Elikkäs minulla on vm.99 Aprilia RX50 enduro.Yhtenä kertana ajelin tuolla kyseisellä mopoll noin 15km ja pelas ihan loistavasti.Kahden päivän päästä meinasin taas lähteä ajelulle mutta ku rupesin polkemaan käyntiin,poljin polki melkein tyhjää,ei yhtään vastusta.sitten laitoin vaihteen päälle ja liikkui eteenpäin ilman että kytkin pohjassa.No arvelimme että olisi männänrenkaat katkenneet mutta olivat ihan hyvässä kunnossa.Sylinterin kannessa tulpan ympärillä kuitenkin oli pientä kolhua ja naarmua ja männän pää hieman palanut ja aika karhea.olisikohan vika jompi kumpi näistä??Mutta kun ostin kyseisen mopon myyjä sanoi että kannattaisi piakkoin öljyt vaihdella.Niitä ei tullut kuitenkaan vaihdettua vaan ajelin vanhoilla öljyillä noin 15h.Missäkähän vika saattaisi olla!?!? AUTTAKAA!!
Mikähän vikana!?
apua Apikalle
2
253
Vastaukset
- apikkalaa
ota myyjään yhteyttä, hänen vika. lämpöleikannut,arvelen heti. mulla oli sama juttu.
- apua Apikalle
Mutt mikäs sulla sit oli se vika?miten korjasit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984158Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k402944Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2652470Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612166- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 931181
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711004
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965