Sormettaminen

asdfdhg

Tyhmä kysymys, mutta oon miettinyt tätä pitkään niin kiva jos joku viittis neuvoo tietämätöntä. Eli miten sormetatte pillua? Työnnättekkö sormia vaan ees taas sisään ja ulos vai koukistelletteko/tärisytättekö (en keksiny parempaa sanaa :D) niitä? Vai sekä että? Jos koukistelette nii pidättekö niitä paikallaan silloin vai työnnättekkö samalla sisään ulos? Kaikki vinkit tervettulleita :) Kiitos etukäteen jos asiallisia vastauksia tulee..

41

5406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

      toi oli tyhmä kysymys, jos sä haluat olla hyvä sängyssä ni lopeta tollainen avuttomus. Sulla ei ole selkeestikkään ajatustakaan millaista seksin kuuluisi olla. Miksi sä edes vaivaat tällä aiheella ketään kun sulla ei ole mitään henkisiä valmiuksia vielä edes kaivaa sitä sormea sieltä nenästäsi pois.
      Millaisia asiallisia vastauksia sä haluat kysymykseen: Työnnättekkö sormia vaan ees taas sisään ja ulos vai koukistelletteko/tärisytättekö
      Millaisen nautinnin sä pieniaivoinen ihminen saat siitä että näin tehtäisiin sulle? Jos sä et ole ikinä tehnyt mitään seksiin liittyvää niin älä aloita vieläkään.

      • daiju f4ck...

        JOo ja tyhmä vastaus, ihan turhaa tylytystä..henkilökohtaista parjaamista yms.

        Johan hän myönsi itse että tyhmä kysymys mutta asia vaivannut jo pitkään. Pitääks sun vetää herneet siitä jos rohkeni sitä täältä kysymään.

        Kysyi ainoastaan sormettamisesta!! Ei antanut ymmärtää että saamillaan vinkeillä liittyen sormetukseen koettaisi antaa jollekin nautintoa.

        Jos ihminen on utelias ja asia kiinnostaa niin mitä sä siellä tuomitset mitä saa kysyä ja milloin kysyjällä on henkisiä valmiuksia mihinkin saati sit aivojen kokoa tarvi alkaa määrittelemään,


      • tajuutsä?????

        Sun kaikki kirjotukset kuvaa just sua ittees!


      • f4ck
        daiju f4ck... kirjoitti:

        JOo ja tyhmä vastaus, ihan turhaa tylytystä..henkilökohtaista parjaamista yms.

        Johan hän myönsi itse että tyhmä kysymys mutta asia vaivannut jo pitkään. Pitääks sun vetää herneet siitä jos rohkeni sitä täältä kysymään.

        Kysyi ainoastaan sormettamisesta!! Ei antanut ymmärtää että saamillaan vinkeillä liittyen sormetukseen koettaisi antaa jollekin nautintoa.

        Jos ihminen on utelias ja asia kiinnostaa niin mitä sä siellä tuomitset mitä saa kysyä ja milloin kysyjällä on henkisiä valmiuksia mihinkin saati sit aivojen kokoa tarvi alkaa määrittelemään,

        kysymys ei ole siitä mitä tarvii ja mitä ei, vaan mitä voi ja mitä ei. Ap voi kysyä tyhmiä ja mä voin kritisoida sitä. Sä taas haluat että tyhmille ei sanottaisiin ett ne on tyhmiä, varmaa ettei ne pahoittais mieltään. Mutta totuus on se ett ne tulee sen asian kanssa ikuisesti kyselemään miten päin se sormi sinne sisään työnnetään ja se miten mä siihen vastaan ei niihin paljoa osu. Aivokapasiteetti on jännä asia, mut mä en siitä sullekkaa ala enempää.


      • f4ck
        tajuutsä????? kirjoitti:

        Sun kaikki kirjotukset kuvaa just sua ittees!

        oii, suloista. Todella upeesti sä angstaat ja oot kova kannanotossasi. Sulla varmaa on värjätty raita hiuksissas ja sanot ittees erilaiseks jota kukaan ei ymmärrä. Siin sä olet luultavasti oikeessa mut mä veikkaan että ap vois olla samoilla tasoilla ymmärryksen tasolla sun kanssa, koklaa vaikka.


      • 5+12
        f4ck kirjoitti:

        kysymys ei ole siitä mitä tarvii ja mitä ei, vaan mitä voi ja mitä ei. Ap voi kysyä tyhmiä ja mä voin kritisoida sitä. Sä taas haluat että tyhmille ei sanottaisiin ett ne on tyhmiä, varmaa ettei ne pahoittais mieltään. Mutta totuus on se ett ne tulee sen asian kanssa ikuisesti kyselemään miten päin se sormi sinne sisään työnnetään ja se miten mä siihen vastaan ei niihin paljoa osu. Aivokapasiteetti on jännä asia, mut mä en siitä sullekkaa ala enempää.

        Jos sulla on ongelmia elää aivokapasitettisi kanssa vallitsevat tyhmyyden keskellä, niin tekisit sen edes tyylillä. Ai niin, mut ethän sä osaa


      • kirosanoja siivottu

        Hahhaahhh hiiihhhhiiih : )
        Juuri noin, täysin samaa mieltä, ja taas aivottomiin sattuu, kun joku sanoo asian suoraa. Siitä on hyvä lähtee, et mitä sanoja ensinnäkin käyttää kahden ihmisen välisestä intiimistä ja kauniista hetkestä...
        tuo aloitus on tyyppiesimerkki, eli ei noin.


      • 18+9
        f4ck kirjoitti:

        oii, suloista. Todella upeesti sä angstaat ja oot kova kannanotossasi. Sulla varmaa on värjätty raita hiuksissas ja sanot ittees erilaiseks jota kukaan ei ymmärrä. Siin sä olet luultavasti oikeessa mut mä veikkaan että ap vois olla samoilla tasoilla ymmärryksen tasolla sun kanssa, koklaa vaikka.

        No jos f4ck saa jotain hienoja kiksejä itelleen näistä kirjotuksista, niin se hänelle suotakoon!


      • urpotpoisliikenteest

        Ootko vähä urpo ku tuut tänne vaa haukkuu, painu ite sinne päiväkotiin takas!


    • SorMilla

      Miten olis jos treenaisit omallasi ensin, ja opettelisit millainen sormituntuma tuntuu hyvältä sen kanssa.

    • Mitäääähh

      Siis kaikkee paskaa täälläkin viittitään kysellä! Käyttäisit ap nyt vähän sitä omaa pollaas. Pitäisköhän sulle opettaa vessassa asioinnin kiemuratkin.

      • Lisää vauhtia!

        Jos täällä ei viittis mitään kysellä, olis tää palsta äääärettömän tylsä!

        Jos mua mietityttäis ihan hölmökin asia, voisin ihan hyvin kysästä.Miksen vois?
        Jos hernenenäisiä ärsyttää typerät kysymykset, ne voi sujuvasti ohittaa.Eikä mene enää uudestaan avaamaan kyseistä aloitusta ja lukemaan uusia viestejä!Onks se vaikeeta?

        Itseasiassa aion ihan lähiaikoina kysellä yhtä toooosi dorkaa juttua, mikä mulle kerran tapahtui.Mun täytyy ensin ottaa aikaa muotoillakseni sen niin että joku joka viittii saa siitä kiinni.Liittyy sekin seksiin, oikeastaan sen puutteeseen...

        Sitä odotellessa sä ja muut hernenenät voitte tehdä tilaa uusille herneille ja ystävällisenä tyyppinä kerron millä nimimerkillä juttuni ilmestyy.Nimimerkki on...Tattadaa.
        Nyt tiedätte ettette MISSÄÄN NIMESSÄ likkaa auki juttua!!!Koska se on ääärettömän ärsyttävän typerä juttu ja teillä on suuuuri vaara tukehtua hapen puutteeseen koska herneet tukkiin nenäkäytävänne.
        Enkä kaipaa teidän vinoiluaa tyhmyydestä, eikä tarvii muutenkaan tulla pätemään!


      • f4ck
        Lisää vauhtia! kirjoitti:

        Jos täällä ei viittis mitään kysellä, olis tää palsta äääärettömän tylsä!

        Jos mua mietityttäis ihan hölmökin asia, voisin ihan hyvin kysästä.Miksen vois?
        Jos hernenenäisiä ärsyttää typerät kysymykset, ne voi sujuvasti ohittaa.Eikä mene enää uudestaan avaamaan kyseistä aloitusta ja lukemaan uusia viestejä!Onks se vaikeeta?

        Itseasiassa aion ihan lähiaikoina kysellä yhtä toooosi dorkaa juttua, mikä mulle kerran tapahtui.Mun täytyy ensin ottaa aikaa muotoillakseni sen niin että joku joka viittii saa siitä kiinni.Liittyy sekin seksiin, oikeastaan sen puutteeseen...

        Sitä odotellessa sä ja muut hernenenät voitte tehdä tilaa uusille herneille ja ystävällisenä tyyppinä kerron millä nimimerkillä juttuni ilmestyy.Nimimerkki on...Tattadaa.
        Nyt tiedätte ettette MISSÄÄN NIMESSÄ likkaa auki juttua!!!Koska se on ääärettömän ärsyttävän typerä juttu ja teillä on suuuuri vaara tukehtua hapen puutteeseen koska herneet tukkiin nenäkäytävänne.
        Enkä kaipaa teidän vinoiluaa tyhmyydestä, eikä tarvii muutenkaan tulla pätemään!

        miten mulla ois herne nenässä jos mä pidän jotain tyhmänä? Enenmpihän siihen reagoi toiset tyhmät jotka alkavat naputtaa ettei saa sanoa kellekkään ett se on tyhmä, ettei se tyhmä masennu ja ei ikinä enää kysy miten päin sormi työnnetään sinne naisen sisään.
        Se on hyvä jos sä jaksat kelaa miten esittää asiasi, se nostaa sut heti tuosta ap:n kaltaisesta palstaroskasta asteen ylemmäs.
        Täs maailmassa on muutamia asioita jotka on hyvä oppia, käyttämään aivojaan ja kehittämään itseään sellaiseksi ett tulee ymmärretyksi sellaisena kuin haluaa.

        Voihan se olla ett ap haluaa olla ihminen josta ajatellaa ettei se ees löydä sinne mestoille mihin se sormi pitäisi oikeen asetella, ja silloin hän on tismalleen tuonut itsensä oikein esille.

        Älä turhaan sä ala inisemään joidenkin idarien puolesta, ellet itekki ole, ei se vie sua mihinkään taivaspaikalle ja autaaksi tee. Jos sulla on kysyttävää niin se tapahtuu juuri noin ett kelaa hetken miten sen asian kysyy eikä vaa räkäse sanoja ruudulle ja sitte menee tuijottamaan seinää aivot nollilla.

        Mä ystävällisenä ihmisenä lupaan auttaa sua sun ongelmassa, jos sä lupaat olla alentamatta itteäs ap:n tasolle.


      • Lisää vauhtia!
        f4ck kirjoitti:

        miten mulla ois herne nenässä jos mä pidän jotain tyhmänä? Enenmpihän siihen reagoi toiset tyhmät jotka alkavat naputtaa ettei saa sanoa kellekkään ett se on tyhmä, ettei se tyhmä masennu ja ei ikinä enää kysy miten päin sormi työnnetään sinne naisen sisään.
        Se on hyvä jos sä jaksat kelaa miten esittää asiasi, se nostaa sut heti tuosta ap:n kaltaisesta palstaroskasta asteen ylemmäs.
        Täs maailmassa on muutamia asioita jotka on hyvä oppia, käyttämään aivojaan ja kehittämään itseään sellaiseksi ett tulee ymmärretyksi sellaisena kuin haluaa.

        Voihan se olla ett ap haluaa olla ihminen josta ajatellaa ettei se ees löydä sinne mestoille mihin se sormi pitäisi oikeen asetella, ja silloin hän on tismalleen tuonut itsensä oikein esille.

        Älä turhaan sä ala inisemään joidenkin idarien puolesta, ellet itekki ole, ei se vie sua mihinkään taivaspaikalle ja autaaksi tee. Jos sulla on kysyttävää niin se tapahtuu juuri noin ett kelaa hetken miten sen asian kysyy eikä vaa räkäse sanoja ruudulle ja sitte menee tuijottamaan seinää aivot nollilla.

        Mä ystävällisenä ihmisenä lupaan auttaa sua sun ongelmassa, jos sä lupaat olla alentamatta itteäs ap:n tasolle.

        Ai juma, sä osaat prseen nuolentaa!
        MÄ NIMENOMAAN HALUUN ETTÄ SÄ ET TULE "PUHUU" MULLE MUN OMASSA ALOITUKSESSA!
        Ja kyllä sä fortuutsek oot tän palstan ylivoimaisesti epäystävällisin kirjoittaja!En tiiä mistä oot tuommosen vihamielisen tavan "puhua" perinyt.Pska elämä vissiin.
        Mut en usko silti että irl puhut kelleen kuitenkaan noin.Ehkä elät kaksoiselämää netissä ja purat vtutusta täällä(kin).Mielenkiintoista olisi tietäää missä muualla netissä angstaat?

        Mä en kuitenkaan pidä sua tyhmänä, vaikka aika ajoin kirjoitat hyvin typeriä.Jos osaisit kirjoittaa toista haukkumatta ja lyttäämättä, vois sun tekstit olla ihan hyviä.Sä et ole varmaan saanut huomiota oikeessa elämässä ja nyt haluat sitä ainakin tällä palstalla, et nääs halua hukkua massaan niinkuin irl.

        pst.Joutuu kato tekee duunia, ni se oli lähinnä se ajan ottaminen.Tulis muuten kiireessä semmoista siansaksaa ettei kukaan haluais lukea.Sori tuottaa pettymys, älä siis turhaan vaivaudu lukemaan meikän juttua sitten, en nääs pääse sun arvoasteikolla sinne ylä htllylle.


      • daiju f4ck...
        f4ck kirjoitti:

        miten mulla ois herne nenässä jos mä pidän jotain tyhmänä? Enenmpihän siihen reagoi toiset tyhmät jotka alkavat naputtaa ettei saa sanoa kellekkään ett se on tyhmä, ettei se tyhmä masennu ja ei ikinä enää kysy miten päin sormi työnnetään sinne naisen sisään.
        Se on hyvä jos sä jaksat kelaa miten esittää asiasi, se nostaa sut heti tuosta ap:n kaltaisesta palstaroskasta asteen ylemmäs.
        Täs maailmassa on muutamia asioita jotka on hyvä oppia, käyttämään aivojaan ja kehittämään itseään sellaiseksi ett tulee ymmärretyksi sellaisena kuin haluaa.

        Voihan se olla ett ap haluaa olla ihminen josta ajatellaa ettei se ees löydä sinne mestoille mihin se sormi pitäisi oikeen asetella, ja silloin hän on tismalleen tuonut itsensä oikein esille.

        Älä turhaan sä ala inisemään joidenkin idarien puolesta, ellet itekki ole, ei se vie sua mihinkään taivaspaikalle ja autaaksi tee. Jos sulla on kysyttävää niin se tapahtuu juuri noin ett kelaa hetken miten sen asian kysyy eikä vaa räkäse sanoja ruudulle ja sitte menee tuijottamaan seinää aivot nollilla.

        Mä ystävällisenä ihmisenä lupaan auttaa sua sun ongelmassa, jos sä lupaat olla alentamatta itteäs ap:n tasolle.

        tajuutsä daiju että toi ap kysyjä voi olla vaikka 13v. joka on utelias/kiinnostunut mistä puhutaan, mitä tytöt ehkä tekee toisilleen, ei ehkä ole ryhtymässä hommiin vielä moneen vuoteen, eikä sen takia tarvikaa ymmärtää enempää mutta haluaa vaan tietää mistä on kyse jos joku puhuu SORMETTAMISESTA.

        Tässä ei kysytty kuin ainoastaan v***un sormettamisesta, oisko pitänyt sua varten rakentaa tarina ympärille jostain naisen kokonaisvaltaisesta tyydyttämisestä mukaan lukien henkisyys ja sielunelämä, kumppanuus ja yhteenkuuluvuus???? Kun ihmistä ei tosiaan kiinnosta tässä kuin se sormettaminen.

        Oot f4ck tainnu saada elämässä pahasti päähän...en muuta selitystä asenteelles...parempaa onnea jatkossa.


      • f4ck
        Lisää vauhtia! kirjoitti:

        Ai juma, sä osaat prseen nuolentaa!
        MÄ NIMENOMAAN HALUUN ETTÄ SÄ ET TULE "PUHUU" MULLE MUN OMASSA ALOITUKSESSA!
        Ja kyllä sä fortuutsek oot tän palstan ylivoimaisesti epäystävällisin kirjoittaja!En tiiä mistä oot tuommosen vihamielisen tavan "puhua" perinyt.Pska elämä vissiin.
        Mut en usko silti että irl puhut kelleen kuitenkaan noin.Ehkä elät kaksoiselämää netissä ja purat vtutusta täällä(kin).Mielenkiintoista olisi tietäää missä muualla netissä angstaat?

        Mä en kuitenkaan pidä sua tyhmänä, vaikka aika ajoin kirjoitat hyvin typeriä.Jos osaisit kirjoittaa toista haukkumatta ja lyttäämättä, vois sun tekstit olla ihan hyviä.Sä et ole varmaan saanut huomiota oikeessa elämässä ja nyt haluat sitä ainakin tällä palstalla, et nääs halua hukkua massaan niinkuin irl.

        pst.Joutuu kato tekee duunia, ni se oli lähinnä se ajan ottaminen.Tulis muuten kiireessä semmoista siansaksaa ettei kukaan haluais lukea.Sori tuottaa pettymys, älä siis turhaan vaivaudu lukemaan meikän juttua sitten, en nääs pääse sun arvoasteikolla sinne ylä htllylle.

        sun kandee kysyy sitt sun mutsilta jos et haluu ett mä kommentoin. Mua hämmästyttää ett kun ei hyysää luusereita ni silloin oma elämä on varmaa pielessä ja on vihaa täys yms. Se on melkein jännä asia huomata miten se mielletään niin.

        En mä hauku, mä sanon vain mitä fiboja mä saan. Jos joku on idiootin oloinen niin mä en sano ett se on hyvällä tiellä kohti hyvää ja kirkasta tulevaisuutta. Jos joku ottaa liian tosissaan anonyymit arvostelut on varmana vähän epävarma irl myös, ja se ei kyl ole mun ongelma. Tää palsta ei ole pakollinen kellekkään, tää ei ole auttava puhelin eikä ole ihan viisas jos tulee näille palstoille etsimään vastausta elämästä ja kuolemasta. Mä kunnioitan ihmisiä jotka sen ansaitsee, muut on mulle yhdentekeviä. Perseitä mä en ole eläissäni nuollu, mä en näe varmaa maailmaa samoin ku sä tai tee asioita samoista motiiveista kui sä. Erilaisuus on rikkaus, tyhmyys on vain tyhmyyttä.


      • f4ck
        daiju f4ck... kirjoitti:

        tajuutsä daiju että toi ap kysyjä voi olla vaikka 13v. joka on utelias/kiinnostunut mistä puhutaan, mitä tytöt ehkä tekee toisilleen, ei ehkä ole ryhtymässä hommiin vielä moneen vuoteen, eikä sen takia tarvikaa ymmärtää enempää mutta haluaa vaan tietää mistä on kyse jos joku puhuu SORMETTAMISESTA.

        Tässä ei kysytty kuin ainoastaan v***un sormettamisesta, oisko pitänyt sua varten rakentaa tarina ympärille jostain naisen kokonaisvaltaisesta tyydyttämisestä mukaan lukien henkisyys ja sielunelämä, kumppanuus ja yhteenkuuluvuus???? Kun ihmistä ei tosiaan kiinnosta tässä kuin se sormettaminen.

        Oot f4ck tainnu saada elämässä pahasti päähän...en muuta selitystä asenteelles...parempaa onnea jatkossa.

        13 vuotiaan seksivalistus ei ole mun mielestä tän palstan vastuulla. Jos ap on arka nuori ni aralle nuorelle vois tehdä hyvää alkaa ensin kattoo miten asiansa esittää ennenku ottaa sormetusvinkkejä miltään keskustelupalstalta. Ei ole asiaa mistä ei voi jutella tai asiaa mitä ei voi kysyy, mut jos joku ei näe sen verran vaivaa ett hiukan avaa asiaansa muuta kuin ett MITEN SORMETETAAN, niin mä en näe miksi ihmeessä mä en voisi vastata samalla tyylillä. Ihan huvikseni, ei siksi että mun maailmassa olisi mitään ikävää.


      • Fuck me
        f4ck kirjoitti:

        13 vuotiaan seksivalistus ei ole mun mielestä tän palstan vastuulla. Jos ap on arka nuori ni aralle nuorelle vois tehdä hyvää alkaa ensin kattoo miten asiansa esittää ennenku ottaa sormetusvinkkejä miltään keskustelupalstalta. Ei ole asiaa mistä ei voi jutella tai asiaa mitä ei voi kysyy, mut jos joku ei näe sen verran vaivaa ett hiukan avaa asiaansa muuta kuin ett MITEN SORMETETAAN, niin mä en näe miksi ihmeessä mä en voisi vastata samalla tyylillä. Ihan huvikseni, ei siksi että mun maailmassa olisi mitään ikävää.

        Siis sähän f4ck et ole vastannut yhteenkään keskusteluun asiallisesti tai edes vähääkään ystävälliseen sävyyn!Et yhteenkään!

        Sä lauot mielipiteesi just tuolla omalla "tyylilläsi" todella fiksustikkin kirjoitettuun aloitukseen tai jonkun omaan mielipiteeseen.Niinku hyvänä esimerkkinä on tuolla tuo keskustelu itsetuhoisuudesta .Itse aihe vaatisi mielestäni asiallisuutta ja hienotunteisuutta, mutta sitä sulta ei löydy hivenen vertaa.


      • f4ck
        Fuck me kirjoitti:

        Siis sähän f4ck et ole vastannut yhteenkään keskusteluun asiallisesti tai edes vähääkään ystävälliseen sävyyn!Et yhteenkään!

        Sä lauot mielipiteesi just tuolla omalla "tyylilläsi" todella fiksustikkin kirjoitettuun aloitukseen tai jonkun omaan mielipiteeseen.Niinku hyvänä esimerkkinä on tuolla tuo keskustelu itsetuhoisuudesta .Itse aihe vaatisi mielestäni asiallisuutta ja hienotunteisuutta, mutta sitä sulta ei löydy hivenen vertaa.

        ku ihminen tulee revittelee itsemurha-ajatuksilla keskustelupalstalle ni en todellakaa ala sitä silittelemää. Jos se sun mielest on epätoivoisen ihmisen viimeinen keino saada huomiota niin sä oot yhtä tyhmä.
        On asioita joilla ei leikitä ja tollanen ajattelematon itsarilla revittely on sellanen. Mä en usko ett sen aloituksen aloittaja on oikeesti miettiny sanaa pidemmälle koko ajatusta.


      • keskitie
        f4ck kirjoitti:

        ku ihminen tulee revittelee itsemurha-ajatuksilla keskustelupalstalle ni en todellakaa ala sitä silittelemää. Jos se sun mielest on epätoivoisen ihmisen viimeinen keino saada huomiota niin sä oot yhtä tyhmä.
        On asioita joilla ei leikitä ja tollanen ajattelematon itsarilla revittely on sellanen. Mä en usko ett sen aloituksen aloittaja on oikeesti miettiny sanaa pidemmälle koko ajatusta.

        Niist itsarin tekijöist 93 prossaa on tutkimusten mukaan mielenterveysongelmaisia ja 2 prossaa on ollu terveitä (5 prosentista ei tarpeeksi näyttöä). Ongelma ei usein oo, huomionhaku, tyhmyys ja sitä seuraava ajattelemattomuus, vaan mielenterveys. Niil ei vaan ole aina pahimmal hetkel kykyä ajatella ja toimia järkevästi/moraalisesti. Se just, että ne on niin sekasin ja epätoivosia, että siinä hetkessä ei ehkä oo kykyä ajatella normaalisti ja hillitä impulsseja joita niille tulee, vaikka normaalisti moni olis fiksuikin. Lopputulos voi olla avunhuuto sellaisena hallitsemattomana purkauksena.

        Oon ihan samaa mieltä, et itsarilla revittely ja uhkailu on kaikee muuta ku sopivaa -etenki toistuvana huomionhakukeinona. Mut joskus on ongelmia jolloin se pitää sanoa ääneen, jotta saa apua ja joku kolauttaa todellisuuteen ja tyyppi tajuaa, miten irrationaalisia ja vääristyneitä sen ajatukset on. Toki sen vois tehdä järkevämminkin kuin uhkaillen. Mut kyseinen "revittelijä" ehkä esitti asian epätoivosesti ja huomionhakusesti, mutta ainaki palstan mukaan se johti siihen et se otti apua vastaan ja lopetti revittelyn. Ihan järkevää.

        Naamaan läpsimisen ja päähän silittelyn välil on varmaa muitaki vaihtoehtoi, joita älykäs aikuinen ihminen varmasti osaa käyttää.


      • f4ck kirjoitti:

        ku ihminen tulee revittelee itsemurha-ajatuksilla keskustelupalstalle ni en todellakaa ala sitä silittelemää. Jos se sun mielest on epätoivoisen ihmisen viimeinen keino saada huomiota niin sä oot yhtä tyhmä.
        On asioita joilla ei leikitä ja tollanen ajattelematon itsarilla revittely on sellanen. Mä en usko ett sen aloituksen aloittaja on oikeesti miettiny sanaa pidemmälle koko ajatusta.

        Kun mä olin nuorempi, ajattelin usein, että teen itsemurhan ja että kuolen nuorempana, kuin ihmiset ympärilläni, mutta toisin kävin, he kuolivat ensin ja minä olen jäljellä, käsittämättömän vanhana ja raihnaisena.

        Minä päädyin siihen tulokseen, että tämä maailma on mitä ilmeisimmin helvetti ja helvettien luonteisiin kuuluu se, ettei helvetistä pääse pois, joten jos tappaisin itseni, syntyisin uudelleen tänne ja vielä huonompiin olosuhteisiin. Sen sijaan rupesin etsimään valaistumista niin ettei tarvitsisi syntyä uudelleen.

        Andrew Solomonin kirja "Keskipäivän demoni - Masennuksen Atlas" kertoo, että halu kuolla on normaali ja jos elämä vaatisi jatkuvaa aktiivista toimintaa, moni vain jättäisi elämättä ja kuolisi pois. Omissa pohdinnoissani pääsin samaan tulokseen kuin Epikuros, että elämän vähyys tekee elämästä mielekkään. Mitä lähempänä on kuolemaa, sitä arvokkaampi oma elämä on.

        Jos nyt 13-vuotias haluaa sormettaa ja kuolla, niin se on minusta ihan täysin loogista, sillä 13-vuotiaalla on noin 67 vuoden kakku edessä, kun taas minulla kakkua on vain 36 vuotta.


    • tyhrts

      Palkokasvit kunniaan! :D

    • Asikaisen Alli

      Tulee kyllä mieleen, että vain mies voi kysyä noin... mutta samapa tuo oikeastaan. Asiahan on niin, että eri naiset pitävät eri asioista. Joten ainoa pätevä vastaus, jonka tuohon voi antaa, on että kysy naiseltasi mistä hän pitää ja tee sillä lailla! Ja muista, että kumppanisi voi myös pitää ihan eri asioista kuin sinä, joten sikäli tuo neuvo että kokeile mistä itse tykkäät, ei ole ihan pätevä. Mutta on siitä se hyöty että pystyt sitten kumppanisi sinun mieltymyksiäsi kysyessä vastaamaan.

      • höhhis

        Minä en ymmärrä miten siitä voi tulla vain mies mieleen. En minäkään tiedä miten sormetetaan, vaikka olen ihan nainen. Minusta sisälle työntäminen ei missään olosuhteissa tunnu hyvältä mutta joistain naisista tuntuu ja olis ihan kiva tietää miten se se tapahtuu?


      • Asikaisen Alli
        höhhis kirjoitti:

        Minä en ymmärrä miten siitä voi tulla vain mies mieleen. En minäkään tiedä miten sormetetaan, vaikka olen ihan nainen. Minusta sisälle työntäminen ei missään olosuhteissa tunnu hyvältä mutta joistain naisista tuntuu ja olis ihan kiva tietää miten se se tapahtuu?

        Miten se tapahtuu? No, siihenkin pätee, että eri naiset tykkää eri asioista! Itse on koko touhusta myöskään välitä, mutta olen seurustellut naisen kanssa, josta oli kivaa kun takaapäin työnsin peukalon sisään ja etu- ja keskisormet samalla osuivat klittaan, ja semmoisenkin, jolle parasta oli vatkata vain yhtä sormea nopeasti sisään-ulos, mistä nyt varsinkaan en ymmärrä miten se voi tuntua yhtään miltään... mutta merkeistä päätellen tuntui hänessä kyllä. Muitakin mieltymyksiä varmasti löytyy.


      • 7+5
        Asikaisen Alli kirjoitti:

        Miten se tapahtuu? No, siihenkin pätee, että eri naiset tykkää eri asioista! Itse on koko touhusta myöskään välitä, mutta olen seurustellut naisen kanssa, josta oli kivaa kun takaapäin työnsin peukalon sisään ja etu- ja keskisormet samalla osuivat klittaan, ja semmoisenkin, jolle parasta oli vatkata vain yhtä sormea nopeasti sisään-ulos, mistä nyt varsinkaan en ymmärrä miten se voi tuntua yhtään miltään... mutta merkeistä päätellen tuntui hänessä kyllä. Muitakin mieltymyksiä varmasti löytyy.

        Samaa mieltä juurikin kanssasi asikaisen alli. Monia tapoja ja vaihdellen jo ihan vaihtelunkin vuoksi. Välillä usempi sormi, joskus koukistellen, joskus taas vaan sisään-ulos sormi ihan tikku suorana, G-pistettäkään ei kannata unohtaa.

        allia varioiden myös etu- ja keskisormi sisään, ja peukololla klitorista hieroen on myöskin havaittu hyväksi. Takaapäin on jo vaihtelunkin kannalta virkistävää.

        Itse sitä mieltä ettei niitä sormia kannata työnnellä sisään ennen kuin tosiaan ollaan jo hyvässä hekumassa.


    • f4ck
      • F 44 C

        Nimimerkkisi f4ck kertoo, ett oot ilmeisesti vasta 14 vuotias, tai sen tasolla, joten kaikki kysymykset sua risoo!!


    • Fuctoo69

      klittan ei saa koskea sormin.Se vaan ei ole mun juttu.Sisälle kyllä pari sormea juuri siinä kiiman huipulla.

      • notinterestinggg

        Sorry, sun naimisinfos ei kiinnosta mua...


      • fuckit444

        millä sitten kiiman huipulle jos klittaan ei saa koskea ja sormetkin sisään vasta huipulla? Pelkkää kielihommaa?


    • HotHotHot!

      f4ck, sä olet mun märkä uni. Haluan, että sä räkytät mulle niin että pääsen hekuman huipulle... oot niin ihanan vihainen - hauku mut!!

      • f4ck

        Uuuuuuuuuuhh!!!!!! Tää place saa mut paskoo!!


    • Mhmmm

      Mun täytyy kyl sanoa että tykkään itse siitä että nainen vie eka kaksi, sitten kolme ja neljäkin sormea sisään. Mut tän pitää tapahtua hiljalleen, ei kerralla koska sitten se sattuu. Vaginassahan on sellainen juttu että kun on todella kiihottunut se laajenee jolloin sormien täyttäminen tuntuu myös ihan jumalaiselta. Ja sormet siis sisään aavistuksen kaarella ja suhteellisen nopea tahti muttei liian ja jos on taitava tän voi tehdä niin että klitoris saa kiihotusta samalla. ;)

    • Meni hetki ennenkuin huomasin päivämäärät, no, sormettajakin on varmaan jo tekniikkansa oppinut.
      Mutta selvää parannusta on tapahtunut myös vastausten tasossa.
      Eli, kehityskelpoisia, kaikki...

    • goatse123

      idea sormettamisessa on että työnnät mahdollisimman monta sormea sisään. älä missään nimessä koske klitorikseen vaan työnnä kuivana peukkua vittuun.

    • abcabc

      Kiitos colaptes videon etsinnästä, en sitä katsonut mutta ehkä joku saa siitä näkökulmaa asiaansa.

      Alkup. kysyjälle sanoisin,että parempi kysyä häneltä (tyttöystävältä) itseltään mikä tuntuu hyvältä. Täällä sinä saat kymmeniä erilaisia vastauksia mutta eihän me olla hän.

      Kyllä f4ck on oikeassa, tämä palsta ei ole 13v. seksivalistus osio, eivätkä he tänne palstalle kuulu, nuorille on omansa. Nuoret voisivat jutella seksuaalisuuteen liittyvistä asioista vanhempiensa tai sellaisen ihmisen kanssa joka on perehtynyt nuorten asioihin.

    • Inhottava termi

      Mä todella inhoan tota "sormettaminen" -sanaa. Kuka ällö sen on keksinyt?

      • :)))

        Pitää tehdä uudelleen nimeäminen, tässä ensimmäinen ehdotus: hipsiminen.
        Voisi kysyä, saanko hipsittää sinua!


    • asddsaafds

      moi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe