Meillä minä naisena olen se aktiivisempi osapuoli, jos otan edes koko asian esille, saan heti kuulla etten mistään muusta puhukkaan ja eikö mulla ole mitään muuta mielessä ja hirveä valitus. Haluisin seksiä vaikka 3 kertaa viikossa, mutta sekin tuntuu olevan liikaa. Mies ei edes koske minuun, koska sanoo, että se tarkoittaa muka sitä, että se johtaa heti seksiin.. vaikka olen monta kertaa sanonut, etteri asia todellakaan ole niin. Ihan turha pyytää pusua tai halimista, ovat sellasia väkisin annettuja enemmänkin kaverillisia.
Ärsyttää todella, koska sitä tuntee itsensä väkisinkin epähaluttavaksi ja rupee miettimään mikä on itsessä vikana, näytänkö liian rumalta, tunnunko huonolta ym.. Olen kyllä kysynyt missä vika, mutta kuulema vika on vaan omassa päääsäni.. meikkaan päivittäin, laitan hiukset ym ja yritän pitää ulkonäöstäni huolta.
On kurjaa kun itse haluaisi ja toista ei kiinnosta millään, Aina hän on väsynyt tai vatsa kipeä ym. Hän saa minut tuntemaan, että on sairasta haluta näin "usein". Joskus sanoo aamuisin ennen töihin lähtöään, että haluaa rakastella minua tänään ja tiedän, ettei niin ikinä tapahdu. Se on kun isku vasten kasvoja. Olen monta kertaa sanonut, ettei sanoisi niin, koska se loukkaa todella.
En tiedä miten jaksan, ei ole kivaa, kun tuntee itsensä näin vialliseksi.
Jatkuvaa kinaa, koska minä naisena haluan liikaa...
14
1104
Vastaukset
- -Allie-
Tunnen tuskasi. Sama homma meilläkin. Torjuminen jatkuu päivästä päivään, ja itsetunto on niin alhaalla kuin voi olla... Ja sitten kun joskus sattuu saamaan, niin toinen makaa kuin kuollut lahna ja ilmeellä, et "voisitko vaan hoitaa asiasi mahdollisimman nopeasti".
Tämä todella syö naiseutta. Olisi ihanaa olla joskus haluttu. Ja typerintä tässä on, että olen muiden mielestä kaunis ja erittäin haluttava nainen. Miksi oma mieheni ei halua minua?
Voimia sinulle ja yritä vielä keskustella miehesi kanssa. Kerro kuinka paljon asia sinua vaivaa, ja että tarvitset suhteelta enemmän.- ulkonäöstä...
Alottaja puhui vain hiuksistaan.
Mutta miten muuten menee? Arvostatteko suhdettanne? Miehiänne? Saavatko he olla miehiä talossa?
Usein suominainen lyttää miehensä kyvyttömäksi, ja sitten ihmettelee, kun miestä ei kiinnosta.
Noh, sitten on tietysti kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja masennus.
Ja sitten aseksuaalisuus ja vähähaluisuus. Osaa ei vaan lähtökohtaisesti juurikaan kiinnosta. Tai hyvin harvoin. He eivät siis myöskään juurikaan masturboi, eikä seksi ja seksiin liittyvä ole kiinnostanut edes teini-iässä.
Harvoin halut käyvät ihan yksiin.
Jos ne taas poikkeavat toisistaan täysin, on elämä yhtä helvettiä. Molemmat kärsivät.
Ihanteellisinta olisi löytää ja valita kumppani, jolla on suht samanlainen libido kuin itsellä. Sairautta ja työttömyyttä, surua ja huolta tulee elämässä. Mutta lähtökohtaisesti eroottinen elämä olisi yhtä tärkeää. Tai ei lainkaan tärkeää. Silloin molemmat ovat tyytyväisiä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aseksuaalisuus
- jösses juu
salarakasta kehiin..tai etsikää seksuaalisesti saman tasoinen meis...
- Jonnatisnka
Sama täällä. tsetunto todella alhaalla ja tunnen itseni kamalaksi ja rumaksi, mitä en ikinä ennen ole kokenut edellisissä suhteissa.. Seksikin on niin vaivalloista, että minä ns. joudun AINA hoitamaan kaiken työn..jos joskus satun saamaan.
