Luotettava Eläinlääkäri?

nneitokainen

Kuka olisi Kokkolassa tai lähialueella hyvä ja luotettava eläin lääkäri? : )
Pitäis saada tyttö kissa leikattua mahdollisimman nopeasti. :)

43

8209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa nainen

      Pentti Tapio Kälviällä ,erikoistunut pieneläimiin ja erittäiäin hyvä ja asiantunteva .
      Tietysti Kokkolassa on parikin eläinlää.vastaanottoa,en ole niissä käynnyt.
      Minimanin vieressä on yks ja Indolassa toinen ja vielä on meillä kaupungin oma eläinlääkäri .

    • Pipi koira

      Käytin koiraa pieneläinkliningalla vanhassa SOK:n paitatehtaassa, eläinlääkärinä Ari Murnieks.
      Yllätys oli ettei hän puhunut suomea, tosin avustaja kyllä puhui.
      Kaikki hoitui kuitenkin ammattimaisesti ja suosittu hän näytti olevan kun väkeä tuli ja meni jatkuvasti.

      Mistä tämä eläinlääkäri on kotoisin?

      • käyny kans

        En tiedä mistä on kotoisin, mutta ehdottomasti ammattimies.


    • Tosirealisti Kokkola

      Lopettakaa jo. Samat virret ovat luettavissa tämän sivuston historiasta. Hakekaa sieltä. Pyysin jo "sheriffiä" poistamaan tämän turhan toiston ja mainoksen sekä sivuston lainvastaisena, mutta eipä ole vielä mitään tapahtunut.

      • vali-vali

        Näköjään narsisti kusipää pysyy ikuisesti sellaisena. Valitettavasti, sanoisi Ahtisaaren Martti.


    • Ihme homma.

      Siis miten lainvastainen? Kerro nyt ihmeessä, vai oletko jotenkin asianomainen?

    • Tosirealisti Kokkola

      Kirjoitetaan muista nimillä, vaikka itse nimimerkillä. Ovatko kyseiset eläinlääkärit antaneet luvan käyttää nimeään? Piilomainonta on kiellettyä. Kysymyksiä, jotka ovat täysin asiattomia, "mistä kotoisin", haukutaan narsistiksi ja millä perustein.

      Ja toistoa, toistoa, toistoa täysin turhaan...

    • jjhhgfsd

      Haukeudu sinäkin eläinlääkärille, toivottavasti antais sinulle sen viimeisen piikin!

    • tosipessimisti

      tosirealisti voisi olla tosipessimisti!! Tympii koko nimimerkki kun on tollainen vakio valittaja.. Hankkisi elämän :D

      olisikohan se uusi ell hollantilainen? Itse olen käyttänyt Indolan, ja kaupungin ell palveluja, kumpikin hyvin asiallisia.. kälviän lääkärille pääsy välillä vaikeaa.

      hienoa vastuuntuntoa eläimestä kun olet kissan leikkauttamassa!!

    • Kollitkin on kissoja

      Miksi ei saa sanoa eläinlääkäreiden nimiä,kun kaikki me tiedämme keitä ne on jotka joudumme käydä eläinten kans heidän luona.

    • Ihme homma.

      Niinpä niin, ei kai he Kokkola-lehdessä mainostaisi nimellä jos se olisi salaisuus.
      Minun mielestäni on hyvä vain jos keskustellaan, koska ei ole yhdentekevää mihin lemmikkinsä vie hoitoa saamaan.
      Kokkolassa on ollut tosi vaikeaa saada eläintä hoitoon aikaisemmin, toivottavasti tämä lisätarjonta on helpottanut sitä.

    • catcats

      Pentti Tapio on mun ykkönen. Ari Murnieks on kuulemma hyvä, en ole käynyt ja kuuleman mukaan eestiläinen.

      • Sakemanni

        Itsekin olen käynyt kyseisellä eläinlääkärillä eli Murnieksella ja hyvä on!:) Suosittelen!


      • Sakemanni

        Toimiiko Tapio kokkolassa ollenkaan enää?


      • Taivas777

        Jo vuodesta 1976 Tampereelta Kokkolaan tultuani kaikki ystäväni sanoivat , mene Kälviälle, siellä on oikea eläinlääkäri jos saksanpaimenkoirasi tarvitsee apua.. niin jouduinkin kerran tekemään. Vasta ajokortin saatuani
        en oikein uskaltanut ajaa oudoilla tuntemattomilla teillä yksin (mieheni oli töissä). Lähdin reissuun kuitenkin ja tietenkin, koska koirani näytti olevan kovasti sairas. Pakotin itseni ryhdistäytymään ja uskaltautumaan ajamaan talvella liukkaalla tiellä aamuhämärissä Kälviälle (lähempänä olisi ollut muitakin eläintohtoreita??) Koirani parani. Ei sen tarvinnut kestää enää kipuja, koska Tapio osasi heti tunnistaa koirani tuskien aiheuttajan ja lisäksi osasi määrätä oikeat lääkkeet sairauden hoitoon.
        Ihmettelen, ettei monikaan koiranomistaja tunnista oman koiransa käyttäytymisestä koiran kipua/sairautta/pelkoa?? Koiraa vain esitellään ja niin pois päin....? Niille (=heille) tärkeintä ei ole koira , vaan oma olematon ego. Niille (heille)olemattomille me kaikki terveet suomalaiset IHMISET nauramme ja tietenkin meillä oikeilla suomalaisilla on lupa nauraa kaikille epäsovinnaisille maahan pyrkijöille.

        Kiitos asiantuntevasta hoidosta Pentti Tapiolle. Tiedän, että kiitokseni tulee varmasti perille vieläpä näin monien vuosien jälkeenkin (Nythän on niin paljon kaikenlaisia outoja laitteita?)? Nämä uudet laitteet löytävät aina jonkun viestin välittäjän ???? ja vastaanottajan.... ja viesti löytää aina perille, tavalla tai toisella.
        Toivottavasti saat kiitosviestistäni vielä enemmän intoa elämään, eläimiin ja kaikkeeen parantamiseen ?
        NYT MINÄ itse asiassa vietän aikaani Suomen pystykorvani kanssa, jolla on vielä alkuperäiset geenit tallella (liikaa sutta ja liian kova luonne). Kuulin, että Tampereen seudulla etsitään uusia geenejä pystykorville. Ovat siellä kuulema liian sisäsiittoisia, mutta tätä koiraa ei kukaan voi viedä minulta, koska koirani ei päästä koskaan minusta irti. Me rakastamme toisiamme ja kuolemmekin yhdessä.
        Sinä Tapio ymmärrät paremmin kuin kukaan muu tämän asian? Vain minä pystyn ohjaamaan ja pitämään koirani kurissa. Vien koirani takaisin kotiimme. Siellä on meillä kaikilla kolmella ikuinen koti. Kiitos vielä sulle Tapio kaikesta (Saksanpaimenkoirakin oli huomattavasti helpompi tapaus, kuin tämä mun rakas pikkukoira). Älä huoli -pennusta (nyt n. 8v) tulee täyii, mutta mulle ja pennulle se on ikuisesti keidän kolmen kotisin tasapainoinen, kunhan pääsee takaisin kotiin takaisin ja saa juosta vapaana.
        Kumma kyllä - Kuhmo oli jollekin kot


    • P.Tapio paras

      Pentti Tapio hoitaa lemmikkisi huippuammattitaidolla, eikä rahasta tyhjästä valohoidosta. Kannattaa käyttää vain parsta, koska lemmikkimme ovat meille niin rakkaita :-)

    • Sakemanni

      Mitä mieltä olette kaupungineläinlääkäristä? Kokemuksia kitos:)

      • Ryönänsuun Jape

        Ei huvita kommentoida palstalla, jonka Tr Kokkola on pilannut ilkeillä välihuomautuksillaan. Kannattaa perustaa uusi palsta ja toivoa, ettei
        hän huomaa sitä.


      • Sakemanni
        Ryönänsuun Jape kirjoitti:

        Ei huvita kommentoida palstalla, jonka Tr Kokkola on pilannut ilkeillä välihuomautuksillaan. Kannattaa perustaa uusi palsta ja toivoa, ettei
        hän huomaa sitä.

        huomasin.. Jep laitoin uuden


      • marinachka
        Sakemanni kirjoitti:

        huomasin.. Jep laitoin uuden

        Ari Murnieks on paras eläinlääkäri mitä olen koskaan tavannut, ammattilainen ja tuntekas ihminen. Pelasti meidän lemmikkia monta kerta vaikka tuntui että ei saa enää pelastaa. Tv. Marina ja hyvinvoivat lemmikkit


    • juuujuuuju

      Ari Murnieks pelasti meidän kissan kun oli jäänyt auton alle mutta suosikki silti on Pentti tapiola :)

    • Erittäin hyvä

      Seudun paras eläinlääkäri löytyy Uudestakaarlepyystä, eläinklinikka Losvika.

    • Eläinystävä Kokkola

      Eikö sitä kissaa ole vieläkään leikattu. Ja on ollut aikaa yli 2 vuotta.
      Pihallani on Conibear-raudat leikanneet tänä aikana lähes 30:n kissan pään poikki...

    • juupa jaapa

      kyllä pentti tapio on ehdoton ykkönen. Kun nimeltä mainitsematon eläinlääkäri ei suostunut hoitamaan koirani suuta, vein koiran pentti tapiolle joka totes että herran jumala nää ois pitänyt aikaa sitte hoitaa, puolet jo mätäntynyt. Ja tältä nimeltä mainitsemattomalta lääkärilta oli todella monetsti kysytty että eikö niitä tartte hoitaa...ei kuulemma tarttenu, toista sano tapsa. Ja eipä ole tämä tapus ensimmäinen.....

    • -ninnu-

      Onkohon Murnieksin klinikka vielä pystyssä, jotku puhunut että olisi lopettamassa ja näytti kantavan tavaroitaan pihalle? Tietääkö joku?

    • Yksi monista

      No onneksi, jos näin on. On hän tehnyt niin monta turhaa operointia vain rahan takia.

    • murnieks

      Murnieks on mun suosikki, on hoitanut meidän gerbiilitkin ammattitaidolla ja ottanut tosissaan tollasen pienenkin jyrsijän vaivat. Kerran jopa eivät ottaneet maksuakaan kun meidän jyrsijää käytettiin näytillä.
      Eikä ole siis lopettamassa.

    • ozzy

      Murnieks on muuttamassa Norjaan.

    • natu kisun omistaja

      meidän narttukissa leikkautettiin maaliskuussa 2013 murnieksilla,hinta muistaakseni n.90e,murnieksin vastaanotto hermanrenlundinkadulla,suosittelen,on asiansa osaava eläinlääkäri

    • Rahastuksen maku

      Jo kahden tuttavan koiralle ehdottanut turhia, kalliita toimenpiteitä, molemmat kävivät sen jälkeen Pentti Tapiolla. En ole itse käynyt ja tuttavien karmeiden kokemusten perusteella en voi kenellekään suositella Murnieksia.

      • ahneuttako..........

        Oon kuullut samaa, että teetättää turhiakin tutkimuksia.


    • miuuu

      Nonni, kenelles me nyt viiään meiän kissaneiti leikattavaks kun murnieks meni ja lopetti??? pentti tapio olis (kai) hyvä mutta kiireinen ja kaukana (kissa pakokauhun vallassa autokyytissä) eli poissuljettu vaihtoehto.

      Sakone vai Smolander?

      Pyydän asiallisia vastauksia, mikäli mahdollista!

    • moiks

      Pentti Tapiolle veisin tai losvikaan. Kruunupyyssäkin on kuulemma hyvä eläinlääkäri. Smolanderia ja kokko vet:iä en suosittele kenellekään!

    • .....

      Jos eläimellä jotain erikoisempaa vaivaa niin osaavat eläinlääkärit löytyy Animagi Oulusta. Kannattaa ehdottomasti ajella sinne asti!

      • Sterru

        Pentti Tapiolla ollaan saatu reilua (hinnaltaan ja asenteelta) palvelua!! Erikoislääkäri joka ajattelee vain ja ainoastaan eläintäsi. Suosittelen kaikille!


    • ajokoiramies

      ei kokkolassa oo yhtään eläinlääkäriä, jos on niin ei nee osaa vastata puhelimeen, koirani jäi auton alle, ei saatu yhtään eläinlääkäriä kiinni, joten pokkana vaan ajoin paikasta toiseen katsomassa jos joku olis paikalla.

    • Tuiretaavetti456

      Hyvä eläinlääkäri ottaa kontaktia myös itse eläimeen jolloin saa eläimen luottamuksen. Mikä on tärkeätä. Kävimme Pietarsaaren Losvikassa, varmaankin oli itse omistaja paikalla. Ei minkäänlaista kontaktia eläimeen. Heti olisi ollut pistämässä piikkiä. Mutta koiruliini sanoikin ettei nyt pistetä. Pelkäsi meidän sessua. Ei jäänyt hyvää kuvaa. Minulle eikä koiralle.

    • TOSIconniebear

      Reijo voi piikittää kissasi puoli ilmaiseksi vinettoi pullon hinnalla niin ei ole enään murhetta pissiäis kakkiais katin rontin kulkemisista.

    • TOSIconniebear

      Reijo voi piikittää kissasi puoli ilmaiseksi vinettoi pullon hinnalla niin ei ole enään murhetta pissiäis kakkiais katin rontin kulkemisista?

    • hekke20

      Luotettava eläinlääkäri voi olla helpommin löydettävissä kuin luotettava lakimies.

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä viekö mitään lemmikkiänne koskaan Kokkolaan Kokko Vet eläinlääkärille. Koirani jouduttiin lopettamaan tämän ämmän takia! Määräsi kortisonitippaa koiran silmään missä oli haava joka sitten pahensi asiaa ja lopen teki reiän silmään.

    • Anonyymi

      Tuskin tipasta tuli reikää silmään. Sama homma ihmisellä, jos silmässä on alkanut muutokset, se pitää leikata

    • Anonyymi

      Verenhimoisia tappajia kaikki Ellit.

      Kusi noussut päähän...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe