Ote Monetin sivulta. Samalla sivulla 30vrk lainaa mainostettii 788% korolla...huh huh
Etusivun mainos "edullisuudesta"
"
Parhaat vippi hinnat Monetilla? Todennäköisesti!
Vertasimme lähes sadan pikavippi yrityksen vippi hintoja. Monetin 100€, 200€, 300€ ja 400€ pikavipit pärjäsivät vertailussa erinomaisesti. Edullinen hintatasomme johtuu Monetin ja asiakkaidemme välille vuosien myötä kasvaneesta keskinäisestä luottamussuhteesta."
Meneekö tähän huijaukseksi muotoiltuun kuvaukseen kukaan?
Nopeasti luettuna teksti kuulostaa positiiviselta viestiltä edullisuudesta, mutta tarkempi lukeminen paljastaa huijauksen.
Otsikon sana "Todennäköisesti!" kertoo, että mitään takeita kilpailukykyisestä hinnasta ei anneta. Myös maininta "Monetin 100€, 200€, 300€ ja 400€ pikavipit pärjäsivät vertailussa erinomaisesti." ei kerro itseasiassa yhtään mitään, eikä lupaa mitään.
Huh Huh Montetin mainosharhautus
no ei asiakas
3
203
Vastaukset
- 13+16
Ensivaikutelma: Vivus.fi:n kumppani/kaveri/sama paikka
- Saat lainan
Käy www.nettipankkiiri.fi ennen kun nostat lainan.
Saat lainan ja saatat säästää. - Ilmainen laina
Itse olen käyttänyt Vivus.fi -palvelua ja ollut hyvin tyytyväinen. Erinomaisena lisänä ilmainen ensilaina jopa 400 euroon asti ja bonuseurot, joilla itsekin maksellut lainakuluja vajaan 200 euron edestä. Oon siis saanu jo muutamia lainoja ilmaiseksi. Tälläki hetkellä yli 50 bonuseuroa jemmassa.
Tsekkaa tästä esittely: http://www.vippi.ws/vivus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906