Miks kaikki vaan kitisee et ei oo töitä. Mol.fi sivulla on kyllä töitä tarjolla. Sen lisäksi kannattaa kysellä töitä myös yrityksistä jotka ei työntekijöitä juuri tällä hetkellä haekaan. Eikä alan tarvi olla lähelläkään omaa koulutusta tai työkokemustaan. Itse olen tällaisella hakuammunnalla työllistynyt. Sen enempää työkkäri kuin Suomen valtiokaan ei tule teille työpaikkaa tyrkyttämään. Näin on nähty. Vain omalla aktiivisuudella voi onnistua. Tsemppiä työnhakuun.
miks kitisette
työllinen
4
89
Vastaukset
- odotan paikkaani
Ei ole minun keholleni sopivaa ja hyväpalkkaista tointa ollut avoinna. Minähän en mihinkään paskahommiin lähde rakennuksille enkä kaupungille. Olen sentäs suorittanut kansakoulun hyväällä kuvaamataidon numerolla, taisi olla seiska.
Kyllä sellainen koulutodistus edellyttää parempia töitä. - Tri.Sorbus
Älä puhu paskaa. Kirjoitusvirheet paljastavat Kalevin.
- Heh, heh
Tässä harjoitellaan ryhmätyötä ->
http://www.youtube.com/watch?v=-QiE0WBMI-o&feature=player_embedded - Tiiiimi
Kalevi siinä kaivaa hautaansa itsensä, Kalebin, Sorbuksen, itsensä ja tohtori Napon avustamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1104340Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773156- 981362
- 811217
- 90818
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21666Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka17662- 42620
- 43619
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?105612