Mokia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

kertokaamokanne :DDD

Heippa! Haluisin et jokainen joka teistä nyt kattoo tän jutun ni kirjottas oman jonkun pikku tai vähän isommanki mokansa tälle palstalle :DD Niit on sit kiva lukee ku niit on esim.1000 ja on tylsä päivä ni ei olis kauaaa : DDD

22

1304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä onko tämä ihan moka, mutta ainakin mua nolotti!
      Olin yläasteella tosi ihastunut yhteen poikaan.
      Sitten mä aloin ihmetellä että mitä se katselee mua ihan hassusti vähän väliä.
      Syy selvisi: mun bestis kertoi että oli ilman mun lupaa kysynyt siltä pojalta että alkaisko hän seurustella mun kanssa.
      No ei ollut kuulemma kiinnostunut.
      Mutta olipa kiva kuulla se vasta jälkeenpäin :D
      No sellasta sattuu :)

• ruista ranteessa

Kävin yhden kaverin kaverin kotona toisella paikkakunnalla. Kävin niitten vessassa paskalla. Pistin luonnollisesti WC:n oven lukkoon. Hoidin hommat. Jostain kumman syystä mulle tuli joku oikosulku kun olin lähdössä vessasta ja mä samaan aikaan väänsin oven kahvasta ja toisella kädellä käänsin sitä lukkosysteemiä, tarkoituksena siis päästä kyseisestä huusssiat pihalle avaamalla lukko ja ovi. Ei onnannu. Joten väänsin lujempaa - ja lujempaa "aukea stn!". Se prkleen lukon kahva meni rikki, puolet jäi käteen. Ja sit mä vaan avasin sen oven normaalisti... pistin hajalle menneen lukon siististi vessan peilikaappihyllyyn ja hipsin pois. Onneksi kukaan ei ollu huomann mitään, hoputin kaverin lähteen. En o siä sit toiste käyny. Sori tyypit, keitä nyt olittekin ja missä nyt asuittekin että teidän vessan oven lukko on hajalla.

• jdifkfkrkgkgkgkgkgk

Mokia löytyy mut ne ei todellakaan kuulu sulle

• Mr Frasier

Tällanen normaali harmiton moka: Olin bussipysäkillä odottamassa bussia. Siihen eteen parin metrin päähän käveli nainen ja se tervehti kättä nostamalla mua. Huiskutin takaisin. Sitten hän kysyi ooonko kauankin odottanut jo tässä. Vastasin että "en kovin kauaa". Sitten hän sanoin että puhui takanana olevanneli ihmiselle. Käännyin ja huomasin että joku tyyppi tosiaan oli hiippaillu jossain välissä taakseni. Pahoittelin häiriötä ja jäin nolona odottamaan bussia katse maahan suunnattuna.

• 12312313213

:DDDDd

• nuuska peikko

mul on hyvä, piti tykittää löysät thunderit mut tykitin löysät ettanit
      vähä oli noloo sen jälkee ku piti olla thunderit huules mut mul oli löysää ettania
      nauroin sit kotona varmaa 24 sekuntia

• joo oon nolo mää tii

No siis tällänen harvinainen ja nolo moka:

Olin tässä yks päivä oottamassa kaveria, kun oli tulossa junalla. No sitten juna tuli ja ihmisiä alko tuleen muhun päin. Sit näin jonkun tytön siellä kaivelemassa laukkuaan, hänellä oli samanväriset hiukset kuin kaverillani ja samanlainen takki. No tietenkin minä hiippailin tytön luokse ja pelästytin tämän. Kun tyttö kääntyi minuun päin, huomasin, että tämä kyseinen tyyppi ei ollutkaan kaverini. Likka tuijotti minua hämmentyneenä, ja minä sopersin aivan punaisena anteeksipyynnön.

Mutta siis olihan se noloa. Menin sitten sen jälkeen etsimään kamuani.

• sdfffdsf

Kerran oli kauhea oksennustauti ja kun olin menossa vessaan paskalle niin samalla hetkellä alkoi oksettaa.
      Otin tätä ennen jousut pois ja vasta sen jälkeen aloin oksentaa.
      Pää vessanpönttöön ja peräpää kohti vessan peiliä ja lavuaaria, kun eivät molemmat mahtuneet pönttöön yhtäaikaa.

Oksensin, ja ripulipaskat hirveällä paineella päin vessan seiniä samaan aikaan.

Iskä siivosi... :D

• valkosipulipatonki<3

Mulla kävi tänään koulussa semmonen moka et luulin yhtä meiän koulun kovista yheks mun kaveriks joten pomppasin sen olkapäistä kiinnipidellen ja sit se käänty ja tajusin kuka se oli Xd pyysin anteeks ja olin iha nolona onnekse ei sanonu mitään :D

• .....

Minä panna vahingossa minun opettajaa perseeseen. Onko tama paha?

• naurua bussissa ...

Noo... onhan mulla sellanen aika huvittava juttu.. ei nyt niinkään moka mutta kuitenkin.. Siis oltiin siskoni ja äitini kanssa bussissa.. Siinä sitten aloin heilutella sieraimiani ja katsoin siskoani. Hetken kuluttua vilkaisin sivusilmällä sivulle ja näin, kuinka joku vanhus katsoi minua ihmeissään. Siinä vaiheessa räjähdin nauruun ja kaikki kääntyivät katsomaan.

• kertokaamokanne :DDD

xDD nää on sika hyvii!! mut lisää vaa! :DD

• EIVOIOLLATOTTA!!!!

no, olin yhessä kenkäkaupassa, ku huomasin ylärivillä yhet ihan sika makeet kengät. sitten neuvokkaana tyttönä huomasin tikkaat, jotka nojasivat kaupan seinään ( ja olivat ilmeisesti vain henkilökunnalle). niimpä pystytin tikkaat ja kiipesin niitä pitkin sitte hakemaan kenkiäni, kunnes tunsin, kuinka tikkaat alkoivat huojua.siinä sitte rojahdin tikkailla kaupan lattialle komean kiljaisun kera. kaikki kaupan myyjät, samoin kaikki asiakkaat ryntäsivät luokseni. sain porttikiellon kyseiseen kauppaan...... KYLLÄ HÄVETTI!!!!!

• AlternateUs

No mitäs nyt tää julkisessa uimahallissa menee altaille ja tajuaa unohtaneensa uimapuvun hyllyyn kun tullut saunasta.
      Ei muuta :D

• asdkjoihjt

Kerran venäjän tunnilla, kun opettaja kysyi, että jos oltaisiin venäjällä jossain kadulla ja haluttaisiin tietää mitä kello on ja itellä ei olisi kelloa mukana, ni mitä kysyttäisiin ohikulkijoilta. Meikä sitten huutaa luokan perältä, että skolka stoit (paljonko maksaa). Koko ryhmä sai siihen saumaan hyvät naurut ja mie en edes tienny, et mitä olin sanonu.

• Päästelijä

Olin pelaamassa biljardia yhden tutun kivan tytön kanssa. Siinä pelailtiin ja kohta tyttö alkoi kiusoitella pyssistämällä kunnolla kun oli hänen vuoronsa ja virnisti tuhmasti. Tätä jatkui parin vuoron ajan ja sitten kun minun vuoroni oli niin kumarroi lyömään niin tyttö käveli taaksen, tarttui minua molemmilla käsillä takapuolesta ja kuiskasi korvaan "ompas sulla kiva pylly". Noh tämä perseeseen äkillinen tarttuminen aiheutti mojovan pierun pääsemisen... Yksi tyttöystävä ehdokas pois laskuista...

• 16vee ikkunablondi

mulla tapahtu eilen yks nii paha moka !
      Mun huoneen ikkunasta avautuu melko suora näkymä vastakkaisen rivitaloasunnon pihaan. Tää vastakkainen rivitaloasunto on ollu muuten aina asuttu mut tää osa mistä näkyy suoraan mun huoneeseen ni on ollu jo aika pitkään asumattomana joten oon tottunu rennosti olemaan mun huoneessa verhot auki. Tossa pari päivää sitte siihe muutti uusia ihmisiä ja remonttimiehet on pyöriny siinä siitä asti. Ku olin nii tottunu siihe et siellä ei oo ketään ni enköhä tullu suihkusta just rennosti yläosattomissa mun huoneeseen ja aloin pukea siin ikkunan edessä. Eiköhä siinä oo yks niistä raksamiehistä tupakalla ja kattelee nii oikeen suoraan ikkunasta sisää . Meni hetki tajuta et miks se sillee tuijottaa :D:D:D:D rupes naurattaa sen verran etten saanu hillityks ja pistin ne verhot kiinni sen nenän edestä. Tänää ku satuin tulee ovesta ulos ne oli just kantamassa jotai rakennustarvikkeita ni tervehti kohteliaasti koko joukko. En voinu olla nauramatta ja ne jäi nauramaa sinne taakse kans. Myöhemmin on alkanu jo vähä nolottaakki :D:D:D

• No tää ei ollu mulle kauheen nolo vaa iskälle. Joskus ku olin pieni nii olin isän kanssa ruoka kaupassa. Olttiin saatu ostokset kärryyn ja kassoille nii kysyin iskältä, että saanko Kinder munan. Iskä sanoi että pistähä kärryy. Mut olin nii onnessani että halusin kantaa sen itse. No kassa jono oli pitkä ja mulla oli tylsää nii ajatuksissani avasin sitte sen mun kinderin ja söin sen. Iskäkään ei huomannu mitää. Noh kun oltii päästy kassoista nii rehtinä poikana sitte kaivoin sen kääre paperin taskusta ja kysyin iskältä "Sä et maksanu tätä" Kassa katto iha äkäsenä ja iskä sitte löi rahat tiskii ja lähettii vähin äänin sieltä. Autossa sitte kehtasin sanoo vielä että "Isi kato. Mä sain auton" Ku katoin yllätys palluran sisään. Iskä ei jostai syystä ollu yhtä innossaan :DD

• ääneenlaulaja

olin kerran metros nii kuuntelin musiikkii kuulokkeist ja aloin laulaa ääneen ja kaikki katto mua silleen et ok nii sit kuski tulee mun luo ja kysyy et onks kaikki hyvi?
      xD

• trollololollolololol

Paaluun törmäys
      katsoin kamuani ja kävelin samalla ja törmäsin... Hän ei toivottavasti huomannut sitä!

• Never again

Mä oon 15 vuotias tyttö jolla on järkyttävän huono näkö enkä käytä laseja uidessani. Mä kerran olin uimassa kun tuli aika lähtee, talsin vaan rentona erehdyksissäni miesten suihkuun. Yhtäkkiä ihmettelen et miks kaikki hiljeni ja sit mä tajusin et olin vääräl puolel, mä vaan seisoin niiden suihkujen edes hämmentyneenä enkä sitte tajunnu lähtee siält heti. Herään siitä mun horroksesta kun joku mies sanoo et mä taidan olla väärällä puolella. Ai että kuin hävetti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      81
      4054
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      24
      2851
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2053
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      221
      2044
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe