AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Miten pääsen lapsinäyttelijäksi?

Miten pääsen lapsinäyttelijäksi?

14 Vastausta 487 Lukukertaa
Moi ! Olen 11 v. tyttö, joka haluais näyttelijäksi.
Olen näytellyt näytelmissä, ja teatteria olen harrastanut noin kolme vuotta.
Tietääkö joku, miten pääsisi näyttelemään elokuvaan/sarjaan ?
En tiedä ikävä kyllä :( Mäkin unelmoin näyttelemisestä, se on mun intohimo ja saavutuslistan ykkössijalla <3 Haluaisin olla jossain isossa / pitkäsä elokuvassa näyttelijänä, se olis tosi mahtavaa. Oon muuten sun ikänen :)
Olen 11v. tyttö ja haluaisin johonkin elokuvaan tai sarjaan näyttelijäksi. Tietääkö joku miten pääsen vaikka salkkareihin?
kannattaa kirjoittaa google hakuun jotain että "haluan sarjaan näyttelijäksi"
Tämä vastaus taitaa tulla vähän myöhässä, mutta kerrotaan nyt muillekin tiedoksi:

Ota yhteyttä esim. www.avustajat.fi sitä kautta pääset erilaisiin koulutuksiin ja pääset postituslistalle, jossa kerrotaan tulevista keikoista. Keikat saattavat olla hyvinkin erilaisia ja välillä tarvitaan eri ikäisiä ja näköisiä ihmisiä. Joistain keikoista saa rahaa ja joistain saa ehkä vain elokuvalipun tai vain aterian. Kuitenkaan mitään keikkaa ei kannata väheksyä, sillä jokainen keikka on merkittävä CV:ssäsi. Vain siten voit osoittaa, että sinulla on alalta kokemusta.

Kun olet tarpeeksi vanha ja opiskellut koulussa kaikkea mahdollista, voit pyrkiä teatterikouluun tai jopa teatterikorkeakouluun.

Sinulla on jo nyt kokemusta näytelmistä ja se on hyvä asia, kun haetaan lapsinäyttelijöitä johonkin elokuvaan tai mainokseen.

Kuten teatterialalla toivotetaan onnea:

"Break yor leg"
"Katkaise jalkasi"
mä oon 11 vuotta ja haluisin ihan sairaan paljon näyttelemään johonki elokuvaan tai sarjaan.
Jos haluat minulla on elokuva projekti katsoppa keskustelu larppasuelokuvaan näyttelijöitä.Sieltä löydät vaatimukset.
itse harrastan näyttelemistä.Se antoi minulle paljon mahdollisuuksia sekä avasi minulle uusia ovia :))) tuonne roolituspalveluun pitää ihan ehdottomasti liittyä mutta aloittakaa ensin teatterin harrastaminen sillä se antaa lisää mahdollisuuksia kun etsijät näkevät teidän taustanne.Myös harrastajien pitää keksiä n. minuutin pituinen monologi ja esittää se sitten siellä itse paikan päällä.Liittyminen maksaa 10 euroa että vanhempien suostumus olisi kyllä hyvä :)
Täytän puolen vuoden kuluttua 13 ja haluan uskomattoman paljon näyttelijäksi myös. Ajattelen koko ajan näyttelemistä. Asun pienellä kylällä enkä voi harrastaa mitään teatteria. Se ei kait haittaa??? Mut kyl vanhempana aion näyttelijäksi tulla mennä ensin kansanopistoon tai lukioon (Kumpaanki, mut jompaa kumpaa ekaks) sitten yritän päästä teatterikorkea kouluun. Suosittelen teillekin ihan näyttelijäksi opiskelemista ja oottamista et peruskoulu loppuu. :)
Moi, mä oon 12w tyttö joka ''haluis'' näytteleen johonkin sarjaan... oisko mitään ehotuksia???
oon etsiny vaik mistä mut en oo löytäny mistään näyttely koulua auttakaa
18 vuotiaana hakekaa yhdysvaltoihin näyttelijä kouluun niin keikkoja vois löytyä
Suomessa tehdään silloin lastenelokuvia ja sinne haetaan näyttelijöitä sivurooleihin tai pääosarooleihin. . Usein kannattaa tarkkailla eri elokuva-aiheisia sivustoja ,joissa voi olla silloin tällöin haku elokuvan näyttelijäksi.Hakukoneesta voiu olla apua.
Miksi 11v ovat täällä?!
Mä olen Kemin kaupunginteatterilla nuorisolinjalla.Kesällä aletaan kuvaan me rosvolat elokuvaa eli eikö pääsukokeisiin.
 /   /  /  / Miten pääsen lapsinäyttelijäksi?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta