""spy(the original)?
????kirjoitti time: xx:xx
kuka kertoo mulle tuon henkilön henkilötiedot ensimmäisenä,tienaa 20e ilmoittamalleen tilille.
ja tämä ei ole vitsi!
toi herra alkaa jo ahdistamaan jonkun verran että noista tiedoita voi jo jotain maksaa.
voi laittaa mailia!""
mut toi ilmo oli yleisel jossai muuall..mut oli kuiteski.. :( *ja on muutos vieläki..*
joku sano tällee yleisel...
26
9451
Vastaukset
- Siis
Ei ymmärtänyt kukaan yhtään mitään! Mitä sä yritit sillä niinku sanoa?
- Spy(The Original)
..joku sai must nii paljo tarpeeksee yhel toisel foorumil et tarjos parikybää palkkioks mun oikeest henkilöllisyydest... :)
vaiks se ny vaa oliki vissii enempi huuli ko tosijuttu nii toisaalt se oli aika törkee heitto.. :I - Gorillo
Spy(The Original) kirjoitti:
..joku sai must nii paljo tarpeeksee yhel toisel foorumil et tarjos parikybää palkkioks mun oikeest henkilöllisyydest... :)
vaiks se ny vaa oliki vissii enempi huuli ko tosijuttu nii toisaalt se oli aika törkee heitto.. :IHei!
Pyydäthän ensi kerralla omahoitajaasi kirjoittamaan puolestasi niin saatamme saada jotain tolkkua siitä mitä sanot. Kehitysvammaisia vastaan minulla ei muuten ole mitään. - Spy(The Original)
Gorillo kirjoitti:
Hei!
Pyydäthän ensi kerralla omahoitajaasi kirjoittamaan puolestasi niin saatamme saada jotain tolkkua siitä mitä sanot. Kehitysvammaisia vastaan minulla ei muuten ole mitään.>:(
- jaa
>:(
Kyllähän tuosta selityksestä hyvin sai selvää mitä tarkoitit.
Kumpikohan osapuoli tässä se kehitysvammaista muistuttava onkaan.
- amadeus
Siinä sulle vastaus.
[email protected]- Spy(The Original)
oliks toi tosiaan mulle? ja viäl ossun kera..
ei auennu ei, voisiks tulkhata tai jotai.. xO - Spy(The Original)
oliks toi tosiaan mulle? ja viäl ossun kera..
ei auennu ei, voisiks tulkhata tai jotai.. xO..njooh täsä o mun eka esiintymine ja samalla tiätty se letkee letka mistä kaikki sai alkunsa nii et ennepitkää mun päästä sitte tarjottii jo toi 20 egee palkkioo :D
http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=9684&p=1
- MC Spy
moon vähä rukannu mun nikkii mut ei se oo tahtii haitannu.. :))
...mä oon edellee näi pidetty... http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=13541
:DD - MC Spy
molen jo nii haluttu et turha ees yrittää kopsuttaa kaikkee... :D
joten täs linkit:
http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=15146
http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=15149&p=21
ja pistän tähän viälä tään vanhan:
http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=13541
ja mistä tää tämäkertane ny sitte sai alkunsa..no..tästähä tämä:
http://www.jippii.fi/jsp/chat/forum/t.jsp?b=energychat&t=14999
ja tota enne oli mun itteni avaama samanmoine topikki mut ylläpito otti ja poisti sen iha sokkona ko se oli kerenny johonki 150 viestii)
Mua täsä huvittaa enite se et ko koittaa saaha esittää anteexpyynnö nii porukat ottaa herneet nenää.. :D- ...AP87...
Meitä on katsos Spy,moneen junaan ja nämä herrat-pidätetään se pentu matkustavat siinä lastenvaunussa..älä ota juttuja ittees,näitä löytyy..KAKARAT!! ;)
- MC Spy
...AP87... kirjoitti:
Meitä on katsos Spy,moneen junaan ja nämä herrat-pidätetään se pentu matkustavat siinä lastenvaunussa..älä ota juttuja ittees,näitä löytyy..KAKARAT!! ;)
hyvää kesää sulle AP87.. :))
- A.DONIS
uhkaus on rikos !
ja kuka waiwautuu 20e antaa mitään tietoja ;)
mä tarjosin eräässä toisessa woorumissa rahaa piruuttani ja huumorilla ;)
aloitin 500 ja lopetin 1000 ;)
en saanut mitään tietoja mutta weikki ehkä pelästy
että jos kuitenkin joku antaa ne tiedot ja hiljeni ;)
mutta mitä mä olisin niillä tiedoilla tehnyt ?
käynyt wetää pataan sitä weikkiä ?
oisko ollu sen arwoista ?
ei minun mielestä ;)
tää kaikki pitää otta huumorilla ;)
wai onko niin että elämää ei ole satin ulkopuolella ;)
ja mainettaan pitää warjella ;)
ps maine on menny aikoja sitten mut kunnia on wain kaswanut ;))) - MC Spy
???: MC Spy olen lukenut juttujasi ja niistä päätellen et ole kuin 10 vuotias..*halloo missä järki kenties jäässä*
MC Spy: mul o sekä tukka et järki PÄÄSSÄ mut sulle mä suosittele et sanot sille rotalle ko järsii sun aivojas et himmaa vähä..*hähähäh* >:)
???: MC-Spy ikäsi vaan laskee koko ajan kyllä huomaa sun jutuistas et olet henkisesti jälkeenjäänyt *äkkiä hoitoon* tai sitten *laitokseen*- Geeni
Vittu mikä trolli! Tää on oikeesti päivän paras! Eipä teillä oo paljoa elämää.
- MC Spy
joku:
Mene HOITOON MC spy!!!
MC Spy on pelle!!!!!! PELLE...**tun luuseri h*** ******ri PELLE!!!!!!!!!
mä:
mikäs torakka siel oikee piipittää? ootaha ku isi antaa vähä rautasaapasta..*narsks* xD - MC Spy
Vihaan Mc spy:ta!!!!!!!!!
vihaan Mc Spyta enemmän kuin ketään muuta! ketkä tuntee samoin tota k****nimijää kohtaan? - MC Spy
Äänestä!! :D
http://www.sivuille.net/vieraskirja/5080.html
:)) - MC Spy
tää oikeesti menee jo ylitte... tää o paras!!
"MC-Spy
Admin kirjoitti 17:05 vastaa
MC-Spy, jos ette hillitse toimianne jatkossa, saatte luvan kärsiä seuraamuksista.
T: *****.**ylläpito"- MC Spy
tällee mä toho vastasi..
"MC-Spy
MC Spy kirjoitti 17:06 vastaa
hui h******* ku pelottaa!! :O *hähähääh* >:)
molen vissii tosi pidetty erinäisel saitil mjut molen oikeestaa aika otettu siit et vaiks mä sanosin mitä..vaiks molisin hiljaa kuukausii..nii ain ko mä palaan saitil..tonne jonneki..nii mua aletaa jaakaa ko vierast sikaa.. :))
hellurei..onnex pia o vuos 2005.. sitte varmaa jo aletaa siirtyy nykyaikaa sen vertta et sitä saapi olla oma ittesä ilma et koko aika ollaa mun päästä tarjoomas jotai palkkioo tai lupaas turpajuhlii tai mitä milloski.. :´) - karvakyrpä
MC Spy kirjoitti:
tällee mä toho vastasi..
"MC-Spy
MC Spy kirjoitti 17:06 vastaa
hui h******* ku pelottaa!! :O *hähähääh* >:)
molen vissii tosi pidetty erinäisel saitil mjut molen oikeestaa aika otettu siit et vaiks mä sanosin mitä..vaiks molisin hiljaa kuukausii..nii ain ko mä palaan saitil..tonne jonneki..nii mua aletaa jaakaa ko vierast sikaa.. :))
hellurei..onnex pia o vuos 2005.. sitte varmaa jo aletaa siirtyy nykyaikaa sen vertta et sitä saapi olla oma ittesä ilma et koko aika ollaa mun päästä tarjoomas jotai palkkioo tai lupaas turpajuhlii tai mitä milloski.. :´)Jippiistähän on kyse, etkä ole täällä kyllä yhtään sen pidetympi, ja siitä saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi.
- MC Spy
karvakyrpä kirjoitti:
Jippiistähän on kyse, etkä ole täällä kyllä yhtään sen pidetympi, ja siitä saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi.
...jote kivat sulle ja heippa!! :))
- MC Spy
"Onko täällä Savosta ketää?
?????????kirjoitti 18:28
Nii onko? Jos joo, niin mistä? Ite asun Varkaudessa. :/
-------------------------------------------------
MC-Spy kirjoitti 18:30
kokeile hei jotai savon sättiä tai jotai sinnepäi.. veikkaan et tääl ei oo hirveemmi savost ketää?
???????? kirjoitti 18:30 vastaa
En mä mitään seuraa eti, kunhan kysyin vaan.
MC-Spy kirjoitti 18:31 vastaa
joo okei...sori et vastasin.. :))"
Kirjailija kirjoitti 18:33
Terveyskeskus harmaana talvipäivänä :
Lääkäri : Minä olen Tohtori Pihti. ( puristaa potilaan kättä ) Ja millaisen asian kanssa olet nyt liikkeellä ?
Potilas : No ... MC-Spystä kaikki johtuu ...
Lääkäri : Ämcee ? ...
Potilas : Sillä on siis niinku puhelinnumba esillä netissä ... foorumilla, sätissä, profiilissa, niinku, tajuutsä ...
Lääkäri : Siis joku henkilö häiritsee sinua jotenkin ?
Potilas : Kaikki näkee sen numban.
Lääkäri : No mitä tämä henkilö on sinulle puhelimessa sanonut ? Onko hän uhkaillut sinua ?
Potilas : En mä oo soittanu sille.
Lääkäri : Miten voit, noin yleensä ?
Potilas : Mua huimaa enkä mä pysty nukkuun. Ku sen numba on esillä ja kaikki näkee sen.
Lääkäri : Onko sinulla ketään, jonka kanssa puhua näistä asioista ?
Potilas : No on mulla kamuja sätissä ...
Lääkäri : Jospa nyt alkuun kokeilisimme mielialalääkitystä. xxxxxxxxx kerran vuorokaudessa. ( kirjoittaa reseptin )
Potilas : Joo mut kaikki näkee sen numeron. Se on esillä ... se on sen profiilissa ...
Lääkäri : Valitettavasti meidän aikamme taisi nyt loppua. ( ojentaa reseptin ) Varaa kuule vielä toinen aika, niin voimme puhua lääkkeen vaikutuksesta.
Potilas : Okei mä kokeilen näitä ... mut se on kyl se MC-Spy ... kuka vaan näkee sen numban ...
Lääkäri : Näkemiin, hyvää päivänjatkoa.
Sairaskertomus
..... kirjoitti 18:37 vastaa
Hehe... Mutta Mc-Spy todella on aivan perseestä- MC Spy
Harmaa talvipäivä, psykiatrin vastaanotto :
Psykiatri : No niin. Minä olen Tohtori Kallo. ( puristaa potilaan kättä ) Istumaan, istumaan ... mistä haluaisit puhua ?
Potilas : Se Mc-Spy ...
Psykiatri : Niin ...
Potilas : Mc-Spy ei noudata sääntöjä ...
Psykiatri : Ämsee spai ei ... noudata sääntöjä ?
Potilas : Joo.
Psykiatri : No hyvä. Kertoisitko, ihan noin omin sanoin, mikä tai kuka tämä ämsee on ?
Potilas : No se on yks tyyppi foorumissa ...
Psykiatri : Mitä ämsee tekee ?
Potilas : Se näyttelee kaikille sen puhelinnumeroo...
Psykiatri : Missä tapasit ämseen ?
Potilas : No emmä sitä tavannu ole.
Psykiatri : No mitä ämsee sanoo sinulle puhelimessa ?
Potilas : Emmä ole sen kanssa puhunu.
Psykiatri : Kuka ämsee on ?
Potilas : Emmä tiedä kuka se on.
Psykiatri : Onko ämsee mies vai nainen ?
Potilas : Se on poika.
Psykiatri : Näetkö sinä ämseen ?
Potilas : Joo kyllä mä sen näen.
Psykiatri : Onko ämsee nyt täällä tässä huoneessa ?
Potilas : Se on foorumilla. Siellä mä sen nään.
Psykiatri : Missä foorumi on ?
Potilas : No kai tiijät. Sinne kirjotellaan.
Psykiatri : Ja ämsee on siellä ?
Potilas : Siellä se on.
Psykiatri : No mitä ämsee sinulle sanoo ?
Potilas : Se sanoo hähhähhäh ja sellasta ...
Psykiatri : Nauraa sinulle ?
Potilas : Joo.
Psykiatri : Jospa ihan näin aluksi kokeilisimme mielialalääkettä. XXXXXXXXXXXX, kahdesti vuorokaudessa. ( kirjoittaa reseptin )
Potilas : Okei mä kokeilen niitä. Mut se on se MC-Spy mistä tää juttu johtuu ...
Psykiatri : Katsotaan, katsotaan. Voitko tulla viikon päästä uudestaan ? Jos ämsee vielä silloinkin nauraa sinulle, mietimme tilannetta uudestaan. Yhteisvoimin, vai mitä ?
Potilas : Joo ...
*LOL*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1104310Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k723116Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152871Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622352- 771562
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771388- 981352
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?711176- 771138
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121