Tässä vaiheessa en moiti naisia jotka käyvät vieraissa! koska seksi ja haluttavaksi itsensä tunteminen on naiselle erittäin tärkeää! ilman näitä kahta nainen ei ole nainen.
jos tämä jatkuu vielä pitkään, olen vslmis miettimään jopa eroa - Miksi hakeudumme
Miksi hakeudumme parisuhteisiin väärien ihmisten kanssa?
Siinäpä kysymys meille kaikille pohdittavaksi. - GanzSpezial
Oletko muistaneet tehdä osuutesi kotitöistä vai istutteko vaan ison perseesi päällä läppäri sylissä ja suklaapatukka kädessä?
Oletko muistanut kertoa miehellesi rakastavasi häntä?
Oletko yllättänyt rakkaasi romanttisellaviikonloppumatkalla Euroopan metropoliin tai illallisella pauikkakunnan ykkösravintolassa?
Lahjat, kukat?
Oletko muistanut päivittäiset huomionosoitukset, suukot ja halit myös ilman seksuaalista päämäärää? Moderni mies tuntee itsensä LIHANPALAKSI jos nainen ei huomioi miestä muuten kuin ollessaan seksiä vailla.
Parisuhde EI tarkoita seksipakkoa ja miehellä ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä kanssasi ellei itse halua.
Näin siis neuvotaan kun miehet valittavat samaisesta epäkohdasta...- eizu123
On ihan kiva olla erakkona, kun mies ei halua ja minä en halua, näin vanhemmalla iällä,. Muistan nuorena kun minä en halunnut ja mies halusi = mies hirveästi suuttui. Kun minä halusin ja mies ei ahunut = minä hirveästi suutuin = > tämä oli hyvin ikävä juttu, miehelle tuli jopa kyvyttömyyttömyyttä. No siinä kait voi oppia hieman ymmärtämään että miehen ei kannata yrittää pakottaa... mikä on tosi käsittämätöntä... kannattaisi yrittää miellyttää, helliä kuunnella rakastaan,
- hyvä vapaa mies
Täällä olis hyvä mies sille ketä haluaa halia ja pussata. Enkä varmasti lähde karkuun koskettelua. Minusta oli kiva halailla päivittäin jotain kivaa naista. Ja ikää oli 36 vuotta mulla ja raumalla asun.
- shit happens
taas se Rauman Don Juan tarjoo palveluksiaan..etsi lähempää saaliisi
- Purnaamatta
Ei tommosta olekaan!
:D:D Don juan on opportunisti. älkää nyt sitä tuomitko.
pitää tarttua tilaisuuteen?
kylhä jengi loottoaakin eiks je ? :))- Onnellinen oon
Tuttu juttu. Ahdisti niin kauan kunnes hoksasin, että meillä on niin paljon muuta hyvää (ja se vähä seksi on hyvää), ja median luoma kuva jatkuvasti heppi tanassa heiluvasta miehestä on valheellinen. En ole ruma, läski pirttihirmu, eikä mieheni ole homo tai sairas tai pettäjä. Hän vaan haluaa seksiä harvoin, ja hänellä on siihen oikeus, ja minä voin joko tottua siihen tai pakata kassini. Ja kassien pakkaaminen ei käynyt mielessäkään, ei seksi arvolistani kärkikolmikossa ole vaikka siitä nautinkin.
Vähempään seksiin tottuu. Ja eipähän tarvinnut loppuraskauden yhdyntäkiellon, synnytyksen jälkeisen toipumisen tai pikkuvauvakuukausien aikana kuunnella ruikutusta liian vähäisestä seksistä :)- Kivat teille...
Hieno homma.
Mutta on varmasti liittoja, joissa nainen on paaaaaaljon aktiivisempi kuin sinä. Ja mies vielä vahähaluisempi.
- slfo
olisi kiva kuulla miten teillä nyt menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1014240Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k503030Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3112768Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622292- 761514
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761354- 951255
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771118
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?631055