?
        heh he hehe heh he kirjoitti:

        "noni mut me ei olla!!!!!! kuuluuks se ***** sulle! ja eiks noi säännöt oo rikottaviks?, btw en oo suamalainen joten ei paljon kiinosta mikään suomi "


        holy son of a pizza!! you are not finnish guy....? mitä helv? mitä helsinkiä?
        are you kurdi? Are you somalian? who are you?

        I am finnish man....... i like finniiiish women :) do you like gööörs?? :)

        are you hetero?

        what is " vittujanne"

        hmm... vittujanne. mielenkiintoinen ?? persoona.


        v = VITTUJANNE

        Kuulostaa hyvälle. mies joka pitää vi*tusta?


    • 5/5

      Mulla on suht samanlainen ongelma. Laitoin vähän aikaan sitten 13 kokosen eturattaan. muuten toimi hyvin mutta kutosvaihteella alko hyytymään. Mopo on peugeots xps 09 ja siinä on turbokitin tehari 95 suutin kiinni... oon miettiny että onko toi 95 liia pieni,pitäskö sen olla joku 100-110`? vai mikä vikana?

    • vois jopa mahtua

      kokeile työntää se perseeseesi?

    • vittujonne one11!!!

      Mopon virittämisestä joutuu vankilaan jos satuit tietämään. Mut jos nyt ihan pakko on virittää niin pistä boost-bottle ja gramman kevyemmät rullat

      • ei vittu

        ookkosää vitun tyhmä ei virityksest vankilaa joudu sakot ja korjausmääräyksen yms saa


    • huooohhhh

      Virittämisestä ei joudu vankilaan idiootti jonne!

    • jrxer

      vitu vammaset. mopon virittämisest ei joudu valnkilaan! lol? mist semmost luit?
      mopon virittämisest tulee varotus/sakot johtuu paljon virittäny. ja mitä vittua se teille kuuluu jos muut virittää??

    • joku random tyyppi

      Voi vitun pässit jos mopon virittämisestä joutuis linnaa ni me vittu kaikki istuttais siäl :DD

      • nii o

        älä. noi on nait jannei eli jotai jotka runkkaa suomen laeille ´ja asuu viel mutsinsa luon ja on nii tylsää et pitää tulla tänne vittuilee


    • Fisting

      Velipoka istu linnas pari kk , kun jäi poliisille kiinni moponvirittämisestä,
      tosi juttu. Eli sinä et viritä sitä mopoasi, ellet halua nyrkkiäperseeseen tai muuta lihaisaa objektia saippuaa poimiessa.

    • sunäitinussisua

      vittu tajutkaa jo mopon virittämisest ei joudu linaa jos joutuu me kaikki oltasis siel? ja netis on kaikki paikat täynnä ei siit tulee vaa sakkoo!!!!!!!!! vittu menköö takas kouluu opiskelee

      • linnaan vaan kaikki

        voisit itse alkaa opiskeleen, virittämisestä voi joutua linnaan, kun tapatat jonkun kaverisi sillä virittämälläsi romulla, jossa jarrut ei vastaa kasvaneita tehoja eikä jousitus ohjauksesta puhumattakaan ole enään sillä tasolla kun pitäsi olla...


    • tero12345

      Kyllähän sitä max.15min joutuu poliisiautos istumaan vankina kun sakkoja ja tuomiota sumplitaan.
      urpå XDD

    • äitisnussisua

      no niin sitä mut sää et joudu sellien taakse ja toi sano et sen kaveri oli PARI KUUKAUTTA!!!!!!!!!!! aika kauan kesti poliiseil kirjottaa sitä sakko lappua

    • tiedän...

      Kyllä muuten joutuu linnaan!

      tiedän tyypin joka ei millään malttanu pysähtyä kun ajoi kamat kiinni mopollaan kyttiä pakoon ja valehteli että kortti muka löytyi. Ei löytynyt.

      väittelyn jälkeen vietiin mikkelin läänin vankilaan pariksi viikoksi. jätkä oli saanut paniikkikohtauksen kun ei päässy sellistä ulos ja oli kuulema karmein kokemus koskaan elämässään.

      ja tiedän erään joka laitettiin viikoksi vankilaan kun kyttä löysi piilotetun rajottimen koska ei myöntänyt että sellanen oli.


      että kyllä noi viikon pari lusimiset on ihan arkipäivää.

      • grthtf

        vedäpä poika uudestaan käteen ajan kulukseks


    • äitisnussisua

      juu iha heti.

      1. opettele valehtelemaa

    • pelepele

      1.opi välttämään trollit , trolololol

    • äitisnussisua

      heikkooooooooo ooooo

    • pasi1982

      janne oot mandariini

    • Kouvolan homopoliisi

      crikez saatana

    • kakola odottaa

      Ei taida poikaa muurien sisäpuolella lusiminen miellyttää?

      Kun kolmannen kerran jäät kiinni niin ehdotonta tulee 2vk, se on nähty.

      • HYVIN JÄNNÄ Janne

        mul on mopo ja se menee 110 onks se laiton ku isi osti sen mulle öö huomenna janne tuu nussii mun porukoit vitun pervoerakko juntti. ja mä muuten tapoin sil jo pari mummoo sil mopol suolet roisku sillee ihanasti ja sit menin kattoo telkkarii ja sielt tuli raakkaa homoporrnooo ja sit äiti anto mulle 200 euroo ja sano et ei se mitää vaik mä oon nii janne 78 ah ah nussi mutsiis ................. :):):):):):):)


      • Janne78 "Sheriff"
        HYVIN JÄNNÄ Janne kirjoitti:

        mul on mopo ja se menee 110 onks se laiton ku isi osti sen mulle öö huomenna janne tuu nussii mun porukoit vitun pervoerakko juntti. ja mä muuten tapoin sil jo pari mummoo sil mopol suolet roisku sillee ihanasti ja sit menin kattoo telkkarii ja sielt tuli raakkaa homoporrnooo ja sit äiti anto mulle 200 euroo ja sano et ei se mitää vaik mä oon nii janne 78 ah ah nussi mutsiis ................. :):):):):):):)

        Jonnella on vilkas mielikuvitus :) Eipäs katsota niitä lapsilta kiellettyjä ohjelmia ja pelata runea, niin alkaa käytös jo parantua. Mun skootteri kulkee 45 myötätuulessa, alamäkeen, muna-asennossa ja vajaalla bensatankilla. MUTTA LAILLINEN VEHJE ON, toisin kuin se sinun 110cc samurai jolla ajelet mökillä isukin seuratessa vieressä. Kannattaa maalata mäntä siniseksi, laittaa ralliraidat kylkeen, porata pakoputkeen 37 reikää 2mm poralla niin kulkee se sinun satakymppi kiinanromu sen 358,321km/h poliisin tutkaan ES kourassa.


      • haistahomopaska
        Janne78 "Sheriff" kirjoitti:

        Jonnella on vilkas mielikuvitus :) Eipäs katsota niitä lapsilta kiellettyjä ohjelmia ja pelata runea, niin alkaa käytös jo parantua. Mun skootteri kulkee 45 myötätuulessa, alamäkeen, muna-asennossa ja vajaalla bensatankilla. MUTTA LAILLINEN VEHJE ON, toisin kuin se sinun 110cc samurai jolla ajelet mökillä isukin seuratessa vieressä. Kannattaa maalata mäntä siniseksi, laittaa ralliraidat kylkeen, porata pakoputkeen 37 reikää 2mm poralla niin kulkee se sinun satakymppi kiinanromu sen 358,321km/h poliisin tutkaan ES kourassa.

        vitun homo


    • jrxer

      joo nyt mopo kulkee 85 eli iha hyvi saatana revi siit hintti janne

      • asdssdd

        Fail


    • Mp- mies vm.88

      Ei herranjumala tässäkö on oikeasti nykynuorten tekniikan osaaminen ! En tunne yhtään mopopoikaa joka on virittänyt moponsa hyvin ja taidolla !

    • hyeena evon omistaja

      paisarin alku kohdassa on kuri joutuu rälläköimään poikki ja sieltä löutyy putki minkä sisällä on mehiläis kennon tapanen juttu otaa sen koko putken pois sieltä ja hitsaa takas kines putken ja laitaa suutimek 105 ja hommaa iridium tulpan niin kyllä lähtee

    • hyeena evon omistaja

      laita ne rajotin tulpat takas ilman putsariin se saa sillä suutimella liikaa ilmaa

    • hyenaruoska

      hyena evossa ei edes oo kuria putkessa :DD alkukäyrä on vaa liian pieni

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe