Battlefield 3

jhsghfghsfghdsfghdfg

Eli,pystyykö BF3 pellaan mitenkää muutenko netissä,esm Botteja vastaan?

37

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilif

      ei, koska EA kusi koko sarjan tekemällä siitä CoD MW kopion.

      Itsekkin ostin pelin 256-pelaajan matseja varten kun EA kehui että tämä toimisi.

      Lopputulos on se: että edes mod tooleja ei ole tehty peliä varten koska muuten kukaan ei ostaisi DLC kamaa originista..

      Rahastus Maximus

      • hsghfghsfghdsfghdfg

        Eli ihan perseestä


      • CoD s u c k s

        ei ne ees ollu sanonu mitää et se 256 pelaaja servui tulis. ne oli sanonu et se toimis mut et ne ei tee sellasta


    • stefeman2

      Jeps, ja piratismin torjumiseksi, pelikin käynnistetään selaimen kautta.. (Tosin sitä ennen pitää asentaa DRM plugini koneelle).

      Ja Origin pyörii iloisesti taustalla vieden noin puoli gigaa ramia.

      Yhtä tuskaa koko peli.. Asennuskin meni päin vittua kahdesti

    • jhsghfghsfghdsfghdfg

      Meenasin että jos ostais ps3 Jos se nyt on sen arvone?

    • stefeman2

      Konsolille on, mut PC:lle ei.. =/

      PC versioon pitää hankkii kaikkee muuta turhaa, ja battlelog failaa, servut on 64-slot servuja josta lentää ulos joka 10 minuutti koska ProCon on täynnä bugeja.. (Ja se on melkein kaikilla HYVILLÄ servuilla..)

      Joten osta vaan konsolille, ellet pelkän singleplayerin takia haluu sitä PC:lle

      • rereijo tatani

        Jaa niinkö, pelasin eilen 10 tuntia putkeen eikä kertaakaan bugittanut. Kerran lensin ulos selaimeen kun kävin paskalla ja kävin ensin maksamassa pizzalähetille pari pizzaa ja cokista. Konsolille nyt taas ei fps:t sovi yhtään :D, pleikka on mullakin vaan fifaa ja nhl:ää varten, ja tietty BD-leffoja varten.

        Mutta oikeesti tuo BF 3 ei ole hintansa arvoinen, ellet saa sitä alle 25 euron kuten mä. 50 euroa on aivan liikaa, saati sitten konsolipelin hinta, mitä lie, 60 euroako?


      • haloo !?
        rereijo tatani kirjoitti:

        Jaa niinkö, pelasin eilen 10 tuntia putkeen eikä kertaakaan bugittanut. Kerran lensin ulos selaimeen kun kävin paskalla ja kävin ensin maksamassa pizzalähetille pari pizzaa ja cokista. Konsolille nyt taas ei fps:t sovi yhtään :D, pleikka on mullakin vaan fifaa ja nhl:ää varten, ja tietty BD-leffoja varten.

        Mutta oikeesti tuo BF 3 ei ole hintansa arvoinen, ellet saa sitä alle 25 euron kuten mä. 50 euroa on aivan liikaa, saati sitten konsolipelin hinta, mitä lie, 60 euroako?

        kuka helvetti pystyy pelaamaan saatana 10 tuntia !? PUTKEEN !? ei vittu mihin tää kansa on menossa ? menkää nörtit ulos !!!


      • rereijo tatani
        haloo !? kirjoitti:

        kuka helvetti pystyy pelaamaan saatana 10 tuntia !? PUTKEEN !? ei vittu mihin tää kansa on menossa ? menkää nörtit ulos !!!

        Helposti kun siitä maksetaan, tollo, eksä tiedä mitään :DDDDD


      • Kynäonpoika
        haloo !? kirjoitti:

        kuka helvetti pystyy pelaamaan saatana 10 tuntia !? PUTKEEN !? ei vittu mihin tää kansa on menossa ? menkää nörtit ulos !!!

        Ota huomioon, että urheilijatkin voi harrastaa vaikka kuinka monta tuntia putkeen. Entäs shakin pelaajat? Onhan pelaaminenkin eräänlainen harrastus, enkä ymmärrä miksi osa ihmisistä ei osaa arvostaa muiden hauskaa, joskin kummaa harrastusta.


    • sdfsdfadsfasfadfadfa

      Juups,eipä siinä muuta ongelmaa muutaku en muista mun psn s-postia tai salasanaa sinne ja psn sivu ei päästä tekemään uutta accounttia.Eli oisko neuvoja tähä? XD

    • nfbgdlkbn

      Tee uus profiili kokonaan. =)

      • Kalliaisejaska

        Heh, joo-o. Mitäs jos tuolla urpolla on vuodeks maksettu jäsenyys tai on ostanu pelejä networkin kautta? Muuteha ei o mitää väliiiii


    • dsfagfdg

      lopettakaa valittaminen ostakaa parempi kone jos ei peli toimi tai ostakaa konsolille.kyllä on surkee kone jos ei kestä että joku toinen ohjelma on samaan aikaan käynnissä.

      • eisaatana

        Joo ja mitähän vittua taas? Konsolipojat huutelee hyödyllisii neuvoi. :D


    • kauan kesti teil....

      Kauan teillä latas asennusta koneelle?

      väittää et menee yli 12 tuntii?

    • kekeke

      Alle tunnissa ;) ihanaa.

    • BF3 Steam oli easy

      Hankalaksi on tehty BF3 asennus ja pelaaminen Pc:llä ensin pitää asentaa Origin ja sinne kirjautua (päivittää heti BF3 takia) sitten ei meinannut millään origin päästää kirjatumaan kun teki tiliä...herjaa riittii..herjan perään..onneksi lopulta 100 kertaa tekee...kerran onnistuu...sitten asennus...sen jälkeen verkosta 3,9 GT päivitys BF3 peliin..(imurointia 45 minuuttia) sitten asennellaan erilaisia lisäosia ja bluggineja että ollaan varmoja siitä että piraatti ei ole yrittämässä pelata tätä mestari teosta..hihihi...kaiken huippu on se että peli käynnistyy selaimesta...voi jeesus sentään...tätä hauskuutta!!

      • kjdsjdksjd

        Ei onnistu monipeli nykyään edes PS3:lla. Sisäänkirjautuminen ei tahdo onnistua millään. Ei ole vika nettiyhteydessä koska pääsen esim. PSstoreen ym. ihan hyvin. Taitaa olla serverit jumissa ja muutenkin alkaa nyppimään se kun kuva takkuaa kokoajan. Toinen juttu on se että vaikka ammut haulikolla 5 sek aikaisemmin vastustajaa niin sille ei tule mitään mutta itse olet vainaa hetken päästä. Pelin hinta taisi olla noin 70 euroa mikä on kyllä ihan liikaa.


      • BF3 nallipyssyt
        kjdsjdksjd kirjoitti:

        Ei onnistu monipeli nykyään edes PS3:lla. Sisäänkirjautuminen ei tahdo onnistua millään. Ei ole vika nettiyhteydessä koska pääsen esim. PSstoreen ym. ihan hyvin. Taitaa olla serverit jumissa ja muutenkin alkaa nyppimään se kun kuva takkuaa kokoajan. Toinen juttu on se että vaikka ammut haulikolla 5 sek aikaisemmin vastustajaa niin sille ei tule mitään mutta itse olet vainaa hetken päästä. Pelin hinta taisi olla noin 70 euroa mikä on kyllä ihan liikaa.

        Samaa aseiden tehottomuutta huomasin pc versiossa..jätkä on kadulla kiikarin ristikon keskellä ja ammun sikana..ei vaikutusta kun taas pelin vihollinen ampuu pelaajaa kilometrin päästä niin ruutu on punaisena soosista....siis todellakin hanurista BF3 taistelut ajoittain yhtä tuskaa.


    • ekitaker

      tämähän on vuoden paskin sotapeli

      • CoD s u c k s

        älkää v i t t u valittako. cod o häkkitappelua ja battlefield o sotapeli. cod DLC 15e ja 4 uutta häkkitappelu areenaa money waste=MW cod=challenge of derps. BF3 o realistisempi kaikki o paremmi ku codeis


    • Headshot

      "BF3 nallipyssyt"
      Jos tosiaankin jätkä on ollut keskellä kiikarin ristikkoa ja ammuit kohtalaisen välimatkan päästä niin patruunasi on osunut maahan ennen jätkää toisin sanoen, pelissä luoti ei kulje suoraan tähtäämäsi pisteeseen vaan laskee.
      Joten jos ammut jätkää kilometrin päähän tulee tähdätä jätkän yläpuolelle ja minkä verran riippuu aseesta ja kiikarista.

      • CoD s u c k s

        BF3ssa o sentää bullet drop mitä codeis ei oo. siin o taas yks juttu paremmi ku codeis


    • sfdsf

      miten bf 3 voi tehä uuden ukon pc:llä?

      • -.-

        kirjaudu sisään toisella ea acolla kai


    • WIx999xx

      Joo-o tuli ostettua cdon.comista tämä bf3:n.

      No se latas sitä 6h jonnekkin 10Gt, sitten asennus tätä originia mutta
      missä peli on??? Ei missään, sitten origin pikakuvake lakkasi
      toimimasta ja hain origin uudestaan sen sivuilta ja asensin ja
      sitten alkoi enemmän toimimaan hommat ja piti aktivoida sillä
      koodilla ostos. Sai tätä vähän ihmetellä kun ei missään ole
      mitään ohjeita että miten homma menee, luulin jo pääseväni pelaamaan.

      No nyt ladataan taas 15Gt ja 7h kestää..
      Eli orikin asennus kusi alussa ja nyt kai peliä vasta ladataan sitten.

      No uusi kummallisuus on se että minne se lataa sitä peliä?
      Olen koittanut kattella kansioita että missä kansion koko kasvaa,
      ei löydy mistään että taitaa kusta tääkin homma :)


      Eniten ihmetyttää mitä' se latas 6h ja 10Gt alkujaan, joo-o...

      • WIx999xx

        Voi vittu, ei oo ollu pelin asentaminen näin vaikeeta vielä koskaan.

        Nyt saa hieroo näyttiksen päivityksen kanssa tuntikausia eikä onnistu sen päivittäminen, peli herjaa että vanha versio ei toimi eikä uusi asennu millään.

        Vittu mitä paskaaa..


    • mihuel

      miksi en pääse pelaamaan?! ainakun yritän käynnistää pelin sieltä balttlelogista niin se alkaa kyllä käynnistämään peliä, mutta en koskaan pääse siihen itse pelivaiheeseen. sitten se ei joko käynnisty tai sitten vaan tulee ilmoitus " game was cancelled" missä vika??

    • BF3 Paras

      suosittelen ostamaan bf3:n konsolille,sillä mulla meni alle tunti nii pääsi jo pelaa ja ku teillä on ongelma niide hitmarkkie kanssa se johtuu vaa siitä että ette osaa pelata. Mullla nimittäi toimii koko peli ihan moitteettomasti ja kerran ku nää viestit on tullu osittain viime vuonna se johtuu pelin alkubugeista.

    • windows vista BF3p

      mulla on battlefield 3 premium, ostin sen lähiaikoina lähes 60€, mulla on se minimi vaatimus eli windows vista, se kyllä meni siihen, mutta lataus kesti lähes 2 päivää, sitku käynnistin sen ekan kerran, se juna juttu siin alus tää tyyppi ottaa sen pislan kätee, sit se heittää katseen ylös, eikä suostu hiirtä heiluttamalla vaihtamaan suuntaa vaan aina ase kohti kattoa, sitten säädin asetuksia ja sain vian pois, pääsin pelaamaan normaalilla tavalla mutta se peli pysähtyy aina kun on kulunut peliä 1-30s, sitä ei pysty pelaamaan, oon alle 30s pätkillä päässy nyt siihen mis sulla tulee ne apurit heti alus, ja ehin alle 30s hyvä jos siihen kartan luo jossa ne tyypit kokoontuneena, tähän se peli sitten tyssäs. olen veivannut asetuksia moneen kertaan, mutta aina se tyssää 1-30s sisällä. onko ongelmaan ratkaisua, jos ei oo niin on peli turha täs konees.

      • windows vista BF3p

        olen nyt sitä mieltä että
        a) yritän saada keinon jolla BF3 premium pyörii windows vista:ssa.
        b) hankin uuden tehokkaamman koneen, johon laitan BF3 premiumin.
        c) kauppaan BF3 premium pelin pois, jos ei mee kaupaks ni kirpputorille.
        d) joku muu keino, mikä?


    • pn: BF3 PE

      Minulla oli windows vista, mutta kun en saanut BF3 PE:tä toimimaan kunnolla, niin vaihdoin koneen parempaan.
      Ostin windows 8, BF3 PE toimii siinä moitteettomasti, mutta kun pelissä on ongelmia niin ei se uusi kone auta.
      BF3 PE heittää joskus pois pelistä tai pätkii pelaamista haitaten.

      Tarvitsisin apua kun on sellainen ongelma kun BF3 lakkasi toimimasta ja näyttää tätä samaa lappuu jo kauan, missä lukee "UPDATE IN PROGRESS" ja sit sen alla lukee "CHECK BACK SOON, SOLDIER!"
      hiukka rasittava lappu, kun se ei siis mene pois vaikka kuinka kauan oon oottanut, en tiedä täytyykö mun tehdä jotakin että sen saa pois, mutta jos pitää ni mitä?

    • PELAAJAPELAAJA
    • VARJOISA on täys...

      Varokaa pelaajaa tunnuksella "varjoisa"! Tämä kaveri huijaa minkä ehtii.
      Kaiken lisäksi käyttäytyy kuin normi läski nolife kuspää!

    • joo joo o

      Itse ainakin pystyn kun painan alku näytössä olevaa battlefield3 pikakuvaketta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe