Torstai 18.3.2010 Eetu ja Edvard

Palvelussa juuri nyt 39131 käyttäjää

Vastauksia: 91
Lukukertoja: 47137
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Yhdellä palstalla, eräs aviomies valittaa kun hänen vaimonsa on hyllyvä seluliitti kasa, vaikka oli 19 vuotiaana hoikka ja häpee nyt vaimoansa. Ajatelin laittaa listan mitä miehen täytyy katsoa, jotta ei vaimosta tule läskiä.

1. Muista aina katsoa miltä tyttöystäväsi äiti näyttää, tytöstä tulee samanlainen kuin äitinsä on. (Itse katsoin ja yhtä hoikkana näyttää vaimokin pysyvän ja ulkonäkö on muutenkin samanlainen, myös luonne tuntuu periytyvän).

2. Jos tyttöystäväsi on lyhyt, niin suuri riski on että alkaa muistuttamaan pusmannia vanhempana.

3. Muista katsoa minkälaiset ruokatottumukset tyttöystävälläsi on, jos mussuttaa koko ajan jotain, niin suuri riski on muutaman vuoden päästä seluliitti kasa. (ei pidä aina paikkansa, jotkut saa syödä ja ei näy missään, mutta harvinaista)

4. Myös liikuntatottumukset kannataa tarkistaa, jos on laiska liikkumaan ja menee aina autolla, suuri riski että tulee seluliitti kasa.

5. Jos tyttöystävälläs on helppo löytää vaateita Seppälästä varsinkin housut ( ei koske valmiiksi tankkeja), niin sitten on syytä huolestua, housut on tehty paksupohkeisille.

6. Hyvä olisi jos vaimon suvussa on ulkolaista verta, koska täysin Suomalaiset on taipuvaisia lihomaan.

7. Jos näistä kohdista 1-5 näyttää osuvan kohdalleen, niin muutaman vuoden päästä vaimosi on seluliittikasa eli tutunomaisesti punkero.

00
Opettele kirjoittamaan..
senkin 'seluliitti kasa'
00
Osuiko napakymppiin
Ei kai vain kohdalle osunut;), eikö kaverin teksti mielyttänyt.
00
Seluliittipylly
On se hyvä, että pääset jossain pätemään ja kohottamaan itsetuntoasi. Mites se meni, seluliitti pylly kävelessä hylly
00
hehehehe
voi jeesus te olette säälittäviä!!
00
Ei seluliittia Naisellani
Kuka lihavan muijan itselleen haluaa, en minä ainakaan. Kamala kattella niitä seluliitti muhkuroita naisen pakaroilla.
00
aaa
osu ja uppos, kalikka kalahti ja nauta älähti.
00
Katkeruus
Jäikö pointti nyt epäselväksi kun yksi kirjain puuttui?
00
Miten välttää miehen lihominen
Kuka nyt haluaisi lihavan miehen? En minä ainakaan, inhottavan näköistä kun maha höllyy ja tursuaa housuista ulos...Joten välttäkää tämä!

1. Älä ota miestä.
2.Jos otat, ota urheileva mies.
3. ota mies jonka koko elämä ei ole kaljan kittaaminen.
4.ota mies joka ymmärtää ettei naisen tehtävä ja tarkoitus ole pelkkä miesten silmien miellyttäminen.

koska viimeinen taisi jo mennä liian vaikeaksi, palaa kohtaan yksi.
00
jees !
tämä on hyvä !
Kummallista edelleen, että samat miehet mitkä arvioi naisen selluliteja käyvät nakkarilta tuplajättimegahampurilaiset, huuhtoo sen alas ½litralla punaista maitoa, hörmivät päälle vielä pätkän hampparin käyrää oluella. Miten jätkät saa muka olla ihan minkänäköisiä tahansa ? Parhaiten tämän voi todeta erään amerikkalaisen kaksipyöräisen kulkuneuvon omistajista. Joillekin naisille riittää, että on edes nimellistä statusta (vaikka vain wannabe) ja nahkaliivit, oli jätkä sitten miten irstaan näköinen ja vittumaisen luonteinen tahansa. Nuuskatuista ikenistä ja paikkaamattomista hampaista puhumattakaan. Naiset ne enemmän on omituisia.. miten joillekin kelpaa ihan mikä tahansa..
00
Teillä on paskat Geenit
Minä tämän ketjun laitoin alulle, itse olen hyvä kropainen ja myös vaimoni on hyvä vartaloinen, joten te sekasikiöt olette sitten miehiä tai naisia, teillä on paskat Geenit. Ulkomailla kun kattelee niin missään ei näe sellaisia mitä suomessa, lyhyitä ja paksuja, miehillä isomaha, naisilla seluliitti perse.
00
Nyt...
on kyllä pakko päästä kirjoittamaan oma mielipide. Mulla on hieman iso pylly, mutta se on muodokas ja kiinteä (käyn salilla ja urheilen muutenkin), eikä selluliittia mielestäni ole välttämättä, ellei todella ole sellainen 'hyllyvä pylly', josta NÄKEE, ettei se ole treenattu tai kiinteä. Eiköhän ihmiset kuitenkin tämän eron tunnista..

Mutta, kaikillahan on omat mieltymyksensä. Toiset tykkää isosta ja ehkä hieman 'hyllyvästä', kun taas toiset siitä pienestä ja kiinteästä.. Makunsa kullakin! :)
00
yli paino
Varmaan suunnilleen kaikki paitsi nämä "seluliti kasa" -älyn jättiläiset tietääkin, että selluliitti on eri asia kuin läski tai ylipaino. Selluliittia voi olla laihallakin ja painoa voi olla runsaamminkin eikä silti välttämättä ole selluliittia.
00
Rasvapalloja
Mä olen tuikannut hoikkia naisia paljon, ei niillä ole koskaan ollut seluliittia, kyllä se on läskien ongelma, läskistä muodostuu rasvapalloja, yök
00
määritelmästä
Sama sinänsä minulle, ketä sinä olet "tuikannut", kommentoin vain tuota termin virheellistä käyttöä. Tässä määritelmä tohtori.fi -sivuston hakukoneen tuottamana:

"Aikakauslehtien kirjoituksissa selluliitti-sanaa käytetään usein täysin väärin kuvaamaan rasvakertymiä. Selluliitti on kuitenkin määritelmän mukaan ihon sidekudoskerroksen tulehdus, joka usein on infektioperäinen. Rasva on rasva, eikä sillä ole todellisen selluliitin kanssa mitään tekemistä."
00
Aivan
Perkele, se on aivan sama onko Seluliitti määritelmä läskille vai ei, mä en ainakaan mitään ihrakasan persettä ala katelemaan kotona.
00
pyydän huomauttaa
No usko nyt jumaliste tyhmä että se on "selluliitti" eikä mikään "seluliitti".
00
seluliitti, seluliitti on
Pidä sä s.......n idiootti turpas kiinni tai mä tunken sen seluliitin sun turpaas sieltä ahteerista, sen on seluliitti jos mä sen sanon, h....n älykääpiö
00
terminologiasta
Eli se onkin sinun omakeksimä uudissana "seluliitti", jolla on sinun omakeksimä merkitys "läski" ja se on eri asia kuin tuo lääketieteen määrittelemä lähes identtinen termi? Kehitteletkö useinkin tällaisia omia mielikuvitusjuttusiasi? Ethän sinä täällä netissä "tunke" yhtään mitään kenenkään yhtään minnekään, joten se on aivan sama mitä sinulle täällä vastailee. Päättelin, että lukihäiriösi korostuu, kun hermostut; onko näin?
00
Otaako päähän
Älä taas ala höpäjään, otaako päähän seluliitti? Jaa, on tullut perehdyttyä lääketieteeseen, varmaan kannattaa, mutta turha toivo sinun on seluliitistä päästä eroon. SELULIITTI, SELULIITTI, SELULIITTI....................
00
hahaaa :D
te olette kyllä mahtavia. päivän viihde paketti kerrassaan :D oliskohan niin, että suurella osalla miehsitä on vaan niin helvetin huono itsetunto että on pakko tulla oikeen tänne haukkumaan naisia :P luulenpa että niiden muijat on jättäneet ne vaikkapa siitä syystä ettei ne ajattele muuta kuin ulkonäköä ja sitten tämä nainen on löytänyt paremman ja taisi hiukan kolahtaa itsetuntoon :) selluliittiä on sekä nuorilla että vanhoilla, laihoilla ja lihavilla. se riippuu myös paljon ihosta. toisille se tulee helposti ja toisille ei ollenkaan vaikka olisivat ylipainoisiakin. monilla huippumalleillakin kuten tyra banksilla (vai mikä lie, anteeksi jos kirjoitin väärin :D en ota vastaan valituksia) on selluliittiä, julkkiksilla ja ties kenellä. miettikääpä lihavat miehet sitä että mitlä näyttäisi jos teidän amhassa näkyisi se ihra samalla lailla kuin selluliitti, luulenpa ettette enää arvostelisi naisia ja luulisi että saatte kenet vaan ;) on jokaisen oma asia millainen haluaa olla, jos toiset alkaa häiritä syystä tai toisesta kannattaa tehdä tutkimusmatka itseensä ja parantaa itsetuntoa :o) ja sinä joka aloitit tämän: kuinka voit tietää ettei treenatulle tyttöystävällesi tule vaikka muutaman vuoden päästä selluliittiä vaikka se kuinka urheilisi? :D siinäpähän näet sitten kenellä ne hyvät geenit on ja kenellä ei.
00
Miehilläkin
on selluliittiä, etenkin kyljissä ja selän puolella, sitä näkee koko ajan uimarannoilla nykyään. Ja kyllä se miehen pinkeä olutmaha on myös ruma ja kertoo elintavoista & arvoista, joihin en en samaistu yhtään. Miehet vaan ei tarkkaile omaa kroppaansa samojen kriittisten lasien läpi, millä katsovat naisten kroppaa. Mutta kannattaisi kyllä äijienkin ryhdistäytyä, ovat lihavempia kuin suomalaiset naiset ja nykyään myös pojatkin lihevempia kuin tytöt. Ja se näkyy miehet. Katukuvassa, uimarannoilla, töissä jne.
00
äh..
Kirjota sinä se normaali järkinen yhteen...
00
Selluliitti
Tasan tarkkaan selluliitti lisääntyy lihomisen yhteydessä. Se on ikävän näköistä, koska se ei ole terveen näköistä. Terve on aina hyvän näkönen. Turha feministien alkaa viisastelemaan, koska parhaat urokset valitsevat parhaat naaraat eikä mitään selluliittipalloja, koska ei tarvi. Selluliittipalloja ottavat vain ne kaljamahat, jotka eivät muita saa. Tämä on ihan päviänselvä asia vai onko Brad Pitillä joku selluliittipallerovaimo...ei ole koska ei tarvi olla.
00
Nyt pomppaa säälittävä idiootti
ei helevetti...jos olisit tässä, niin oikeesti. Vetäisin turpaan. Ja pahasti. Kasva jo hyvä ihminen...
ja tää on eka kerta, kun ketään tekis mieli vetää daijuun. Ja pahasti. ei muuten ymmärrä. ennen kun on kanveesissa?
Voi vittu, että olet säälittävä tapaus!
00
Kroppaani
Kuulun ryhmään, joka voi syödä mitä ja miten paljon tahansa eikä kiloja kerry. Kun aloin painoani nostamaan, oli aloitettava kova treeni.
Lähtötilanne oli 196cm ja 78 kg. Nyt painan 90kg ja voin paljon paremmin, kuin tuolloin.

Ongelma voi siis olla näinkin.
00
niimpä
Yleensä se meneekin niinpäin että laihoilla on selluliittia ja lihavilla ei ole koska heillä rasva on jakautunut tasasesti jokapuolelle. Kaikilla naisilla on selluliittia enemmän tai vähemmän myös huippu malleilta sitä löytyy.
00
Tuota sun kirjallisesta ilmaisusta henkivää älykkyyttä et kyllä kompensoi meikäläiselle minkäänlaisella kropalla, sori vaan. :D T: Nainen BMI 19
00
Miehet, otakaa aasialainen nainen
Suomalaista naista ei kannata ottaa, ne ei tee muuta kuin rutisee ja valittaa, otakaa Aasialainen nainen, ne pitää itsensä kunnossa ja ovat tasavertaisia kumpaneita. Se täytyy muistaa jos kohtelet hyvin aasialaista naista niin se on silloin hyvä kumppani
00
Ei ne voi rutista...
...sillä eivät he osaa suomea.
00
Kielitaitoa
Ei nyt aina ihan noinkaan. Kiinalainen tyttöystäväni puhuu melko sujuvaa suomea.
00
varo niistä saa loisia....
;-)
00
oh.
Aika ykspuolinen kuva sulla aasialaisista.
00
.................
Täällä kateelliset naiset kirjoittaa miesten isoista mahoista, no täytyy sanoa etten katsele miehiä enkä niistä ala puhumaan onko isot mahat vai ei. Minä katselen naisia ja mikä sen kamalanpaa kuin joku iso ihrakasa, pakarat on kuin olisi appelsiinin kuorta eikä persikan pehmeää ihoa. Ai, niin teille naisille, minä en ole isomahainen, enkä läski, vaan hyvässä kunnossa oleva mies, joten naisen täytyy myös olla vertainen ja myös pysyä kunnossa.
00
Naiset on Julmia ei läskeille
Vaimoni on upeavartaloinen ja hoikka nainen, myös todella seksikäs, lisäksi Suomalainen, pukeutuu hyvin ja on tyylikäs. Sen olen monesti huomannut ja myös hän itse kertonut, kuinka nämä seluliitti liisat mollaa sitä töissä ja vapaa aikana, että sulla ei ole muotoja (heilä itsellä on se muoto, hirveä perse joka on oikein läski varasto). Onko teillä naisilla niin huono omatunto, että täytyy toiselle alkaa vittuilemaan, niin koitatte saada toiselle pahanmielen, ettekö ajatele sitä että sellainen loukkaa toista vaika teidän väitteet ei pidä paikkansa. Mitä te siitä tykkäätte jos teille todella sanotaan se totuus, että läski on rumaa ja sellaiset lyhyet ja paksut ämmät. Naisen pitää olla hoikka ja pitkä
00
Pakko...
kai se tähänkin on mielipiteensä antaa.. Pisti niin kauheesti harmittamaan, kun yksipuolistat mielipiteesi ja väität, että kaikkien naisten pitäisi olla hoikkia ja pitkiä. Minkä sitä geeneilleen voi, jos jää lyhyeksi. Itselläni pituutta vain 158 senttiä, mutta siitä en ole koskaan joutunut kärsimään, päinvastoin! Edelleen painottaisin myös sitä, että jokaisella on mieltymyksensä, myös näissä 'pituusjutuissa'. Mikä minusta tekeekään sen ämmän, lyhyyskö?! Ei, en halua 'moittia' vain sinua Mies, vaan yleensä niitä, jotka yleistävät, millainen millainenkin nainen/mies on. KAIKISSA MEISSÄ KUITENKIN ON SE JOKIN, JOKA KIINNOSTAA JA VIEHÄTTÄÄ KUMPPANIAMME! Haukkumaan ei pitäisi ruveta, ei ketään, mutta kaikille ei vaan ole siunattu sitä jumalaista kroppaa, eivätkä kaikki kestä sitä, että joku muu on paitsi hyvässä kunnossa, myös hyvän näköinen.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia! :)
00
entä mitä sä itse teet ?
Onko sulla niin huono omatunto (po. itsetunto), että täytyy toisille alkaa vittuilemaan, niin koitat saada toiselle pahanmielen, etkö ajatele sitä että sellainen loukkaa toista vaika sun väitteet ei pidä paikkansa.
opetele kirjotama enneko jatkat.
00
SELULIITTI PYLLY
KATOS, TAAS JOKU SELULIITTIPYLLY PARANTELEE OMAA ITSETUNTOAAN..........HEEEEEEEEEEEEE HE HEEEEEEEEEEEE
00
rappiota
Arkipäivä ja porukka pilvessä. Hoitoon, kipi kipi.
00
-:)
Heh...indeed:)
00
Äh..
Ei sulla mitään naista ole
00
Naiset julmia pullukoillekkin
Sulla ei vaimoa taida ollakkaan, sillä mies joka puhuu näin >Naisen pitää olla...< ei normaali älyinen nainen edes huoli. Onko niitä kommentteja lisää millainen naisen *pitää olla* Jos nyt se vaimo on, nii toivottavasti et sano sille millainen hänen *pitää olla* silloin olet pian entinen aviomies.

Tiedoksi kyllä laihoillakin on paksuja isoja perseitä jopa universumi misseistä alkaen. Itse kuulun pieni lattana pyllyiseen kategoriaan ja perse ei ole pahemmin hyllyvä ja paksu vaikka muuten olenki ylipainoinen. Enkä hauku koskaan muita pikemminki naiset ja yleensä hoikat naiset ovat kateita mulle ja haukkuvat koska olen monia heistä ainakin kasvoilta ja perus vartaloltani kauniin mallinen, vaikka kiloja onki kertynyt hiukan. Miehet kehuvat ja yrittävät mua kilvan, mutta oma aviomies on joka rakastaa hullunlailla.
Voi kuule näkisitki erään hoikan ja pitkän tytön kaveripiiristämme heh.. siinä ois sulle hoikkaa ja pitkää, sitä ei kukaan mies huoli vaikka on mitat kohdalla, on aikas ruman ja kolkon näköinen, en sano, että kaikki muodottomat hongankolistajat ois rumia, mutta hän on ja ei voi kuin sääliä häntä ja toivon, että joku vielä näkisi hänessä muutakin kuin sen vastenmielisen ulkonäön. Aina sanon hänelle, että ei se ulkonäkö ole nii tärkeää ja että miehet ei nii ulkonäköön kiinnitä huomiota vaan siihen sisäiseen minään. Pahaa tekee valehdella hänelle.
00
Samaa
Pitää paikkansa, olen kans niitä nähnyt, Marilynin muodot ja Esa Pakarinen erestä. Mutta et voi väittä, ettei löydy hoikkia ja pitki upeita naisia. Sitä me miehet tehdään valehdellaa, kun ei voi totuutta sanoa, sen takia sitä sanotaan sisältä kaunis.
00
jatkaisin
Etkä voi väittää ettei löydy pienissäkin ja pyöreimmissäkin naisissa (vrt.Marilyn) upeita ja seksikkäitä. Suomessa ei edes ole pitkiä paitsi malleissa ja joissakin muutamissa yksilöissä. Enemmän olen silti nähnyt näissä pitkissä ja hoikissa juuri näitä rumempia kuten tämä kaveripiissäni oleva tyttö. Mutta kaiken mallisissa on silti niin rumia kuin kauniitaki, joten ei voi yleistää. Ymmärrän jos itse olet päättänyt ihailla vain tätä tiettyä tyyppiä, makunsa kullakin.
00
Juup
olen samaa mieltä, että kullakin saa olla makunsa. Itse pidän aikalailla yhdentyyppisistä miehistä. Ei se silti tarkoita etteivätkö muutkin voisi olla eritavoin kiinnostavia, tai heitä tarvitsisi väheksyä. Ja pelkkä ulkonäkö ei ole kriteerinä :)
00
Jassoo
Ehkä se voi johtua vaimostasikin, se "haukkuminen" nimittäin. Esim. meidän työpaikalla on kaksi hoikkaakin hoikempaa naista, jotka täyttävät kahvitauot ja ruokatunnit puhumalla silmät suut täyteen kaloreista, senteistä, kiloista ja laihdutuskuureista, vaikka heillä ei ole edes mitään mistä laihduttaa. Mitään muuta heidän elämäänsä ei tunnu mahtuvan (liekö heillä samanlaiset ukot kuin vaimollasikin, pakko tyydyttää siis heidän toiveensa/makunsa/kriteerinsä, jotta olisi rakastettu)? Me muut, joutuessamme päivästä toiseen kuuntelemaan tuota tyhjänpäiväistä puhetta, sitten naljailemme leikkimielisesti heille, esim. tänään tokaisin noille vouhottajille heidän vaahdotessaan, miksi kahvin kanssa ei kannata ottaa keksiä, että "läskiä on, mutta mitä vitun väliä sillä on, elämä on nauttimista varten, kyllähän se sitten kuolinvuoteella viimeistä henkäystä vetäessään vituttaa, kun huomaakin että tähän kuitenkin päädyttiin ja keksitkin jäi syömättä" ;-)
Haukkumiseksi tuota ei kuitenkaan voi sanoa, en tiedä sitten, kokevatko he itse sen niin.

Mielestäsi naisen pitää olla hoikka ja pitkä. Onneksi se on vain sinun mielipiteesi, eikä minun tarvitse täyttää kriteerejäsi. Minun mieheni sentään arvostaa minua, vaikka olenkin hiukan pyöreä.

Minä vaadin miehiltä sitä, että heidän älynsä riittää muuhunkin kuin naisten vartaloiden vertailuun ja tiukkojen ulkonäkökriteerien esittämiseen. Minulle ulkonäölliset ja painoon liittyvät tekijät ovat sivuseikka, pääasia että henkipuoli synkkaa hyvin.

Elämässäni on tärkeämpiäkin asioita kuin lampata hiki hatussa kuntosaleilla, painonvartijoissa jne. sen vuoksi, että täyttäisin kaltaistesi ihmisten kriteerit. Vaikka minulla onki vähän ylipainoa, olen kuitenkin terve, hyväkuntoinen ja mielestäni ihan suht hyvän näköinenkin nainen. Ja se että olen itse tyytyväinen itseeni, riittää minulle.

Mutta työpäivä lähestyy loppuaan, lähdenpä tästä nauttimaan kotiini hyvästä ruoasta, ja päälle otan pari olutta!
00
Just joo
Ehkä se voi johtua vaimostasikin, se "haukkuminen" nimittäin. Esim. meidän työpaikalla on kaksi hoikkaakin hoikempaa naista, jotka täyttävät kahvitauot ja ruokatunnit puhumalla silmät suut täyteen kaloreista, senteistä, kiloista ja laihdutuskuureista, vaikka heillä ei ole edes mitään mistä laihduttaa. Mitään muuta heidän elämäänsä ei tunnu mahtuvan (liekö heillä samanlaiset ukot kuin vaimollasikin, pakko tyydyttää siis heidän toiveensa/makunsa/kriteerinsä, jotta olisi rakastettu)? Me muut, joutuessamme päivästä toiseen kuuntelemaan tuota tyhjänpäiväistä puhetta, sitten naljailemme leikkimielisesti heille, esim. tänään tokaisin noille vouhottajille heidän vaahdotessaan, miksi kahvin kanssa ei kannata ottaa keksiä, että "läskiä on, mutta mitä vitun väliä sillä on, elämä on nauttimista varten, kyllähän se sitten kuolinvuoteella viimeistä henkäystä vetäessään vituttaa, kun huomaakin että tähän kuitenkin päädyttiin ja keksitkin jäi syömättä" ;-)
Haukkumiseksi tuota ei kuitenkaan voi sanoa, en tiedä sitten, kokevatko he itse sen niin.

Mielestäsi naisen pitää olla hoikka ja pitkä. Onneksi se on vain sinun mielipiteesi, eikä minun tarvitse täyttää kriteerejäsi. Minun mieheni sentään arvostaa minua, vaikka olenkin hiukan pyöreä.

Minä vaadin miehiltä sitä, että heidän älynsä riittää muuhunkin kuin naisten vartaloiden vertailuun ja tiukkojen ulkonäkökriteerien esittämiseen. Minulle ulkonäölliset ja painoon liittyvät tekijät ovat sivuseikka, pääasia että henkipuoli synkkaa hyvin.

Elämässäni on tärkeämpiäkin asioita kuin lampata hiki hatussa kuntosaleilla, painonvartijoissa jne. sen vuoksi, että täyttäisin kaltaistesi ihmisten kriteerit. Vaikka minulla onki vähän ylipainoa, olen kuitenkin terve, hyväkuntoinen ja mielestäni ihan suht hyvän näköinenkin nainen. Ja se että olen itse tyytyväinen itseeni, riittää minulle.

Mutta työpäivä lähestyy loppuaan, lähdenpä tästä nauttimaan kotiini hyvästä ruoasta, ja päälle otan pari olutta!
00
Voi sentäs
onneksi ei ole moisia huolia. Toivon vilpittömästi että sinulla on vaimo joka täyttää juuri nuo keriteerit, ja vielä on lisäksi tietämätön siitä millä tasolla kehityksesi suhteessa naisiin on :)
00
Hyllyykö Erikan
Jaa on mieheltä tietämätöntä jos se ei halua läskipersettä itseleen vaimoksi. Mä itse katsoin noi kriteerit täytävän naisen ja muut sai kenkää. Enkä itse ole isomahainen läskikasa. Tämä oli vain ohjeeksi niille miehille jotka ei halua läskipyllyä vaimokseen, ettei sitten tartte valittaa netissä. Mä itse olen tyytyväinen valintaani, vitutaako?
00
Eipä hylly
eikä lainkaan harmita. Kuin sanoin toivottavasti olet iloinen ja vaimosi kanssa. Kaunis naisellisen pyöreä, silti kiinteä takamus löytyy ;) Nautitaan kaikki siitä mitä kullakin on.
00
Voisit
silti lukea vaikka yläpuolelta pahanmielenpalsta otsikoidun kirjoituksen. Kukaan ei ole täydellinen ja muutamat liikakilot eivät ole mikään mittari. Vaikka kirjoituksesi on ehkä tarkoitettu hauskaksi ei se tunnu monestakaan naisesta varmaan kovin ilahduttavalta. Minulla ei sinänsä ole tarve loukata sitä, että olet löytänyt naisen joka vastaa ihannettasi. Älä sinäkään väheksy turhaan toisia.
00
vaimo muka
kuka sut huolis. Sulla muka vaimo.
Oot joku turhautunut teini, jota ei naiset huoli.
00
Oikein mahakas mies
Kenelle teistä naisita kelpaisi tällainen oikein tuhti mies. En ole mistään köyhäntalon possulasta, vaan rahaa on käytetty paljon tähän kumpuun
00
Mikäs mulle nevoksi
Ensinnäkin ei pitänyt paikkansa ainakaan minun kohdalla. Äitini on ollut aina laiha nykyisin anorektikko johtuen sairaudestaan, minussa on muuta verta kuin suomalaista, mutta olen silti pullukka, en ole lyhyt, en mussuta koko ajan vaan syön korkeintaan yhden kerran päivässä tosin tavallista enemmän ja jälkkäri päälle, liikun suht koht normaalisti, ei ole autoa, liikun aina pyörällä tai kävellen, en edes käy seppälässä on muitakun vaatekauppoja. Mikäs siis neuvoksi?
00
Samoin mikäs neuvoksi mulle?
Olen lyhyt ja omastamielestäni läski. Kuitenkin suvussa on ulkolaista verta ei siis puhdas suomalainen vaan ruotsalaisen ja venäläisen sekoitus. Autoa en omista kävelen siis päivän aikana paljon asun 3 km päässä keskustasta täällä landella. Vaikka siis kävelen tuon matkan edes takaisin useaan kertaan ja ulkoilutan koirat päälle ei läski sula syön 2 kertaa päivässä aamulla ja päivällä. olen jo 27 vuotias ja selluliittia ei löydy vaikka hakiskin perse ei roiku vaan on isoon lantioon verrattuna sopivan kokoinen joten ei ole kuin yksi perse ei kolmea vaatteitani en todellakaan osta seppälästä vaan muummuassa H&M:ltä.

Vai Haluaisitteko te miehet sellaisen naisen joka omaa naismaisen vartalon mutta käyttäytyy kuin mies? Tuskimpa silloin ei enää naisen asemassa kannata sitä ns. kaljamahaista ja jalkapalloa rakastavaa "miestä" ottaa.
Tai muuten vaan laiskaa siivellä eläjää joka määrää sen miltä minun kuuluisi näyttää tai miten minun kuuluisi käyttäytyä. Tietysti makunsa kullakin joten on mielenkiintoista seurata mitä tästäkin taas seuraa.

On todella kiinnostavaa kun on nainen jolla on miesmäinen ammatti ja miesmäiset vapaa-ajan harrastukset mutta oho kun unohdin silloinhan me naiset ollaan esim. feministi-huoria. On tuokin lausahdus kuultu johtuisko siitä että mies kertoo noilla sanoilla terveiset siinä vaiheessa kun jää kakkoseksi. Samoin kuin eukkojen lauta tai läski perseet, se mies kun puhuu aina toista mitä se haluaa tai tekee tämä on oma näkemykseni.

P.S. Älkää miehet viitsikö väittää muuta kun te valehtelette jopa itsellenne mä olen teitä kyllä jo oppinut lukemaan rivien välistä. Kyseinen läski/selluliitti keskustelu näyttää siltä että teillä on jokaisella kotona vähintään eukko jolla on kolme persettä eli ratanorsu ja olettekin nyt saanut keksittyä uuden hienon tavan kailottaa pahaa mieltänne täällä. Hankkikaa sitten se lauta joka käyttäytyy kuin mikäkin m....u! niin mieluummin taas kattelee sitä läskiäkin.
00
Tässä sulle
No nyt kun olet keksinyt miten estää vaimon lihominen, miten estät elämässänne ne muut *todelliset* ongelmat joita tulee eteen varmasti? Et taida selvitä niistä jos suhde on jo nyt noin ulkonäköpainotteinen. Parempi, että kasvat ensin henkisellä tasolla ja opettelet muutenki kunnioittamaan ja rakastamaan vaimoasi niin myötä kuin vastoinkäymisissäkin. Vai kuulutko samaan kategoriaan näiden juntti miesten kanssa jotka aikansa otettuaan kaiken irti vaimostaan, jätät hänet ja siirryt uuteen yleensä nuorempaan siitä huolimatta, vaikkka vaimosi on ollut hoikka ja tehnyt kaikkensa miellyttääkseen sinua.
00
ja mitä sitten kun..
Mitä teet vaimollesi jos ja kun hän syystä tai toisesta pullistuukin mielestäsi liiaksi ? Entä sitten, kun vaimosi saa tarpeekseen sinusta ja älyttömästä laihuuden ihannoinnista, sellulitikammostasi, kun hän ei enää jaksa miellyttää ja elää sinun halujesi mukaan. Miten käy, kun hän on riittävästi ahdistunut tiedosta, ettei kelpaa sinulle sellaisenaan kävi mitä kävi, vaan että sinulla on kriteerit ja mitat, jotka hänen on täytettävä saadaksesi sinulta rakkautta. Nakkaatko pihalle, ja vaihdatko uuteen parempaan ? Eiköhän olisi kaikille osapuolille parhaaksi,jos ostat itsellesi jostain mallinuken ja vaikka keinopimperon. Ne pysyvät aina samanlaisena.Taatusti, eivätkä loukkaanu jos pitää vaihtaa uuteen.
00
oikeassa oot, mutta
Ei hän sen takia nuorempaan siirry,
siihen on aivan joku muu syy,
hänessä itsessään :)
00
oikees oot
Ei todellakaan. Miehet on mestareita ummistamaan silmänsä omille heikkouksilleen, olivatpa ne miten silmiin pistäviä tahansa. Se, ettei mies kehity henkisesti joko ollenkaan tai läheskään samoissa mitoissa kuin huolellisimminkaan valittu tyttöystävä, saa heidät pian aikaa näkemään virheitä ennen niin humalluttavassa naisessa. Aiheesta voi lukea esimerkkejä mm. haluttomuuspalstalta. Jos itsellään menee huonosti on miehinen itsetunto helpointa säilyttää kun siitä syyttää vaimoaan. Sanon nimenomaan vaimoaan, sillä heille se taakka lankeaa, tyttöystäville voi vielä vetää jotain roolia, vasta vihillä käynti/ vuosien parisuhde/ isyys tuo miehestä näkyville sen mitä on uhoamisella ja fantasioissa elämisellä pidetty pinnan alla.
Edelleenkin ihmettelen, miten jotkut naiset sortuvat varattuihin miehiin. Sellaisenhan pitäisi viestiä jokaiselle naiselle ettei ainkaan mistään huippuyksilöstä voi olla kyse, jos pitää lohtua hakea vakisuhteen ulkopuolelta. Sääli vaimoja. Koittakaa kestää, kyllä se menee ohi, piina. Joku nuorempi ottaa ristikseen.
00
Tässä 7 ohjetta
1.Pistä se kovaan työhön joutilaisuus tekee syöpöksi

2. Älä anna rahaa kuin vähän

3. Älkää käykö ulkona syömässä vaan menkää yhdessä lenkille ja muuta liikuntaa harrastaan

4. Harrastakaa seksiä niin paljon ettei jouda syömään

5. Pidä jääkaapissa vain vihanneksia

6. Vaihtakaa auto pyörään ainakin niin kauaksi aikaa että hän laihtuu

7. Kehu sitä kuinka kaunis hän oli hoikkana
00
loistavat ohjeet
tosi hyvät ohjeet! niin sitä pitää! :)
00
Mielestäni
Mielestäni iso pyöreä pylly ja pakarat ovat kauniita , jos niissä ei ole selluliittiä, mutta jos on niin ei välttämättä niin kaunista katseltavaa
00
oikeassa olet
ainakin minä olen sitä mieltä että naisen kuuluu pitää itsestään huolta, miehen, ulkonäön ja myös terveyden takia ;) En ole lihava enkä halua lihavaa miestä! :)
00
VOI KAUHEETA...
Kyllä on elämä epistä,kun saattaa vaikka käydä niin, että puoliso vuosien kuluessa alkaa ikään kuin "rupsahtamaan"! Ajatella, onko mitään kauheampaa??? Kyllä mun tavoite ainakin on aina näyttää niin helvetin hyvälle, sehän se merkitsee eniten, eiks nii???? Pakko varmaan alkaa heti kolmikybäsenä juoksemaan plastiikkakirurgilla, ettei vaan kultaa alkaisi yököttää elämän tuomat ikävät merkit, kuten rypyt/selluliitti/löysä nahka yms. Joo ja kulta punnitsee mut joka aamu, ettei vaan yön aikana tulis sitä parisuhteen vihollista numero ykköstä, eli läskiä! Laihana ne onnelliset vuodet kiikkustuolissa yhdessä kullan kanssa odottaa, kyllä muusta voidaan aina suhteessa tinkiä!
00
faktaa
"Selluliitti ei ole sidoksissa tiettyyn vartalotyyppiin: se on yleistä myös hoikilla. Enimmäkseen appelsiini-iho on naisten ongelma, sillä siitä kärsii 90 % naisista mutta vain 5-10 % miehistä."(plussa.com) taitaa olla meidän naisten vähän helpompaa löytää selluliititon mies, kuin miehen sellainen nainen.. ja ilmeisesti sen persikkaisen ihon säilyttäminenkin on meille ihan luonnollisista syistä vaikeampaa, nainen kun on lähes "ohjelmoitu" keräämään rasvaa mahdollisen raskausajan turvaamiseksi..
00
Mä oon lyhyt ja normaalipainoinen, joidenki mielestä hoikka. Silti mun pylly vähän hyllyy :D Mitäs sitte, saa hyllyäkki ja selluliittiaki vähän on. Ja kaikki ei välttämättä halua pitkää naista, mun kulta tykkää siitä että oon pieni. Mahdun hyvin kainaloon.
00
ihra-ukot
Pätee testi myös miehiin..Lihavista miehistä ei mitään iloa sängyssä eikä muutenkaan mikään silmänilo
00
Kuulkas tosiasia!
Se että onko lihava vai laiha ei ole mitään(melkein)tekemistä selluliitin kanssa. Suurella osalla naisisa on selluliittiä,laihoilla se näkyy vain puristettaessa lihavilla useammin.Ziikatkaapas tarkemmin vaikka pornotähtien pylleröitä,kylläniissä selluliitit vilahtaa vaikka usein kyllä kroppa meikattu niin ettei sitä huomaa.Pakko nyt tässä vaiheessa sanoa että omat mittani on 171cm/55kg ettei taas joku valopää keksi väittää että tämä on kateellisen paneettelua. Niin ja pakko sekin sanoa etten itsekään ymmärrä miten jotkut heti kun liittoon pääsevät alkavat lihottamaan itseään,kyllä se on paljon helpompi pitää itsensä laihana kuin laihduttaa lihavasta..että ihan vinkki,vinkki;)
Pistää muuten ärsyttämään semmonenkin asia että miehet haluaa aina mallinmitoissa olevan naisen vaikka itse ovat kaljamahaisia sikoja(pahoitteluni,tarkoitukseni ei ollut loukata sikoja)
00
ei voi olla totta
Mietin vain, että minkä ikäiset "miehet" kirjoittavat tällaista? Ei ainakaan oman ikäluokkani. Eli tässä luultavasti on kasvava sukupolvi asialla.

Minun sukupolveni miehet puhuttelevat naisia hieman kauniimmin. Tähän on tultu tämän vapaankasvatuksen kanssa.

Jos pelkää vaimon lihoavan vanhempana kannattaa todellakin jäädä sinkuksi. Se voisi olla molemmille osapuolille kaikista järkevin ratkaisu.
00
mä vaan
tosi tuokin, mutta nykyään vyötärö alkaa olla harvinaisuus. Näkee 18 vee napapaita- tyttöjä ja hirvee pelastusrengas pullottaa. Ei " ennenvanhaan " ITSEKRITIIKKIÄ !!!
00
Makkarat
nykyään nuoret oikein korostaa sitä isoa persettä ja mahaa, laittamalla vyötäröttömiä kireitä housuja jalkaan ja makkarat pullottaa joka paikasta
00
pinnallisuus=homous
Kyllä jotkut "miehet" sitten voikin olla niin neitimäisiä..
samanlaiset "ongelmat", kun homopojilla..minä leimaisin teidät oitis homoiksi!
00
mutta
Suomalaiset miehet on liian tyhmiä ollakseen homoja..
niinhän sitä sanotaan, että ei ole kovin miehekästä tykätä naisista.
00
Naisen vartalo on
Perverssi sä olet, kuka hemmetti haluaa viereensä jonkin sikakasan. Homot on hemmetin lihavia läskikasoja jotka kuolaa, eli et sä mikään hetero ole vaan hintti, kun läskistä ihraläjää kaipaat mikä ei naiselta näytä.

Aikoinaan naisen vartalo on määritelty ja se on tiimalasi vartalo, joten mitäs h...i
00
naiseni 22v ja...
hän on hieman pyöristynyt jne jne. mut sen takia pidän häntä äärinmäisen seksikkäänä!!

läski hän ei ole vaan todella naisellinen!

on mullakin maha kasvanut ja perse levinnyt, mut so what??
00
Miten siis vältää...
Itse olen hoitanut asian seuraavalla tavalla:Kun itse olen urheilija ja liikun paljon, opetin tyttöystäväni samoille tavoille. Opetin hänet käymään salilla, lenkkeilemään yms. Kun muutimme yhteen hän omaksui terveellisen ruokavalioni. Alun pyöreys 70 kilosta on muuttunut tiukaksi 56 kiloksi ja ne oikeat muodot ovat vain korostuneet(pituutta 171). Nykyään hän on todella innokas liikkuja ja pitää itsestään tosi hyvää huolta ruokavalion yms. muodossa. Ei ole pelkoa, että alkaa enään lihoamaan;))

Eli vinkki miehille liikkukaa itse ja syökää terveellisesti. Opettakkee nämä elämäntavat sit emännällenne, niin kaaaaikki on vaan tyytyväisiä!!!
00
Olisi syytä tarkistaa kielioppia
Kun näytät olevan valmis julkaisemaan ajatuksiasi, kannattaisi varmasti opetella myös käyttämään suomen kieltä oikein. Tekstissäsi oli niin paljon kieliopillisia virheitä, etten niitä tässä viitsi edes alkaa ruotimaan, mutta suosittelisn esim. iltalukemiseksi yläasteen seitsemännen luokan äidinkielen kirjaa. Kun sitten osaat ilmaista itseäsi oikein, jaksaa joku ehkäb ottaa vielä kantaa tekstisi sisältöön. Nyt tekstisi on niin säälittävän tumpeloa, ettei sisältöön viitsi edes syventyä.
Ystävällisin terveisin Sanna
00
muista itse myös
"alkaa ruotimaan" --> "alkaa ruotia"
"ehkäb" --> "ehkä"
00
pisti miettimään
Mikset lähde ulkomailta naista hakemaan, jos kyse on geeneistä? Oletko sitä mieltä, että vain sumalaiset ovat taipuvaisia lihomaan? Luulempa pikemminkin että erot ovat yksilöllisiä. Pieni osa lihomisesta johtuu geeneistä, ihminen lihoo kun syö enemmän kuin kuluttaa ja laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. herää kysymys, kuka nainen haluaisi olla miehen kanssa, joka nuo asiat tarkastaisi ennen seurustelun aloittamista!!!En haluaisi ainakaan minä!! mutta jos tuo taktiikka toimii,onneksi olkoon vain!!
00
parisuhteen salat
rakastelkaa onnettomat inisijät muijianne enemmän. ehkä ne ei vaa halua teitä ja koittaa salakavalasti vituttaa teitä salaisella sykologialla. immet.
00
Aivan
Niin, itse ainakin olen lihonut siksi koska mieheni ei ikinä jaksa vaivautua sanomaan ystävällistä sanaa ulkonäöstäni (edes silloin kun olin hyvin hoikka ja treenattu), hän ei huomannut, hyvä kun päälle katsoi ja muutenkin oli kuin kaikki se rehkiminen ym laittautuminen olisi ollut turhaa. Ketä kiinnostaa nähdä niin paljon vaivaa kun toinen ei edes huomaa!!? Kuvittelin saavani seksiäkin enemmän treenatessani itseni kuntoon, mutta paskat, meni suurinpiirtein toisin päin. Nyt olen edelleen normaalipainossa, mutta laihaksi ei voi sanoa.

Paljon kiinnostaa satsata ulkonäköön kun mies ei huomioi saati pane. Mieluummin käpertyy soffan nurkkaan suklaalevyn kanssa. Se ainakin huomioi ja antaa hyvän olon (hetkellisesti, kuten me kaikki tiedämme...)

Mies ei voi syyttää kuin itseään, ennen kun alkaa minua syyttelemään lihomisestani..
00
Vitsi?
Ei ole totta. Luulin ensiksi että te keskustelijat vitsailette, mutta vaikuttaa siltä, että Suomessa oikeasti asustaa vielä nykyäänkin läjäpäin idiootteja sovinistisikoja (pyydän vertausta anteeksi sioilta).
Luulin ihan tosissani että tuollaiset mielipiteet olisivat jääneet historiaan, ja aluksi naureskelinkin itsekseni, mutta tämä alkaa jo käydä huolestuttavaksi. Missä on vika, kun tuollaisia miehiä löytyy yhä? Itsetunnossa, kotikasvatuksessa vai kulttuurissa?
Niin ja suomalaisessa koulujärjestelmässä. Tässä keskustelussa oli 2 täysin kirjoitusvirheetöntä viestiä. Yrittäkää muistaa edes alkeelliset kirjoitussäännöt. Ihrakasa ja selluliittiperse tulee yhteen. Alkaa TEHDÄ mutta ryhtyy TEKEMÄÄN.
00
JOO HAISTA SINÄ! Kannattaakin valita nainen sen mukaan minkä näkönen se on ja onko sillä selluliittiä. Vajoo maan alle, kaikilla naisilla on selluliittia!!!
00
Pitäisikö itkeä
seluliitti kasa ;'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
00
Kasva
aikuiseksi.
Ja minä tiedän, että niin teet. :)
Silloin tarvitset voimia.
00
Semmoista vaan, että pohkeet voi olla isot vaikka olisikin normaalipainoinen ellei jopa hoikka.
00
No just joo...
Miehet eivät vissiin ole perillä selluliitin kerääntymisestä kroppaan kun olettavat että lihavalla on selluliittia. Minä olen ihanne mitoissani 164/52 ja omaan selluliittia reisissäni, myös Tyra Banksilla on selluliittia vaikka omaa jumalallisen kropan.

Ja mitä luin viestiketjussa olevaa kirjoitusta, että vain suomessa on isoperseisiä naisia... Väärin, väärin.. Latino naiset tunnetusti omaavan SUUREN PERSEEN. Mutta tämä aloitus oli nyt vaan taas haukkumista suomalaisia naisia kohtaan, palstan naisia haukkuvat miehet ovat juuri näitä jotka eivät saa naista itselleen ja näin ollen purkaavat kiukkuaan naisiin täällä palstoilla. Hankkikaa elämä ja hieman positiivista asennetta kehiin miehet!!!
00
Oma lehmä ojassa
"palstan naisia haukkuvat miehet ovat juuri näitä jotka eivät saa naista itselleen ja näin ollen purkaavat kiukkuaan naisiin täällä palstoilla."

Todista väittämäsi. On todella kurjaa, kun ihmiset levittävät vääränlaista tietoa omien intressien pohjalta
00
Lihavanakin saa. :)
Ite oon kyl aika pyöreä, mut siitä huolimatta sain itelleni ihanan ja söpön mieystävän joka aina jaksaa sanoo miten ihana ja kaunis mie oon..ja jos oon joskus yrittäny sanoo etten nyt niin kaunis ni tää sanoo et suus kii ja usko ku sanotaan et sä oot liian ankara itelles. :) et siis tää vaan todistaa sen et ei kaikki miehet oo noin pinnallisia ku tää ketjun aloittaja ja moni muukin täällä. Mun mielestä se on kyllä se mikä on korvien välissä, se ratkaisee nää asiat eikä suinkaan paino ja selluliitti. :) ja vaikka tää mun mies on viime aikoina itekin vähän pyöristyny, ei tulis mieleenkään sanoo siitä mitään, se sopiiki sille paremmin et vähän pyöristyy ni ei oo niin luuta ja nahkaa. :)

Kyl se rakkaus perustuu ihan muihin asioihin ku ulkonäköön ja selluliittiin, rakkaus on sit et kahden ihmisen on hyvä olla yhdessä ja nauttivat toistensa seurasta eikä suinkaan sitä et kytätään toisen painoa ja onki lihonnu puol kiloo vai kilon..VOI KAMALA ET ONKIN IHAN HIRVEETÄ SELLAINEN!!!! "nauraa"

No, eiköhän nää hyvin pinnalliset ihmiset myös jääkin yksin, niille ku ei tuota vientiä tunnu riittävän ni pitää sit sen takia tääl muita haukkua..toisin se on mulla ku on ihana mies rinnalla ni ei tarvi täällä muita haukkua! :) mut tapansa kullakin.. ;-)
00
Suurempi ongelma
Miten tunnistaa typerä mies ajoissa! Sinun kohdallasi se onneksi selvisi jo parilla lausella.
00
on se hienoa..
että elämä on keskitetty ulkonäön ympärille.. Itse olen sitä mieltä, että on hyvä elää terveellisesti.Ihmisen sisimmällä on enemmän merkitystä kun sillä minkä kokoinen toinen on. Seurustelisin niiiiin paljon mielummin ihanan,huumorintajuisen,välittävän ja välittömän vähän pulskemman kanssa kun trimmatun,huolitellun,hammasvalkaistun adoniksen, joka välittää vaan itsestään ja siitä kuinka monta naista saa kuolaamaan peräänsä kävelemällä ohi ja vinkkaamalla rasvaisesti silmää.yököttävää.
Ja muuten viimeisestä kohdastasi. Täytynee sitten sun ja samanlailla ajattelevien tarkastaa tyttöystävän sukujuuret pitkältä matkaa ettei vaan ole britanniasta tai amerikasta juuret.Siellä nääs ihmiset ovat taipuvaisempia pulskistumaan kun mitä suomessa. ;)
Lisäksi sisältäisin kysymyksen miksi helv*tissä painoasioissa on aina kyse suomalaisista naisista? Onko syy siinä että aloittajat ovat ehkä aavistuksen pinnallisia mahdollisesti sovinistisia peilinkiillottajia jotka eivät huomaa sitä ah niin perisuomalaista miehen kuvaa joka joka päivä näkyy suomen katukuvassa pari mäyräkoiraa käsissä, sätkä huulessa ja kainalossa kolme pakettia hk:n sinistä mahan pullahtaessa paidan nappien välistä ja perseen paistaessa räsyisten verkkareitten takapuolelta kun on huomattavasti mukavampi katsoa naisia jotka ovat syystä tai toisesta hieman pyöristyneet?sillä lailla miehet!Respect!