Koivuntuhka - lukekaa ja ihmetelkää.

Voi mahoton!

10

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aantsa49

      Epätoivon hetkellä tilasin lakeuden shamaanin sivuilta seulottua koivuntuhkaa ja kehoa emäksöivää juomaa. Lääkkeistäni en uskaltanut luopua. Nyt olen oireeton ja lähes terve. Vaikka olen perusepäileväinen, niin nykyään uskon, että ellei tuhkajuoma ja emäksöintiliuos varsinaisesti parantaneet minua, mutta ainakin olivat vahvana tukena "prosessissa"

    • näin on

      Syövän tukihoito ravinnolla on erittäin tärkeää.

    • Pipsa 74

      Tuntuu pahalta että ihmisiä jotka ovat epätoivoisessa tilanteessa käytetään hyväksi kaikenmaailman humpuukin kanssa. MInun isäni on luontaistuotteiden innokas käyttäjä ja äitini tällä hetkellä elää viimeisiä päiviä sairastaen vatsasyöpää.
      Syöpä vei äidin alle kahdessa kuukaudessa ja jäljelle jäi minulle selkeä ajatus siitä etten ikinä koske luontaistuotteisiin. En ole innokas käyttäjä muutenkaan mutta nyt vielä vähemmän.

      Sairaita ihmisiä kusetetaan minkä keritään jotta luontaistuotefirmat saa isot rahat.
      Ei ne luontaistuotekauppiaat ole sen parempia kuin lääketeollisuus, joku aina saa rahat taskuunsa.

      • testimonial

        Juuri niin. Äitini sairastui vatsasyöpään sairastettuaan sitä ennen pitkään erilaisia vatsaoireita. Ensimmäiseksi hoitotoimenpiteeksi lääkäri kielsi häneltä kaikki luontaistuotteet, joita tuttu apteekissa töissä oleva sukulaistyttö oli hyvää hyvyyttään lahjoitellut aina jouluisin ja joiden lääkäri arveli osaltaan panneen elimistön normaalit toiminnat sekaisin.

        Kun kävin kaappia läpi, niin sieltäpä lensi roskiin monta laatikollista "nappeja", joita äiti oli usean vuoden ajan syönyt sukulaistytön ohjeiden mukaan. Haimasyöpä kuitenkin tuli ja vei muutamassa kuukaudessa.

        Itse en ole koskaan käyttänyt luontaistuotteita. Olen nyt sen ikäinen kuin äitini
        sairastuessaan, mutta terve ja kunnossa kuin pukki.


    • ellenkaarina

      Minä olen ainakin saanut apua tai helpotusta vaivoihini luontaistuotteista. Mutta itsekin välttelen suurten yhtiöiden tuotteita, sillä monasti ovat kuin lääkefirmat. Tuolta samaiselta Lakeuden shamaanilta olen tilaillut erinäisiä tuotteita ja aivan tyytyväinen olen ollut. Naistenvaivoihin lähinnä, mutta voisin kokeilla myös johonkin sairauteenkin, ainakin lisäapuna. Yksinomaan en niiden varaan heittäytyisi.

    • Elleeni

      Itse tilasin shamaanilta emä juomaa, joka poistaa kehon happamuutta ja tuhkaa. Itselläni se ainakin toimi

    • sairas-

      Siis mistä tilasitte näitä shamaanin tuotteita?

      • helphelp1

        Mistä saa tilattua lakeuden shamaanin tuotteita? En löydä sivustoa vaikka kuinka googlasin. Kiitos etukäteen!


    • Kkkkrlo

      Se kuoli omiin roghtoihin

      • Tuohet sieraimissa.

        Vetikö shamaani liikaa koivuntuhkaa sieraimiin ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe