haluaako joku tutustua mukavaan nuorekkaaseen 45v naikkoseen ja alkaa kirjoittelemaan ja tutustumaan. mielellään kangasala tampere suunnalta. en etsi miestä se on jo. vaan naisystävää..kivaa,huumorintajuista ,luotettavaa,
aikuisia ystäviä onko heitä
11
766
Vastaukset
- Äiskä +40 eronnut
Onhan meitä, tosin tämä nainen vähän kauempaa. Eikös olis kiva jos voi vierailla välillä muissakin maisemissa? Vr kuljettaa :) Varmuuden vuoksi vielä, olen hetero =)
- syysillatpimenee
missäpäin sitten olet? en halua kamalan kaukaa kaveruksia koska ei kauheasti ole mahdollisuuksia matkustella ympäri suomea :)
- äiskä +40 eronnut
Riihimäeltä, mutta en nyt kyllä tarkoittanutkaan sellaista everyday-kaveria. Kannattaa niitä ystäviä olla muuallakin. Ja varsinkin, jos ei muuten ole, ei ainakaan mulla ole väliä missä se hyvä kaveri asustaa. Tekniikka on keksitty ja jos se ei riitä, niin sitten varmaan kannattaa etsiä siitä vierestä jostain.
Mulle ei itsellä ole väliä välimatkalla, tärkein on se millainen tyyppi on ja sopiiko mun luonteelle =) - Alppikauris
Täs olis yksi,joka asuu Pälkäneellä.
- odottelija
no kuuleppa pälkäneläinen voit laittaa postia minulle osoitteeseen [email protected] odottelen postia innolla. :)
Täällä olisi samaa ikäluokkaa oleva mukava naisimmeinen kahvittelu, lenkkeily, juttelu, tai vaikkapa shoppailukaveria vailla.
Asun Kangasalla.
Jos vielä ystävää kaipailet, niin mailaile: [email protected]- lilleri59
Täällä myös kaipaillaan kirjeseuraa, olen 52v, on mies, lastenlapsia, koira ja halua tutustua uusiin ihmisiin. Olen myös Kangasalan suunnalta.
- hoi aikuiset
mikset sitten laita postia tulemaan lilleri59 kun kerta osote löytyy tältä sivulta? vaikka kylläkin etsin naispuolisia kamuja niinku ilmotuksessa lukkee...
- 40+ uudeltamaalta
Minäkin kaipaisin aikuista ystävää, itse olen nainen 40 ja nuorekas ja asun uudellamaalla. Mies on jo, joten sellaista en en enää tarvitse. Järkevää aikuista juttuseuraa kyllä tarvitaan.
[email protected]
- 40+ Kangasalta
Aikuinen ystävä, lenkkikaveri, leffaseura toisesta aikuisesta naisesta. Huumorintajua olla pitää, mutta myös vakava keskustelu on joskus paikallaan, eikä vain? Josolet samaa mieltä laita postia [email protected]
- Kilisee kilisee
Tampereelta vastaavaa kuin tässä ketjussa haetaan eli noin nelikymppistä, mukavaa, rehellistä, omasta hyvinvoinnista sekä läheisten hyvinvoinnista kiinnostunut, käsitytaittoista tai taitamatonta arjen luksushetkistä nauttivaa tms.
Joulua valmistellessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904