Miksi suomessa ei saa roinata?

Lopez Gonzales

Mun unelma on tiukka lihaksikas keho kun mä oon vielä nuori ja naiset kauniita. Treenaan kovaa ja syön hyvin, mutta se ei riitä. Siksi mua ottaakin päähän, että mä en saa esimerkiksi dietillä käyttää efedriiniä. En mä mitään kovia aineita alkaisi käyttämään, mutta jotain pitäis sallia tässä stalinistisessakin maassa. Esimerkiksi oraaliset steroidit ja efe olisi ihan vaarattomia ja nekin auttais paljon.

30

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopez Gonzales

      Niin siis se mun kysymys oli, että millä oikein perustellaan ettei oraalisia tai efee saa apteekista omaan käyttöön? Mä en vahingoita niillä ketään tai enintään itseeni mutta mikä antaa oikeuden kaiken maailman kukkahattutädeille sanoo etten mä saisi käyttää niitä? Eikö tää pitäis olla vapaa maa? Miedot steroidit on paljon vaarattomampia kuin huumeet tai alkoholi ja niiden käyttö kannustaisi terveellisiin elämäntapoihin (kovaan treenaamiseen).

      • puhtaat jauhot

        Roina tuhoaa sun kehon ja sitten me veronmaksajat maksetaan sun elinsiirrot. Oraaliset varsinkin tuhoaa maksaa ja munuaisia.

        Siksi.


      • puhtaat jauhot
        puhtaat jauhot kirjoitti:

        Roina tuhoaa sun kehon ja sitten me veronmaksajat maksetaan sun elinsiirrot. Oraaliset varsinkin tuhoaa maksaa ja munuaisia.

        Siksi.

        Niin ja uusia kiveksiä et edes saa niiden rusinaksi kutistuneiden tilalle. Mietis sitä jos haluut tiukan kropan naisten vuoksi. Mitäs ne tykkää rusinakiveksistä? Siinä ei auta 50 cm habakaan vaan ne nauraa sulle ja potkaisee ne sun kurkkuun.


      • Lääkärin testolla
        puhtaat jauhot kirjoitti:

        Niin ja uusia kiveksiä et edes saa niiden rusinaksi kutistuneiden tilalle. Mietis sitä jos haluut tiukan kropan naisten vuoksi. Mitäs ne tykkää rusinakiveksistä? Siinä ei auta 50 cm habakaan vaan ne nauraa sulle ja potkaisee ne sun kurkkuun.

        Mulla on rusinakivekset lääkärin määräämästä testosta. Ei ne naiset niitä palleja katsele. Tietenkin on niitä, joilla on fiksaatio suuriin palleihin, mutta suurin osa ei voisi vähemmän välittää sun pussikuulista. Ne tykkää vaan kun muna seisoo ja äijää panettaa koko ajan.


    • Roinakarju

      Oraaliset on lapsille. Pistä vaan sustaa ja testoo suoneen niin johan lähtee kasvu käyntiin!! Mä oon pistänyt jo vuodesta 88 eikä mitään haittoja oo tullu.

      • lkfjglueroiuwelrnwle

        Eikö Decamies kehtaa kirjoittaa enää omalla nimimerkillään??


      • Hyvä roinakarhu

        pistä sä vaan suoneen kun muuten nuo aineet injektoidaan lihakseen!


      • penkkaaja 200
        Hyvä roinakarhu kirjoitti:

        pistä sä vaan suoneen kun muuten nuo aineet injektoidaan lihakseen!

        Eipä taida Roinakarhu tietää mistä puhuu:-) Kankkuun mä ainakin lyön...


    • Decamies

      Uskallan kirjoittaa, ja tänään Malmissa suikkarit jos joku ehtii. Huomenna haluun kunnon peppurynkytyksen, kalun koolla ei niin väliä, pääasia, että seisoo kuin kanki.

    • anti-roina

      Sillä naisten kauneudella ei ole paljon väliä jos alat roinaamaan, kun kumminkin muutut homoksi ennenpitkää. estrogeeni vie voiton testosteronista

    • no need for steroids

      anabolinen steroidi aiheuttaa kovemman riippuvuuden kuin amfetamiini.steroidihöyryissäs aiheutat myös muille vaaraa koska psyykkeesi on niin heikko jolloin et osaa hillitä itseäsi.tuet huumekauppaa.muutut homoksi ja pilaat terveytesi.tarvitko lisää syitä tohon munattomuuteen että haluat vetää kamaa?

      • Roinakarju

        Jaa, että nyt roinaajat rinnastetaan sitten huumeiden käyttäjiin. Hysteerikkojen huutoa!


      • Roina=huume
        Roinakarju kirjoitti:

        Jaa, että nyt roinaajat rinnastetaan sitten huumeiden käyttäjiin. Hysteerikkojen huutoa!

        Kerroppa sitten, miksi roina ei olisi huumeeksi luokiteltava aine ja roinan käyttäjiä ei voisi luokitella huumeiden käyttäjiin?


      • Roina=huume
        Roina=huume kirjoitti:

        Kerroppa sitten, miksi roina ei olisi huumeeksi luokiteltava aine ja roinan käyttäjiä ei voisi luokitella huumeiden käyttäjiin?

        Lisäys, perusteluksi ei riitä oma mielipiteesi tai "koska minusta tuntuu" saatikka "no ei se tietenkään ole" -vastaus. Vaan anna ihan yleismaailmallinen perustelu, miksi roinaa ei voida rinnastaa huumeisiin.


      • Pieni natu
        Roina=huume kirjoitti:

        Lisäys, perusteluksi ei riitä oma mielipiteesi tai "koska minusta tuntuu" saatikka "no ei se tietenkään ole" -vastaus. Vaan anna ihan yleismaailmallinen perustelu, miksi roinaa ei voida rinnastaa huumeisiin.

        Roinat ovat huumetta tai oikeastaan vielä vaarallisempia kuin monet huumeet.


    • Perustelut!!!

      Roinasta ei tule fyysistä riippuvuutta. Se ei sekoita terveen miehen päätä niinkuin huumeet tekevät. Se ei tee kiltistä ihmistä vihaista. Roinan käyttöön ei kuole edes 20-30vuoden käytöllä jos käyttää fiksusti ja pitää taukoja, huumeet voi viedä jo ekana vuonna. Roinan käyttäjä on muutenkin ihan erilainen ihmisenä kuin huumeiden käyttäjä. Monet roinaajat ovat korkeassa virassa työssään, heillä on lapsia, tavoitteita, terveelliset muut elintavat (ei alkoholia/röökiä/paskaruokaa). Huumeiden käyttäjät yleensä sekopäitä mitkä voivat tehdä mitä vaan huumepäissään, työttömiä retkuja, fyysisesti riippuvaisia paskasakkia. Ihan turha verrata huumeita roinaan. Idiootti!

      Efedriini ja Clenbuterol ei kyllä pilaa sisuskaluja, joten niitä voit käytellä ihan huoletta, kuitenkin fiksuja määriä ja taukojen kanssa. Sivarit on pienet, tärinää yms.. Rasva tirisee mukavasti näillä. Oraalisia ei pitkiä kuureja, 4week max. Testoa koneeseen ja jos aivan pakko niin ryssiä alkupotkuksi 4 viikkoa. Maksanpuhdistajat käyttöön myös. Loput tulee safkasta ja treenistä. Jos ei ole geenejä tähän hommaan niin ei kasva isoksi roinillakaan. Surullista, mutta totta.

      • Roina=huume

        Tuo kaikkihan on vain omaa kuvitelmaasi jonka olet päässäsi keksinyt oman uskomuksesi tueksi.

        "Roinasta ei tule fyysistä riippuvuutta."

        Ei tulekaan, mutta erittäin vahva henkinen riippuvuus. Varmasti yksi vahvimpia henkisiä riippuvuuksia, koska se muuttaa voimakkaasti minäkuvaa.

        "Se ei tee kiltistä ihmistä vihaista."

        Eikä huumeetkaan tee. Sen sijaan on täysin todistettu fakta, että testosteroni tekee ihmisestä impulsiivisemman ja agressiivisemman. Onhan se miessukuhormonia ja miehet on tunnetusti naisia huomattavasti agressiivisempia ja impulsiivisempia.

        "Roinan käyttöön ei kuole edes 20-30vuoden käytöllä jos käyttää fiksusti ja pitää taukoja, huumeet voi viedä jo ekana vuonna."

        Tämä on täysin omaa kuvitelmaasi. Et voi tietää tuollaista asiaa, kun sitä ei tutkijatkaan tiedä.

        Lisäksi yrität uittaa mukaan omaa uskomustasi tukevan väitteen huumeiden kuolemiseen jo ekana vuonna. Roinan käyttöönkin voi kuolla jo ekassa pistoksessa, jos lyö lyö vahingossa suoneen. Lisäksi on olemassa monia narkkareita, jotka elävät täysin elinajanennusteen mukaan.

        Tämä on siis täysin oma uskomuksesi, ei mitään faktaa. Vai onko näyttää tilastoja?

        "Monet roinaajat ovat korkeassa virassa työssään"

        Lähde, vai oletko taas kuvitellut jotain? Ei riitä, että tunnet yhden tai kaksi korkeakoulutettua roinaajaa (et todennäköisesti edes tunne yhtään roinaajaa). Myös narkkareita on korkeasti kouluttautunut jätettyään huumeet. Se ei silti sano, että huumeet ovat tie korkeaan koulutustasoon.

        Alatko huomaamaan oman typeryytesi asiassa?

        "heillä on lapsia, tavoitteita, terveelliset muut elintavat"

        Useilla narkkareilla on myös lapsia, se ei todista mitään muuta kuin sinun typeryytesi. Terveelliset elämäntavat? Oletko ollut monenkin roinankäyttäjän elintapoja seuraamassa?

        "Huumeiden käyttäjät yleensä sekopäitä mitkä voivat tehdä mitä vaan huumepäissään, työttömiä retkuja, fyysisesti riippuvaisia paskasakkia"

        Väärin. Nykyaikana narkkari voi olla hyvinkin korkeasti koulutettu. Monissa korkeakouluissa liikkuu paljonkin huumeita. Huomattavasti enemmän kuin roinaa.

        Roinan käyttäjät ovat henkisesti riippuvaista paskasakkia.

        "Efedriini ja Clenbuterol ei kyllä pilaa sisuskaluja, joten niitä voit käytellä ihan huoletta, kuitenkin fiksuja määriä ja taukojen kanssa."

        Vuosia sitten monta ruotsalaista suunnistajaa kuoli clenbuterolin käyttöön. Se voi aiheuttaa erittäin vakavia sydänoireita. Efedriini voi pitkään käytettynä aiheuttaa äkillisen sydänpyusähdyksen.

        Olet näistä asioista näköjään täysin pihalla ja keksinyt täysin kuvitteellisen maailmankatsomuksen itsellesi. Sitä sanotaan typeryydeksi. Ehkä sanonta "tyhmä kuin vasemman jalan saapas" kuvaa sinua ja maailmankatsomustasi joka perustuu omaan uskomuksiisi, ei faktaan.

        Sen sijaan monet huumeet ei aiheuta mitään tuhoa sisuskaluille. Etenkään järkevästi käytettynä, kuten sinä puhut roinien käytöstä.

        "Surullista, mutta totta."

        Sinun tyhmyytesi tässä on surullista. Et edelleenkään ole kertonut yhtään faktaa joka jotenkin kumoaisi roinien rinnastuksen huumeisiin.

        Siihen saakka roinaajat ovat aliluokkaista todellisuutta pakenevaa pa$kasakkia.


    • Reilu meininki

      LOL! Tuo sun fanaattinen suhtautuminen asiaan kertoo vain siitä, miten sua v1tuttaa se, että jotkut ei pelkää roinausta yhtä paljon kuin sä ja kehittyvät huomattavasti nopeammin kuin sinä. Ja mikä siinä v1tuttaa sua eniten on se, että suurin osa heistä onnistuu tekemään sen turvallisesti, eikä heille tule koskaan mitään merkittäviä sivareita. Vähän sama juttu kuin fanaattisia huumeiden vastustajia syö ihan helvtisti se fakta, että on paljon työssä käyviä, korkeasti koulutettuja, perheellisiä hyviä ihmisiä, jotka käyttää hallitusti koviakin huumeita piristääkseen elämäänsä. Se sotii heidän pseudo-uskonnollista maailmankuvaansa vastaan ja siksi herättää niin vahvan reaktion. Se on kova paikka, kun todellisuus ei suostukaan mukautumaan omaksuttuun ideologiaan.

      Natuile sä ja junnaa paikallasi. Itse ainakin horkkaan hillitysti ilman tunnontuskia ja kehityn paremmin. Samaa tulen suosittelemaan muillekin.

      • Decamies.

        Anaaliset stereot sopivat sulle kuin nenä persuuksiin.


      • olet luuseri

        Kuolet nuorena ja kun lopetat horkkaamisen lihaksetkin lähtevät.


      • Roina=huume

        Ensimmäinen joka tuli vetämään kateuskortin esiin. =)

        Annappa minulle yksikin hyvä syy olla kateellinen jollekin, joka joutuu käyttämään kemikaaleja ollakseen tyytyväinen minäkuvaansa?

        "suurin osa heistä onnistuu tekemään sen turvallisesti"

        Miksi valehtelet, etupäässä itsellesi? Kukaan ei tiedä roinien pitkäaikaisvaikutuksia. Etenkin meille suomalaisille pitkäaikaisvaikutukset voivat olla hyvinkin fataaleja. Kun meillä on muutenkin sydän- ja verisuonisairauksille altis perimä. Et todellakaan voi tietää, millaiset vaikutukset roinilla on vuosikymmenien päästä terveyteen.

        Viitteitähän tuosta on, kun on tutkittu entisajan kehonrakentajia joilla on huomattavasti enemmän sv-sairauksia ja huomattavasti suurempi riski kuolla nuorempana sv-sairauksiin kuin normaalilla viiteryhmällä.

        "Se sotii heidän pseudo-uskonnollista maailmankuvaansa vastaan"

        Sinähän tässä edustat uskonnollista denialismia väittäessäsi roinien olevan turvallisia, vaikka tutkimukset selkeästi osoittavat päinvastaista, jopa pienilläkin määrillä roinaa.

        "Natuile sä ja junnaa paikallasi. Itse ainakin horkkaan hillitysti ilman tunnontuskia ja kehityn paremmin."

        Olen erittäin tyytyväinen itseeni, en tarvitse minkäänlaisia kemiallisia avuja parantamaan itsetuntoani, toisin kuin sinä. Sinun itsetuntosihan on rakennettu puhtaasti kemiallisten avujen varaan. Enemmänkin suhtautumiseni sinuun ja sinun kaltaisiin on säälivä. Mutta kyllä huono itsetunto on saanut pahempiakin ilmenemismuotoja kuin horkkaaminen.

        "Samaa tulen suosittelemaan muillekin."

        Tietenkin. Kyllähän narkkaritkin suosittelevat aineita toisilleen. "Tällä tulee tosi hyvät pöhikset. Kannattaa kokeilla".

        Mutta et pystynyt edelleenkään kumoamaan kantaani. Onko hyökkäyksesi minua kohtaan hiljainen hyväksyminen kannanottoni oikeellisuuteen, kun et enää muuta pystynyt? Jouduit hiljaa painumaan polvillesi ja toteamaan, että kuulut samaan ryhmään narkkarien ja huumeiden käyttäjien kanssa ja yritit vielä viimeisenä oljenkortena väittelyyn suoraa hyäkkäystä minua kohtaan ja vetää kateuskortin esiin. Jep, yleensä kateuskortin vetäjä on hävinnyt debaatin ja tajuaa itsekin, että ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin vedota kateellisuuteen.

        Kuulut samaan pa$kasakkiin narkkarien kanssa. Toki itse sitä et ymmärrä. Kukapa haluaisikaan itselleen tunnustaa, että elämän reppuun annettiin vähän huonommat eväät.


    • Kehonrakentaja

      vanha päivitys mutta silti kysyn jos joku roinaa vastustava lukee ..

      että mikä teillä ihmiset on kun vedätte herneet nokkaanne jos toinen dropittaa ja toinen ei :D roina kuuluu kehonrakennukseen ! niinkuin esimarkiksi epohormoni hiihtoon ja muut vastaavat hormonit. mieti nyt jos kehonrakennus kisoissa näyteltäisiin uimarin kropan omaavia pikku sällejä ?:D eihän se niin toimi .. tässä lajissa se on kovilla jos on hyvä synmetrinen fysiikka ja paljon lihasta.
      sama asia jos jossain v1tun uima kisoissa näytettäs kehonrakentajalta sehän häviäis jokakerta :D ja jos haluut jumittaa paikallas niin se on kaikille ihan okei ei kiinnosta mutta ite ainakin dropitan ja yritän saavuttaa unemani sitten joskus ja lisäksi jos noin paljon ärsyttää jonkun dropittaminen tai vastaavat roina keskustelut niin turha tulla tänne kellekkään päätä aukomaan että roinaajat on nistejä tai vastaavia ne on urheilioita siinä missä mäkihyppääjät hiihtäjät juoksiat lätkänpelaajat yms ..opi elämään sen kanssa

    • Jaska.

      "Efedriini ja Clenbuterol ei kyllä pilaa sisuskaluja, joten niitä voit käytellä ihan huoletta, kuitenkin fiksuja määriä ja taukojen kanssa. Sivarit on pienet, tärinää yms.. Rasva tirisee mukavasti näillä."

      Efedriinin tilalle kofeiini ja clenut voi unohtaa. Vielä kun tuohon soppaan lisätään insut, niin täytyy sanoa että on idioottia leikkiä terveydellään. Clenuista voi saada pahat rytmärit ja efet sopii narkeille, insulla voit tappaa itsesi nopeasti vahingossa.
      Näitähän vetää tietysti kilpailijat, mutta vain sen takia että näyttäis niin h'lvetin tiukalta... no se on heidän asia..

      "Vuosia sitten monta ruotsalaista suunnistajaa kuoli clenbuterolin käyttöön. Se voi aiheuttaa erittäin vakavia sydänoireita. Efedriini voi pitkään käytettynä aiheuttaa äkillisen sydänpyusähdyksen. "

      Tästä olen samaa mieltä.. ne ovat riski.
      Jos käyttää, niin anabolisia ja testoa sitten, ei mitään h'lvetin astmalääkkeitä, insua tms. Kovan luokan ammattilaiset niitä vetää, jos enää nekään ja sitten nää apinat matkii perässä.
      Jos rasvat pitää saada alas, niin siihen on terveellisempiäkin keinoja.

    • Jaska.

      "Mulla on rusinakivekset lääkärin määräämästä testosta. Ei ne naiset niitä palleja katsele. Tietenkin on niitä, joilla on fiksaatio suuriin palleihin, mutta suurin osa ei voisi vähemmän välittää sun pussikuulista. Ne tykkää vaan kun muna seisoo ja äijää panettaa koko ajan. "

      No semmosta äijää ei tästä maasta löydy jolla "panettaa koko ajan", ainoastaan semmosia juttuja täältä kyllä löytyy mihin ei ole uskomista sen enempää kuin ufoihinkaan.
      Normaalia ei ole jos se muna katsos seisoisi koko ajan. Se seisoo vain silloin kun mies kiihottuu seksuaalisesti.
      Roinaamalla asiaan tulee parannusta, mutta itselläni testot ovat jo luonnostaan niin korkealla että eroa ei juurikaan huomaa. kuitenkin seisoo aika lailla tuolloin.

    • Jaska.

      "Mun unelma on tiukka lihaksikas keho kun mä oon vielä nuori ja naiset kauniita. "

      eli 20v uimaripoika "naisineen".... ookoo....

    • JEP!

      Ei niille pikkupojille mitään roinaa kukaan myisikään.

      Itse olen aikuinen äijä ja jos treenaan niin en millään v*tun proteiineilla todellakaan, niillä ei saa kuin pierut kaikumaan ja ripulin aikaan.
      Menee ihan pelleilyksi lisäravinnebisneksen kustannuksella.

      Kaiken lisäksi roinien sivuvaikutukset on liioiteltua... suurin osa ihan shittiä.

      Oikeat äijät tietää totuuden, kunhan muistaa pitää tauot ja ei koske mihinkään vaarallisiin, vaan pitää peruskuurit dbol testot, niin ei mitään ongelmaa.

      kakarat saa leikkiä wannabe-hormoneilla, me isot äijät ja tietävät hankitaan oikeeaa roinaa, koska on treenitaustaa ja kokemusta. 20v palikat hankkikoon "aineensa" prismasta.

    • Aivot muuttuvat

      A.Breivik sekos roinien ansiosta. Ei todellakaan ole vaarattomia!

    • Jaska.

      aivot eivät muutu v*tun pässi. Ja breivikin toiminta liittyi vapaamuurariuteen/aatteisiin. Eivät kaikki rikolliset/tappajat ole hormooneista seonneet.

      suomen p*skahousut eivät niitä edes uskalla myydä. Änkyttävät vain tänne "Myydään roinaa" muttei myydäkään.

    • ehkä mutta

      Kovasti varoitellaan doping aineiden vaaroista, mutta samalla myrkytetään ihmisiä psyykenlääkityksellä ympäri maailmaa varoittamatta lainkaan mitä muutoksia aivoihin niistä saakaan.
      Tiettyjen lääkäreiden etiikka on sieltä syvältä peräisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe