keitele

twyhje

mitäpä keiteleelle kuuluu kun ei tällä palstalla ole aikoihin siitä ollut mittään???

377

15479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolissaan oleva

      Kaipa se on niin pystyynkuollut paikka, ettei sieltä oo mitään kerrottavaa..kaikenlaisia outoja siellä kyllä tuntuu asuvan, että toivottavasti kaikesta huolimatta paikasta ei löydy kerrottavaa vastaisuudessakaan..

      • keiper

        Jos täällä ei muuta ole niin ainakin harmaatalous ja hyvä veli verkosto rehottaa.
        Meinasi jäädä kertomatta, että kepunlaisia URVELOITA on kyllä liikaa.


      • Anonyymi

        Ei paikassa vikaa, siis keiteleessä, sama se on joka puolella. Ihmiset asuu, ravintolassa käydään etsimässä kumppania, niin maalla kuin kaupungeissakin, kauppoja on, ruokaa ostetaan ja sitä saa lähikaupasta niin kuin kaupungissakin. Ei elämä sen kummempaa ole vaikka asuisit hesassa, siellä, hesassa siis on vaan paljon enemmän väisteltävää sakkia, rupuporukkaa jalkautunut väki, muut ajelee autoillansa niin kuin keiteleelläkin


      • Anonyymi
        keiper kirjoitti:

        Jos täällä ei muuta ole niin ainakin harmaatalous ja hyvä veli verkosto rehottaa.
        Meinasi jäädä kertomatta, että kepunlaisia URVELOITA on kyllä liikaa.

        Joo tuota kepulaisuutta minäkin ihmettelen. Millä mandaatilla maalla asuvat ovat keskustalaisia... luulisi, siis luulisi kun ollaan köyhiä että ei ainakaan keskusta eikä kokoomus... äänestävätkö nää köyhimmät edes, ehkä eivät


      • Anonyymi
        keiper kirjoitti:

        Jos täällä ei muuta ole niin ainakin harmaatalous ja hyvä veli verkosto rehottaa.
        Meinasi jäädä kertomatta, että kepunlaisia URVELOITA on kyllä liikaa.

        Mulla on naapuri, hän on nyt sairastunut muustihäiriöön, mut ennen sairautta hän kävi usein ovellamme, soitti kelloa, ei aina soittanut, hiplasi ovea, mulla on ovessa esim lasikissa, se hajosi. Sitten hän tunki postilaatikkoon lehtiä, valtavan määrän, joskus tyrkytti mulle alusvaatteitaan, seksikkäitä muka.. ja sisälle luiskahti käden ali ovenraosta...koiran kanssa. Nyt on sairaus rauhittanut, ei voi poistua kotoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuota kepulaisuutta minäkin ihmettelen. Millä mandaatilla maalla asuvat ovat keskustalaisia... luulisi, siis luulisi kun ollaan köyhiä että ei ainakaan keskusta eikä kokoomus... äänestävätkö nää köyhimmät edes, ehkä eivät

        Huomaahan sen että jälkeenjäänyttä sakkia, kun ei osaa muuta kuin nököttää nurkissaan... itse jouduin lähtemään elannon perään jo 14 vuotiaana... olen kerännyt omaisuuteni ihan itse, samoin työt mitä olen tehnyt, atk-alan hlö olin... ilman koulutusta... kauan olin alalla, sitten hoiva-alalla, aika usein minut kutsuttiin työhön ilman että olisin hakenut tätä työtä... justjust... purjehdin myös... kävin kurssin ja siitä se lähti... osaan aika paljon... osaatko sinä keiteleen v -52 syntynyt kivittäjä...


      • Anonyymi
        keiper kirjoitti:

        Jos täällä ei muuta ole niin ainakin harmaatalous ja hyvä veli verkosto rehottaa.
        Meinasi jäädä kertomatta, että kepunlaisia URVELOITA on kyllä liikaa.

        Persudemarimafia Keiteleellä. Pajauttelevat samasta rauhanpiipusta koko porukka.Kylävainioita haukkuvat selän takana mutta toimistolla ryömivät ja nuolevat saappaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaahan sen että jälkeenjäänyttä sakkia, kun ei osaa muuta kuin nököttää nurkissaan... itse jouduin lähtemään elannon perään jo 14 vuotiaana... olen kerännyt omaisuuteni ihan itse, samoin työt mitä olen tehnyt, atk-alan hlö olin... ilman koulutusta... kauan olin alalla, sitten hoiva-alalla, aika usein minut kutsuttiin työhön ilman että olisin hakenut tätä työtä... justjust... purjehdin myös... kävin kurssin ja siitä se lähti... osaan aika paljon... osaatko sinä keiteleen v -52 syntynyt kivittäjä...

        Et kuitenkaan kirjoittamaan ole oppinut, varmaan osunut isompi murikka päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on naapuri, hän on nyt sairastunut muustihäiriöön, mut ennen sairautta hän kävi usein ovellamme, soitti kelloa, ei aina soittanut, hiplasi ovea, mulla on ovessa esim lasikissa, se hajosi. Sitten hän tunki postilaatikkoon lehtiä, valtavan määrän, joskus tyrkytti mulle alusvaatteitaan, seksikkäitä muka.. ja sisälle luiskahti käden ali ovenraosta...koiran kanssa. Nyt on sairaus rauhittanut, ei voi poistua kotoaan.

        Yksi kävelee hyvin hitaasti. Katsoin hakukoneella, minkä tähden ihminen kävelee hitaasti ja ei liiku muutenkaan paljon. Sain vastauksena, että sellainen henkilö on lähellä omaa kuolemaa. Vakavia tulehduksia ympäri kehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaahan sen että jälkeenjäänyttä sakkia, kun ei osaa muuta kuin nököttää nurkissaan... itse jouduin lähtemään elannon perään jo 14 vuotiaana... olen kerännyt omaisuuteni ihan itse, samoin työt mitä olen tehnyt, atk-alan hlö olin... ilman koulutusta... kauan olin alalla, sitten hoiva-alalla, aika usein minut kutsuttiin työhön ilman että olisin hakenut tätä työtä... justjust... purjehdin myös... kävin kurssin ja siitä se lähti... osaan aika paljon... osaatko sinä keiteleen v -52 syntynyt kivittäjä...

        No huomaanhan minä että paikalleen jumittuneet ovat ... sorry... itse asuin lapsuuteni keiteleellä, kävin koulun ja jouduin lähtemään kotoa kun olin 14 v... olen asunut eri paikkakunnilla, tehnyt hyviä töitä kuten atk-pääläyttäjä, hoitoala... nyt jo eläkeläinen. Olen pärjännyt aina, osannut matkustaa ja tehdä päätöksiä ja olen osannut teitä jumittuneita enemmän ihan mitä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi kävelee hyvin hitaasti. Katsoin hakukoneella, minkä tähden ihminen kävelee hitaasti ja ei liiku muutenkaan paljon. Sain vastauksena, että sellainen henkilö on lähellä omaa kuolemaa. Vakavia tulehduksia ympäri kehoa.

        Voihan sitä teeskennellä kipeetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä teeskennellä kipeetä.

        Niin sattui kerran, että hitaasti kävelevä henkilö oli rapussani töllistelemässä. Kun tulin ulos, että siirrän ajokin oven edestä. Se henkilö lähti juosten pois ovelta. Tuli epäily, että onkin valekipee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tuota kepulaisuutta minäkin ihmettelen. Millä mandaatilla maalla asuvat ovat keskustalaisia... luulisi, siis luulisi kun ollaan köyhiä että ei ainakaan keskusta eikä kokoomus... äänestävätkö nää köyhimmät edes, ehkä eivät

        Tätä minäkin ihmettelen että keskusta kun taskussa ei ole muuta kuin reikä


    • ErwatE<SYR

      no on pystyynkuollut, täynnä omituisia viheltäjiä. t. iisalmelainen

      • Anonyymi

        On joo katsos kun tänne keiteleelle jää ne rupusakit... joista ei tule mitään... silleen...terveisiä teille lähettää tämä kivitetty tyttö.. on keiteleellä hyviäkin tyyppejä esim mun naapurin poika, otti kyytiin kun jäin bussin kyydistä... matkaa kotiin 35 km... ilpo, sä olit jees-poika... tunnistat itsesi kun paneudut tähän juttuun..


      • Anonyymi

        Persläpi kylä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persläpi kylä

        Juoruakkoja


      • Anonyymi

        Uskovaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisia

        Lautamiehiä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoruakkoja

        Valepukkeja. Sahapukkeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valepukkeja. Sahapukkeja

        Ja tämmösten kanssa joutuu töitä tekemään😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisia

        Narsisteja🤮


      • Anonyymi

        Miltä marevan haisee? Tiedätkö sinä?


      • Anonyymi

        Lievä infarkti tuli runsaasta, erittäin runsaasta tupakoinnista. Se kaduttaa nyt. Vereni oli, kuin tervaa.


    • kara-ooooke

      Juu,ikävää kun ei enää omalla kotikylällä pääse laulamaan karaokea...
      Täällä on hyviä laulajia,todella hyviä.

      • Anonyymi

        Mulla oli laulukokeesta 10, mutta ope pudotti sen ysiks, koska olin katsonut salaa annetun numeron, kun koelaulu oli ohi. Vähästä ope suuttui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli laulukokeesta 10, mutta ope pudotti sen ysiks, koska olin katsonut salaa annetun numeron, kun koelaulu oli ohi. Vähästä ope suuttui.

        On nuottikorvoo ja leipäkorvoo😆😅🤣


    • Tiedän että on todella hyviä laulajia.
      Olen laulanut heidän kanssaan lomaillessani.

      Toivottavasti laulupaikka löytyy ennen ensi kesää,sillä silloin palaan taas....
      Muuten tulen laulamaan ilman mikkiä keskelle toria!!!

      • KEI,VES,TER

        ihmeellistä, kun joka kylästä loppuvat kaupat ja ravintolat ja baarit. Missä porukka on? Entä kesämökkeilijät?


      • Gaytele
        KEI,VES,TER kirjoitti:

        ihmeellistä, kun joka kylästä loppuvat kaupat ja ravintolat ja baarit. Missä porukka on? Entä kesämökkeilijät?

        Etko ole kuullut puhuttavan ns. väestökadosta? Pikkukylissä porukkaa kuolee enemmän kuin syntyy, ja siihen vielä lisätään poismuuttajat. Mistäkö nuo sitten johtuu: no kun kylissä on ikärakenne semmoinen että porukkaa kaatuu kuin heinää ja kukaan ei ole tekemässä tilalle uusia. Lapsentekoikäiset naiset on häipyneet näiltä kulmilta ja seuraukset ovat olleet nähtävillä näissä Ylä-Savon pahimmissa muuttotappiokunnissa (Pielavesi, Kiuruvesi, Sonkajärvi) jo pitemmän aikaa.


      • Anonyymi

        Voi kiesus kun kaikki pitää itseään hyvänä laulajana... ei sitä sontaa jaksa kuunnella yöööökkk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiesus kun kaikki pitää itseään hyvänä laulajana... ei sitä sontaa jaksa kuunnella yöööökkk.

        Keitele pärjää.. tänne hankoon tehdään uutta siltaa vanhan tilalle... puutavaraa tuli ja siinä luki keitele-group että hyvä keitele... tulkaa käymään hangossa, asun täällä, olen alkup keiteleläinen, peruskoulun käynyt keiteleellä... asun itäsatamassa, talon nimi on fred... tervetuloa, nähdään roxxissa...


      • Anonyymi
        KEI,VES,TER kirjoitti:

        ihmeellistä, kun joka kylästä loppuvat kaupat ja ravintolat ja baarit. Missä porukka on? Entä kesämökkeilijät?

        Kylille lisääntyy kaupat ja muut palvelut, kun polttoaineiden hinnat nousevat mahdottomasti. Ei kannata käydä missään enää omalla autolla ostoksilla ja linjakkaalla matkustaminen myös kallistuu. Suurien kaupunkien alueella asuvat tarvitsevat entistä enemmän palveluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keitele pärjää.. tänne hankoon tehdään uutta siltaa vanhan tilalle... puutavaraa tuli ja siinä luki keitele-group että hyvä keitele... tulkaa käymään hangossa, asun täällä, olen alkup keiteleläinen, peruskoulun käynyt keiteleellä... asun itäsatamassa, talon nimi on fred... tervetuloa, nähdään roxxissa...

        Haloo, roxx on nykyisin stranden... haluaisin tulla käymään keiteleellä mutta kun pitää tulla julkisilla niin yö pitäis olla kuopiossa, matka kestäis näin liki viikon..
        Kävisin hoitamassa haudat... isä ja äiti on siellä, samoin äitini vanhemmat... pitänee tulla ensi keväänä kun maa on sulanut, tulisin fazelin kanssa, hän on mun kumppani nykyään, 29 v mua nuorempi, irakin kurdi, nyt suomen kansalainen, hyvä ihminen... olen auttanut häntä taloudellisesti: annoin 1000 euroa hänen veljensä hoitokuluihin, sitten ostin fasulle pyykkikoneen, mehulingon, lakanasetin, toppatakin, uunivuokan... näin autan... niin tämä keitele.. huomaan wttä mun luokkatoverit ovat jumittuneet sinne... mä en jumittunut, lähdin maailmalle
        asuimme turussa 10 v ja muutimme hankoon 2003 lopulla, jäin eläkkeelle ja kumppani kuoli n 3 v sitten... pidin valtavan remontin tässä kämpässä: sisäkatot uusiksi, lattiat hiottiin ja lakattiin, keittiön lattia uusittiin kokonaan... maalailin seiniä: wc, iso eteinen, pikkueteinen, kylppärin eteinen... tuli hienoa jälkeä, tilasin plafondit kattoihin, upeat isot
        täällä on korkeat huoneet... niin se keitele, pitää tulla käymään, josko näkisin entisiä jotka kävivät samaa luokkaa... näin yhden tutun luokkalaisen, hän ei vilkaissutkaan mua, tunnistin heti hänet, mietin että hän on kait opiskellut opettajaksi kuten vanhempansa olivat...


    • klfdideköw

      eipä Keiteleellä ole ravintolaa sitten kun Keiteleranta loppuu ensi kesänä.

    • exasujakki

      Juu sekin vielä...
      Liekö Helluntalaisten juoni koko juttu??? Tai muiden uskonnollisten??
      Aina on liikkaa mielestäni uskovat hallinneet koko paikkaa...

    • entasukki

      Niin taitaa olla. Ainoa tie pirulla Keiteleelle on Pielavedeltä päin,sillä kaikkien muiden Keiteleelle johtavien teiden varrella on jonkun porukan kirkko.
      Varsin uskovaista porukkaa siis.
      Kuinkahan paljon hallaa näitä on tekemässä kunnanvaltuustossa? Ja estämässä kunnon bisnesideoita?

      • Anonyymi

        100%


    • mahdpaluumuuttaja?

      Mitä kuuluu Keiteleelle nyt?
      Keväällä 2012?

      Tulen kesällä käymään. Onko ainoa tapahtuma Naapuripitäjän Silakkamarkkinat?
      Sinnekkö siis iltaa viettämään ja laulamaan?
      Valitettava puute Pielavedessä on leirintäalueen puute...
      Paikkoja siihen olisi...

      Keiteleen leirialue on liian kallis, en halua maksaa kallimpaa hintaa kuin Kuopion Rauhanlahdessa joka on taas Suomen paras leirialue.

      Keiteleen leirintäalueella ei edes ole telttapaikkoja,vain vaunupaikkoja.
      Niiden pohja on liian karkea teltalle.
      Telttatikut ei uppoa sinne.

      Muuhun majoitukseen ei ole varaa,ellen saa majoitusta alle 300 eurolla kuukaudeksi.
      Sukulaisten nurkat ei kiinnosta.

      Mikä neuvoksi?

      • Anonyymi

        En ole varma, mutta kuulin sellaista, että Kuopion Rauhalahden toiminta päättyy. Tilalle tulee asuntojen rakentaminen. Toivottavasti oli uni, kauhea uni.


    • Tellu

      Ravintola Puikkari Keiteleellä on tietaakseni avattu jälleen vuosien tauon jälkeen. Aion käydä lounaalla, tietääkseni anniskeluoikeudet on myös tulossa yrittäjälle. Toivotan kovasti onnea !

    • 5 A vai oliko B

      Onpa hyvä, et Puikkari avattiin uudelleen. Muistan, kun Vexi luokanvalvojamme käytti meitä Puikkarissa, kun se oli avattu ja Siiri piti.

    • exktele

      Kyllä vaan,Puikkari on avattu uudelleen 16.7.

      Ruokaravintolana ensin. Anniskeluoikeudet tulevat ehkä 2-3 kuukautta myöhemmin...

      Mutta avajaispäivän karjalanpaisti oli tosi hyvää.!!

      Pidän ideasta,sillä paikka on hyvä,näköala järvelle jne.

      Toivon ensi kesänä pääseväni laulamaan karaokea näissä tiloissa.
      Olen aina pitänyt paikasta ja ihmettelen,ettei sitä ole hyödynnetty jo aiemmin.
      Paikkahan on aivan upea!!!!

      • Anonyymi

        Toivottavasti et laula.


    • tietäjä iislmesta

      paska koko puikkari hampurilaiset haetaan naapuri kaupasta ja laitetaan jotain rehua väliin ja myydään tajuttomaan hintaan eli kaupan hampurilaisia ynm.. paskaa ei menesty pitkään pienet tilan ....

      • näin

        tämä on totta olen samaa mieltä tietäjän kanssa tajuaisivat yrittäjätkin tämän joissa. ei voi kun nauraa


      • Gaytsi

        Pitääpä ihan Vesannolta asti lähtee maistamaan näitä hampurilaisia, vaikuttaa todella herkullisislta. Hieno liikeidea.


      • nam

        Vieläkö tämä hampurilaisravintoloiden ehdoton ykkönen on jatkanut samalla linjalla?


    • viisibee

      Onko totta tuo hamupurilaisjuttu?? Ei kai. Ajattelin tulla käymään kylässä ja syödä entisen ajan malliin Puikkarissa, jossa en ole käynyt jälkeen vuoden 1975. En ole tosin keiteleelläkään käynyt kuin joskus 80 luvun alussa.
      Minäkin muistan tuon Vexin, terveisiä hänelle ja Siirille.

      • HYVÄÄ

        Kävin siellä minäkin syömässä,missään ikinä ei ole ollut niin hyvää ruokaa kuin siellä... kiitos,,kiitos


      • ihpa
        HYVÄÄ kirjoitti:

        Kävin siellä minäkin syömässä,missään ikinä ei ole ollut niin hyvää ruokaa kuin siellä... kiitos,,kiitos

        Tällä vai viime vuosituhannella?


    • PERUS,EI PUOLUE

      KIITOS KYSYMYKSESTÄ ,SITÄ KUN ENNENKIN. OLINKOHAN VUOTTA MYÖHÄSSÄ

    • näin on

      Keitele on kuin pienoiskoossa oleva POHJOIS KOREA mutta täällä on vain kepu vallassa Ja saamaton kunnanjohtaja. Tämä Yhdistelmä on saanut aikaan sen,
      että täällä ei ole tapahtunut mitään uudistuksia vaan kunnan alasajo käynnissä.
      Kepulaiset irvisteliät ruokohelppiä vaan kasvattaa ja kunnanjohtaja napaansa tuijottaa !!

      • Keitele-päivät

        Täyttä asiaa edelline kirjoitus !!! mutta Keiteleen torilla voisi järjestää
        toritapahtuman.
        Pidetään torilla kepun jäsenkirjojen poltto ja muistotilaisuus " palokunta paikalla"
        Tarjolla olisi hernekeittoa ja musiikkipuolesta vastaisi esim, korsuorkesteri.
        Varmaan monella paikallaolioista on naama vihreänä kuin apilanlehti mutta
        ei anneta sen pilata tunnelmaa, pääasia on, että rovio palaa.
        Tilaisuudenlopussa paskaset naurut ja riehakkaat jatkot nujulassa.


      • PS.....
        Keitele-päivät kirjoitti:

        Täyttä asiaa edelline kirjoitus !!! mutta Keiteleen torilla voisi järjestää
        toritapahtuman.
        Pidetään torilla kepun jäsenkirjojen poltto ja muistotilaisuus " palokunta paikalla"
        Tarjolla olisi hernekeittoa ja musiikkipuolesta vastaisi esim, korsuorkesteri.
        Varmaan monella paikallaolioista on naama vihreänä kuin apilanlehti mutta
        ei anneta sen pilata tunnelmaa, pääasia on, että rovio palaa.
        Tilaisuudenlopussa paskaset naurut ja riehakkaat jatkot nujulassa.

        Kepun rivit rakoilevat pahemmin kun lepikontorpan rappuset


      • Aurinko nousee.....
        PS..... kirjoitti:

        Kepun rivit rakoilevat pahemmin kun lepikontorpan rappuset

        Perussuomalaiset nousevat valtaan, akselilla Pielavesi-Keitele-Vesanto. Kepulaiset ovat ryminällä menossa Persujen jäseniksi. Uusi sunami nousee rytinällä!


    • Kyrpiintynyt

      Väentuvassa olisi saanut toiminta jatkua mutta pitääkö paikkansa, että
      paikallinen vesipuhveli toisellanimellä norsu varasti väintuvan kassan.

      • jedwieg

        Asiassa on perää. ei ole ainoa paikka mistä on varastellut ja toistenpäälle keksinyt
        perättömiä juttuja. Narsistinen henkilö hakeutuisi hoitoon.


      • Help!
        jedwieg kirjoitti:

        Asiassa on perää. ei ole ainoa paikka mistä on varastellut ja toistenpäälle keksinyt
        perättömiä juttuja. Narsistinen henkilö hakeutuisi hoitoon.

        kassanpöllijä työskentelee nyt "hoiva-alalla".
        On se pöllinyt nyös erään pakastimesta karjalanpaistilihat.
        Kannattaisi nykyisen työnantajan tarkistaa vähän sen taustoja,
        varmaan tulisi kenkää.


      • nollaxnolla

        Väentuvan kaikki paskanpuhujat pitäisi viedä siperiaan, ainakin se yksi vinosilmä sinne kuuluu...


      • rehti...
        Help! kirjoitti:

        kassanpöllijä työskentelee nyt "hoiva-alalla".
        On se pöllinyt nyös erään pakastimesta karjalanpaistilihat.
        Kannattaisi nykyisen työnantajan tarkistaa vähän sen taustoja,
        varmaan tulisi kenkää.

        onko sama nainen kyseessä joka rämppää kylän pelikoneiden kanssa?
        kuuluisa henkilö pienellä kylällä jokainen tietää mikä rosmo hän on.


      • ihanhirveetä !!
        Help! kirjoitti:

        kassanpöllijä työskentelee nyt "hoiva-alalla".
        On se pöllinyt nyös erään pakastimesta karjalanpaistilihat.
        Kannattaisi nykyisen työnantajan tarkistaa vähän sen taustoja,
        varmaan tulisi kenkää.

        13. 02. 2013 Pielavesi Keitele lehdessä oli kirjoitus lukiapalstalla
        hoiva-alalla työskentelevästä työntekijästä.
        saattaa olla, että kyse on juuri tästä "huijjari" naisesta.
        Miten on mahdollista, että tälläinen ihminen saa yleensä työskennellä
        vanhusten tai mielenterveyspotilaiden kanssa.


      • kaikkea sitä mäkee
        ihanhirveetä !! kirjoitti:

        13. 02. 2013 Pielavesi Keitele lehdessä oli kirjoitus lukiapalstalla
        hoiva-alalla työskentelevästä työntekijästä.
        saattaa olla, että kyse on juuri tästä "huijjari" naisesta.
        Miten on mahdollista, että tälläinen ihminen saa yleensä työskennellä
        vanhusten tai mielenterveyspotilaiden kanssa.

        Kyllä työnantaja tulee vielä huomaamaan kenestä työntekijästä on kyse.
        selville saatuaan varmasti antaa lopputilin ja hoiva alalla työskentely
        tällä henkilöllä loppuu kertaheitolla.


      • Rehellinen!!
        ihanhirveetä !! kirjoitti:

        13. 02. 2013 Pielavesi Keitele lehdessä oli kirjoitus lukiapalstalla
        hoiva-alalla työskentelevästä työntekijästä.
        saattaa olla, että kyse on juuri tästä "huijjari" naisesta.
        Miten on mahdollista, että tälläinen ihminen saa yleensä työskennellä
        vanhusten tai mielenterveyspotilaiden kanssa.

        sama huijari rosmo mikä rosmo mondealla ajaa kylänraittia rillit huurassa
        ja vuokrat maksamatta.


      • rajansa kaikella
        Rehellinen!! kirjoitti:

        sama huijari rosmo mikä rosmo mondealla ajaa kylänraittia rillit huurassa
        ja vuokrat maksamatta.

        Miksei teistä kirjoittajista kukaan puutu asiaan oikeesti, jos kerran tiedätte, kuka henkilö on. Tällaisen huijarin toimintaan tulisi puuttua, eikä kirjoitella näillä palstoilla nimettömänä. Varmaan henkilön tunnette ja tapahtumien paikkansapitävyydenkin.


      • huhhuh..
        rajansa kaikella kirjoitti:

        Miksei teistä kirjoittajista kukaan puutu asiaan oikeesti, jos kerran tiedätte, kuka henkilö on. Tällaisen huijarin toimintaan tulisi puuttua, eikä kirjoitella näillä palstoilla nimettömänä. Varmaan henkilön tunnette ja tapahtumien paikkansapitävyydenkin.

        Jokainen Keiteleellä tuntee kyseisen huijarinaisen.
        kerran kyläreissulla oli rosmonnut naulakosta takin.


      • Rehti
        Rehellinen!! kirjoitti:

        sama huijari rosmo mikä rosmo mondealla ajaa kylänraittia rillit huurassa
        ja vuokrat maksamatta.

        Oli se varastanut kylässä käydessään naulakosta takin ja vaatehuoneesta
        myös tavaraa, ja työnantajalta nesteenpoistolääkkeitä pesuaineita ja
        paljon muutakin. haloo sen työkaverit jos sillä niitä yleensä on,
        KÄRÄYTTÄKÄÄ SE HUIJJARI ilmoitus vaan työnantajalle.


      • Anonyymi
        jedwieg kirjoitti:

        Asiassa on perää. ei ole ainoa paikka mistä on varastellut ja toistenpäälle keksinyt
        perättömiä juttuja. Narsistinen henkilö hakeutuisi hoitoon.

        Mikä on narsistin kukka........?
        Narsissi. Yksikin narsku valehtelee enemmän , kuin hengittää!


      • Anonyymi
        Rehti kirjoitti:

        Oli se varastanut kylässä käydessään naulakosta takin ja vaatehuoneesta
        myös tavaraa, ja työnantajalta nesteenpoistolääkkeitä pesuaineita ja
        paljon muutakin. haloo sen työkaverit jos sillä niitä yleensä on,
        KÄRÄYTTÄKÄÄ SE HUIJJARI ilmoitus vaan työnantajalle.

        Pöllii, vaik ei tarvii. Kleptomaani, tai sinne päin on tyyppiään. Kerran vein oman työvälineen työpaikalle. Yksi henkilö sanoi, että älä jätä välinettä tauoksikaan, sillä se lähtee varmasti "käveleen" jonkun taluttamana. Henkilö sanoi, että hänellä on kotonaan 10kpl. samanlaisia työvälineitä ( erik. pihdit )


      • Anonyymi
        jedwieg kirjoitti:

        Asiassa on perää. ei ole ainoa paikka mistä on varastellut ja toistenpäälle keksinyt
        perättömiä juttuja. Narsistinen henkilö hakeutuisi hoitoon.

        Se on totta, että perättömiä ja kuta hurjempia juttuja levitellään. Kerran hän sanoi, että se ja se henkilö käyttää rauhottavia lääkkeitä ja sekin on ollut h.mäellä. Taisi kertoilla omista kokemuksistaa, mistä sen tietää. Kummasti vielä puhu, semmosta mokluutusta. Iha kuin suussaan olisi ollut liian iso kieli tai tekarit.


      • Anonyymi
        Rehellinen!! kirjoitti:

        sama huijari rosmo mikä rosmo mondealla ajaa kylänraittia rillit huurassa
        ja vuokrat maksamatta.

        Nii rumakin vielä. Liekö ies ukkookaa. Kukkaa ee anna ees sillai, että viholaessäkki olis piässä, yläpiässä näköesteenä 🤢🤮


      • Anonyymi
        Rehellinen!! kirjoitti:

        sama huijari rosmo mikä rosmo mondealla ajaa kylänraittia rillit huurassa
        ja vuokrat maksamatta.

        Niin rumakin. S-marketin ulko-ovella sanoi yhdelle miehelle, että terve ja lausui henkilön nimen ja sukunimen. Tervehditty henkilö ei sanonut mitään, katsoi ns. Hitaasti. Tervehtijä taitaa olla vielä hölmö kaiken lisäksi.


      • Anonyymi
        huhhuh.. kirjoitti:

        Jokainen Keiteleellä tuntee kyseisen huijarinaisen.
        kerran kyläreissulla oli rosmonnut naulakosta takin.

        Männä kesänä vaihtu päällivaatteet, kui jotku vaihto hevosta ts. joka päivä. Olin ulkosalla, kun oli niin kuuma sisällä. Lämppäri näytti yli 30 astetta. Hän avasi sekajäte laatikon, katsoi sisällystä ja sanoi, et tee sitä enää. Näkeekö hän vielä kaiken lisäksi pikku-ukkoja & akkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on narsistin kukka........?
        Narsissi. Yksikin narsku valehtelee enemmän , kuin hengittää!

        Kyttää muitten tekemiset ja olemiset. Olin laittamassa ladaan poppikoneen johdotusta uusiksi "auton" sisällä ja menihän siinä aikaa ja tupakkia. Oli niin penteleen kuumaa, vaikka varjossa olin. ( 35° klo. 12.05 🤭 )Ajoin ladan tolpalle, niin hetken päästä huomasin, että yksi mlkku oli pitkällään ladan vieressä ja kurkki ähisten, että mitähän olin ladaan laittanut. Kun tulin näkösälle sisältä, niin hän pomppasi ylös ja lähti, kuin rusakko makuiltaan. Stanan russakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii rumakin vielä. Liekö ies ukkookaa. Kukkaa ee anna ees sillai, että viholaessäkki olis piässä, yläpiässä näköesteenä 🤢🤮

        Naamakin, kuin ronttonen👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyttää muitten tekemiset ja olemiset. Olin laittamassa ladaan poppikoneen johdotusta uusiksi "auton" sisällä ja menihän siinä aikaa ja tupakkia. Oli niin penteleen kuumaa, vaikka varjossa olin. ( 35° klo. 12.05 🤭 )Ajoin ladan tolpalle, niin hetken päästä huomasin, että yksi mlkku oli pitkällään ladan vieressä ja kurkki ähisten, että mitähän olin ladaan laittanut. Kun tulin näkösälle sisältä, niin hän pomppasi ylös ja lähti, kuin rusakko makuiltaan. Stanan russakka.

        Kuulin, että kyseinen henkilö olisi ollut häiritsemässä naapurinsa perheen asumista, sillai, että lyhyen aikaa asukkaana oltua , olivat muuttaneet pois koko paikkakunnalta satojen kilometrien päähän. Häirikkö jotenkin päästään vinksahtanut. Olisiko kaatanut puun päällensä. Itsekseen oli höpissyt metsäpalstalla ja muut olivat kuunnellu-naureskellu jutuille.


      • Anonyymi
        jedwieg kirjoitti:

        Asiassa on perää. ei ole ainoa paikka mistä on varastellut ja toistenpäälle keksinyt
        perättömiä juttuja. Narsistinen henkilö hakeutuisi hoitoon.

        Narsisti, millainen ihminen se on🤔 Onko se, joka käskyttää, puhuu huutamalla ja haukkumalla, mitätöimällä perheensä jäseniä. Sitten vielä ihan sivullisia, jotka ei halua pelata ja hypätä käskyttäjän pillin mukaan. Saatana, minä sanon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin, että kyseinen henkilö olisi ollut häiritsemässä naapurinsa perheen asumista, sillai, että lyhyen aikaa asukkaana oltua , olivat muuttaneet pois koko paikkakunnalta satojen kilometrien päähän. Häirikkö jotenkin päästään vinksahtanut. Olisiko kaatanut puun päällensä. Itsekseen oli höpissyt metsäpalstalla ja muut olivat kuunnellu-naureskellu jutuille.

        Vuokranantajan kuuluisi antaa kirjallinen varoitus. Häiritsijällä ei ole mitään oikeutta puuttua asukkaiden yksityisyyteen. Jos olisin sen asunnon omistaja, niin möisin sen pois pika-pikaa tasku- ja bensarahoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on narsistin kukka........?
        Narsissi. Yksikin narsku valehtelee enemmän , kuin hengittää!

        Valehtelee jopa perheensä jäsenelle asian totuuden muuttamisesta. Tiedän kyllä, mistä. Naapuri siitä kertoi aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta, että perättömiä ja kuta hurjempia juttuja levitellään. Kerran hän sanoi, että se ja se henkilö käyttää rauhottavia lääkkeitä ja sekin on ollut h.mäellä. Taisi kertoilla omista kokemuksistaa, mistä sen tietää. Kummasti vielä puhu, semmosta mokluutusta. Iha kuin suussaan olisi ollut liian iso kieli tai tekarit.

        Kahdeksas käsky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelee jopa perheensä jäsenelle asian totuuden muuttamisesta. Tiedän kyllä, mistä. Naapuri siitä kertoi aikaa sitten.

        Sinu ei pidä tula humpsuttelema toise tupsuka juures.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelee jopa perheensä jäsenelle asian totuuden muuttamisesta. Tiedän kyllä, mistä. Naapuri siitä kertoi aikaa sitten.

        Yksi sanoi, että she's pirullinen. Vastasin, että sen on näköinenkin


    • spurgu1

      Onko Keiteleellä alkoa ?

      • paska s

        On parikin alkoa ja kolmas tulossa


      • Anonyymi
        paska s kirjoitti:

        On parikin alkoa ja kolmas tulossa

        Kuulin, että rakentavat ison marketin ja samaan tulee alko


      • Anonyymi

        Ei keiteleläisille saa viinaa antaa.


    • pois muuttanut

      Vieläkö Keiteleellä on sama kunnanjohtaja vai oletteko jo älynneet antaa
      sille kenkää.

      • terve menoa

        Keiteleelle valittiin juuri uusi kunnanjohtaja ja oli jo aikakin. Entistä johtajaa
        ei tule ikävä, huonoin johtaja koko keiteleen historian. Heippa rallaa ja juhlat
        pystyyn.


    • PS.

      Sama johtaja on mutta ei sillä ole mitään virkaa ole.

    • nollaxnolla

      ´Pitäisi yksi vitun iso vetypommi pudottaa Keiteleelle, jäisi vaan saatanan iso kuoppa koko saatanan kylästä.

      • Anonyymi

        Keitele on melkein kokonaan järvien ympäröimää. Pomppaisi vastarannoilla järven pohja 10metriä ylöspäin ja laittaisi tsunamin liikkeelle, että huuhtoisi kaikki pskat kauas pois.🤭


      • Anonyymi

        Toivottavasti ei toteudu, mutta nyt näytästää pahalle, kun putin otti uhkauksensa käyttöön Ukrainassa. Jopa ydinase käyttämisen valmiuden. Kuinkahan käynee niiden, jotka ovat nuoria ja vetreitä miehiä ja jostain syystä jättäneet armeijan suorittamisen kesken🤔 Ryhtyyköhän Suomi pakottamaan takaisin suorittaan palvelusta. Ukrainahan pakottaa jo omiaan armeijan leipiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei toteudu, mutta nyt näytästää pahalle, kun putin otti uhkauksensa käyttöön Ukrainassa. Jopa ydinase käyttämisen valmiuden. Kuinkahan käynee niiden, jotka ovat nuoria ja vetreitä miehiä ja jostain syystä jättäneet armeijan suorittamisen kesken🤔 Ryhtyyköhän Suomi pakottamaan takaisin suorittaan palvelusta. Ukrainahan pakottaa jo omiaan armeijan leipiin.

        Kertausharjoitukset on lisääntyneet. 40-50-vuotta täyttäneitä kutsuttaneen kertaamaan. Onkohan tuntolevyn saaneet ne varusmiehet, jotka ovat jättäneet palvelun kesken jostain syystä🤔


    • herodes...

      Menkääpäs Keiteleen kunnan verkkosivuille ei ole mikään ruudinkeksiä
      joka on ne laatinut.

    • markkoja on paljon

      Kummunkylässä Hakojärven rannassa Mäkitalon maalla on piilotettuna rahakätkö, onko kukaan löytänyt sitä?

      • nikkelimarkka...

        Tuskin kukaan on vielä löytänyt jos ei eräs henkilö joka on kytännyt
        koutajärvenkoulun metsässä olevaa rahakätköä mutta onneksi ei
        ole sitä löytänyt.


    • hiihtolomalainen

      Onko Keiteleellä likennevaloja ?

      • Valot pois

        Korvattiin liikennevalot kiertoliittymillä.


      • Anonyymi
        Valot pois kirjoitti:

        Korvattiin liikennevalot kiertoliittymillä.

        En ole kiertoliittymia nahnyt. S-marketin kohdilla on liikenteenjakaja ja monesti ajoivat jakajan paalla olevat pyorylaiset nuolitolpat pitkalleen maahan. Nyt se liikenteen jakaja on poistettu.
        Paasee s-marketin pihaan vesannontielta molemmin suunnin


      • Anonyymi

        Eihän siellä ole autoissakaan valoja.


    • piiri pieni pyörii

      Vieläkö Keiteleellä kepu ja uskonlahkolaisit pyörittää hyvä veli verkostoa ?

      • kolumbus

        Vielä yrittävät pyörittää hyvä veli verkostoa mutta perusSuomalaiset tekevät
        siitä vihdoin lopun.


      • keiteleläinen
        kolumbus kirjoitti:

        Vielä yrittävät pyörittää hyvä veli verkostoa mutta perusSuomalaiset tekevät
        siitä vihdoin lopun.

        Perustavat vaan oman verkostonsa,rattijuoppoja koko porukka.


      • kolumbus
        keiteleläinen kirjoitti:

        Perustavat vaan oman verkostonsa,rattijuoppoja koko porukka.

        Tarkoitat varmaan itseäsi ! näyttää siltä, että et ole mikään
        ruudinkeksiä vaan kepun jäsenkirjan omaava urvelo.


      • Anonyymi
        kolumbus kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan itseäsi ! näyttää siltä, että et ole mikään
        ruudinkeksiä vaan kepun jäsenkirjan omaava urvelo.

        Mulla on alkon viinakortti.


      • Anonyymi

        Kyllä!


    • telttakuntta

      En ole kiinnostunut politiikasta vaan siitä,koska saadaan Keiteleelle leirintäalue?
      Nykyinen alue ei sovi kovin hyvin telttailuun.
      Telttapaikoiksi tarjottaneen edelleenkin ns karavaanaari-paikkoja.

      Niissä on huono, karkea hiekkapohja jossa telttatikut eivät pysy.

      Uskon että telttailu lisääntyy lähivuosina koska muuhun ihmisillä ei tule olemaan varaa.
      Hintojen ja verojen kallistuminen takaa sen.

      • HALOOKEITELE

        Ei Keiteleelle tarvitse leirintäaluetta ! kuka tänne kehtaa tulla.
        Täällä ei ole kuin sisäsiittoisia uskonlahkolaisia ja irvisteleviä
        kepulaisia. Suohon on Keitele vajonnut. Suomem sisu
        on nostamassa Keiteleellä päätään jospa tästä olisi kylän pelastajaksi.


      • keiteleläinen
        HALOOKEITELE kirjoitti:

        Ei Keiteleelle tarvitse leirintäaluetta ! kuka tänne kehtaa tulla.
        Täällä ei ole kuin sisäsiittoisia uskonlahkolaisia ja irvisteleviä
        kepulaisia. Suohon on Keitele vajonnut. Suomem sisu
        on nostamassa Keiteleellä päätään jospa tästä olisi kylän pelastajaksi.

        Suomen sisu=perussuomalaiset. Ei ole kovin montaa pitkäkalloista arjalaista siinä sakissa keiteleellä, lähinnä lyhyitä möhömahaisia kaljaa kittaavia perunanenäisiä laiskoja savolaisia juntteja.Naisetkin haetaan venäjältä.Mitä lie mongoloideja koko sakki, etenkin se hamppumies pysyisi siellä Virossa.


      • HALOOKEITELE
        keiteleläinen kirjoitti:

        Suomen sisu=perussuomalaiset. Ei ole kovin montaa pitkäkalloista arjalaista siinä sakissa keiteleellä, lähinnä lyhyitä möhömahaisia kaljaa kittaavia perunanenäisiä laiskoja savolaisia juntteja.Naisetkin haetaan venäjältä.Mitä lie mongoloideja koko sakki, etenkin se hamppumies pysyisi siellä Virossa.

        Eivät ole ainakaan sisäsiittoisia. Kyllä SuomenSisun jäsenet saavat naisia
        paremmin sekä kotimaasta kun myös ulkoamaista kuin jotkut urvelot.
        Tule hamppumiehelle sanomaan naamatusten vai pelkäätkö, että lirahtaa
        sulta kurat housuun.


      • sahurinviila
        HALOOKEITELE kirjoitti:

        Eivät ole ainakaan sisäsiittoisia. Kyllä SuomenSisun jäsenet saavat naisia
        paremmin sekä kotimaasta kun myös ulkoamaista kuin jotkut urvelot.
        Tule hamppumiehelle sanomaan naamatusten vai pelkäätkö, että lirahtaa
        sulta kurat housuun.

        hyvin lauta kulkee keiteleellä


      • Anonyymi
        HALOOKEITELE kirjoitti:

        Eivät ole ainakaan sisäsiittoisia. Kyllä SuomenSisun jäsenet saavat naisia
        paremmin sekä kotimaasta kun myös ulkoamaista kuin jotkut urvelot.
        Tule hamppumiehelle sanomaan naamatusten vai pelkäätkö, että lirahtaa
        sulta kurat housuun.

        Hamppumiehellä nykyään tyhjä katse. Nähyt varmaan liikaa siellä suljetulla osastolla ollessaan tahdon vastaisessa hoidossa.


    • aivoriihinnen

      Kyllä tarvitaan!
      Jos et telttaile,älä puhu myöskään potaskaa!!

      Minä ainakin telttailen,koska muuhun ei ole varaa. Ja jos olet koskaan kokeillut,niin
      parhaat unet saa kesäyössä teltassa.
      Ei mikään kerrostaloasunto vedä vertoja teltassa nukkumiselle.

      Unet on makoisat ja rentouttavat.

      Sitäpaitsi paikkana Lossisaaressa on potentiaalia vaikka mihin.

      Perustetaan vaikkapa Ylä-SavoRock tms.
      Tai vaikkapa Shamanistinen kokous.

      Tai ihan mitä vaan.

      Tuosta saisi loppujen lopuksi pienellä vaivalla paikan tapahtumiin.
      Paikan,joka puhuttaisi koko kansaa...

      Kellään ei vaan ole munaa... Mulla olisi ideoita,mutta ei vaan satu olemaan rahaa.

      Paikka on suht keskellä Suomea. Siis mainio festaRimesta koko Suomenmaalle.

      Toivon jonkun joskus ajattelevan ISOILLA aivoilla.....

      • karpaasi...

        Jos Keiteleelle järjestetään festareite sen pitää olla hamppu karnevaalit, eikä mikään Ylä-savoRock. Porukkaa tulis ympäri Suomea Ja Keitele tulisi
        kuuluisaksi eikä jäisi miksikään peräkyläksi.


      • Anonyymi
        karpaasi... kirjoitti:

        Jos Keiteleelle järjestetään festareite sen pitää olla hamppu karnevaalit, eikä mikään Ylä-savoRock. Porukkaa tulis ympäri Suomea Ja Keitele tulisi
        kuuluisaksi eikä jäisi miksikään peräkyläksi.

        Jauhojengi voisi tulla.


      • Anonyymi

        lossisaari hinnoitellut ittensä perseeseen ku yö mökissäkin 280e ni sinne vielä festarit ja paskat,ja ei passaa keiteleen uskovaisille paskoille


    • isot tenniskentät ja

      Siirtäkää jo palstaa, tää on liian pitkä. kannatan jotain tapahtumaa keiteleeseen.

    • TruthHurts-

      Siellä on vaan tyhjäntoimittajia ja ukkojaan ja akkojaan pettäviä sekopäitä.

      • kirkosta eronnut

        Tarkoitatko itseäsi ?


    • lllaulajainen

      Saas nähdä,pääsenkö taas tänä kesänä Keiteleelle lomailemaan.

      Itse olen saanut olla rauhassa,eikä mikään paina.

      Ja sehän on loman tarkoituskin.

      Ainoa ongelma on,pääseekö Heinäkuussa Keiteleellä laulamaan karaokea.

      Saanko vastauksen Puikkarin nykyiseltä omistajalta?
      Onko puikkari edes avoinna viikonloppuisin? Ja sellaiseen aikaan asti kuin
      kunnon ravintolan kuuluukin olla?
      Tärkein kysymys kuitenkin on,pääseekö karaokea laulamaan vaikkapa aikavälillä
      21-24? Sen voin tehdä vaikka selvinpäin,kunhan laulamaan pääsee!

      • keiteleellekö

        Terve. Kertokaas tietäjät oikeasti millainen paikka keitele on asua. Harkitaan vaimon ja lapsen kanssa maalle muuttoa vakavasti. Lapsiperheen arjen tuntijan vastaukset olisi mukavia. Ja entä ne harrastusmahdollisuudet?


    • gsljrgöa

      kato etuovi.com sivuja niin myytäviä taloja löytyy lapsiperheelle.

      • sieltähänpäin joo

        Vastauksia: kyllä, Keiteleellä lauletaan karaokea tuossa Puikkarissa ja nykyään aika raju meno päällä muutenkin viikonloppuisin siellä :D

        Lapsiperhe: Keitele on ihan siisti paikka, koska ainoa baari kylällä on tämä kuuluisa Puikkari ja muuten porukka on aika nuorekasta, työpaikkoja löytyy ynnä muuta. Asunnot ehkä vähän hakusessa.

        Yrityksiä saisi olla enemmän. Naapurikunnista löytyy kaikkea kivaa kesällä, ei tarvi omaan kuntaan järkätä. Lähellä mm. muikkufestarit Pielavedellä, reiskat Vesannolla ja Tervossa muuta vapaa-ajan juttua.

        Politiikasta en osaa sanoa, ei ole kukaan vielä värvännyt mihinkään..


      • Heipähei

        Kyllä löytyy ja jatkossa myytäviä taloja tulee jatkossa lisää.
        Väki muuttaa kunnasta pois ja en ihmettele yhtään miksi.
        Saamattomat kuntajohtajat kunnan alasajo käynnissä nyt näkee mitä ovat
        saanet vuosia vallassa olleet kepulaiset.
        Nuoret älkää jääkö keiteleelle pilaatte vaan elämänne, tässä kunnassa
        ei ole tulevaisuutta.


      • Anonyymi

        Älkää menkö, sillä omistajana saattaa olla pian venäläiset, en tarkoita sukunimeä.🤭🤔


    • aivoriihinen

      Minä kyllä kuulin Puikkarista juttua että meno on kuin Siirin aikaan.
      Lähtö tulee jo siitä,että nauraa liian äänekkäästi...

      Saas nähdä!

      Toivottavasti kelit suosii tänä kesänä.
      Viime kesä oli hanurista säiden puolesta,enkä oli ikinä nähnyt ja TUNTENUT nahoissani niin montaa paarmanpuremaa.. ;)

      • Anonyymi

        Olin mato-ongella ja paarmoja pörräsi ympärillä. Sain paarman kiinni ja laitoin sen onkeni koukkuun. Ei ehtinyt ongen koho veteen, kun kala oli koukussa kiinni.


    • sativaa

      Vieläkö Keiteleellä viljellään hamppua?

      • Ei kei

        Keiteleellä on kyllä kauniita naisia!!


      • hortonomi..

        kyllä täällä viljellään joka komerossa ja kamarissa.
        hyvä sato on muuten tulossa vaikka viranomainen on
        meitä rehellisiä viljeliöitä häirinnyt.
        Muuten meinasi jäädä kertomatta tärkeä asia, ei kalastella EU tukia.


      • james sarvihiiri
        Ei kei kirjoitti:

        Keiteleellä on kyllä kauniita naisia!!

        Keiteleellä ei ole kuin pullaa syöviä, ylipainoisia, huonosti hiuksensa värjääviä, kaljaa kittaavia, halvoissa huppareissa kulkevia nautoja.Osa näistä naudoista jatkaa myös sukuaan, mikä on sääli.Mutta ei siinä mitään,yh-äiti on yhteiskunnan tukipylväs, tuottaa tulevaisuuden työvoimaa teollisuuslaitoksille.


      • Anonyymi
        Ei kei kirjoitti:

        Keiteleellä on kyllä kauniita naisia!!

        Olgat pyllistää hyvin.


    • NeverToKeitele

      Haha missä muka? Lihavia jakorasioita ja petturihoroja.

      • nainens27

        Höpöhöpö. Ei pidä yleistää! ;) on siellä kauniita naisia!


      • MinäEnOleRuma

        Rumia yksinhuoltajia, ei kovinkaan vakuuttavaa matskua:) mutta näillä on mentävä.


    • näinon

      Totta joka sana

      • Tyhjältä näyttää

        Mitä siinä Sparin kaupassa on nykyään?


      • lllomalainen
        Tyhjältä näyttää kirjoitti:

        Mitä siinä Sparin kaupassa on nykyään?

        Ei ole ollut mitään aikoihin kun katto notkahti lumikuormain alla...
        Pantiin käyttökieltoon koko talo jo muutamakin vuos sitten.


      • keiteleen asukki
        Tyhjältä näyttää kirjoitti:

        Mitä siinä Sparin kaupassa on nykyään?

        on siellä ainakin jouluavajaiset. ja kerran pari vuodessa vaatemyynti


      • Anonyymi
        lllomalainen kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään aikoihin kun katto notkahti lumikuormain alla...
        Pantiin käyttökieltoon koko talo jo muutamakin vuos sitten.

        Panivat käyttökieltoon.


    • entasukkinen

      Jaa,en o sattunu paikalle kun käyn Keiteleellä vain heinäkuussa ja joskus talvella helmikuun lopulla....

      • Hattu päästä, respectiä

        Voi siellä ainakin tänään noita perseidejä tiirailla, ovat tänään taivaalla niin sakeana parvena.


    • pietu x

      Ehdottaisin Keiteleen markkinoille vaikka katutansseja. Ei olis aina niin jäykkää. Osa kuuntelis musiikkia. Ilo ilman päihteitä ei aina ole teeskentelyä.

      • Kommentaattori

        Eipä taida moisia enää järkkäillä kukaan, reikäpäitä kaikki tyynni.. Löysää vaan itekkii.


    • huumorix

      Paras soon käyä kaapassakkii hilijasimpaa aekaa ettei kyläläiset vua ruppee utelemmaa sinu asioita. Jos joku ruppee puhelemmaa, nii muraha jottai, tai mulukase ainaki pahasti. Neo ihan pahimpia ku kaapa kassajonossa, tai bensatankilla muka puhhuuvat ystävällisesti. Neo varmasti tehny jottai rikollista, tai ainaki ampuneet just sen jäniksen jota sinä jahtasit. Pitäshän se tietee puhumattakii että myö ollaan sosiaalisia ja ulos päen suuntautuneita.

    • ompahaaskoo

      Voisitko vitun idiootti ymmärtää hiiren aivoillasi, että suomessa kirjoitettu kieli on ns. kirjakieli. Jos luulet olevasi hauska mukaellessasi murretta, erehdyt. Murre on puhekieltä se ei toimi kirjoitettuna, pelle.

    • huumorix

      Taiat olla kartalla viärässä paekassa, vae kalahtiko kalikka. Jos ommoo murrettaa häppee, nii mite sitä muita ulukomuan eläviä sitte ymmärtää. Ettei savolaeset oes osanna kirjottoo omalla murteellaa jo enne kirjakieltä, on ihan ihtes kirpu aevolla keksimä juttu.Hommoo väljempi pipo.

      • Anonyymi

        Onpa kovvoo hommoo.


    • ex.Keiteletär

      Oon sammoo mieltä Huumorixin kanssa.
      Murretta ee piä väheksyä,vuan koettoo ymmärtee. Sehä o rikkaos immeise elämässä,
      se!
      Minnäe asun nykyvää Espoossa asti,oon asunna jo vuuesta -86.
      Immeiset Espoossahi tunnistaa puhheenparren,vaekka koetan huastoo paekallista.. Yleiskieltä...

      Sannoovat jotta taeat olla Savosta...
      Ja minä siihe että nii oon.

      Mulle on ylypeyven aehe suaha olla Savolaene.

      Ja kesäsi parraenta aekoo ku piäsöö Kotkyllää huastammaa oekeitten
      immeisten kieltä.

      Murre on rikkaatta immeeselle,se ee kööhytä kieltä,vuan lissee sen arvokkuutta.

      Eikä oo kielletty tiälläkkää sitä käättämästä.

    • 4+17

      Murre on puhekieltä, vain ihmiset joiden älykkyys korreloi positiivisesti oman kengännumeronsa kanssa käyttävät sitä kirjoituksissaan.

      • erilaisuus kunniaan

        Ei pidä paikkaansa. Mene Kuopion Yliopistoon ja hae murteella kirjoitettu väitöskirja.... erinomaisin arvosanoin vielä läpi mennyt.


        Jos et pysty sietämään murteen kirjoittajia, et varmaan siedä muutakaan.
        Ja jokainen voi todellakin puhua ja kirjoittaa sillä kielellä mikä tuntuu kulloinkin sopivalta!


    • 3+18

      Ei tasan ja tarkkaan ole ensimmäistäkään väitöskirjaa kirjoitettu murteella, murteesta kyllä useitakin. Joku säälittävä kanditutkielma on voitu jossain murteella räpeltää.

      P.s. Kuopion yliopistoon on vaikea mennä, kun sellaista oppilaitosta ei ole.

      • Anonyymi

        Ainaskin yliopisto kaupunki on Kuopio


    • huumorix

      Mikähän tässä meidän murteessa ärsyttää. Itse kuitenkin luulen, että meitä savolaisia murteineen alussa on vaikea ymmärtää, mutta kun tutustuu vuosien mittaan, niin pohjimmiltaan täällä on hyvä olla. On Suomessa paikkoja jossa meitä jopa arvostetaan. Ei minun kyllä tulis mieleenkään muuttaa Pohjanmaalle, ja vaatia että murteella ei sitten kirjoitella. Todellisuudessa minusta on mukavaa olipa puolesta tai vastaan, että keskustelua syntyy. Ei liian ryppyotsaisesti.

    • kuukukkanen

      Minä aenae jaksan huastoo ommoo kieltänj.
      Sille suap muut immeiset tehä mitä lystöö.

      Oma murre on rikkaas,sille ee immeiset voe mittään.
      Haestatan sille joka ruppee arvostelemmaa..

      Minnoun mikä oun,

      Toevon,että muuttii ruppeee sanomaan samalviisii.
      Oun ollu olemassa jo vuuesta 63-
      Ja aion olla eellenkii.

      Murteenarvosteliat hävetköön,jos kerta ei oo mittään perintöö...

      • Anonyymi

        Onko se jotain murretta, kun D-kirjain muuttuu lausuttuna T-kirjaimeksi. Esim. Älä anna minun johtatella, älä anna minun johtatella. Ihan vituttamaan ryhtyi, kun yks henkilö tuli mukamas neuvomaan noilla sanoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se jotain murretta, kun D-kirjain muuttuu lausuttuna T-kirjaimeksi. Esim. Älä anna minun johtatella, älä anna minun johtatella. Ihan vituttamaan ryhtyi, kun yks henkilö tuli mukamas neuvomaan noilla sanoilla.

        Jossain sanovat Tilli lihasta, että Dilli lihaa 🤭😅🤣


    • ei vääryydelle

      Ihmettelen suuresti Keiteleen sosialivirkailian toimia lapsen huostaanotossa.
      Lapsen isä on eräide henkilöiden toimesta mustamaalattu ja levitetty
      perättömiä puheita. Näköjää on Keiteleen tapa jos ei tykätä ollaan toiselle
      kateellisia valehdellaan keksitään juttuja hankaloitetaan näin toisen elämää.
      Sosialivirkailia uskoo sitten juuri näitä roskasakkia eikä sitä joka puhuu totta
      ja elää yhteiskunnan normien mukaan.
      Kyseisessä tapauksessa lapsi kuuluu isälle joka antaa lapselle turvallisen
      kasvuympäristön hyvän hoidon ja lapsen kehityksen ja kasvunkannalta sille
      myös hyvän kodin.
      Tässä tapauksessa lapsen isästä on todellakin levitetty väärää tietoa ja
      toivon, että lapsen isää kohtaan vääryys korjataan mahdollisen pian ja
      sosialitoimi korjaa väärän päätöksen isän hyväksi.

    • avvviisi

      Lapsen isä voinee toimittaa sosiaalitoimistoon puoltavia lausuntoja ihmisiltä jotka tuntevat tilanteen.
      Valitettavasti näinkin vanhakantaisella paikkakunnalla asiat usein ajetaan näissä äidin eduksi,vaikka myöhemmin muuta kävisikin ilmi.

      Jos isä on rehellinen ja jaksaa taistella niin toivotan voimia taistoon.
      Kai isä on käynyt tuomassa kantansa rehellisesti ja ilman syyttelyitä sostoimen tietoon?
      Tässä tilanteessa kun tuohtumiset ja provokatiivinen käytös ovat vain haitaksi.
      Pitää olla kuin viilipytty kun siihen toimistoon astelee.
      Pienikin kiihtyminen saa sossun tädit pörrölleen eikä asia etene.
      Pieni matelu on aina paikallaan.

      Toivottavasti lapsi saa olla sen vanhemman luona,joka on hänelle parhaaksi.
      Ja vaikka asia päätyisi äidin eduksi niin toivon että isässä on miestä asettaa asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen ja ajetella asiaa eteenpäin,jotta suhde lapseen säilyy jos hän niin tahtoo.

    • synkroniaa, jumalist

      No voe tokkiisa! Keiteleellä pitäisi vähän saada aikaan pikku vipinää, eikä vain heilua omissa piireissään jokaisen vähänkin johonkin ryhmään kuuluvan heebon.

    • kokoomus

      eikö keiteleelle löydy kortistosta kävely taitoista kunnanjohtajaksi? joka olisisi marttojen ohjahtavissa.

      • Perverssi

        Keiteleen naiset antaa piiskaa persiille kaikille tottelemattomille pojille, ja sen takia siellä onkin niin kilttiä porukkaa!


    • tietäjä1234

      Joko olette kuulleet että Auvo Puurtinen rupeaa pitämään Keiteleellä puikkaria?

      • ystävyydellä

        Eipä ole ennen kuultu. Hyvä, jos joku pitäisi ja laittaisi sapuskaa, että matkamies saisi haukata hiukopalaa.
        Minulla on Puikkarinhovi-korkinavaaja. Sain sen Siiriltä, kun ravintola, ensimmäisen luokan. lopetti. Hän siinä pöydän vieressä nyyhki, että olet sinä niin hyvä asiakas hänelle ollut!
        Että näin.
        Kevyet mullat, Siirille!
        Lepää rauhassa. Toivottavasti joku muu järjestää yhtä hyvää ruokaa kuin Sinä.


      • koukkunokat

        Ryyppyputki epsanjassa, äkkiloppu ryyppäämiselle, flimmeri ja veritulppa.Jälkikasvu jaksaa vielä 25 vuoden päästä mehustella miten ollaan kovia koettu.Umpikieroa sakkia nekin.


      • Anonyymi
        koukkunokat kirjoitti:

        Ryyppyputki epsanjassa, äkkiloppu ryyppäämiselle, flimmeri ja veritulppa.Jälkikasvu jaksaa vielä 25 vuoden päästä mehustella miten ollaan kovia koettu.Umpikieroa sakkia nekin.

        Seminologie boogie woogie.


      • Anonyymi
        koukkunokat kirjoitti:

        Ryyppyputki epsanjassa, äkkiloppu ryyppäämiselle, flimmeri ja veritulppa.Jälkikasvu jaksaa vielä 25 vuoden päästä mehustella miten ollaan kovia koettu.Umpikieroa sakkia nekin.

        Tiukka ilme tihrusilmissä, nyrpeä ilme, hapan naama.
        Ämmä se vaan toisten ulkonäköä morkkaa ja äitinsä tapaan pullon korkkaa.
        Töhöselle tuheroa jakaa,on rehupuntilla toimentulo vakaa.
        Nokka kuin korpilla, haaskalinnulla.
        Puutteita voi paikata alkoholilla.


    • janetskij

      Jaa,jos Auvo alkaa kapakanpitoon Keiteleellä niin älkää odottako siitä kovin pitkäikäistä suhdetta.
      Onkohan edellisetkään ravintelit enää pystyssä?
      Muistan kys äijän Joroisten Joronjälki-lafkan pomona ja ohjelmasta Hotellit kuntoon,vaimikäseoli?

      Ei sillä silloinkaan opit menny jakoon joten ei tu oleen pitkäikäinen juttu tääkään...

      Mutta pitäkää hauskaa sen hetken kun se kestää.
      Toivottavasti kunta osaa pitää kustannukset ominaan ja antaa tän äijän kustantaa omiaan.....
      Kaljalle kyllä tulen jos karaoke raikaa, en muuten...

      • Anonyymi

        Auvo on Joroisissa. Ei ole vielä mennyt kaupaksi se Joronjälki.


      • Anonyymi

        Heli se katseli Anssia, mutku Anssi ei osannut tanssia🤭🥺


    • värisuora

      cheek on tehnyt ainakin parannuksen, kadonnut näkyvistäkin, ja huomattavasti järkiintynyt vuosista 2011- lähtien tännepäin, ja tammikuussa pitäisi kaiken järjen mukaan taas vasta näkyä, eli hyvää vuodenvaihdetta kaikille tasapuolisesti:)


      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1451530917225.html

      • HyvääUuttaVuotta

        :)


    • genemarker

      Huonoa tänne kuuluu. Ei mitään hyvää. Pari kauppaa vielä ruokaa myy. Posti vaihtoi juuri paikkaa. On nyt Reimarin nurkassa. Pari kauppaa myy vaatetta, toisesta ei saa kuittia. Kuitteja ei muutenkaan juuri mistään saa. Kenkiä ja kodin tavaraa ei kukaan myy. Ne varastetaan naapurista. Kirkkoja ja uskovaisia riittää. Kirkollisvero on huipussaan. Todellisia kristittyjä en ole nähnyt. Kukaan ei tarjoa autottomalle autokyytiä. Julkisia liikenneyhteyksiä ei juurikaan ole. Iisalmessa voi käydä kerran viikossa. Kuntakeskuksesta hävitetään kaikki vanhat suojelurakennukset, jotka ovat kunnan omistuksessa. Keiteleranta on maahanmuuttajien majapaikkana. Maahanmuuttajia elätetään ja hyysätään. Omaisuus häviää asunnosta. Varkaita on liikkeellä. Ei uskalla juuri asunnosta poistua, kun ei ole murtojälkiä. Kateus ja mafia toimii. Täällä on kepun ja lestadeolaisten mafia ja jokin kolmas mafia. Tässä tämä itseään Suomen parhaaksi kunnaksi kehuva paikkakunta.

    • Janetskij

      Jos omaisuus häviää asunnosta niin mieti,missä avaimesi ovat ja muista laittaa ovet lukkoon lähtiessäsi ulos. Niin muuallakin tehdään.
      Jos omaisuutta todella häviää niin mieti,ketä oikeasti pääsee kämppääsi ja hae syyllistä niistä.
      Tai sitten mieti,missä oikea syy? Onko muisti kunnossa tai terveys kohdillaan?

      • Anonyymi

        Postilaatikoilla koluavat. Kerran hävisi paketti ja tapauksen jälkeen verkko-ostokset mh-asiamiehelle. Ketutti, kun lähemmäs "satkun" paketti hävisisi. Toinen verkko-ostos katosi, kun postin kuormaa oli levinnyt tielle ja lepikoihin avoimista luukuista Suonenjoen ja Kuopion välille. Paketin seuranta pysähtyi jonnekin niillämain.


    • Kokemusta

      Hanna Helaste Eero Ryhäsen jälkeen vastuussa.

      • nallukatkummunkylältä

        Kummunkylän mafia ennemminkin, palveluja vaan vaaditaan vaikka veroja eivät ole koskaan maksaneet tuloistaan.Naisten huorittelukin tuntuu olevan sakilla meininkinä mutta minkäs teet kun ei muunlaista naista tiedä


    • katsookohän

      Onko se lestadiolaiskunta. Pielavedellä alkossa käy eläkkeellä oleva yrittäjä.

    • Muihin

      Kummunkyläläiset on mukavia kuin mustalaiset

      • pahkamäenpanomies

        Kumpumäen mustalaisiin sekoitat?


    • BlogiPertti

      Hyvvee kuuluu

      • Anonyymi

        keiteleellä pitäis näyttää keitsun omalta kuulostava elokuva KAIKKI SYNNIT ku kunta uskovaisia täynnä et ei meinaa oikeet ihmiset mukaan mahtua


    • Anonyymi

      on kuulemma kylän koiran kanssa kulkeva kyttääjä heittäny veivinsä no päästiimpä siitäkin mopoilijasta

      • Anonyymi

        Jotain positiivista sentään Keiteleelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain positiivista sentään Keiteleelle

        Oli saanut perinnön männävuonna ja muuttanut pois. Uuden auton oli ostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli saanut perinnön männävuonna ja muuttanut pois. Uuden auton oli ostanut.

        Eikä. Olivat ottaneet ajokortin pois, kun näkö mennyt niin huonoksi ja ulkonäkökin jo aikaa sitten.😳


    • Anonyymi

      Missäs tuo Heleste nykyään kulkee. Sehän oli hyvä kunnanjohtaja.

      • Anonyymi

        Jämsän kaupunginjohtajana on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jämsän kaupunginjohtajana on

        Noinkohan on.


    • Anonyymi

      Oikein hytkäytti,kun radiossa mainostettiin Keiteleen ”puupolkua”. Ideana on innostaa nuoria hakeutumaan töihin paikallisten metsäteollisuuslaitosten liukuhihnoille 8 euron tuntipalkoilla. Älkää hyvät nuoret menkö halpaan.

      • Anonyymi

        Ei kai noin pieniä rahoja ole millään likuhihnalla maksettu vuosikymmeniin?


      • Anonyymi

        Toivon samaa etteivät nuoret mene tuohon liimaloukkuun. Paskapalkka,haukkumista ja en viitsi edes kertoa kaikkea. Missään ei niin aliarvosteta työntekijää,kuin liimaloukussa. Niin,hengityssuojaimet....päivän paras vitsi jne.


      • Anonyymi

        Kahdeksan euron tuntipalkka periaatteessa kun sen oikein tulkitsee kuin piru raamattua lukiessa. Oikeasti päälle 12 euroa.Perustyöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai noin pieniä rahoja ole millään likuhihnalla maksettu vuosikymmeniin?

        Mene kokeilemaan, niin selviää palkan määrä. Sen koitoksen jälkeen et eppäele


      • Anonyymi

        On tainnut olla paskojen jonossa, kun järkeä jaettiin🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahdeksan euron tuntipalkka periaatteessa kun sen oikein tulkitsee kuin piru raamattua lukiessa. Oikeasti päälle 12 euroa.Perustyöstä.

        Olisikohan tollanen lixa tarkoitettu kiireapulaiselle, niinku joku nimitettii 🤔 Vai olikohan kiireinen apulainen🤭


    • Anonyymi

      Keiteleeltä näköjään on muuttanut pois paljon ihmisiä, kun TE -toimisto suunnittelee tämmösiä: Keiteleen työmahdollisuudet nyt ja tulevaisuudessa.

      Itse olin liimaa ja saha puruja haistelemassa kempan tehtaalla. Oli muuten karmia paikka olla töissä, kaikki saatana olivat homeessa. Kaikki valehtelee päin naamaa palkoista sun muista lisistä. Itse ainakin luin työsopparin läpi (jatkosopimus). Sama saatanan sopimus minkä aikasemmin tehin.
      Ei mitään muutoksia joita luvattiin tehdä joten en kirjoittanu. Kylävainio veti herneen nenään niin perusteellisesti että ei edes katsonut kasvoihin ollenkaan.

      • Anonyymi

        Ihanko muka henkilökohtaisesti Ilkka veti sinun takia herneet nenään? En oikein usko. Jonkun liimapuutehtaan tuotantotyöntekijän takia. Taidat vähän laittaa omaa lisää tuohon, tuskinpa sinua edes kukaan muistaa. Ehkä et ole edes ollut koko tontilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko muka henkilökohtaisesti Ilkka veti sinun takia herneet nenään? En oikein usko. Jonkun liimapuutehtaan tuotantotyöntekijän takia. Taidat vähän laittaa omaa lisää tuohon, tuskinpa sinua edes kukaan muistaa. Ehkä et ole edes ollut koko tontilla.

        Keitele Groupilla on oikein oma perseennuolijatyyppi tuo "Ilkan tai Matin"-kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko muka henkilökohtaisesti Ilkka veti sinun takia herneet nenään? En oikein usko. Jonkun liimapuutehtaan tuotantotyöntekijän takia. Taidat vähän laittaa omaa lisää tuohon, tuskinpa sinua edes kukaan muistaa. Ehkä et ole edes ollut koko tontilla.

        Rikös se sanonta oo, että "lapin lisä"🤭


      • Anonyymi

        Käsiini tuli joku ihottuma ja sillai, että kämmenet meni vereslihalle ja erittäin kipeäksi. Parani hieman lomilla ollessa, mutta sama sou heti töihin mennessä. Ei auttaneet haskatkaan estämään sitä. Kastuneista hanskoita pöpöt meni iholle. Se jatkuva paskan haju, ihan yököttävää. Asuntoon sama haju työvaatteiden mukana. Kerran oli iso rotta menossa nosto-oven kohdalta sisään. Ehdin ottaa käteeni väliriman ja heitin, kuin keihästä ja siihen kellahti rotta. Moneen vuoteen en ole kussutkaan keiteleen suuntaa.🤢🤮


      • Anonyymi

        Polttoaineiden kohonneet hinnat ketuttaa, kun palkka ei ole kohonnut. Niille ei ole hirvittävää vaikutusta bensojen ja diselin kallistumisilla, jos asuvat lähellä työpaikkojaan. Keiteleelläkään ei ole enää mikään polttoaine alle 2e. litralta. Voi pska!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttoaineiden kohonneet hinnat ketuttaa, kun palkka ei ole kohonnut. Niille ei ole hirvittävää vaikutusta bensojen ja diselin kallistumisilla, jos asuvat lähellä työpaikkojaan. Keiteleelläkään ei ole enää mikään polttoaine alle 2e. litralta. Voi pska!

        Nyt ovat polttoaineiden hinnat kohonneet melkein päivä & jokunen euron kymmenys. Kuopiossa viikon alussa oli ~1,96€. 95 bensa. Samassa nyt on yli 2€. 9viitonen.


    • Anonyymi

      Saas nähdä mitä tapahtuu kun ilkka potkaisee joku päivä tyhjää. 75 wee kuitenkin.

      • Anonyymi

        Vanhempi, kuin putin🤭


    • Anonyymi

      Lisää paikkoja aukeaa liima tehtaalle.

    • Anonyymi

      Aja souda kävele
      Nyt mua kutsuu Kiuruves’

      • Anonyymi

        Ei kauan viihtynyt.


      • Anonyymi

        Onnea uuteen elämään,osaat sitä taatusti arvostaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea uuteen elämään,osaat sitä taatusti arvostaa!!

        Nyt voit hengittää ilman myrkkykaasuja,voit käydä puhtaassa vessassa ja et tule jatkuvasti haukutuksi.


    • Anonyymi

      Joko on uusi koulutus alkanut?

    • Anonyymi

      Koulut alkaa ja mainos kertoo kiusaamisesta... aikoinani aloitin koulunkäynnin 1959.. ja kiusaaminen alkoi samana pvnä kuin koulu: kotimatkalla kivitettiin ja haukuttiin isommalla sakilla: siikasen eero, laulaisen poika, sitten tämä lyhytkasvuinen jouko mikäsukunimi kun en muista... tämä sakki oli ja syy tähän mun sukunimi: niin se kun on venäläinen nimi... en nyt sano mikä mut isäni oli rajan siltä puolen eikä anonut suomen kansalaisuutta... kivityksen loputtua ( loppui kun äitini puuttui peliin) ratkuttaminen jatkui liki koko kouluiän... niin että terveisiä teille paikkakunnalle jääneille käppänille...

      • Anonyymi

        Oliko se yksi se kuuluisa sukusiittoinen?


      • Anonyymi

        Pahkamäen koululla oli vino pino poikia, jotka oli kiinnostuneita nuorempien poikien munista.


      • Anonyymi

        Keiteleen kesäteatterin Tauno Palo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiteleen kesäteatterin Tauno Palo.

        Ja Jerry Lewis🤭


    • Anonyymi

      Liimapuutehdas elää 1950 lukua,mutta kun muutakaan työtä ei ole käyttävät tilaisuutta hyväkseen. Paskapalkalla hankkimaan keuhkosairaus ja sormia poikki,siinä kylmä totuus.

      • Anonyymi

        Vieläkö siellä hengitetään liimankatkuja ym. sontaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö siellä hengitetään liimankatkuja ym. sontaa?

        Liimankatkua riittää. Luukut kiinni ja ilmastointi pois päältä,arvatkaas mikä on katku naillä helteillä????


    • Anonyymi

      Keitele on täysin suomettunut kunta nykyään, ryssiä joka nurkalla, en tiedä mistä ovat tälle kylälle ängänneet. Varmaan tuo kattotuolitehdas sellainen vetonaula näille. Varmaan osa jotain fsb:n miehiä. Käyvät varmaan tarpeensa tekemässä tuolla sankarihaudoilla.

    • Anonyymi

      Pitääkö asentaa julkiset web-kamerat? Saadaan yhdessä kytätä

      • Anonyymi

        MOT on ne jo asentanut.


      • Anonyymi

        Keiteleen kuristajasta taitaa jäljet johtaa sylttytehtaalle, eli tuonne Viipurin laitakaduille.


      • Anonyymi

        Pitäisi. Ei tarvitsi Keiteleen persuvaikuttajan sukukunnan, joka paikallislehdessä ulisi taannoin että hänelle oli luvattu enemmän ääniä vaivautua ulkoilmaan kyttämään. Ihmisiä uhkaili kirkon penkissä hakkaamisella, ihan täysin putinisti koko mies.


    • Anonyymi

      Kurjuta vain kuuluu

    • Anonyymi

      Onto Keiteleen yokerhosa koronapassi?

    • Anonyymi

      Ei mitään kuulu. Kävin Keiteleellä pari vuotta sitten katsomassa venettä. Jäi ostamatta, vaikka hyvä olikin. Tiet sinne olivat huonossa kunnossa.

    • Anonyymi

      Keiteleen persuille on rakennettu keskitysleiri. Sitä kutsutaan leikkisästi nimellä ”Sägewitch”. Siellä pilkkapalkalla sahataan ja höylätään…

      • Anonyymi

        Keiteleen persut on sama asia kuin Yhtenäinen Venäjä.


    • Anonyymi

      Pientä öykkäröintiä kuuluu ei muuta

    • Anonyymi

      Kunnanjohtajasta löytyy alastonkuvia, kun vaan tietää mistä etsii. Skandaalin ainekset kasassa.

      • Anonyymi

        Mitä mitä


      • Anonyymi

        Kelpais kyllä tänne.


      • Anonyymi

        On varmasti kun kummunkyläläistä misogynistä kunnallisvaikuttajaa kuuntelee. Ei kehtaa nimeä tänne laittaa. Sen mielestä kaikki naiset on huoria, paitsi oma äiti tietysti. Niin sanottua pienimunaisten katkeruutta. Senkin bisnekset ei päivänvaloa kestä.


    • Anonyymi

      Työssäkäyvien köyhien kurjuutta kuuluu.

    • Anonyymi

      Minä oon kuullu että siellä keittelevät pontikkoo.

    • Anonyymi

      Eipä erikoista. Samat Varikset langoilla liehuttaa🤭😋

    • Anonyymi

      Onko ollut murtoja Keiteleen suunnassa viime aikoina?

      • Anonyymi

        Viekööt vaan murtomiehet mukanaan, ei niitä Suomessa tarvitakaan.


      • Anonyymi

        Ei ole ollut murtoja vaikka Pikonmäentiellä on kuluvalvonta vähentynyt viime aikoina. Tämä tietää kunnan puolesta tietysti hyvää kun sosiaalimenot pienenevät ja erityisopetukseen tarvitsee tulevaisuudessa panostaa vähemmän. Kiitos muuttoliikeen naapurikuntiin.


      • Anonyymi

        Ei ole kun teatterinharrastajat on Keiteleeltä siirtyneet paremmille apajille.


    • Anonyymi

      Piirit pienet pyörii, toinen jalka haudassa olevat vanhukset niissä hyörii.

      • Anonyymi

        Keiteleellä on nykyään tosi masentava tunnelma kun ei ole tuota kesäteatteriakaan.


    • Anonyymi

      Siellä tosi nuorekasta ja verevää näyttelijää. Osa jopa ulkomailta.

      • Anonyymi

        Putin-nuoria koko porukka. Samalla tavalla toimivat kuin Ukrainassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin-nuoria koko porukka. Samalla tavalla toimivat kuin Ukrainassa.

        Eli ryöstävät kaiken.


    • Anonyymi

      Puunostaja luuli kun TEKSTIVIESTIN laittoi lähetti että hänen sana on laki ja määräys että on hänelle pakko myydä

      • Anonyymi

        Onkohan nyt lääkitys kunnossa vai liikaa sandelsia elimistössä?


      • Anonyymi

        Vai onko kirjoitustaito jäänyt ekaluokalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan nyt lääkitys kunnossa vai liikaa sandelsia elimistössä?

        Mikäs liäkitys siltä puuttuu, joka tunkeutuu toesen piha-alueelle luvatta paasaamaan toesten tekemisiä. Voes vuan sannoo, että mittee vittua kellekään toesen tekemiset kuuluu. Mee vuan jootusaan poes urkkimasta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs liäkitys siltä puuttuu, joka tunkeutuu toesen piha-alueelle luvatta paasaamaan toesten tekemisiä. Voes vuan sannoo, että mittee vittua kellekään toesen tekemiset kuuluu. Mee vuan jootusaan poes urkkimasta!!!

        Sinulle tuntuu kuuluvan kaikkien yksityisasiat ja tunnut parhaiten ne tietävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle tuntuu kuuluvan kaikkien yksityisasiat ja tunnut parhaiten ne tietävän.

        Omaa tonttia saa puolustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa tonttia saa puolustaa.

        Yks henkilö tuli jatkuvaan piha-alueelleni pällistelemään ja vieläpä korona pandemian pahimpana aikana. Pyysin, että voitte mennä pois ja muutamia kertoja korotin ääntäni voimasanoja jälkkäriksi. Ei uskonut tai ei menny jakeluun. Luuli, että hän saa olla missä huvittaa. Uhkasin lyödä, jos kertaakaan viel ilmestyt pihaani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks henkilö tuli jatkuvaan piha-alueelleni pällistelemään ja vieläpä korona pandemian pahimpana aikana. Pyysin, että voitte mennä pois ja muutamia kertoja korotin ääntäni voimasanoja jälkkäriksi. Ei uskonut tai ei menny jakeluun. Luuli, että hän saa olla missä huvittaa. Uhkasin lyödä, jos kertaakaan viel ilmestyt pihaani!

        Hän ei ymmärrä, että on olemassa lakipykelikkö : Yksityisyyden suoja ja kotirauha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks henkilö tuli jatkuvaan piha-alueelleni pällistelemään ja vieläpä korona pandemian pahimpana aikana. Pyysin, että voitte mennä pois ja muutamia kertoja korotin ääntäni voimasanoja jälkkäriksi. Ei uskonut tai ei menny jakeluun. Luuli, että hän saa olla missä huvittaa. Uhkasin lyödä, jos kertaakaan viel ilmestyt pihaani!

        1960-luvulla kotona vanhemmat ohjeisti ja neuvoi lapsiaan, että toisten pihoihin ei saa luvatta mennä, jos ei ollut mitään asiaa. Asiana voi pitää, jos naapurista käytiin hakemassa lainaan kupillinen sokeria tai jokunen kilo 4" rautanauloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1960-luvulla kotona vanhemmat ohjeisti ja neuvoi lapsiaan, että toisten pihoihin ei saa luvatta mennä, jos ei ollut mitään asiaa. Asiana voi pitää, jos naapurista käytiin hakemassa lainaan kupillinen sokeria tai jokunen kilo 4" rautanauloja.

        Naulojen piti olla sinkittyjä ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Olin aikoinani keiteleläinen. Inhoan koko paikkaa, sorry teille jotka olette syyttömiä. Minua kivitettiin kotimatkal-
      lani koulusta kotiin mennessä
      ni, haukuttiin, nälvittiin... syy tähän oli isäni kansalaisuus, hän oli venäläinen... syytön mihinkään.. siis tiedätte te kiusaajani keitä olette... tiedän että kotonanne puitiin asiaa ja siitä syystä opitte vihaamaan mua... vihaan teitä enkä voi vihalleni mitään, olen nainen, pian 70 v. Voi että kuinka haudoin kostoa.. inhoan teitä Jorma Laulainen, Jouko mikäsukunimi kun oli niin pieni kyhnykkä että ei jäänyt mieleen ja suurin vittuilija oli Siikasen Eero että terveisiä teille...

      • Anonyymi

        Työssäkin silleen, että heitä kivellä sitä


      • Anonyymi

        Ennen oli Keiteleen varkaiden pesä tuossa Mäntytiellä kun asui tämä tekstissä mainittu ja eräs venäläinen nainen siellä lähes vierekkäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli Keiteleen varkaiden pesä tuossa Mäntytiellä kun asui tämä tekstissä mainittu ja eräs venäläinen nainen siellä lähes vierekkäin.

        Nappikauppias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappikauppias.

        Ei taida paidan nappeja olla kauppaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssäkin silleen, että heitä kivellä sitä

        Pääsin töihin ja viikon kuluttua meinasin lähteä pois, mutta ikää jo sen verran, että työtä piisaisi eläkkeelle pääsyyn asti ja niin kävikin. Sen koitoksen jälkeen muutin asuinpaikkaa kauas, kauas pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työssäkin silleen, että heitä kivellä sitä

        työnjohtajan suulla levisi "eetteriin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nappikauppias.

        Pienestä se Israelikin alkoi. Napista🤭


    • Anonyymi

      Tykkäsin käydä keiteleellä nuoruudessani... ei paikka mikään ihana ollut mutta kuitenkin kotikuntani... isäni asui keiteleellä ja kävin hänen luonaan kesäisin... paikallisia ikäisiäni inhosin.. syy oli syrjintä, kiitos vaan...

    • Anonyymi

      keiteleelläkin on oma MURSU ja kuvittelee omistavansa koko kylän ja kunta polvillaan ottaa suihin

      • Anonyymi

        Sinäkö otat?


      • Anonyymi

        Ersalle on kaltaisiasi monta.


    • Anonyymi

      Kyllä riitti tarinaa, mutta kalja loppui kesken🥴

    • Anonyymi

      Keiteleelle on, tai tarkalleen ottaen kattotuolitehtaalle, on pesiytynyt kansainvälinen huumekauppa, eli nyt niitä jauhoja saa Keiteleeltäkin.

    • Anonyymi

      Keitele-henki on paras. Keitele sitä Keitele tätä, olisi nyt edes joku leijonaveli kertomassa paikallislehdessä miten hyvin menee.Kunta vaan tukee yrittäjää, välillä pelastaa yrittäjän kun ei rahat riitä jne. Puolirikollista ja pienimunaisten toimintaa.

    • Anonyymi

      Venäläinen nainen on paras Keiteleellä. Lisää työtä ja toimeliaisuutta tuovat Keiteleen kunnan sosiaalityöntekijälle.

      • Anonyymi

        Vähän punkkua ja rauhoittavia. Ei voi mitään hyvää seurata. FAS-lapsi hiukkasen kallis hoidettava kunnalle. Onneksi ei enää Keiteleen kunnan ja veronmaksajien taakkana. Kummallista vaan kun ei kunnan sosiaalitoimi uskalla puuttua tuollaisiin tapauksiin.Pelkonahan on rasistiksi leimaaminen. Venäläistähän ei saa Suomessa millään tavalla kritisoida tai puuttua näiden maailman omistajien hommailuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän punkkua ja rauhoittavia. Ei voi mitään hyvää seurata. FAS-lapsi hiukkasen kallis hoidettava kunnalle. Onneksi ei enää Keiteleen kunnan ja veronmaksajien taakkana. Kummallista vaan kun ei kunnan sosiaalitoimi uskalla puuttua tuollaisiin tapauksiin.Pelkonahan on rasistiksi leimaaminen. Venäläistähän ei saa Suomessa millään tavalla kritisoida tai puuttua näiden maailman omistajien hommailuihin.

        Keiteleellä ei saa venäläiselle sanoa vastaan. Alkaa heti kauhea juoruaminen ja selän takana puhuminen että kateuden takia puhuu tuolla tavoin. Mitä kateutta se on jos kieltää varastamasta. Pitäisi jokaisen ainakin omat ruokansa pyrkiä maksamaan tai lastensa ruuat ettei tarvitsisi kyläläisten miettiä että uskaltaako sanoa vastaan kun venäläisen pariskunnan lapsi tulee viidettä kertaa viikolla kylään ja syö samalla jääkapin tyhjäksi. Kun ei kehtaisi lastensuojeluunkaan soittaa.


      • Anonyymi

        Keiteleellä on venäläisillä omat säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiteleellä on venäläisillä omat säännöt.

        Venäjän Erkki ja menestyksen merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Erkki ja menestyksen merkki.

        Söi perheensä kanssa toisten ostamia ruokia.


    • Anonyymi

      Putin on paras. Putin on suuri johtaja. Yhdistää Keiteleen kansantasavallan Suurvenäjään. Jos sen jälkeen kiusaat venäläisiä niin saat vetypommin päähäsi. Te senkin russofobifasistilahtarimisogyyni keiteleläiset.

      • Anonyymi

        Näyttääkin siltä, että kävelee kaikkien yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääkin siltä, että kävelee kaikkien yli

        Paitsi NATO:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi NATO:n.

        Ei paljoa nato paina kun venäläinen tulee. Muutama ruotsalaine estä. On siellöä sen verran paljon sitä tavaraa. En ymmärrä miksi suomessa kaikki aina venäläisiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoa nato paina kun venäläinen tulee. Muutama ruotsalaine estä. On siellöä sen verran paljon sitä tavaraa. En ymmärrä miksi suomessa kaikki aina venäläisiä vastaan.

        Venäläisillä on maan karttoja, joissa ei ole merkattu rajaviivaa Suomen ja venäjän väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoa nato paina kun venäläinen tulee. Muutama ruotsalaine estä. On siellöä sen verran paljon sitä tavaraa. En ymmärrä miksi suomessa kaikki aina venäläisiä vastaan.

        Niitä on niin paljon ja aivopestyjä niin, että sormen napautuksesta tekevät kaiken, mihin käsketään. Monikohan on selvänä sotimassa Ukrainan alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisillä on maan karttoja, joissa ei ole merkattu rajaviivaa Suomen ja venäjän väliin

        Siinnä olla russofoobia. sinnä senki siika, sinnä olla huono ihminenn. MMM...sinnä ymmärää,,,,venäjä naiine parass tuhero,, minnu mies sanno,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisillä on maan karttoja, joissa ei ole merkattu rajaviivaa Suomen ja venäjän väliin

        Sen tähden kirjoitan venäjä sanan pienellä kun en arvosta sitä maata yhtään kun putin määräsi sodan Ukrainalle. Mitä kaikkea pahaa on venäjä tähän mennessä aiheuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tähden kirjoitan venäjä sanan pienellä kun en arvosta sitä maata yhtään kun putin määräsi sodan Ukrainalle. Mitä kaikkea pahaa on venäjä tähän mennessä aiheuttanut.

        Kylmäksi mankeloi räjähteillä Ukrainan kokonaan. Kukaan ei mahda mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäksi mankeloi räjähteillä Ukrainan kokonaan. Kukaan ei mahda mitään.

        venäjä nainen paras nainen. kallis vähän pitää jos ei osaa kelatukia käytää hyväksi. asumistuki kusetus helppo homma. monta sataa euroa voittoa ja hyvä kotirouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tähden kirjoitan venäjä sanan pienellä kun en arvosta sitä maata yhtään kun putin määräsi sodan Ukrainalle. Mitä kaikkea pahaa on venäjä tähän mennessä aiheuttanut.

        Ukrainalaiset yrittävät korjata venäläisten rikkomia ja tuhoamia tärkeitä kohteita. Kohta tulee ilmeisesti uusi lasti venäläisiltä Ukrainan alueille ohjuksia sun muuta roinaa. Toivottavasti eivät räjäytä sitä isoa patoa. Se on piru mieheks se putler. Toivottavasti hänelle tulee noutaja ja pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi NATO:n.

        Ukrainaa moukaroinut aika pahasti ja asukkaita myös tuon ilmaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääkin siltä, että kävelee kaikkien yli

        Ukraina muuttuu raunioiksi kaikkialta. Venäläiset ei lopeta pommittamista ennen sitä.


      • Anonyymi

        Ei ole kunnollisia hygienia tuotteita. Siteet on kuulemma jotain rättejä ja niitä kantavat käsilaukuissaan


      • Anonyymi

        Siihen sakkiin liittyy myös kiina, syyria ja pohjois-korea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukraina muuttuu raunioiksi kaikkialta. Venäläiset ei lopeta pommittamista ennen sitä.

        Näytästää ihan jo siltä ja ei loppua näy. Voi v.. sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytästää ihan jo siltä ja ei loppua näy. Voi v.. sentään.

        Nyt ovat vaatimassa Puolalta alueita luovutettavaksi venäläisille. Sama jytinä alkaa, kuin Ukrainassa on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paljoa nato paina kun venäläinen tulee. Muutama ruotsalaine estä. On siellöä sen verran paljon sitä tavaraa. En ymmärrä miksi suomessa kaikki aina venäläisiä vastaan.

        Kun Ukraina on venäläisten hallinnassa ja käskytettynä. Sen jälkeen alkaa muiden lähelläolevien maiden ryöstely heidän omaisuudestaan. Suomessakin on paljon hyvää pöllittävää.


    • Anonyymi

      Onko se kuntoutus Savolassa lopettanut kun asunnot vuokrattavana?

      • Anonyymi

        Eikös Savolassa toimi hampun kasvattamo? Kummallista tuossa hamppujutussa on kun väitetään että hampun polttaminen tekee ihmisen leppoisaksi, ei kovin leppoiselta tämä Hamppukeisari juttujen perusteella vaikuta. Itsellä ei ainakaan tulisi mieleen 15 euron takia ketään hakata kivellä naamaan.
        Taitaa kuitenkin tämä Hamppukeissarikin olla niitä miehiä mitkä tosipaikan tullen tekevät löysät housuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Savolassa toimi hampun kasvattamo? Kummallista tuossa hamppujutussa on kun väitetään että hampun polttaminen tekee ihmisen leppoisaksi, ei kovin leppoiselta tämä Hamppukeisari juttujen perusteella vaikuta. Itsellä ei ainakaan tulisi mieleen 15 euron takia ketään hakata kivellä naamaan.
        Taitaa kuitenkin tämä Hamppukeissarikin olla niitä miehiä mitkä tosipaikan tullen tekevät löysät housuun.

        Keiteleellä taitaa jokainen pössytellä.


    • Anonyymi

      Keiteleen Kuristaja-viisi vuotta myöhemmin?

      Missä mies? Mikä oli motiivi? Miksi kukaan ei nähnyt mitään, vaikka lestiksellä samaan aikaan pippalot? Salaliitto?

      • Anonyymi

        Kiinnostaa myös


      • Anonyymi

        Omatoimikirjaston syytä koko juttu. Julkinen kutupaikka ennenkuin laittoivat tallentavan videokamerat sinne. Keiteleen sivistystoimi ja sosiaalihuolto myös erittäin haluttomia puuttumaan ulkomaalaisperäisten perheiden ( venäläisten) kasvatusasioihin, sieltä levisi tämä epärehellinen toimintakuvio "ystäväperheeseen"-perättömiä juttuja ja valehtelua. Sen jälkeen pitää Poliisin näitä perättömiä ilmiantoja selvitellä. Varmaan neuvostoliiton aikainen kantelukulttuuri niin syvässä, luulevat vielä sen Suomessa toimivan.


      • Anonyymi

        sossupummit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omatoimikirjaston syytä koko juttu. Julkinen kutupaikka ennenkuin laittoivat tallentavan videokamerat sinne. Keiteleen sivistystoimi ja sosiaalihuolto myös erittäin haluttomia puuttumaan ulkomaalaisperäisten perheiden ( venäläisten) kasvatusasioihin, sieltä levisi tämä epärehellinen toimintakuvio "ystäväperheeseen"-perättömiä juttuja ja valehtelua. Sen jälkeen pitää Poliisin näitä perättömiä ilmiantoja selvitellä. Varmaan neuvostoliiton aikainen kantelukulttuuri niin syvässä, luulevat vielä sen Suomessa toimivan.

        Joku henkilökohtainen kauna tuolla kuristajajutun keksijällä.


      • Anonyymi

        Toivottavasti tilanne Ukrainassa rauhottuisi. Sitten saisivat palata täällä lusmuuvat pois omille konnuilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tilanne Ukrainassa rauhottuisi. Sitten saisivat palata täällä lusmuuvat pois omille konnuilleen

        Putinin kannattajat voisivat ainakin suksia Keiteleeltä, mutta eivät taida lähteä kulumallakaan. Sen verran hyvät tuet tulee yhteiskunnalta. Esimerkiksi lapsilisät tuplana. Suojatyöpaikassa nyhväilemässä ja lapset syötetään kyläläisten piikkiin, ei ihmekkään että on varaa mersulla ajella vaikka ei osaa edes lukea tai kirjoittaa. Harrastustoiminta on kyläläisten kyttäämistä. Tietää ainakin tämä yksi hupakko ketkä naiset ovat Keiteleellä muka raskaana. Itse ei erottanut aamupahoinvointiansa krapulasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omatoimikirjaston syytä koko juttu. Julkinen kutupaikka ennenkuin laittoivat tallentavan videokamerat sinne. Keiteleen sivistystoimi ja sosiaalihuolto myös erittäin haluttomia puuttumaan ulkomaalaisperäisten perheiden ( venäläisten) kasvatusasioihin, sieltä levisi tämä epärehellinen toimintakuvio "ystäväperheeseen"-perättömiä juttuja ja valehtelua. Sen jälkeen pitää Poliisin näitä perättömiä ilmiantoja selvitellä. Varmaan neuvostoliiton aikainen kantelukulttuuri niin syvässä, luulevat vielä sen Suomessa toimivan.

        Keiteleen GULAG


    • Anonyymi

      Keitele on yksi persereikä maailmankaikkeudessa, ei edes tärkein mutta onpahan kuitenkin. Joka nurkalla joku keskenkasvuinen kyttäämässä mitä kukin tekee, osa puhuu jopa suomea.

      • Anonyymi

        Kunhan edes venäjää puhuisivat. Keiteleellä jos et osaa venäjää olet rasisti ja russofobi.


      • Anonyymi

        Riskisijoitus


      • Anonyymi

        Suominainen niin kauhean karski venäläiseen verrattuna.Heikompikin mies tuntee itsensä mieheksi venäläisen naisen kanssa. Ei siinä muutama maksuhäiriömerkintä ole kuin tahroja paperilla sen rinnalla.
        Toisaalta onhan tuo vähän ikävää kuntalaisten kannalta kun verovarat uppoaa sinne mustaan aukkoon eli perärööriin.


      • Anonyymi

        Keiteleellä taitaa kaikki pössytellä.


      • Anonyymi

        Sossutädille tuttu tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossutädille tuttu tie.

        Mierontie.....


      • Anonyymi

        se on paras.


      • Anonyymi

        no huoh,,,,no mittä sinnä tarkoittaa peaa. minnä sanoa täsä miehele,,, hän se selvitää tämmä asiaa sinnu kanssa,,,minnu kylästyttää sinnu kirjoitus,,kin,


      • Anonyymi

        Eikä oo. Vielä vaikuttaa vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan edes venäjää puhuisivat. Keiteleellä jos et osaa venäjää olet rasisti ja russofobi.

        Sanaa, YKSI. sitä ei venläiset osaa lausahdella oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanaa, YKSI. sitä ei venläiset osaa lausahdella oikein.

        jyksi kjaksi kjolme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo. Vielä vaikuttaa vahvasti.

        Luo pelon ilmapiirin Keiteleelle, ei ihan kartalla todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luo pelon ilmapiirin Keiteleelle, ei ihan kartalla todellisuudesta.

        Todellisuus on se omakin todellisuus. Kylähulluja riittää.


      • Anonyymi

        Voihan peeveli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luo pelon ilmapiirin Keiteleelle, ei ihan kartalla todellisuudesta.

        no niin,,,mittä sinnä sanoa,,,huoh,,minnu miies tula selvittää tämmä assia sinnu kanssa,,,sinnä ymmärtä,,,minnu mies sinä pelgäe,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luo pelon ilmapiirin Keiteleelle, ei ihan kartalla todellisuudesta.

        venäläistä lapiomiestä pelkää kaikki keiteleellä. en tiedä mistä tuo pelko johtuu. kuuluuko sitten mafiaan tai johonkin muuhun rikollisjärjestöö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiteleellä taitaa kaikki pössytellä.

        Eikö ne keittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keiteleellä taitaa kaikki pössytellä.

        Enempi ne keittelöö-


    • Anonyymi

      Vehmasta lumen alla.

      • Anonyymi

        Hometta se on, liikaa kosteutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hometta se on, liikaa kosteutta.

        Homeitiöiden hengittämisestä sisäilmasta voi saada astman.


    • Anonyymi

      Keitele mainittu seiskassa! Mikä on seuraava juttu kunnanjohtajastamme?

    • Anonyymi

      Keiteleellä ei voi julkisella paikalla kulkea ilman että joku mopopoika on huutelemassa jotain. Sen verran on noita yksinhuoltajia.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin kun ei ole isästä miehen mallia niin pitää noista mopomiiteistä se etsiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin kun ei ole isästä miehen mallia niin pitää noista mopomiiteistä se etsiä.

        Sitten joku Paretskoi kirjoittelee kirjoja (ja sitten hölmöt opettajat luetuttavat niitä kirjoja näillä jullikoille) missä retostellaan tätä epäsosiaalista elämäntapaa. Vähän niinkuin kannustaa opittuun avuttomuuten.


      • Anonyymi

        Mopopoikien metsäbaareja näkyy keiteleellä olevan joka tien päässä. Ei ole kylällä varmaan paikkaa näille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joku Paretskoi kirjoittelee kirjoja (ja sitten hölmöt opettajat luetuttavat niitä kirjoja näillä jullikoille) missä retostellaan tätä epäsosiaalista elämäntapaa. Vähän niinkuin kannustaa opittuun avuttomuuten.

        sahalle pääsee aina töihin tai järveläiselle. ei haittaa rikosrekisteri.


      • Anonyymi

        Kuulemani mukaan v*ttu, h*ora ja homo ovat mopopoikien sanavaraston lähes ainoat sanat. Joskus kuullut paradoksaalisesti myös "v*tun homo". Mitähän se tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemani mukaan v*ttu, h*ora ja homo ovat mopopoikien sanavaraston lähes ainoat sanat. Joskus kuullut paradoksaalisesti myös "v*tun homo". Mitähän se tarkoittaa?

        Pitäisi lukea kovasti niitä Paretskoin kirjoja niin sanavarasto karttuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi lukea kovasti niitä Paretskoin kirjoja niin sanavarasto karttuisi.

        Milloinkahan Keiteleellä joku mopopoika puukottaa jotain ohikulkijaa? Ensi kesänä? Kovin aggressiivista toimintaa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkahan Keiteleellä joku mopopoika puukottaa jotain ohikulkijaa? Ensi kesänä? Kovin aggressiivista toimintaa on.

        Poliisi pysyttelee poissa kylältä. Ei kullanmussukoita saa häiritä. Tulee vielä paha mieli äidille ja isille kun maija tuo pojan kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mopopoikien metsäbaareja näkyy keiteleellä olevan joka tien päässä. Ei ole kylällä varmaan paikkaa näille.

        Kunhan eivät mene väärille nurkille niitä tekemään. Voi tulla äkkilähdöt.


      • Anonyymi

        Oli kesä, oli mopo.
        Sleepy sleepers


    • Anonyymi

      Ikävä paikka koko Keitele. Sisäänpäin lämpiävää porukkaa.Persutkin on rehupuntteja vaikka esittävätkin itsensä muutosvoimana. Keskenkasvuiset apukoululaiset haastavat riitaa työvaatteet päällä vaikka töissä eivät ole koskaan käyneet. Rautakaupan kesätöitä ei voi työksi kutsua. Istua odottamassa että jotain tapahtuu samalla kun vakimyyjä vetää hyllyjen välissä lapaseen. Menisivät edes sinne hyllyjen väliin porukalla tumputtamaan. Pahaa oikein tekee katsoa noita laiskan pulskeita velttoilevia mopopoikia rautakaupassa. Ihan turhaa hommaa. Kyllä ne jokainen ne apulanta säkit jaksaa kantaa sinne auton peräkonttiin ilman että siihen avuksi tarvitsee kolmea apukoululaista.

      • Anonyymi

        Vieläkö keittelettä pontikkoo niinku ennen.


    • Anonyymi

      Miten pride-viikko näkyy Keiteleellä

      • Anonyymi

        Sahalla homostelevat lautapakettien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sahalla homostelevat lautapakettien välissä.

        Onneksi ei Riitta Purra ole Keiteleellä. Tulisi varmasti paljon ruumiita kun on sellaisia ihmisiä. Tai Hitlerjugend-Junnila.


    • Anonyymi

      Helluntalaiset ovat pahimpia

    • Anonyymi

      Mukava paikka, Keitele :)

    • Anonyymi

      Olen syntyjään keiteleeltä, koulut kävin mut muutoin olin poissa keiteleeltä kesät:töissä... en kaipaa ollenkaan ko paikkaan... ei ole mun juttu...

    • Anonyymi

      Huonoa kuuluu. Ollaan eristyksissä muusta maasta. Liikenneyhteydet sen kun huononevat. Kuopioon pääsee klo 5.25. Muita yhteyksiä ei enää koulujen alettua ole muille kuin koululaisille. Kouluvuorojen aikataulut eivät ole missään näkyvissä. Kaupat kuolevat, terveyspalvelut ovat huonot. Elämä tulee koko ajan vaikeammaksi, vaikka kunta pärjää muuten hyvin, työllisyys on ok, mutta arki täällä on tosi hankalaa. Pakko on muuttaa pois, kun näkö ei riitä ajokorttiin.

    • Anonyymi

      Venäläinen vaanii ja kyttää Keiteleellä. Sossun elätit.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole Keiteleellä enää terveyskeskuksessa päivystystä, ei voi viehko venäläinen nainen etuilla jonossa enää siellä keksittyjen vaivojensa kanssa. Alapään vikojansa kertoilee kaikille niille keitä asia ei kiinnosta. Oikeasti vaiva on korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole Keiteleellä enää terveyskeskuksessa päivystystä, ei voi viehko venäläinen nainen etuilla jonossa enää siellä keksittyjen vaivojensa kanssa. Alapään vikojansa kertoilee kaikille niille keitä asia ei kiinnosta. Oikeasti vaiva on korvien välissä.

        Tertiäärikuppa selittää kaikki oireet?


    • Anonyymi

      olipa arvoinen mökki lossisaaressa vain 280 ja 9 tuntia ja vielä asiakaspalvelu perseestä ja syvältä mutta jo keitele paskakylän ja vainion maineessa ni vot ompa perseestä tervetuloa

      • Anonyymi

        Suomen kallein leirintäalue karavaanareille. En ole sen jälkeen käynyt kun kynivät 55e vuorokaudesta.
        Mieluummin en mene tien toiselle puolen puskan parkkiin ilman sähköä ja kusen lepikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen kallein leirintäalue karavaanareille. En ole sen jälkeen käynyt kun kynivät 55e vuorokaudesta.
        Mieluummin en mene tien toiselle puolen puskan parkkiin ilman sähköä ja kusen lepikkoon.

        Onko muita sopivia puskaparkkeja?


    • Anonyymi

      taitaa keitele olla uus ukraina jota kylävainiot runkkaa ja käyttää hyväkseen ku ovat halpaa lihaa sahalle

      • Anonyymi

        Keiteleellä keitellään niinku ennenkii.


    • Anonyymi

      Keitele junior ”jyrähti” kertoo Savon Sanomat. Ilmeisesti isänsä potkaisi pehvaan.
      Kyseisen suvun sahahomma on muuten tunnettu nälkäpalkoistaan. Halpatyövoiman edelläkövijä Suomessa. Savolaisia tosin.

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe