Kalajoen paras parturi-kampaamo?

petolinnunpeppu

Olis aika tehdä fledalle jotain, joten kertokaa, mikä on mielestänne Kalajoen parhain parturi-kampaamo? Ja miksi?

43

8154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiikeri-tikru

      Ateljee anne! Aivan ihana henkilökunta sekä ennenkaikkia se että aina olen ollut tyytyväinen lopputulokseen ! Suosittelen lämpimästi!

    • ujki

      Yhdyn. Ateljee Anne on paras :) Ja kaunis sekä ystävällinen henkilökunta. Itsekin aina tyytyväinen saamaani palveluun siellä. Sitten on niitä minne en kyllä mene.Esim. Valentino, siellä kalliit hinnat ja parturi mies seksuaalivähemmistöön kuuluva.

      • vierestä viedään,,,

        niin jos parhainta haetaan,
        kaunis ja ystävällinen ??? henkilökunta???
        "seksuaalivähemmistöön" kuuluva,
        Siinähän ne parhaat pointit kai on?

        Itekö siel vai kaunis henkilökunta mainostaa?


    • ''''''

      Flameen kannattaa mennä, tyytyväinen olen ollut lopputulokseen joka kerta :)

    • peppipitkäsukka

      Kyllä minä olen ollut todella tyytyväinen ateljee annen palveluihin. Minulle ei sillä ole merkitystä onko siellä kaunis henkilökunta, mulle on se pääasia että saan rahoilleni vastinetta. Ystävällisiä ovat kyllä, se on tietysti plussaa.
      Kaikista kalajoen parturikampaajista ei voi sanoa kyllä samaa.

    • No Esimerkiksi

      Parturi Päivi. Edullinen ja hyvä palvelu.

      • osoite.

        missä tää parturi päivi on?
        haluis testata.


    • parturipäivikampaamo

      Parturi Päivi... just joo! Näin hyvin en oo nauranu pitkään aikaan.

      • Kepari777

        no mikähän siinä sitte naurattaa????!!!! kannattais käydä testaamassa, ihan kylän pinnassa on.


    • mdkgljadkadjladjladj

      Kuule testattu on, ja takuulla jäi viimeseksi kerraksi. miksi mennä päiville, jos ihan ammatti-ihmisiäkin on kaupunki pullollaan. päivi ei ihan ole ajan hermolla.. sori nyt vaan

    • No kuuleppas

      kyllä hän on ammattilainen, ollut jo yli 20 vuotta alalla. sori nyt.

    • jaanapaana

      Todellakin, tiedän että alalla ollut taatusti ainakin 30 vuotta mutta hän EI OLE AJAN HERMOLLA... eli ei käy koskaan missään koulutuksissa eikä päivitä tietojaan/taitojaan. Menepä kysymään hiustenpidennystä esim. tuskin on koskaan edes kuullut sellaisista... Tiedän että mummujen permanentit hoituu ja mieten perushiustenleikkuut, mutta siihen se jää. Valitettavasti.

    • huohnaiset -.-

      no mitä otat jotain hiustenpiennyksiä. oma vika ku ei tukka kasva.
      ihan turhakkeita tuommoset, hyvä parturi on kylllä.

    • palle&theboys

      Ei tulisi mieleenkään ottaa pidennyksiä... mutta pitäähän parturikampaajan osata kaikki hommat mitä alalla pitää osata... käy sinä vain siellä ottamassa permanettia... Onneksi voimme valita missä käymme :D

    • jaanapaanalle

      hiustenpidennysliikkeet on asia erikseen.... parturikampaajan täytyy kyllä osata perushiusten leikkuut ja värjäykset niin ku ko kampaaja kyllä osaa :)

    • ex?++

      Valentiino on mielestäni hyvä ja "pojat" on ammattitaitoisia kavereita.
      Mun hiuksisto on saatu kondikseen kahden vuoden aikana..Kiitos Valentinon työntekijöille!
      Miksi ihmiset olette tollasia ahdas mielisiä tekopyhiä...piip???
      Olkaa suvaitsevaisia ja käykää joskus kalajoen/pohjois-pohjanmaan ulkopuolella..Voisi avata silmänne...

    • Valentin Kononen

      mää en oo vihtiny niillä pippeli-pojilla käyä..

      • kokokokokookokokok

        Se on varmasti parempi niin... Ilo on kokonaan heidän puolellaan että et käy siellä..


      • voi jestas

        Ihan tiedoksi, että kaikilla pojilla on pippeli ;)


      • kdlgkoapg

        niin...mene päiville! jee, uusi permis päässä.


      • Jar anter

        Näin on, siellä joutuu oleen varuillaan koko ajan kun puuhaavat selän takana. Sen takia en sinne mene, en vaikka ois ainoa parturi maan päällä. Varmaan nämä ulkomaalaisen pupu pojat sheivaavat mielellään mies asiakkaita, maksusta tosin. Mutta jos ihan oikeasti saniotaan, kaikki mies pareturit ja kampaajat sekä sisutsu miehet on homppeleita, siis ihan jokainen. Joten antaa poiken tuunata , työtähän ne tekee. Kunnia sille :)


    • permis

      Menkäää annemarille! *tirsk*

    • tukkapystyssä

      Kynikkää ihte tukkanne ku ammattilaisia arvostelette... Kyllä se on tuo päiviki jo yli 20 vuotta työtänsä tehny ja vieläki oma yritys pystysä että ei kannattais palijoa arvostella.

    • Intellektu-Elli

      Kävin Valentinolla kahdesti, ekan kerran tuli ihan hyvä leikkaus ja kampaus, toisen kerran menin teettämään juhlakampausta, jotenkin tämä Marko sai minut tällä kampauksella ainakin 15 vuotta vanhemman näköiseksi (olin 25 v).
      Kerran kävin myös kulmat nypityttämässä ja hinta oli aika kallis pelkästä kulmien nyppimisestä. Kuitissa luki kulmien nyppiminen ja värjäys, en tiedä olisiko sen värjäyksen sitten saanut kaupan päälle jos olisi älynnyt pyytää.

    • fledana

      Itse suosin kolmea eri liikettä - mintukka, valentino ja staili. Mintukassa ei tarvi puhua mitään saa vaan oottaa että tukka leikataan, aika nuorekas ilmapiiri. Valentinon miehet puheliaita ja tuntee olonsa tervetulleeksi siellä. stailissa nopeasti hoituu hommat ja hiukset osaa leikata juuri sillälailla kuin toivoo.

    • kalajokilainen

      Kalajoella on useita kampaamoja - varmasti löytäisit mieluisan täältäkin jos on kärsivällisyyttä testata eri mestoja. :)
      Itse käyn hiustudio34:ssä ja välillä katupeilissä.

      • ????

        Onko Katupeilissä vain yksi työntekijä? Menisin parturiin missä on vain yksi työntekijä. Ärsyttää niin se ruljanssi ympärillä, jos henkilökuntaa on paljon.


    • tyytyväinen

      Kokeilkaapa Tarja Rahkolan kampamoa tosi hyvä kampaaja ystävällinen, nopea ,ammattinsa osaava ja mikä parasta vain yksi asiakas kerrallaan !!

      • testannut

        Tarja ajasta jäljessä niinku monet kotikampaamot


      • dfhc
        testannut kirjoitti:

        Tarja ajasta jäljessä niinku monet kotikampaamot

        Miten määrittelet ajasta jäljessä? Jos asiakas tahtoo aina sen saman tyylin, niin ei kai parturi siihen mitään mahda, vaikka olisi kuinka ajassa mukana.


    • pauliinafani

      mie kyllä tykkään raution pauliinasta. kiertelin näitä keskustan partureita mut pauliina on paras.. maksaa vaivan lähtä kirkolta poijjes.

    • mielipiteitä 27N

      parturi Flamessa olen käynyt pidemmän aikaa ja olen tykännyt jäljestä.
      Ateljee Annea on paljon ystävät kehuneet ja nätejä hiuksiahan niillä on ollutkin.
      Katupeilissäkin kävin kerran ja kivat tuli, toki taitaa olla enemmän permanentti luokaa ja vanhemman väestön parturi.

    • ...

      Minkälainen paikka Hiusstudio 34 on? Kannattaako käydä?

    • Huoh....

      Päivi katsoi lapseni päätä ja totesi että ompa paljon hilsettä....kotiin mentyä huomasimme että nehän olikin TÄIN MUNIA !!!!!!!!!!!!

    • mielensapahoittajat

      Kyllähän se niin on että Parturi-Kampaamoita on niin paljon Kalajoella, että on mistä valita. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä! On hienoa että löytyy paikat ajan-hermolla haluaville ja toisaalta taas niistä jotka arvostavat perusasioita, eli niitä jotka ovat olleet alalla kauan, mutta joille varmasti löytyy oma asiakaskuntansa. Itse olen kokeillut ajan hermolla olevia ja pettynyt koska perusasiat olivat heiltä hukassa ja sain kaikkea muuta kuin halusin ison laskun kera. Päivillä on ammattitaito kohdallaan enkä usko että hän haluaakaan sellaista asiakaskuntaa joka on joka kerta kysymässä: Mitä mullistavaa sinä nyt keksisit hiuksiini? Viime viikolla olin lyhyttukkainen blondi ja nyt haluan pitkät mustat hiukset!! Aika rasittavaa!? Päivi on ammattitaitoinen ja hänellä riittää vieläkin 20-30 vuodenkin jälkeen asiakkaita, joten on aika lapsellista mennä haukkumaan sellaista. joka on pysynyt niin kauan alalla. Hattua nostan että on jaksanut! Ja hinnat on edulliset!

    • Hiustudio34

      Ite oon käyny Hiustudio34 Sarilla jo kauan eikä oo koskaan tarvinnu pettyä. Hennasta ei kokemuksia mut ainakin Sari osaa hommansa. Molemmat käy säännöllisesti myös koulutuksissa.

      • Tyytyväinen

        Hiustudio34:n Hennakin on aivan loistava kampaaja, voin suositella! Kampaamo viihtyisä ja mukava tunnelma kaiken puolin!


    • hiukset kunnossa

      Vip valentinossa saivat ainakin minun fledan kuntoon. Ammattitaito ratkaisee!! Ja ammattilaisen työ maksaa. Ei kai ihmisiä tarvitse luokitella heidän yksityiselämänsä mukaan. Fanitan Vip Valentinoa jo neljättä vuotta, ammattitaidon lisäksi on ystävällinen palvelu

    • eteläsuomalainen

      Kävin Kalajoella joululomalla, ja minun täytyi saada hiukseni kuntoon silloin, joten törmäsin keskustassa olevaan parturi-kampaamo MinTukkaan. Yllätyin todella positiivisesti siitä kuinka ystävällinen ja asiantunteva palvelu oli kyseisessä paikassa. Turistit ja kalajokiset voin suositella tätä paikkaa suurella sydämellä. Paikka löytyi ihan keskustasta kaikkien palveluiden ja kauoppojen lähettyviltä. Ei meillä päin vain tällaista ole..

      • tyytyväinen

        minäkin olen lomaillessani kalajoella käynyt läpi monet kampaamot ja mintukka osoittautui näistä parhaaksi! nyt tiedän kalajoelle tullessani mitä kampaamoa suosia, muualla ei törmännyt näin hyvään palveluun ja ammattitaitoon. lopputulos oli sitä mihin moni muu kampaaja ei pysty, minäkin suosittelen!


    • illu venevaja

      Peevanahan se ennen parturoi, liekö enää henkissäkään?

    • Kokeillu sitäkin

      Tapion Tuvan vessassa voi myös parturoida jos on oma kone ja niskapeili.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe