Miten Mikael Junger Taltutti Terminaalisyövän??

Salaisuus, Sshhh!

Jos kaikki potilaat parantaisivat itsensä sekoittamalla kahvilusikallisen tavallista ruokasoodaa, eli natrium(bi)karbonaatti, (E500), lasilliseen tavallista hanavettä ja nauttisivat sen aamuin ja illoin, syöpä paranisi n. kuudessa päivässä.
- Ei sivuoireita, ei haittavaikutuksia, ei jälkivaikutuksia.
Tämä on todistettu kirjallisin todistajalausunnoin ja videotodistuksin ja sen vuoksi useilta syöpälääkäreiltä on viety (onkologin) syöpälääkärin oikeudet, sekä Italiassa että USA:ssa.

Kehon liika happamuus aiheuttaa riskin sairastua.
Usein syödään liian hapanta ruokaa, (mm. teollisesti jalostettuja lihatuotteita, aamiaismuroja, virvoitusjuomia, kahvia..), jolloin elimistön pH -luku laskee normaalista, arvoon n. 5-6.
- Tämä altistaa elimistönn hiivasienien (Candida)hyökkäyksille, joita muutoin normaalistinkin kehossa on.
- Hyökkäyksessä sieni tukahduttaa solun toiminnan ja sen puolutuskyvyn heikennyttyä, aiheuttaa tulehduksen. Syöpäsieni leviää edelleen puolutuskyvyttömässä kudoksessa tehden etäpesäkkeitä.

Ruokasooda, eli leivinjauhe, nostaa kehon pH -arvon normaalille tasolle, n. 7,0-7,3 ja syöpäkasvain, joka on todellisuudessa sieni, häviää jälkiä jättämättä.
- Siis kuudessa päivässä, kotonasi !!!

Katso tämä suomeksi tekstitetty video ja totea miten härski hujaus koko länsimainen syöpähoitojärjestelmä järjettömine hoitomuotoineen on ja miten agressiivisesti virallinen, lääketiede kostaa lääkäreile jotka keksivät syövän parannuskeinot!
Noin 100 vuotta sitten suursijoittajat Garnegia ja Rockefeller alkoivat rahoittaa USA: ssa lääketieteen oppilaitoksia ja aloittivat teollisten lääkkeiden tuotannon, sädehoidon, kemoterapian ja syöpäleikkaukset. Vain 5% syöpäpotilaista toipuu.
Syöpätutkimus ja syövän syntyteoria ovat polkeneet paikallaan niiden keksimisestä lähtien.
_
http://www.magneettimedia.com/?p=7303

27

9973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puoskariliikkeellä

      Tällekin palstalleko voi noin vaan lähettää iltasatuja? No, käyhän se, olenkin nauranut maha kippurassa moisille soodasaduille........ hah hah hah haaa. Sikäli vaan minusta ei ole fiksua täällä satuilla, koska syöpä on vakava sairaus, eikä siitä pidä tehdä pilkkaa - niinkin tuon sadun voi tulkita.

      • Hahhaa itsellesi.

        Ikävä kyllä 99% rintasyövistä parantuivat soodalla. Tähän eivät syöpää AIHEUTTAVAT syöpä"hoidot" ja kemo"terapiat" pysty.

        Kannattaa katsoa tuo magneettimedian dokumentaari. Voit itse kuolla "syöpähoitoihin" ennenkuin itse syöpä tappaa. Jokainen syöpäpotilas tarkoittaa keskimäärin 50 000 euroa tuloja sairausteollisuudelle. Usein veronmaksajan lompakosta.

        Luuletko että tällaisilla numeroilla pelatessa on kiinnostusta ilmaiseen hoitoon kansalaisen keittiön kautta?

        Uskot sokeasti satoja miljardeja vuodessa voittoa takovia syöpäläisiä jotka aikoinaan rahoittivat mm. Mengelen ihmiskokeita.

        Hävettää että on näin sokeita kansalaisia.


      • voi jestas
        Hahhaa itsellesi. kirjoitti:

        Ikävä kyllä 99% rintasyövistä parantuivat soodalla. Tähän eivät syöpää AIHEUTTAVAT syöpä"hoidot" ja kemo"terapiat" pysty.

        Kannattaa katsoa tuo magneettimedian dokumentaari. Voit itse kuolla "syöpähoitoihin" ennenkuin itse syöpä tappaa. Jokainen syöpäpotilas tarkoittaa keskimäärin 50 000 euroa tuloja sairausteollisuudelle. Usein veronmaksajan lompakosta.

        Luuletko että tällaisilla numeroilla pelatessa on kiinnostusta ilmaiseen hoitoon kansalaisen keittiön kautta?

        Uskot sokeasti satoja miljardeja vuodessa voittoa takovia syöpäläisiä jotka aikoinaan rahoittivat mm. Mengelen ihmiskokeita.

        Hävettää että on näin sokeita kansalaisia.

        KUINKA TYHMIÄ TÄÄLLÄKIN KIRJOITTELEE ? Syöpää on ollut aina, ennen teollisia ruokia, tiedän ihmisiä jotka ovat peräkylillä ikänsä asuneet, eivätkä suuhunsa ole koskaan teollista ruokaa pistäneet, vaan juoneet maitonsakin "suoraan utareesta", silti heillä on syöpä.

        Ja kukaan ei usko todellakaan että jungerilla mitään terminaalivaiheen syöpää on ollutkaan, tiedätkö idiootti mitä se edes tarkoittaa koko terminaalivaihe ?

        Toki jokainen voi juoda ruokasoodaa, syödä vaikka papuja, tai mitä hyvänsä syöpäänsä, mutta ei se ruoka paranna.


      • monkka
        Hahhaa itsellesi. kirjoitti:

        Ikävä kyllä 99% rintasyövistä parantuivat soodalla. Tähän eivät syöpää AIHEUTTAVAT syöpä"hoidot" ja kemo"terapiat" pysty.

        Kannattaa katsoa tuo magneettimedian dokumentaari. Voit itse kuolla "syöpähoitoihin" ennenkuin itse syöpä tappaa. Jokainen syöpäpotilas tarkoittaa keskimäärin 50 000 euroa tuloja sairausteollisuudelle. Usein veronmaksajan lompakosta.

        Luuletko että tällaisilla numeroilla pelatessa on kiinnostusta ilmaiseen hoitoon kansalaisen keittiön kautta?

        Uskot sokeasti satoja miljardeja vuodessa voittoa takovia syöpäläisiä jotka aikoinaan rahoittivat mm. Mengelen ihmiskokeita.

        Hävettää että on näin sokeita kansalaisia.

        Olen samaa mieltä etä ruokasooda on todellakin lääke niin syövän hoitoon kuin moneen muuhunkin joihin lääketeollisuus ei pysty eikä kykene. Ja syynä on pelkästään rahan ahneus ja vääriin uskomuksiin luottavat sairastuneet. Kemoterapian ja muun syöpäteollisuuden hoitoon kuuluvien hoitojen tehokkaasta ja kuitenkin tehottomasta valheellisesta markkinoinnista sairaille hädänalaisille ihmisille. Missä kulkee moraalin raja lääketeollisuuden markkinoinnissa?


      • Anonyymi

        Varo että et itse saa syöpää. Kun syöpä on saanut kunnon otteen niin lääketieteen tehohoitojen varassa ei pitkälle selviä.


    • asiat asioina

      Kaikkihan tuon tietää. Yksityisellä puolella, kallilla erikoishoidoilla, joihin tavallisella duunarilla ei olisi ollut varaa. Älä vihti höpöttää tyhmiä, vielä osuu pilkka omaan nilkkaan.

    • Testiä..

      No jos asia niin paljon mietityttää, aina voi varmaan testata tuota leivinjauhetrikkiä. Jos se toimii ja ihminen parantuu niin hyvä, jos se ei toimi niin sit ei voi mitään. Niin yksinkertaista se on?:D

    • u8we7re67r

      Ruokasooda ja leivinjauhe ei ole sama asia, katsokaa edes , mitä"lääkettä" otatte.

    • .-.-

      Voihan olla että nuo ruokasoodajujut toimii, mutta n. 0.0001 prosentilla ihmisistä joilla on joku mutaatio mikä osaa käyttää ruokasoodaa hyödykseen syövän osalta tms... Joten käytännössä ihan roskaa.

    • IloinenTyytyväinen

      Itse uskon, että tämä on jonkun näihin syövänparannushuijauksiin kyllästyneen nerokas keksintö. Lähes ilmainen keino jonka tehon voi todeta jo viikossa. Hörhöt voivat koittaa tätä ja kun huomaavat ettei toimi hakeutuvat oikeisin hoitoihin.

      Kiitos siis keksijälle, teki palveluksen monille herkkäuskoisille syöpäpotilaille.


      Ja jos tämä tehoaa, niin sehän on vielä parempi..

    • Ruokasoopa

      Taitaa olla täyttä paskaa kun ei internetistä löydy juttuja että joku todella olisi parantunut moisella soodalla/soopalla.
      Antaa vaan tulla todisteita sitten..

    • Tuatto

      Mitä tarkoitat "elimistön" pH-luvulla 5-6. Mistä se on mitattu. Verestä? Soluplasmasta? Interstitiaalinesteestä? Likvorista?

    • asva

      Tämä mies paransi luustoon levinneen eturauhassyöpänsä viidessä päivässä:
      http://www.youtube.com/watch?v=Grtrm8tk4d4

      Täällä hän kertoo asiasta lisää:
      http://phkillscancer.com/

      Italialaisen onkologin Tullio Simoncinin mukaan syöpä on Candida albicansin aiheuttama hiivasieni-infektio. Simoncini on parantanut syöpäpotilaita antamalla ruokasoodaa joko oraalisesti tai suoraan kasvaimeen.
      http://www.curenaturalicancro.com/

      Tässä Simoncini kertoo asiasta tarkemmin:
      Osa 1: http://www.youtube.com/watch?v=XiattaZRRqk
      Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=_Tk6D_9NyfU

      Tässä Simoncinin haastattelu ja mukana on myös Simoncinin parantamia potiltaita:
      Osa 1: http://www.youtube.com/watch?v=00tE6U22sEw
      Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=hne9Ihox0dE&feature=related
      Osa 3: http://www.youtube.com/watch?v=jBq4kJ75rHs&feature=related

    • asva
    • 0239842039842

      Jos ruokasooda tai kehon emäksistäminen olisi ihmelääke syöpäsairauksiin, valtiot olisivat ottaneet sen jo käyttöön, koska kansantalous ajaa aina valtiovarainhallinnossa yksityisen sektorin etujen ohi. Tuon luokan huijaus ei siis toisin sanoen voi menestyä. Syöpäsairauksien tutkimuksiin käytetään miljardeja dollareita vuosittain, ja jos lääketeollisuuden tarkoitus olisi ainoastaan rahastaa, ei näitä tutkimuksia tehtäisi, sillä olisihan helpompaa vain sekoitella jotakin vitamiineja ja aromaattisia yhdisteitä, laittaa ne pillerikoneen läpi, keksiä niille joku "nixumaxumubmbabi" - nimihirviö ja myydä sairaaloille tuhat euroa pilleriltä.

      "Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se on paskaa"

      • Rakastatko totuutta?

        Erään puolilääketieteellisen lehden toimittaja kertoi minulle kerran: Jos lehti ottaa palstoilleen tietyn vaihtoehtohoitojutun, johtava suomalainen lääkeyritys ottaa omat ilmoituksensa pois. Lehdellä ei ollut varaa siihen, ja niin ei juttua otettu julkaisuun. Näin se menee. Olen lukenut lukuisia(!) selostuksia lääkäreistä ja parantajista, jotka paransivat esim. syöpää ILMAISEKSI. USA:n lääkintäviranomaiset boikotoivat heidän toimintaansa, panivat näitä henkilöitä vankilaan, määräsivät heidän hoitonsa puoskaroinniksi jne, mutta eivät välittäneet niistä sadoista, jotka paranivat. Miksi he näin tekivät? Ihminen on raadollinen. Oma etu (raha, maine, kunnia jne.) on määräävä. Miksi Jeesus ristinnaulittiin? Hänhän teki vain hyvää, paransi satoja vaikeista sairauksista. KATEUDESTA hänet tapettiin. Akupunktuurille naureskeltiin Suomen lääkäripiireissä. Kunnes lääkäri-kansanedustaja vei sen eduskuntaan ja se sai osakseen korkean tason arvostusta. Nyt ei kukaan enää naura. Tällä palstalla: "No, käyhän se, olenkin nauranut maha kippurassa moisille soodasaduille........ hah hah hah haaa" - Kun arvovaltainen professori sanoo saman, kuka uskaltaa sanoa, ettei keisarilla ole vaatteita?


      • voi höppänäääää
        Rakastatko totuutta? kirjoitti:

        Erään puolilääketieteellisen lehden toimittaja kertoi minulle kerran: Jos lehti ottaa palstoilleen tietyn vaihtoehtohoitojutun, johtava suomalainen lääkeyritys ottaa omat ilmoituksensa pois. Lehdellä ei ollut varaa siihen, ja niin ei juttua otettu julkaisuun. Näin se menee. Olen lukenut lukuisia(!) selostuksia lääkäreistä ja parantajista, jotka paransivat esim. syöpää ILMAISEKSI. USA:n lääkintäviranomaiset boikotoivat heidän toimintaansa, panivat näitä henkilöitä vankilaan, määräsivät heidän hoitonsa puoskaroinniksi jne, mutta eivät välittäneet niistä sadoista, jotka paranivat. Miksi he näin tekivät? Ihminen on raadollinen. Oma etu (raha, maine, kunnia jne.) on määräävä. Miksi Jeesus ristinnaulittiin? Hänhän teki vain hyvää, paransi satoja vaikeista sairauksista. KATEUDESTA hänet tapettiin. Akupunktuurille naureskeltiin Suomen lääkäripiireissä. Kunnes lääkäri-kansanedustaja vei sen eduskuntaan ja se sai osakseen korkean tason arvostusta. Nyt ei kukaan enää naura. Tällä palstalla: "No, käyhän se, olenkin nauranut maha kippurassa moisille soodasaduille........ hah hah hah haaa" - Kun arvovaltainen professori sanoo saman, kuka uskaltaa sanoa, ettei keisarilla ole vaatteita?

        1. toimittaja on toimittaja ei minkään alan asiantuntija.
        2. puolilääketiede ei ole lääketiedettä, vaan jotain ihan muuta
        3. jeesus on satuolento, jos et sitäkään tiennyt.


    • Heheee

      Eihän kasveja/vitamiineja voi patentoida? Heh..

      • sanna9383

      • aikuistenko oikeesti
        sanna9383 kirjoitti:

        Tutustukaa tuotteeseen!

        Euroopan syöpäklinikoilla sitä käytetään ja jopa Suomen lääkäriliitto antanut suosituksen siitä.

        http://terveyshymy.fi/artikkelit/syopa-tuli-ja-meni-taas

        Itse käytin tätä syöpäsairaalla koirallanikin hyvin tuloksin.

        Siis oikeesti, mainostatko täällä hymy-lehden juttuja ? En edes tiennyt että joku tuota seiskapäivän isosiskoa lukee.


    • :(((((((((((

      mikä tuo http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/ sivusto on??? huu-haata..varmaan ite tehnyt kyseisen sivuston ja huu-haa artikkelis!!

      • asd55771

        Pubmed on kansainvälinen sivusto, jolle postataan kansainvälisiä tutkimustuloksia. Ei todellakaan mikään huuhaa-sivu.


    • Jungerin "syöpä"

      Money talks,
      bullshit walks

    • aksuliini

      Oletko mahdolisesti syöpäosaston lääkäri, joita on maailmassa hiukan päälle 500 000, vai lääketehtaan pääjohtaja.

    • aksuliini

      Oletko mahdolisesti syöpäosaston lääkäri, joita on maailmassa hiukan päälle 500 000, vai lääketehtaan pääjohtaja.

    • Anonyymi

      Hei!

      Tämä on aihe johon itse olen erikoistunut aika paljon.

      Syöpä on todella vaikea aihe...koska siihen liittyy niin monta erillistä osasta ja tekijää.

      Toisin sanoen "liikkuvaa osaa"

      Sen sanon että syöpä on käytännössä osa varsin tietoista...varsinkin ns "valkoisessa maailmassa" harjoitettua depopulaatiota.

      Lisää aiheesta löytyy tältä itse kehittämältäni sivustolta...huom EI HEIKKOGERMOISILLE!!!

      https://tinaturner18.wordpress.com/2020/03/17/vaihtoehtoinen-syopablogi

    • Anonyymi

      Olipa mielenkiintoista! Etsin tietoa soodaleivästä ja tulin tänne.

      Olen itse miettinyt jo pitkään tuota, että syöpä muistuttaa sieni-infektiota ja sienien aiheuttamia muutoksia ihossa ja suussa mm.

      Olen sairastanut keuhkosyövän. ihollani on ainakin okasolujuttu ja aurinkokeratoosia tutklitusti.

      Täytyykin ottaa sooda vakavasti. Ainakin se tehoaa minulla närästyksen paremmin kuin apteekin pastillit.

      Olen oikein iloinen, että johduin lukemaan soodan vaikutuksista syöpäänkin!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1874
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      7
      1461
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1447
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1429
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      148
      1372
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      95
      1290
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1287
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1097
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1088
    Aihe