Mistä tai keneltä, tai millä tavalla, minä tavallinen vl-tavis olisin saanut tietää toisten tekemiä rikoksia?
Kysymys kaikille jotka asiasta ovat tänne kirjoittaneet.
- Mistä Te olette saaneet tietää niistä rikoksista joista te kirjoitatte? Tuhansista lasten raiskauksista ja insesteistä, pf.stä ja niiden salaamisista?
Ennen tätä kohua en ainakaan minä ole ollut asiasta tietoinen, eikä tämän kohon aikanakaan minun tietooni ole vieläkään tullut tuttujen piirissä yhtään ainutta tapausta. Nyt ne tapaukset mitkä tiedän ,olen tiedon niistä tapauksista saanut tältä palstalta.
Omasta mielestäni en ole mitenkään poikkeava vl. Vaan ihan tavallinen viiskymppinen. Eikä minulla ole oikeesti yhtään tapausta tiedossa tuttujen keskuudessa. Ainut kontakti tähän pedofilia asiaan on tämä palsta.olette
Mistä olette saaneet tietoa?
5
140
Vastaukset
- Tiedon lähde
" Kysymys kaikille jotka asiasta ovat tänne kirjoittaneet.
- Mistä Te olette saaneet tietää niistä rikoksista joista te kirjoitatte? Tuhansista lasten raiskauksista ja insesteistä, pf.stä ja niiden salaamisista?"
SRK:n lehdistötiedotteesta- Elän normaalisti.
Ystävällinen Tiedon lähde; Laitatko srk.n lehdistötiedoitteen linlin tänne. Sen jossa kerrotaan tuhansista lasten raiskauksista.
- Sama toisilla
Jos kirjoittajilla olisi tietoa tuhansista rikoksista, he ilmoittaisivat ne viranomaisille.
Vaan, kun tietoa ei ole, kylvetään epäilyksiä palstalle.
Epäily-kirjoitusten takana on muutama vakioaloittaja
Vl:n keskuudessa ei liene montakaan vl:sta, joka on tietoinen omiensa piirissä sattuneista rikoksista.
Olen keskustellut muutamien (satojen km:n) eri paikkakunnilta olevien vl:n kanssa aiheesta ja kukaan ei ole tiennyt yhtään tapausta julkisuuteen tulleidn lisäksi.
Olet siis samalla viivalla toisten kanssa. - Toimi oikeuden mukaa
Nyt kun olet saanut vihdoin tiedon pitkään yhteisössänne salatusta ja erittäin laajasta lasten raiskaamisesta, sen salaamisesta, rikollisten suojelemisesta ja uhrien vaientamisesta vl-maallikko-rippisalailulla, mitä aiot tehdä asialle?
Jopa järjestönne korkein johto on munaskuitaan myöten tässä suossa. Aiotko antaa heille luottamuksesi?- Elän normaalisti.
>>>...mitä aiot tehdä asialle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1004213Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513020Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3082694Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622242- 721476
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761334- 951235
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121- 771088
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?621029