Mikä versio kyseessä?

mikkis246.

Minulla oli piraattiseiska koneessa, ja eräänä päivänä alkoi tulla lappuja ja viestejä Microsoftilta, että sinulla on piraaatti, osta aito, klikkaa tästä ja vaikka mitä tiedotteita. Välillä olin pankkitililläni ja sieltä lähti 96 euroa, ja sitten oltiin saksalaisella pankkisivulla ja senjälkeen Irlannissa Mikrosoftin sivuilla, sitte laitoin koneen kiinni kun alko jo pelottaa että tyhjäävät tilini kokonaan. No, sitten muutaman päivän kuluttua soi ovikello ja ukko ojensi paketin ja nimi papruun. Kun avasin paketin sielä oli 2kpl dvd levyjä 32 ja 64 bit WindowsHomePremium asennuslevyt asennuskoodit. Missään ei lue OEM tai mitä versiota ne on, mistä sen voisi selvittää?

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      98
      4158
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      40
      2944
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      265
      2470
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      61
      2166
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1466
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1310
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      93
      1181
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      1004
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      965
    Aihe