Naiset kertokaa minkälainen on teidän paha poika?

35

Liittyykö miten ulkonäköön, persoonallisuus piirteisiin yms? missä menee ns. pahan pojan raja..

58

7758

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • louisianagirl

      Liittyy aika vahvasti ulkonäköön. Ja tarkentaisin vielä että enemmän kasvonpiirteisiin, eleisiin ja olemukseen, ei niinkään vartalotyyppiin yms. Esim. Lady Gaga on onnistunut videollaan You and I melko hyvin luomaan itsestään pahan pojan. Pahan pojan unelmapersoonallisuus on tietenkin tälläinen: rakastaa mua yli kaiken, vihaa loppumaailmaa yli kaiken.

      Just call me twisted. Mutta rakastan pahoja poikia

      • paha jeesus

        ja ens kesänä sit riparille jossa jeesus pelastaa?


      • tollasii ne on

      • Anonyymi

    • siitä vaan tytöt:)

      Olepa vähän aikaa pahan pojan kans niin todella saat tuntea mitä on uhkailu ja pelotteleminen.Viimeiseen asti jos et toimi niinkuin tuo ihana paha poika tahtoo.Mulla alkaa riittää 2,5 vuotta tätä paskaa.Eroon ei vaan pääse kun se on päättänyt että mä olen hänen.Ja kyseessä oikeasti vankilassa ollut mies....En edes viitsi kertoa enempää koska tää koko stoori oksettaa mua...

      • louisianagirl

        Pahalla pojalla en itse ainakaan tarkoita jotain helvetin enkeli-tyyppistä peräkamarin junttia. Toistanpa itseäni mutta paha poika ei liity mitenkään rikoksiin, tai väkivaltaan. Juntit ovat asia erikseen.

        Ja päde nyt siinä uhkailtu nainen, itse olen ollut pahojen poikieni kanssa kuusi vuotta, kyllä elän polyamorisessa suhteessa. Ja olen kasvanut väkivallan parissa, joten todellakaan sitä enää lapsuuteni jälkeen toivo lisää. Oma valintasihan se on jos olet ahdistavassa parisuhteessa. Laittakaa minulle toki lisää miinuksia, kun ette kykene ymmärtämään kirjoitustani, joka kieltämättä on täysin eri tasolla ajatuksellisesti. :D


      • 1+19
        louisianagirl kirjoitti:

        Pahalla pojalla en itse ainakaan tarkoita jotain helvetin enkeli-tyyppistä peräkamarin junttia. Toistanpa itseäni mutta paha poika ei liity mitenkään rikoksiin, tai väkivaltaan. Juntit ovat asia erikseen.

        Ja päde nyt siinä uhkailtu nainen, itse olen ollut pahojen poikieni kanssa kuusi vuotta, kyllä elän polyamorisessa suhteessa. Ja olen kasvanut väkivallan parissa, joten todellakaan sitä enää lapsuuteni jälkeen toivo lisää. Oma valintasihan se on jos olet ahdistavassa parisuhteessa. Laittakaa minulle toki lisää miinuksia, kun ette kykene ymmärtämään kirjoitustani, joka kieltämättä on täysin eri tasolla ajatuksellisesti. :D

        Sinun määritelmäsi "pahasta pojasta" on siis filosofiantohtori joka käyttää nahkatakkia?


      • ei helkkari..... :-D
        louisianagirl kirjoitti:

        Pahalla pojalla en itse ainakaan tarkoita jotain helvetin enkeli-tyyppistä peräkamarin junttia. Toistanpa itseäni mutta paha poika ei liity mitenkään rikoksiin, tai väkivaltaan. Juntit ovat asia erikseen.

        Ja päde nyt siinä uhkailtu nainen, itse olen ollut pahojen poikieni kanssa kuusi vuotta, kyllä elän polyamorisessa suhteessa. Ja olen kasvanut väkivallan parissa, joten todellakaan sitä enää lapsuuteni jälkeen toivo lisää. Oma valintasihan se on jos olet ahdistavassa parisuhteessa. Laittakaa minulle toki lisää miinuksia, kun ette kykene ymmärtämään kirjoitustani, joka kieltämättä on täysin eri tasolla ajatuksellisesti. :D

        Eihän sulla edes ole miinuksia vaikka oletkin niin kovin eri tasolla meidän junttien kanssa. :-D Mahtaa olla pettymys?


    • jotain kokenut

      jep, pahan pojan kans on aika vaikea elää.
      Itse en ainakaan näe esim. huume-elämässä, linnaleskeydessä tai väkivallassa mitään kivaa.
      Henk. koht. mulle sopii parhaiten entinen paha poika.
      Ja sulle joka kirjoitat, että et pääse eroon, niin pyydä apua jostain (sukulaisilta, ystäviltä,turvakodista) älä jää odottamaan että sattuu jotain vielä pahempaa.

      • 5+10

        Liittyykö paha poika juttu enemmän ulkonäköön? Onko esim. Jesse Pinkman paha poika (Breking bad sarjasta)? Vai riittääkö se että on tehnyt esim. huume rikoksia? Entä onko silloin paha poika jos ei koskaan ole jäänyt kiinni tekosistaan? Niin ja onko paha poika jos ei ole ollut juurikaan väkivaltainen tehdessän tekosiaan?


    • "Pahan pojan" ei tarvitse oikeasti olla mikään paha poika, minun mies on no miten sen nyt sanois... Punkkarin oloinen, keesi, muttei lävistyksiä, no pukeutuu mustaa ylläri ylläri, ei ole laitapuolen kulkija, vaan käy korkeakoulua ja on hyvästä perheestä. kasvatus on kohillaan, mutta minua vetää miehessäni puoleen se tavallaan, ei niin kiltin näköinen ulkokuori.. Luonne on hänellä aivan ihana ja enkä muuttaisi häntä millään tavalla.
      Meillä parisuhde toimii kuten pitääkin , seksiä on riittävästi ja muutakin romanttisuutta löytyy.. no meille se seksi ei ole pääasia vaan se rakkaus, luotettavuus ja uskollisuus.

      • 13+7

        Ja millä tapaa tuo on "paha"?

        Mustien vaatteiden käyttäminen tekee ihmisestä pahan??? Naisten logiikka on aivan käsittämätöntä.


    • semipaha poika

      Miksi naisten on niin vaikea selittää rakkaus-ja seksielämän asioitaan? Tunnustetaan nyt ne kaikki tuhmuudet!

    • joo, pahis

      sillä tavalla että vastustaa typeriä poliittisia ja uskonnollisia rajoituksia/idiotismia. Ja osaa pitää puolensa sekä puolustaa omiaan. Ehkäpä tarvittaessa jopa hyökätä jos asiat on aivan väärin. Mutta lapsi- ja eläinrakas täytyy aina olla, eikä ikinä väkivaltainen turhaan.
      Kuoropojat eikä liian kunnolliset pojat iske. Kuin ei myöskään huume-, vankilakundit. Yök.

    • totuus pahoista

      Pahat pojat ei juuri naisia kunnioita tai edes rakasta. Heille naiset ovat vain ajanvietettä ja panokumppaneita, jotka jätetään kun kyllästytään. Ja jos nainen uskaltaa jotenkin osoittaa oman tahtonsa pahalle pojalle, saa se muija mustan silmän tai murtuneen nenän. Pahat pojat voi sanoa naiselle rakastavansa tätä, mutta oikeasti he eivät välitä kenestäkään muusta kuin itsestään (ja ehkä moottoripyörästään/autostaan).

      Tämä on todellisuus, tunnen itse paljon näitä tyyppejä. Olen itse mies ja vain toisille miehille nämä pahat pojat kertovat totuuden itsestään. Naisille saa valehdella niin paljon kuin ehtii.

      Joten tytöt/naiset, kannattaa varoa!

    • Ei paha vaan hyvä

      Isokokoinen pitkähiuksinen ja omien polkujensa kulkija eikä yhdestäkään naisesta riippuvainen mutta tietää mitä niiden kanssa tehdään. Paha poika kunnioittaa naisia ja tykkää pienistä, söpöistä ja siroista naisista koska se kompensoi sen omia piirteitä. Miehetkin kunnioittaa pahaa poikaa ja tietysti pelkää sitä mutta paha poika vaan näyttää pahalta. Oikeasti se on hyvä.

      • iouhjuhuh

        Sinähän juuri kuvasit millainen hyvä mies on. Eihän tuossa ole mitään häivähdystäkään pahuudesta, päinvastoin!

        No eipä kai täällä sitten puhutakaan pahoista pojista.


    • Meidän kolli

      Paha poika pissaa huoneen nurkkaan ja heittelee mullat kukkapurkista lattialle. Hän kävelee ruokapöydällä ja nirsoilee ruuan suhteen. On moraaliton ja läheisriippuvainen samaan aikaan.

    • #44

      Hahhaa, eilenpä tuli hakattua yksi tyyppiesimerkki "pahasta pojasta" sairaalakuntoon. Sanoi jääkiekkoa homojen lajiksi ja hänen tyttöystävänsä nauroi räkäsesti vieressä. Olen itse jääkiekkoilija ja 15 vuotta treenannut jäällä joka päivä ja salilla saman verran. Kysyin tältä jätkältä että "Mitä vittua sä sanoit?" ja hän toisti sen, tietäen että olen jääkiekkoilija. Siinä vaiheessa vedin tätä rimpulaa n80 kiloista "pahaa poikaa" niin kovaa turpaan että tuntee sen ens kesänäkin. Eikä uskaltanut tehä rikosilmotustakaan. vittu että naurettiin kavereiden kanssa tälle "pahalle pojalle" joka siis vittuilee kaikille paitsi omalle muijalleen.

      En tiedä jättikö hänen tyttöystävänsä.

      En siis kunnioita pahoja poikia. Itse kunnioitan ihmisiä ja enkä vedä mitään vitun roolia jokapuolella.

      Suosittelen kaikkia miehiä kyykyttämään noita "pahoja poikia" julkisesti. Oppivatpahan käyttäytymään toisia kohtaan kunnioittavasti. Ne pahat pojat on pelkkää puhetta, sali on niille tuntematon käsite.

      • olet pelkkä ääliö

        No minkälaisen ihmisen se itseäsi fyysisesti heikompien ihmisten piekseminen tekee sinusta? En ainakaan itse ihaile lainkaan kaltaisiasi väkivallasta nauttivia sadisteja. No etköhän joudukin kohta linnaan taipumuksiesi vuoksi. Siellä sitten tapaatkin niitä oikeita pahoja poikia, saa nähdä miten käy kun yrität piestä heitä.

        Olet vielä ääliömpi tyyppi kuin se sairaalakuntoon hakkaamasi "paha poika".

        Järkevä ihminen jättää kaikenmaailman suutaan soittavat räkänokkapahikset omaan rauhaansa, eikä välitä heidän puheistaan.


      • :D

        Jääkiekkoilijoilla on hassu kävelytyyli. Johtuuko se siitä, että niillä on aina pa*kat housuissa?


      • Hockey Tom of Finland

        Ettei nyt osunut arkaan paikkaan? Yleensä kiinni jäädessä ei ole enää muuta puolustuskeinoa kuin hyökkäys. Tuhmuri!


    • Normijanari.

      ^^Toi on totta että pahat pojat aina vittuilee ja haastaa riitaa ja sitte saaki turpaa :D Yksis bileis yks bodari teippas yhe paha pojan kattoo jeesus teipil ja kaikki vaa nauro sille koko bileide aja. Oli tietty vetäny ensi turpaa ja kiva musta silmä oli kans. Sen nöyryytetyn pahan pojan tyttöystävä jätti ton takia eli eipä ne pahojen poikien naisetkaan kovin tunnollisia oo....

    • #44

      "Olet vielä ääliömpi tyyppi kuin se sairaalakuntoon hakkaamasi "paha poika".

      Järkevä ihminen jättää kaikenmaailman suutaan soittavat räkänokkapahikset omaan rauhaansa, eikä välitä heidän puheistaan. "

      Hahha. Huomaa että olet nainen. Miksi antaisin tämmösen ylimielisen pahan pojan vittuilla mulle? Jos en olisi tehnyt mitään hän jatkaisi tätä kaikille muillekin. Nyt kun hänet on totaalisesti nöyryytetty, hän todennäköisesti jättää vittuilun kokonaan pois ja sulkeutuu kotiinsa häpeämään.

      Kyllä, olen periaatteessa kateellinen pahoille pojille vaikka itsellä ei todellakaan ole naisista pulaa ja minua kunnioitetaan myös miesten keskuudessa. Mutta se että tommoset vitun ärsyttävät ihmiset vittuilee kaikille ja sitä sitten naiset ihailee ja vässykkämiehet antaa rispektiä....

      Kysyit että minkälaisen ihmisen heikompien hakkaaminen tekee minusta. Sanoisin että tässä tapauksessa tein päivän hyvän työn.


      Ja hahhah, miksi joutuisin vankilaan? Jos joutuisin, mikä motiivi heillä olisi tapella mua vastaan? Sitäpaitsi mun mitoilla ei tartte pelätä ketään.

      • Täysijärkinen mies

        Ja sinusta huomaa, että et ainakaan ole mies. Olet joku surkea, isotteleva teinipoika, kuka kuvittelee voivansa ratkaista kaikki ongelmansa nyrkein. No onneksi iän myötä varmaankin tajuat nykyisen tyhmyytesi määrän.

        Kuulut siihen ihmisryhmään, jota halveksin kaikista eniten. Tai jos edes ihmiseksi sinua voi sanoa. Parempi nimitys olisi ehkä tunne-elämältään vammainen gorilla. Pärjäisit oikein hyvin jossakin Afrikan viidakossa.

        Mutta täällä Suomessa ajaudut enemmin tai myöhemmin ongelmiin muiden ihmisten tai sitten lain kanssa. Olisi ollut hauskaa nähdä miten poliisi reagoisi väkivaltaiseen käytökseesi. Olisit aika nopeasti putkassa ja oikeussalissa syytettynä.

        Ja muuten on sitä sinuakin isompia ja kovempia jätkiä, joilta saisit melko nopeasti turpaan. Elät vain jossain kuvitelmassa ja kuvittelet olevasi se maailman kovin alfauros.

        Saatat saada naisia tai paremminkin sanottuna tyhjäpäisiä horoja, koska tuskin kukaan täyspäinen rupeaisi kanssasi parisuhteeseen.

        Minä sen sijaan täyspäisenä ja aivojani käyttävänä MIEHENÄ nauran makeasti kun kaltaisesi hölmöläiset kuskataan linnaan istumaan ja maksamaan korvauksia. Tyhmyydestä sakotetaan. Ja olet ilmeisen tyhmä, anteeksi vaan suorasanaisuuteni!


      • ehkä paha poika...

        Mun mitoilla??!!Saipahan 195/140kg voimamiesurheilija sörkässä rassia kylkeen,meinasi kuolla,nyt taas tolkkua,ei nykymaailmassa enää koko,kamppailulajit tai vaikka 500kg kyykky ketään pelasta....,voi jessus!!


    • girl22gr

      no sellane ison egon omistava pöljä,jossa on kuitenki jotai kiinnostavaa. persoona yleensä aika pinnalline mut toisaalta ossaa joskus olla syvällinenki. ulkonäkö sellane jengiläisen näköne :D

    • Tiedostatosiasia!

      #44, käypä tuolla muurien toisella puolella puhumassa mitoistasi!

      Pikkujäkärikin huomais, että kun lyö väärää henkilöä joka ois kuin mulkku tahansa, niin saattaapi olla vipa lyönti.

      Et sä maailman napa ole, joku vielä lämii jätkää ihan kunnolla maaliin jos tota linjaa jatkat, kun joku sattuu sanomaan pahasti!

    • dsgh

      Tuota ihan for reals puhuessa osa poliiseista toteaa tuuleen puhaltaneen pahispojan nurin jos joku niitä nyrkillä kurittaa.
      Tai sitten koko tapauksesta ei välitetä ellei paha poika mene äitinsä kanssa poliisille itkemään.

      Tämä on ihan fakta ja nähnytkin näitä tapauksia joissa pikku nilkeistä ei ole välitetty hevon vattua.

    • 0p9wu

      Jep, oon minäkin nähnyt kun poliisit pieksää kaatokännissä olevaa avutonta juoppoo... säälittävää pätemistä.

      • Anonyymi

        Milläs muulla nämä oman elämänsä Rambot edes yrittäisivät päteä?


    • öjdfofjw
    • 29

      voi tyhmyyden ylistys! typerin thread jonka löysin täältä

      • 23

        typerin aloittaja


      • jösessönska

        tää oli kyllä niin white trash meets teinix pissix.


    • "paha poika"

      Itse olen melko tavallinen tosin ihan ok näköinen mies eikä minusta pahista ulkomuodon perusteella saisi. En hyväksy rikollista elämäntapaa, mutta olen tietyllä tapaa kapinallinen ja teen asiat oman pään mukaan vaikkakin pääsääntöisesti muut huomioon ottaen..

      Röyhkeyteni, rohkeuteni ja erilaisuuteni vetoaa naisiin. Naiset kokee olevansa turvassa kanssani ja antautuvat helposti seksiin. Minä vaan en käytä naisia hyväkseni. Kunnioitan naisia ihmisinä ehkä jopa miehiä enemmän. Olen fyysisestikin voimakas ja harvasta miehestä on minulle fyysisesti kunnon vastusta joten minun ei tarvii asioilla päteä. Koen olevani paha poika ainakin tietyssä mittakaavassa ja se puree naisiin yleisellä tasolla tosi hyvin. Homma vaan on niin, että tämä on luonteesta kiinni eikä tälläistä roolia pysty kukaan pitkään ylläpitämään jos se ei ole aitoa.

    • yök!!!!!

      muhun ei röyhkeys vetoa. röyhkeät miehet ei vaan ikinä tajua mitä tarkoittaa "ei kiitos". vängätään ja vängätään. eivät kestä torjuntaa ja ajattelevat että "vaikea" nainen on jotenkin kiinnostavampi.

      yök!

    • städe

      pahapoika eli hyvä mies on sellanen, joka kykenee puolustamaan naistaan/naisiaan/lapsiaan/frendejään muita hyviä olentoja suhteillaan, älyllään, taidoillaan, kyvyillään, rahallaan.... jos joku/jokin niitä/sitä uhkaa.

      mee sä sinne salille pelle tsiigailee ittees peilistä ku nostat painoja, muista ottaaa protskut messiin läski. missä jengissä pelaat oot pelannu lätkää? vittu et salee missään. Tarvii tänne tulla nolaamaan lätkäjätkiä pelle #44 oot varmaan oikeesti joku kateellinen 16v datis?

    • Mies, joka

      ei pyyhi persettään ja pakottaa läpällä nöösipoikia gayseksiin..

    • Sir Vili

      niskasta kiinni nöösipoikaa.. nörtti kontalleen.. kuivana kakkoseen.. avot!!

      • This method

        is.. sharia compliant?


      • Reino is GAY

        Panin Reinoa (pelleä stadista).. Tuo metodi toimi..Reino kiihottui äärimmilleen.. Pistin speden alastomana taksiin session jälkeen..


    • #44

      "mee sä sinne salille pelle tsiigailee ittees peilistä ku nostat painoja, muista ottaaa protskut messiin läski. missä jengissä pelaat oot pelannu lätkää? ***** et salee missään. Tarvii tänne tulla nolaamaan lätkäjätkiä pelle #44 oot varmaan oikeesti joku kateellinen 16v datis? "

      Pelaan ECHL liigaa Pohjois-Amerikassa. puolammattilaissarja kyseessä eli iha ilmaseks ei tarvi pelailla. Gooni on mun rooli, 2 pistettä taitaa olla tälla kaudella kasassa ja jäähyminuutteja yli 150 eli roolin mukaa oon sit pelannuki.

      Ja ei protskuilla pitkälle potkita, 'roids to win!

      Jajoo en kuvittele olevani se maailman vahvin useita kertoja on tullu jäällä turpaa mut ei alle 100kg kavereilta.

      voin kyl ottaa itestäni kuvan #44 lapun kanssa jos jotakuta vittu kiinnostaa?

      • #44 = G.A.Y.

        Laittaisin sut poeka konttaamaan ---> nuuhkisit kuin koiranpentu lattialle heittämääni nahkahanskaa---> sitten pakottaisin sut lähetyssaarnaajassa yhdyntään.. eli olet HOMO!!!

        T. Isäsi homorakastaja


    • starfucker nr1

      Basic Elementin mustahiuksinen Jonas Wesslander on mielestäni söpön pahiksen näköinen. Basic Element - Touch you right now HQ video.
      Sillä on usein eyelineria ja nahkatakki, sekä lavashow joka on seksuaalinen ja pakanallinen sekä hedoninen.Ottaisin kainalooni.

    • Nuor naine

      Semmonen, mikä ei mua ainakaan sytytä.

      Tupakka, viina, muut päihteet, irtosuhteet, pelimiehen elkeet, aiheeton yhteiskuntavastaisuus ja "kovan jätkän" olemus.
      Ei kiitos.

    • Ihminenhän

      Oon ite 17 vuotias etelä-suomesta aika "miehen" kokone jokune ylikiloki ja naamasta omasta mielestä aika normaali tai vähä riman alle :).. Mut ollu huumeongelmia vanhemmilla ku olin pienempi tai ne loppu kun olin noin 12-13 vuotias.. Siitä sitte on alkanukki omat ongelmat ku pääsin sijoituksesta pois mikä siis oli äitini vika. Tämän jälkeen oltu todella monessa laitoksessa ja putkakerroista tipuin alle 15 vuotiaana laskuista. Vuosi sitten sain puukosta mikä meni aika läheltä keuhkoja, ja olen ehdonalaisessa. Kotikulmilla poliisit tuntee erittäin hyvin, ja kavereitakin on montaa sorttia ja paljon. Onko tämä sitä "pahaa poikaa" valonen tie on kyllä edessä suunitellu koulutusten alottamista jne.. Mut näis nais asioissa en erityisemmin huomaa hirveetä toimintaa, tokihan nyt on joitai kenenkaa välil hauskaa. Mut luulen et naiset ennemmin ajattelee että olen joku narkkari/hullu ja että ne pelkää minuu.. Tai sitte oon vaa liian nuori, vaikkakin vähän vanhempiin menevä oon ollu. Ja unohin mainita että on vielä kohta 1v lapsikin mitä rakastan tai tunnen sisäl sen, mut en hirveest pidä yhteyttä viel mikä voi olla ehkä ihan hyväki juttu mut parin vuoden pääst jos olis jo ihan kypsä..:) tuntu muuten hyvältä avautuu! Toivottavasti kukaan tuttu ei käy täällä :D

    • emili-a

      Pahis poika liittyy luonteeseen: lyhyt pinna, ilokseen paha, juoppo, vihaa kaikkea, vänkää vastaan kaikessa, tahtoo naisen vain seksiin, halveksii naisia, kylmä, tunteeton, jengiläinen, äänestää ääripuolueita (jos äänestää) haluaa naisen olevan kopio itsestään vain tisseillä, ei siedä erilaisuutta (siksi naisen pitää olla kopio itsestään), syö vain roskaruokaa, aiheuttaa vain surua läheisilleen.

      Ei en tykkää tällaisista pahiksista. Miehellä pitää olla (kuten naisellakin) selkärankaa olla hyvis. Puolustaa itseään, rakkaitaan, isänmaataan ja omia hyviä arvojaan.

      • emili-a

        Korjaus, ettei tule väärinkäsitystä " Ei en tykkää sellaisesta (ylläkuvatusta pahiksesta)"


    • Onko tämä

      pahis juttu joku teini-iän buumi. Itse olin teininä pahapoika. Pahishommat alkoivat jo ennen teini-ikää. Kävin 11v varastamassa kaupasta tupakkaa ja mentiin kavereiden kanssa metsään polttamaan poskureita. Yläasteella lintsasin paljon koulusta ryyppäsin, varastelin pikkujuttuja polkupyöriä ja tupakkaa, kokeilin mietoja huumeita. Yläasteella olin suosittu tyttöjen keskuudessa. Yläasteen jälkeen en saanut kouluja käytyä loppuun ja työn saanti oli vaikeaa. Tytöt eivät olleet enään samoissa määrin kiinnostuneita yläasteen jälkeen. Osasyytä kurittomuuteeni teini-ikäisenä varmaan voi hakea kotona lymyilevästä työttömästä juoposta isästä. Jossain kohtaan päätin ryhtyä hyvikseksi ja lopetin tupakoinnin. Aloitin kuntoilemisen ja kävin koulutkin loppuun. Amis ja amk tutkinnot suoritettu ja kunto on hyvä. Hyvällä jätkällä menee hyvin. En ole mikään itsevarma tyyppi vaan koen paljon huonommuutta. Armeja ei sopinut minulle, koska olin huono tottelemaan ja lyhyt pinna. Pahis jutut jäivät teini-ikään. Tuskin kukaan nykyään minua pahaksi pojaksi määrittelee.

    • 9+6

      Itsenäinen, macho ja karismaattinen plus törkeän komea. Ei mikään rikollinen tai pahoinpitelijä, mutta muuten henkisellä tasolla saavuttamaton.

      Harvinaista Suomessa: miehet ovat enemmän tai vähemmän henkisesti riippuvaisia naisesta. Lähtökohta lienee naisissa eli vahvoissa äideissä.

      • Partaveitsi968

        Ettei vaan ois toisinpäin tuo asetelma, eli naiset on riippuvaisia miehistä.

        Minkäänlaisista mammanpojista en sitten teidä...


    • UUUUUh

      Juo ESiä

      Vaikkei oo ikää

    • tällanen

      Aggressiivinen luonne, kapinallisuus auktoriteetteja vastaan, elämyshakuisuus, muiden turvallisuudesta välittämätön asenne. Pahan pojan arkkityyppi on joku rikollisjengiläinen jonka motivaattorina on jännitys tai oma etu. Sitten on ihmisiä joilla on mainittuja piirteitä mutta menee jossain harmaalla alueella.
      Pahan pojan ulkonäköön ei riitä mikään mitä saa normaalista vaatekaupasta.

    • ulkonäköpettää

      Pahapoika rakastaa vain itseään ja omia mielihalujaan. Muut ihmiset ja etenkin naiset ovat vain näyttelyesineitä ja tarpeen tyydyttäjiä. Pahapoika osaa liehitellä, näyttää viattomalta ja läheisillä menee vuosia saada tietää olevansa pahanpojan lähipiirissä. Pahapoika voi olla ulkonäöltään itse kiltteys ja uskottava tarinan sepittäjä. Pahapoika hurmaa valeillaan töissä, kotona, kaveripiirissä kuin baarissakin. Pahapoika voi toimia laittomuuksien rajoilla esim tehdä petoksia, pyörittää salaa useita naissuhteita ym

      Sitten pahanpojaklisee; itsevarma, resu boheemi ulkonäkö, harrikka tyai urheiluauto, tupakointi, päihteet, suuret elkeet. .

      • Anonyymi

        Sitten pahanpojaklisee; itsevarma, resu boheemi ulkonäkö, harrikka tyai urheiluauto, tupakointi, päihteet, suuret elkeet. . Golf-osake ja Green Card Laitilan golf-kerholle, ja tietty Rotary-kerhon ja Lionsklubin jäsenyys. Lääkäriliiton pahapoika tietysti aidoin. Ja Hipster-look tekee aidon pahanpojan, käy siemailemassa tsekkiläistä olutta Toverissa tai Virkavapaa-ravintolassa.


    • Anonyymi

      Tumma ja tulinen. Tummat hiukset, ruskeat silmät, kantasuomalaista tummempi iho, mutta myös luonteessa sitä tulisuutta, eli voi kiihtyä nollasta sataan aika nopeaakin ja jollakin tapaa "ylilyöntipersoona". Rakastaa lujasti, mutta myös ne huonot tunteet näkyy. Raja kuitenkin siinä, että ei lyö naista eikä käy käsiks. Ja hoitaa laskut ja yrittää elämältään, vaikka välillä voi yhteiskunnan ja ihmisten kanssakin kolista. Mut kykenee kuitenkin myöntämään väärät tekonsa ja kantaa niistä vastuun. Ehkä tietynlainen "kiehtova ristiriitaisuus" liittyy mun unelma pahan pojan luonteeseen. Tavallaan sosiaalinen ulospäin suuntautuneisuus ja itsevarmuus, mutta toisaalta ehkä aika kipeetkin haavat ja elämän kolhut siellä taustalla. Ts. en halua täydellistä miestä. :) Ehkä voi sanoa, et "entinen paha poika" jolla elämänkokemusta, mutta siitä viisastunut, olis se oma unelma.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe