Kotikonstein tummemmat hiukset?

HIUSONGELMA

Eli, mulla on semmoset ruman ruskeet aika vaaleet hiukset, ja en MISSÄÄN nimessä halua värjäyttää niitä. Haluan tummanruskeat, niin onko mitään keinoja? Jos kerran sitruunalla, hunajalla ja kamomillalla sais vaalennettuu, mut millä sitten tummennettuu? Ja vielä lisäks että saako semmosesta vaaleenruskeesta "tummempaa" blondii noilla keinoilla? Koska mun pitäs tosiaan saada se blondi tai sit se tumma väri :p

15

3759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIUSONGELMA

      Ja vois sitte joku vastailla :)

    • HIUSONGELMA

      ...

    • HIUSONGELMA

      Pliis joltai ees jotai?

    • Hiusmalli

      Noo, itte oon lukenu ja kokeillu vahvalla kahvilla värjäämistä... :D
      Toimii jotenki, mut pitää jaksaa istuu n.1 tunti saunas eikä kahvi saa jäähtyy..

    • HIUSONGELMA

      kiitoos

    • Totototototototo

      Tuloksia? Miten toimi? Kokeilen meinaan ittekki jos onnas ::D

    • lujdfeh

      ei jumalauta!!!! :D

    • kokeile näitä

      John Friedalla ja monella muulla on sampoota, jossa on väriä, sillä saa ainakin omaa ruskeaa nätimmäksi - ei ole kuitenkaan kestoväri eikä muut huomaa että semmoisella on hiukset pesty.

    • fffedoz

      Jossain naistenlehdessä oli muutama vuosi takaperin vinkki, että keittää n. litran vettä ja hauduttaa siinä 3-4 pussia jotain tummaa tai mustaa teetä. Tämän jälkeen hiukset kastetaan vatiin, jossa tee on, ja hierotaan hiuksiin muutaman minuutin ajan. Sen jälkeen huuhdellaan pois saippuan tavoin. Eräs tuttu testasi, ja totesi että etenkin hennoille ja maantienvärisille hiuksille toimii, mutta kannattaa toistaa ko. hoito muutamia kertoja (vaikka muutaman päivän välein).

    • brunez

      Mä oon kokeillu tota teetä ja toimi mun mielestä ihan hyvin mun hiuksiin mut se lähtee heti ekassa pesussa pois. Ostin juuri netistä semmoisen tummille hiuksille sävyä antavan shampoon ja hoitoaineen http://www.iherb.com/Giovanni-Colorflage-Brazenly-Brunette-Daily-Color-Defense-Shampoo-8-5-fl-oz-250-ml/19020?at=0 ja oon pessyt sillä hiukset nyt kolme kertaa ja se antaa hiuksiin ihanan hennon ruskean sävyn. Se myös tuoksuu hyvälle ja mun kuivat hiukset on tuntunut ihanan silkkisiltä.

      tilasin jenkeistä iherbistä. postikulutkaa ei ollu pahat. vaa 4 dollarii. shapoo ja hoitoaine yhteensä 11 dollarii. Sit mä sain viel 5 dollarii alennusta semmosella alekoodilla minkä yks tuttu anto. Täs on se koodi jos joku haluu käyttää MAB036. Se pitää laittaa semmosee kohtaa mis lukee refferal code.

    • hiustentummennus

      mä laitoin päähän kaakaojauhe kananmuna sekotusta ja väri tummentu huomattavasti!

      • Kaakaojauho

        Kuinka paljon laitoit kaakaojauhetta? Haluaisin nimittäin itekki kokeilla


      • tummempaa
        Kaakaojauho kirjoitti:

        Kuinka paljon laitoit kaakaojauhetta? Haluaisin nimittäin itekki kokeilla

        Myös olut kananmuna -sekoitus toimii yllättävän tehokkaasti.


      • jaska jaska
        tummempaa kirjoitti:

        Myös olut kananmuna -sekoitus toimii yllättävän tehokkaasti.

        Paskaasitä itteesä


    • i love suoraväri

      kokeile suoravärejä esim. color maskeja, shampoita ja vaahtovärejä. kampaajalta voi kysyä tarvittaessa lisää. Sitten jos alkaa kaduttaa niin voi olla huoletta koska väri liukenee pesussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe