Eräs ei toivottu henkilö on saanut tietoonsa mun tilinumeron.
Milläköhän oikeudella pankki on vuotanut tilinumeron?
Kertooko joku miten tilinumero on saatu selville?
Pankista teen kohta rikosilmoituksen.
tilinumeron varastaminen
4
477
Vastaukset
- JANNEW
Tee rikosilmoitus Mikä pannki kyseessä?
- yö-asentaja.
"Milläköhän oikeudella pankki on vuotanut tilinumeron?"
koska tilinumeroista on tullut salaisia ?
ei kukaan tee tilinumerolla yhtään mitään,
jos nostaa rahaa väärillä henkilötodistuksilla yms. pankki korvaa sinulle kaiken ja helpolla.
yli 95 % tiskillä tehdyistä rikoksista saadaan kiinni koska kaikki tallennetaan hyvälle kuvalaadulla.
kaikki virkailijatkaan eivät tiedä kuinka tarkkaan kaikkea seurataan.
sossuille ja verovirastolla on vapaat kädet numeroihin.
usein pankki tarjoaakin numeroita, liiankin helposti,
jotta välttyy mahdollisilta harmeilta.
eletään tietotekniikkaaikaa, muistutan vaan. - Miksi???
"Pankista teen kohta rikosilmoituksen."
Miksi ja millä perusteella?
Ei tilinumerot ole salaisia, eikä pelkästään tilinumerolla voi mitään laitonta tehdä.
Kun maksat laskuja, niin onhan niissäkin aina yrityksen/yksityisen tilinumero. - Köyhä asiakas
Ilmeisesti tiedät miten tilinumeron tunteva saa seteleitä pankista. Kerro minullekin, sillä tiedän veroviraston ja Sanoma Oy:n tilinumerot ja niillä tileillä on varmasti paljon rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906