tapanko itseni?

PAKKOKUOLEMA?

Saatan varmasti kuulostaa jonkun mielestä huomionkipeältä, mutta voin vannoa että tarkoitukseni ei ole kerjätä "sillä esittämällä huomiota". PITKÄ VUODATUS MUTTA ARVOSTAISIN, JOS JOKU VOIS VÄHÄNN KERTOA MIELIPITEENSÄ/SILLÄ PSYKOLOGI EI ONNISTUNU VAKUUTTAMAAN MUA ELÄMÄNI ILOISTA! Lyhyesti sanottuna, olen käynyt psykologilla. Itken yhä iltaisin itseni uneen ja tästä ei ollut apua. Minulla ei ole kavereita kirjaimellisesti yhtään ja pelkään tuleeko ikinä olemaan. Olen nyt 23v. Kaikesta huvittavinta on se, että ulkoisesti katsottuna elämäni näyttää varmasti ok:lta. Voin vannoa, että se ei ole sitä. Minulla on opiskelupaikka, työpaikka ja vanhemmat, jotka soittelevat jatkuvasti perääni. SIINÄ KAIKKI! Olen aina ollut se kiltti tyttö koulussa ja työpaikalla, tehnyt kaiken oikein. Mutta nyt en jaksa enää sisimmissäni olen erittäin turta. Yksinäisyys vaivaa pahasti kavereiden ja poikaystävän puuttuessa.

Kyllähän minulle hoettiin pienenä, että tee läksyt, tule kotiin ajoissa, älä kiusaa jne... ja elämä menee hyvin, Mutta ei ole sillä tavalla mennyt. Mun yli on aina kävelty ja vaikka olen yrittänyt päästä tästä asemasta pois. jOSKUS JOPA KIRJAIMELLISESTI HAKATTU JA LYÖTY LISÄKS POISSULJETTU KAIKESTA ULOS Tämä inhottava kiltti tyttö imago on jäänyt mulle päälle. Oon lisäks ruma (iso tyttö (pitkä mitä pojat ei siedä), ja lisäks nypin päivittäin viiksiä kasvoistani pois)

MUN POINTTI ON SE, ETTÄ OON NÄHNYT PALJON IHMISIÄ MUN SUVUSSA ETENKIN NIIT'Ä KILTTEJÄ TYTTÖJÄ. JA MUN MIELESTÄ JUST NÄÄ KILTIT TYTÖT TUUPPAA JÄÄVÄN YKSIN. NE EI LÖYDÄ KETÄÄN PUOLISOA, KOSKA ELÄMÄ MENI OPISKELLESSA JA VANHEMPIA TOTELLESSA. PELKÄÄN KAUHEASTI OLEVANI YKSI NÄISTÄ!

Mua ärsyttää kaikkein eniten, että kaikki ne mun kiusaajat on menestynyt taas hyvin elämässä niillä on työpaikka, poikaystävät/tyttöystävät, harrastukset jne...
Mulla ei ole mitään. LISÄKS KOHTA ON TIEDOSSA VIELÄ MEIDÄN TULEVA LUOKKAKOKOUS JA MÄ OON TAAS TÄÄ SAMA LUUSERI YHÄ!

Mä oon eläny siinä uskossa, että mulla ois hyvä elämä edessä mutta en tiedä onko oikeesti? Mitään hyvää ei oo ikinä sattunut mulle ja nyt mä oon totaalisen turtunut. Voiko mun elämä oikeesti tästä vielä muuttua?

Jos mä en löydä sitä yhtä kaveria ja omaa poikaystävää, niin en tiedä haluanko olla niitä yksinäisiä naisia mun suvussa? Mä haluaisin, niin kovasti oikeesti oman elämän!!!

Usko on nyt loppunu 23 v. (pian 24v.) jälkeen. Työskenetelen sairaanhoitajan opinnoissa ja oon harkinny vakavasti lääkkeiden pöllimistä, selllaisten jotka tappais mut. Tämä ei ole mikään vitsi. Mutta tää on ehkä viimeinen paikka mistä voisin enää uskaltaa pyytää apua. TAPANKO ITSENI?

Voiko elämä tarjota mulle jotain? Mä en todella kestä elää verojen maksajana, mun ois oikeesti pakko saada jotain sisältöä elämälleni?

ONKO ELÄMÄ OIKEESTI ELÄMISEN ARVOISTA VEROJEN MAKSAJANA YKSIN JA VANHEMMILLE? Musta vain tuntuu väärältä elää niitä varten. Vain oman elämän suunta pelastais. Mutta mistä tälläinen vois löytää sen? Kaiken lisäks, mä oon tehny tyhmän virheen elämässäni kun menin kauneusleikkaukseen ja musta tuli nyt vähän vielä luonnottomamman näköinen. Voisko kukaan mies rakastaa tällästä psykologi/itsemurha/kauneusleikkaus sekopäätä tai voisko kukaan haluta olla mun kaveri?

MISSÄ MENEE OIKEASTI ELÄMISEN RAJA?

24

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandman 1965

      Missä menee oikeasti elämisen raja ? Minun mielestäni elämästäsi päätät ensisijaisesti sinä itse.Tapatko itsesi ? Älä,koska se ei ole mielestäni oikea ratkaisu ! Ei kiltissä tytössä ole mitään hävettävää,niitä löytyy nykyisin aivan liian vähän.Lakkaa ajattelemasta miten sinua kiusanneilla menee,karma hoitaa sen puolen.Keskity itseesi ! Löydä itsestäsi positiiviset puolet ja pyri saamaan negatiiviset puolesi pois.Usko itseesi ! Voin kertoa ,että ystäväni painii "kiltin tytön" ongelman kanssa myös.Hänet irtisanottiin laittomasti ! Näinkin voi käydä.En tiedä harrastatko mitään,mutta yleensä niiden kautta voisi löytyä ystäviä.Suosittelen matkailu vaikka yksin.Oletko yrittänyt saada ystäviä netin kautta? Toivottavasti sait edes pientä kipinää elämääsi ; ) P,s Pikku tyttö vielä sinuakin joku rakastaa,pikku tyttö kunhan odotat sitä oikeaa....

    • 55675e566hp56u765r4t

      Siitä vaan. Mäki teen.

      • grrrrsss

        älkää viittikö uhota.


    • Olin itsekin aikoinaan todella yksinäinen ja tosi paljon kiusattiin. Mutta iän myötä tutustuu uusiin mukavampiin ihmisiin.
      Olen pystynyt saamaan vahvuutta ja itseluottamus lisääntyy pikkuhiljaa.

      Itsemurha ei ole mielestäni oikea ratkaisu. Me kuitenkin elämme täällä vain kerran.

      Tsemppiä ja jaksamista!

    • Elämänetsijä itsekin

      Ihminen luo itse omat ongelmansa ja jos otetaan huomioon jälleensyntyminen ja karma, niin tosielämän ongelmat ovat monesti sitä oppia jota olemme tulleet tänne tässä elämässä oppimaan. Itsemurha ei ole ratkaisu mihinkään ongelmaan, vaan käytännössä se aiheuttaa surua ja syyllisyyttä itsemurhan tehneen läheisille.
      Jos ymmärtää karman lain ja korostan tässä nyt sitä että ylipuolet maailman väestöstä uskoo jälleensyntymään ja sitä että vuonna 500 jotain sama kirkkovaltuusto joka oli vuotta aiemmin äänestänyt yhden äänen enemmistöllä, että naisellakin on sielu, poisti raamatusta kaiken jälleensyntymää koskevan tekstin. 3 kohtaa sinne kyllä vielä jäi joissa viitataan jälleensyntymään. Eli karman lain ymmärtämisen jälkeen voi olla kiitollinen kaikesta elämästä kokemastaan, koska tuolloin myös negatiiviset asiat elämässä ovat monesti karmallista kuittaamista sekä tietysti oppimista. Elämä on ikuinen koulu, kunnes ihminen on oppinut ja kehittynyt ja pääsee raamatun mukaan taivasten valtakuntaa tai valkoiseen veljeskuntaan tai miksi sitä kukakin haluaa nimittää.
      Olen itsekin elänyt kovan lapsuuden tässä sitä erittelemättä, mutta jälkeenpäin olen pohtinut, että ilman näitä kokemuksia en olisi se ihminen joka olen nyt. Olen opetellut rakastamaan itseäni, koska jos ei rakasta itseään, niin kuinka osaisit rakastaa muitakaan. Kiitän päivittäin itseäni ja läheisiäni sekä luojaani kaikesta siitä mitä olen saanut. Anteeksianto on myös vapauttanut minut sisäisestä taakasta ja sillä on uskomaton voima, suurempi kuin uskommekaan. Mikään ongelma tässä maailmassa ei ole liian suuri tai pieni. Aina on ja tulee olemaan ihmisiä joilla on vähemmän ongelmia ja enemmän ongelmiä. Se mikä erottaa ihmisen, on se miten ne kohtaamme. Yksi suurimmistä tavoitteissa tässä elämässä on omasta egosta vapautuminen ja sen universaalin rakkauden oppiminen kaikkea elämää kohtaan.
      Yksi asia mitä voit alkaa muuttaa elämässäsi on suhtautuminen ulkopuolisiin ja läheisiin. Onhan siinä iso ero meneekö luokkahuoneeseen naama mutrussa vai iloisesti hymyillen. Omalla asenteella voit vaikuttaa myös ulkopuolisiin asenteisiin. Ihminen itse on itsensä pahin vihollinen asettaessaan itsensä johonkin asemaan tai uskotellessaan olevansa sitä tai tätä. Kaikki ovat tasa-arvoisia tittelistä riippumatta. Yhtä alasti me kaikki täältä lähdetään ja tänne tullaan. Materiaa ja titteleitä ei saa kukaan mukaan.
      Yksi asia mihin itse ei välttämättä voi vaikuttaa on ulkoiset vaikuttimet kuten toisten negatiivinen energia ja häiriöt, mutta näihinkin voidaan vaikuttaa kokeneemman etsijän avustuksella. En käy tässä erittelemään niitä, mutta olisi hyvä etsiä myös läheisistä negatiivisia vaikuttimia jotka vaikuttavat sinuun. Tälläisiä ihmisiä kannattaa vältellä tai sitten lähettää heille ajatuksissaan kaikkea hyvää ja antaa kaikki anteeksi, kuten aiemmin sanoin, niin anteeksiantamattomuus tekee hallaa omaan sieluun. Toinen on tavallaan voittanut, jos hän on negatiivisyydellään saanut sinut negatiivisten tunteiden valtaan.
      Se mitä itse saat ja sinulla on elämässäsi on omien toimien ja ajatusten tulosta. Kukaan ulkopuolinen ei voi muuttaa sitä. Vain sinulla itselläsi on valta muuttaa elämääsi. Elä omaa elämääsi, elä muiden odotusten tai yhteiskunnan odotusten mukaan. Jos sinulla ei ole sitä mitä haluat, niin mieti oletko valmis saamaan sen mitä haluat vai estäälö jokin saamasta sitä mitä haluat. Mikään ulkoinen se ei ole, vaan kaikki lähtee taas omasta itsestä ja omista valinnoista. Helppoa olisi syyttää muita oman elämän puutteistä, mutta kun se syy ei löydy ulkoisista asioista vaan sieltä omasta sisimmästä ja sen valinnoista.
      Yksi syy levottomuuteesi voi olla myös tämä muutosten aika jonka vaistoat. Olet ehkä huomannut, että aika tuntuu kulkevan nopeammin ja maailmassa tapahtuu melkoisia mullistuksia ja totuuksia tulee esille kuten lähi-idässä juuri nyt käy. Talousrikolliset, huumerikolliset jne jäävät kiinni ja uusia rikollisia paljastuu jatkuvasti. Etsit totuutta ja vastauksia, mutta et ole löytänyt niitä. Etsivä löytää sanotaan ja kannustan sinua etsimään. Mikään ulkoinen ei voi tyydyttää sinua kuin hetken. Ikuinen onni löytyy ihmisen sisältä ja sitä sieltä ei voi kukaan muu löytää kuin sinä. Itse löysin totuuksia elämääni mm; Echart Tollen kirjoista..Lisäksi Esko Jalkasen tutkimuksistä olen löytänyt vastauksia moniin askarruttaviin kysymyksiin. Nämä ovat osa minun vaikuttimista, mutta roomaan on yhtä monta tietä kuin on ihmisiäkin. Elämme suurta muutosten aaltoa ja henkisyyden ja totuuden etsinnän polulla on epärehellisiäkin totuuksia sekoittamassa sitä oikeaa. Se pieni sisäinen ääni ja intuitio on se ainoa asia jota kannattaa kuunnella ja totella. Jos jokin asia tuntuu epävarmalta, niin varmasti se onkin sitä eikä ole sinulle juuri sillä hetkellä sopiva asia.
      Haluan toivottaa sinulle kaikkea hyvää ja voin kirjoittaa sinulle privaatistikin jos haluat jutella asioista.

    • mies20v---

      Et tiedäkään kuinka paljon kilteille tytöille on kysyntää kunnollisten miesten puolelta. Älä tee sitä.

    • surun oma

      Hei, älä ihmeessä päätä päiviäsi. Elämä ON lahja, vaikkei se aina siltä tuntuisikaan!! Lähde tosiaan harrastuksiin (jumpat, tsumpat, musiikki yms) niistä saa iloa ja itseluottamusta ja myös hyvinkin myös ystäviä! Lähde etsimään myös henkistä hyvää oloa, esim seurakunnan puolelta. Paljon nuorisojuttuja ja ihmisiä jotka katsovat syvemmälle, kuin ulkokuoreen.

      Sulla on kaikki elämän ainekset, työ, opiskelu. Anna itsellesi aikaa löytää paikkasi tästä maailmasta ja lähde tosiaan aktiivisesti etsimään asioita, ihmisiä jotka saavat sinut voimaan hyvin. Ja ammattiapua kannattaa käyttä, jos ensimmäinen auttaja ei natsannut, mene seuraavan luokse!!

      Minä menetin poikani onnettomuuden seurauksena, joka oli kanssasi saman ikäinen. Tiedän murheen, mikä jää vanhemmille, lapsen pois nukuttua!! Älä tee sitä, vielä pahempi kestää varmaankin, jos lapsi kuolee oman käden kautta...
      Suru kulkee mukana aina. Arvosta sinä elämääsi, tee siitä hyvä!!!!! Omista ratkaisuista kuitenkin pitkälle kiinni, älä jää tuleen makaamaan!! Tsemppiä!!!
      "Synkemmänkin pilven reuna on kullalla kehystetty"

    • JK

      EI MISSÄÄN

    • Mietippä vielä

      Tässä suora linkki, ruotsalaisen parikymppisen miehen itsemurhasta, katsottuasi tämän, voit miettiä onko tuo näky, joka omaisia odottaa, sittenkään niin hienoa että kannattaisi ikinä kenellekkään moista tuskaa aiheuttaa.

      http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999

      • Apua saa aina

        Raukkamaista se on jos joku sairastuu ja lähtee pakostaan
        ja toinen kun itse haluaa johtuu mistä johtuu.

        Tarkoitan sitä että jos jollain aika on loppu systeemin puolesta ja toinen kaataa itse tiimalasin kumoon niin paskahan se on kuka kaataa.

        Paskoihin fiiliksiin voi saada apua vaikka yksityiseltä psykiatrilta.


    • Jokujostain

      Nuori ja söpö hoitsu harkitsee itsemurhaa? Älä nyt tyhmä tyttö! Parhaat vuodet vielä edessä, ja miesehdokkaat jonottamassa HULLUN LAILLA!


      Älä edes harkitse!!!

    • Ei ikinä tos iäs!

      Sulla on elämää paljon jäljellä,välillä on tietenkin synkkää ja se kuuluu elämisee muutenhan mikään ei tunnu miltään.

    • arskapotenska

      hukassa

    • ninnnukka

      onko kirjoittaja tyttö hengissä vielä ? itse olen nyt 23 on työ ja poika ystävä,, mutta elämä on yhtä helvettiä. ollut lähes aina tähän asti. olen sosiaalisesti pelokas( pakokauhuinen) kauneus leikkauksen jälkeen olin noin vuoden omasta mielestäni kaunis ha itsetuntoakin oli.. jolloin löysin miehen jota nyt rakastan. nyt tilanne on karmiva, muistutan päivä päivältä äitiäni ja näen itseni niin kauheana pelistä että oksennan. ihmisten ilmoille en voi mennä, töissä kyllä käyn just ja just selviän päivästä. ja poikaystävää vältellyt noin vuoden .. hän reissuhommissa ja näen harvoin. myös poikaystävä on huomannut muuttuneen ulkonäön ja on hämillään( vaikkei sitä myönnä) olen ensimmäistä kertaa tosissaan miettinyt itsemurhaa mutta en tiedä miten sen uskallan tehdä
      yt 23

    • yksinäinenmyös

      Moi. täällä kans yks yksinäinen kiltti 22v tyty.. itsekin haluaisin täältä pois, johonkin parempaan paikkaan..:( jos haluat olla mun kaveri voidaan kirjotella ja kenties nähdä? mun sähköposti on. [email protected]

      • yksinäinenmyös

        muutkin yksinäiset kaveria kaipaavat voi kirjottaa..itsekään en ole sosiaalisesti kovin hyvä ihminen


    • Ikuinen opiskelija

      Olet kuten minä. Minäkin olen opiskellut koko 24v ikäni ja pelkään etten ikinä löydä naista (olen siis itse mies). Juuri sinun kaltaista ihmistä olenkin etsinyt, koska "tavalliset" henkilöt eivät voisi ikinä ymmärtää minua (biletys jäi vähemmälle, yksinäisyyttä ja itsemurha-ajatuksia sen sijaan on takana). En enää halua kuolla, koska tiedostin n. vuosi sitten etten voi kuin hävitä sillä tavalla. Olen myös ymmärtänyt useita muita asioita elämästä ja nyt pystyn jopa nauttimaan siitä, vaikka välillä yksinäisyys raastaakin mieltä.

      ÄLÄ TAPA ITSEÄSI. Sinunlaisesi nainen voisi kiinnostaa esimerkiksi minua. Ulkonäöllä ei juuri ole väliä jos on älyä päässä ja sydän kohdallaan.
      Tiedän että olet hyvä ihminen jo lyhyen tekstinäytteesi perusteella. Kusipäät eivät vaivu täällä masennukseen, koska he saavat liikaa sitä mitä haluavat alistamalla muita.

      SIIS PÄÄ PYSTYYN JA MUISTA ETTÄ AURINKO PAISTAA VIELÄ SINULLE!

    • Olet hieno

      Älä tapa! Olen ihan samassa tilanteessa, mutta opin olemaan yksinkin. Minulla menee nyt ihan hyvin, paitsi olen vain todella kateellinen kaikille koska he ovat parempia kuin minä.

      Maailmassa on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, joten olisi hienoa jos ottaisit heihin yhteyttä. Joku muu on ihan täysin samassa tilanteessa sinun kanssa. Jopa täällä Suomi24 foorumillakin jotkut etsivät ystäviä. Ota heihin yhteyttä niin saa monet muutkin kaverin. :)

    • nnc10

      Lähes kaikilla on vapaus lopettaa elämänsä. Olin hyvin lähellä itsekin nuorena, juuri sinun ikäisenäsi.
      Nyt vanhemmiten olen kuitenkin kokenut asioita, jotka ovat ihmeellisempiä kuin ihme. Olen löytänyt Jumalan uuden Sanoman, jonka jälkeen elämä ei mitenkään voi olla vailla tarkoitusta.
      newmessage.org/fi
      Olen nähnyt ihmeellisiä paikkoja, tavannut tärkeitä ja upeita ihmisiä ja toteuttanut muutaman villeimmän unelman.
      Sinuakin vielä odottavat ihmeellisest asiat, joten älä jätä kallista elämän lahjaasi käyttämättä. Kehosi on lahja, mielesi on lahja ja sisimpäsi jumalallinen kipinä on lahja.
      Jos haluat lääkettä ota tästä (iloa ja kiitollisuutta):
      http://www.newmessage.org/joy-gratitude

      Muistuttaisin, että et ole vielä edes aivojen kehityksellisesti täysin aikuinen. Sinnittele edes pari vuotta ja luulisin, että elämä aukeaa sinullekin.

      Pidä huolta jostakusta, edes eläimestä. Välitä jostakin.
      Jos ymmärtäisit miten tärkeä olet, miten paljon on tehty tuonpuoleisessa ja tässä maailmassa, että voit olla täällä ja jos jos ymmärtäisit, että itsemurha tarkoittaa vain sitä, että joudut tulemaan takaisin ja käymään läpi samoja asioita, ehkä vaikeammassa ympäristössä tulevassa elämässä, se olisi viimeinen asia mielessäsi.
      Ja tiedätkö: Minusta olisi mahtavaa olla sairaanhoitaja, mikä mahdollisuus lähteä töihin melkein mihin tahansa maailmassa. Ja minusta olisi mahtavaa olla 23-vuotias ja nuori ja nätti ihminen, jolla on koko elämä edessä ja ammatti, jossa voi palvella ja nähdä maailmaa.
      Luulin olevani todella ruma nuorena myös, mutta nyt kun katson kuvia olin sydäntäsärkevän sievä. Sinäkin olet kaunis. Mutta sillä ei ole varsinaisesti väliä, väliä on sillä kuka sydämessäsi olet, sillä sitä ei aika voi sinulta viedä koskaan, niinkuin se vie ulkoisen kauneuden.

    • Aloitteleva psykolog

      Kyllä.

      • Kokenut psykologi

        Perun sanani, se oli koirani.


      • Sanajahtimestari

        Mitä vittua tuut tänne huutelee? sun se pitäs tappaa ittes! etkö ymmärrä et joillaki on oikeesti vaikeeta ja sä vaan tuut tänne ja edistät niitten itsetuhoisuutta!? Mieti sit jos ap tekeeki itsemurhan niin sulla on sen veret käsissäs ja joudut elään sun tekos kanssa loppuelämäs.


      • Sanajahtimestari
        Kokenut psykologi kirjoitti:

        Perun sanani, se oli koirani.

        Aa no ok sit. Sori aattelin et sä olit tullu tollai huutelee.


    • Anonyymi

      Jaa että lääkkeiden pöllimistä, olet harkinnut ,mene lääkäriin, jokaisella ihmisellä on matalapaine kausia muutama kerta elämässään.
      Minulla oli kerran työkaveri. Hän etsi ja etsi ja etsi itselleen poika ystävää ja kysyi miten minä olin löytänyt nuorempana poika ystävän . Vastaus on että etsimällä ei löydä mitään koskaan.
      Se oikea putkahtaa elämässä esiin mitä merkillisimmissä tapauksissa
      , käskin häntä lopettaa sen etsimisen ja keskittyä asioihin mikä on elämää eikä vanhojen asioiden kelaamista .
      Tämä nainen löysi sitten sen oikean ihan sattumalta ! Ja nyt ovat aviossa, hänkin sanoi aina että on ruma , olivat lähellä 40 kumpikin niin löysivät toisensa.

      Ei näissä asioissa ole mitään sääntöä milloin tehdään mitäkin , jokaisen elämä on erilaista .ja sitten nuo lapsuuden aikaiset jutut , miksi kelaat niitä sillä ne ovat tapahtuneet ja niitä ei voi muuttaa miksikään, joten hyväksy se että asiat eivät aina ole olleet oikeudenmukaista sinua kohtaan ,
      laita rinta rottingille ja ajattele että sinä tulet löytämään elämääsi sisällön ihan kun kaikki muutkin . Mene vaikka salille treenaamaan että saat hyvän kunnon niin tulet vahvemmaksi psyykkisestikin .
      Miten ihminen joka haluaa olla hoito alalla voi ajatella edes vastoin sitä mitä hoitoala on ja miksi , siis jos olet masentunut niin ota lääkkeet jos et saa sitä pois muuten

      Elämä on jokaisen elettävä ja kuka on sanonut että se olisi helppoa , jokaisella ihmisellä on omat surut ja murheet ja synkät ajatukset joskus, joten älä hellitä vaan tee ihan itse jotain asialle että tunnet olevasi oma herra elämässäsi. Se poikakaverikin Tulee jossain vaiheessa elämääsi kunhan vaan olet oma itsesi .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe