ollilan talli? + tampereella talleja?

pepsi

jos joku on käynyt ratsastamassa ollilan tallila niin tänne voitte kertoa minkälaisia hevosia on sielä ja muuten onko hyvä ilmapiiri.

ja onko tampereen(lempäälään) lähellä talleja?

15

3685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vee..

      lempäälässä on hyvä talli nimeltä ratsuniitty/lempäälän ratsastuskoulu.siellä on hyvät tilat loistava opetus ja tosi kivoja heppoja ja poneja :)

      Ollilassa kävin mutta mielestäni siellä ei ole kovin hyvää opetusta tai ilmapiiriä.
      mutta jokaisen omamielipide:)

    • Team Ollila

      äläs viitti dissata! oon käyny ollilassa jo vaikka kuinka kauan ja mun mielest siel on hyvä opetus ja kivat hevoset! Ollilan hepat on killtejä ja opetus saattaa aluksi tuntua "huonolta" mutta loppujen lopuksi huomaa kuinka toimivaa se on!! Jopa hoitohevoseni Wagner, EX ravuri, tottelee 6 vanhojen pikkulikkojen käskyjä jne jne...mutta ollilan kotisivut on vanhentunu nii siel on vaa joitai hevosii enää,mut uusii tulee koko ajann

    • marinaaaa

      löytyyks ollilasta nettisivuja tms? Ei oikein löydy mitään tietoa :< onko vielä olemassa?

    • Äläteesitävirhettä

      Älä koskaan tule Ollilaan jos on toinenkin vaihtoehto! Tyly ope, hevoset ei tottele, eikä ne tule toimeen keskenään. Lisäksi tilat rähjäisiä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä olemme me,,,ei enää ikinä Ollilaan,,,niin huono kokemus,,,


      • Anonyymi

        Ihan oikeesti yhden kerran perusteella ei kannata antaa koko arvostelua oon käynyt 1 v mut niinku oon oppinut todella paljon ja hevoset tottelee jos niitä osaa ratsastaa ja silloinkun opeen tutustuu niin ihana ja iloinen ihminen😚😚😚


    • ollilaonbest

      ollilan talli on paras kikka on ihana hevoset tottelee ja talli on hyvä ja kenttä on bueno tulkaa!! tunnitkin maksaa 20 ja liian halpa jopa ja ollilalla on nettisivut!!

    • Anonyymi

      En suosittele, tyly opettaja. Hevosetkin levottomia ja villejä. Tilatkin huonossa kunnossa ja ilmapiiri huono. Suositaan vain tiettyjä ja muita syrjitään. En suosittele.

      • Anonyymi

        Nim. Vanha monen vuoden käyjä. En oppinut mitään. Otti päähän, vaihdoin tallia. Monta vuotta parhaassa opissa ollut Ollilan jälkeen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nim. Vanha monen vuoden käyjä. En oppinut mitään. Otti päähän, vaihdoin tallia. Monta vuotta parhaassa opissa ollut Ollilan jälkeen..

        Minä ainakin olen oppinut.


    • Anonyymi

      Equillance tavelan, Kangasala. Siellä on sitten semmoinen juttu, että jos varaat kausipaikan ja jostain syystä keskeytyy kausi, niin maksat takautuvasti kaikki ratsastustunnit kutakuinkin irtotunteina. Eikä neuvotella vaikka olisi minkälainen tilanne.
      Tämä tieto tuodaan huonosti esille, joten jos et voi täysin varmasti sitoutua niin kannattaa miettiä muita vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Että niin juu mä en yhtään tiedä mitä ne varmaan tunnin tohon alinan tallille joten voisiko joku kertoa mulle miten

    • Anonyymi

      Siis tarkoitin Ollilan talli koska mä en oo ikinä käynyt missään niinku ratsastuskoulusta jos se semmosessa näin

    • Anonyymi

      Oon käynyt Ollilassa kohta 2vuotta, mutta jos on toinen vaihtoehto niin kannattaa ottaa se toinen ehdottomasti!!! Ollilassa on kivoja hevosia kyllä, mutta tuntuu että vain tietyille pidetään tunteja. Muutenkaan Ollilassa ei ole hyvä ilmpapiiri ja tunnilla on alotteliasta HeB välillä porukkaa, joten tunnilla on vaikea mennä.

      • Anonyymi

        Ja unohdin tuohon pistää, että opettaja tosi tyly ja tilat ei mitkään siistimmät ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe