rautaportti suljettu?

Jarppi 62

Onko Rautaportti laitettu kiinni, vai mikä on tekeillä?
Onko kellään tietoa?

113

13414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anon

      Ei pääse täälläkään sisälle ja ei tietoa että miksi ei pääse

    • pave748

      Ei ole kiinni, mutta pääsee vaan tuolla www tunnuksella http://89.248.172.132/

      • Anonyymi

        Kamala windows 10. Windows 10 on pelkää ongelmaa! Se ei ole puutaheinää että windows 10 vakoilee käyttäjästä ja koneesta ihan kaiken. Eikä se Että Windows 10:ssä on paljon ongemia toimivuudessa ulkoisten laitteiden kanssa. Hui kamala tuota surkeutta surrkeuteen.


    • anon

      kiitos niin toimiikin tuolta

      • MD

        Ei toimi tuokaan.


    • Brankkari35

      Onko portti kiinni,kun ei pääse sinne millään?

      • jöönz

        soneran netti?


    • asdasadasdad

      mulla on soneran netti enkä pääse rp. mikä on kun ei onnistu, mikä on kun ei kaista riitä?

    • asdwx

      Sonera ja ei toimi finbytes/rautaportti, piratebay kyllä toimii.

    • rankkari1000

      Sama homma kuin yllä?????

    • Vihaan suomea

      Itsellä sama ongelma, Soneran liittymä ja rautaporttiin ei pääse tavallisin keinoin. Sivuille toki pääsee secret proxyn kautta http://secretproxy.eu/ mutta torrentit eivät ala toimimaan. Taitaa olla taas suomen päättäjät laittaneet viisaat päät yhteen ja käskyttäneet operaattoreita estämään pääsyt kyseisille sivuille!!!!

    • Jöönz

      nyt wörkkii taas

    • FINtomppa

      Tänään en ole ainakaan itse päässyt rautaporttiin. Tapahtuu sama asia kuin the piratebaylla ennenkun sille löytyi muita sivuja.

      Onko muilla tätä ongelmaa?

      • Kiinni ON!!

        Juu ei aukee rautaportti eikä finbytes.....piratebay toimii kyllä!
        Toivottasti ei pitkäkestoinen ongelma!!


    • pou1

      Miten sinne pääsee rekisteröityyn ku sanoo vaa sori portit suljettu tai jotai sellasta

    • tai jotai

      käyt jokapäivä kattoos jos olis portit aukastu tai jotai sellasta

    • micce3547

      pääsiskö tonne rautaporttiin..data talliin voin tehdä tunnukset sinulle..tuossa sähkö posti....
      [email protected]

    • terttu

      Aika epätoivoista lähtee ootteleen rautaportin signuppia.. millonkoha ollu viimeksi auki? Ei jaksa muistaa... :)
      Datatalliin tuskin kovin moni vaihtaa rautaportin kutsua.

    • joo joo

      rautaporttiin sisälle voin heittää finvip:in kutsun????

    • eerikki3
    • jesjesjes

      toivottavasti ei enää koskaan ;)

    • keke3

      Jos joku vois laittaa kutsun mullekkin Rautaporttiin niin oisin kiitollinen. Meni tunnukset lukkoon kun en kahteen viikkoon käynyt portissa enkä saa niitä enää auki. [email protected]

    • banaania1

      Bannnit sinä oot saanu. Kyllä ne avaa ne vaikka esim. ircin kautta ja tuskin mikää trackkeri sulkee accoo parin viikon käyttämättömyyden takia. :D LOL

      • naukku666

        Kerro mihin pitää vistitää jos noin on käyny


    • -j-

      Onks kaikil yhteysobgelmii vai vaan mulla

      • Jape77

        Ongelmia on myös. Ei pääse sivuille.


    • -j-

      Ok
      kai se joskus selkii.. domain taas vanhentunu veikkaan.. :)

      • naukku666

        Imota kun toimii taa kiitos etu käteen


    • Plösös

      Siellä oli palveluntarjoajan puolesta maksu systeemit kuulemma muuttuneet. Ennen maksu meni automaattisesti lahjoituksista mutta nyt ne oliva kuulemma vain maanneet siellä tilillä. Olivat sitten tehneet laskun jossa oli useamman kuukauden maksut eivätkä rahat sitten riittäneetkään." Lainaus käyttäjältä, totuudesta ei tietoa.

    • Jape77

      Mistä tästä voi lukea enemmän? Onko tästä keskustelua jossain?
      Joku linkki kiitos! :)

    • salkkareitten lari

      Mistä helvetistä mä lataan salkkarit nyt ?

    • dvdfsdf

      Niin se Rautaporttikin lopetti ilmoittamatta siitä etukäteen. Bitaddictin lopettamisen jälkeen ilmoittivat etteivät voisi tehdä tuollaista käyttäjille vaan sanoivat ilmoittavansa hyvissä ajoin jos aikovat joskus lopettaa.

    • Köyhä mä oon MUTTA

      Saiskohan jostain jonku linkin tai jottai mihin vois kolehtiin osallistua vielä!
      Tuskinpa se myöhästä on?

    • Ceaseless Discharge

      Kolehdin voisin kans heittää jotta saadaan portit taas pystyyn :'(

    • raimatti

      Eihän se niitten vika ole jos palveluntarjoajan maksusysteemi on muuttunut ilmoittamatta :D voin koittaa kysellä niitä maksutietoja mutta kuuleman mukaan 150€ vajaa ja 7 päivää enään aikaa maksaa

      • Jösse

        Kolehti pystyyn ja portti auki. :)


    • dvdfsdf

      Rahojen loppuminen on vain tekosyy. Jos maksumuutoksia edes tuli mutta jos tuli niin melko sählää porukkaa jos se tuli yllätyksenä. Miksi paikka olisi suljettu kun se oli maksettu tämä kuun loppuun.

      • peku6

        Mukana ollaan jos vielä saatas portit auki oli vaan kaikkien aikojen paraspaikka


      • raimatti

        mitä kohtaa sä urpo et ymmärrä että jos rahat on loppu eikä riitä maksamaan laskua niin miten servu voi olla maksettu :D


    • lkkjuy67

      Etusivulla oli päivämää mihin asti oli maksettu. Myös ylläpito vahvisti tämän. Miksi paikka olisi mennyt kiinni ennen viimeistä maksettua päivää? Etkö Raimatti ymmärrä että servu oli maksettu tämän kuun loppuun asti.

      Vai onko se niin jos vuokraa auton viikoksi pitää se palauttaa kolmen käyttöpäivän jälkeen?

    • raimatti

      Mä nyt satun tunteen sieltä ylläpidosta väkee joten uskon sitä mitä ne sanoo mulle. Kuulin myös sellaisen että rahoitus olisi järjestynyt ja portti sieltä palaisi linjoille takaisin

    • perseensuti1

      Rönkkö suksi vittuun noitten ennakko sivujes kanssa niistä ei tule ku viiruksia saatana

    • Odottavainen

      Koskahan mahtaa palata linjoille?

    • raimatti

      Ensviikolla näillä näkymin mitä nyt olen viestiä saanut.

    • nahkasaapastin

      Jos/kun aukee, toivottavasti accot on pysyny ku kuitenki näin kauan ollu sivu down..

    • -j-

      Odottavan aika on pitkä..

    • porttilainen

      Muistakaa sitten ihmiset että samantien 50e lahjoituksia kehiin!
      Ei oo iso hinta siitä että on hyvä traksu kaikkien käytössä

    • repu3

      Linjat aukenee tuota pikaa ensi viikon alusta.
      Kiitos kärsivällisyydestä

    • Juhi65

      Joo nyt täytyy alkaa tekee lahjoituksia, on nimittäin sen verran loistopaikka!

      • tappara78

        kyllä.joku suoravelotus tililtä..en kyllä työttömänä ihan 50ekeen pysty mut kyssä kk:ssa ois mun korteni kekoon joka kk


    • roogeri2

      joutuu tieten jonkulainen lahjotus tehdä että kohta ainoa hyvä suomi trackeri pysyis pystyssä

    • Ullo

      Nyt on taas portit auki. Sivu aukeaa niille joilla ratio on kunnossa.

    • veetu1

      ei ainakaan ip osoitteella aukea klo 16.18

    • Ullo

      Kuten yllä sanottiin aukeaa niille joilla on ratio kunnossa. Hyvä kun palasi linjoille.

    • porttivahti69

      Ratiot on kyllä ollu kunnossa mutta ei pääse ei..mikähän on :/

      • veetu1

        tänäänhän on aprillipäivä ullo vejättää


    • Ullo

      Tänään ei kannata uskoa ketään eikä mitään. Hyvää aprillipäivää kaikille.

    • Lock0

      Keskustelun ylälaidasta löytyy serverin kiinteä ip, toimii tuolla nyt mainiosti :)

    • sipuli231312312

      No onko sinne nyt inviteitä jossain sitte? Prkl kun ei tunnu olevan missään.

    • lockAndload

      Mikäs ny mättää ku ei portit aukee???

      • veetu1

        juu eilen kyykäs yhteys on varmaan servu nurin tai muuta vastaavaa


    • Friiiikki

      Hyvin toimii. Poistettiin foorumin tekstin mukaan turhia käyttäjiä taas.

    • peruna123111

      Mulla alko sanomaan pari päivää sitten että verkkosivu ei ole käytettävissä...??

    • LockAndload

      Joo sunnuntaista saakka tullu tota verkkosivu ei käytettävissä...

    • peruna123111

      Eikös siitä kuitenkin maksettu monta kuukautta ennakkoon palvelin maksu ym mikä sitten onkaan ettei sama vika pitäis olla mikä oli alku vuodesta?

    • Leikkaaja1

      Onneksi en ole ainut joka ei pääse sivuille. Eikös palvelin ollut maksettu syyskuulle 2015 tai jotain sellaista. Laittakaa infoa tänne mikä palvelimessa on ?

    • 6+4

      Toimii se! Jos ette pääse, niin teidän tilinne on laitettu lukkoon koska hyödyttömät tilit laitettiin. Siinähän se lukee etusivulla!

    • LockAndLoad

      Joo ei toimi kun ei koko sivusto aukea...!!??
      "Firefox can't establish a connection to the server at rautaportti.net."

    • 8+11

      Jotain häikkää siellä on pakko olla, koska minun tilini pitäisi olla kunnossa. Olen siellä aktiivi, ratio yli 2 ja en harrasta hit n' runeja.

    • LockAndLoad

      Joo samma täällä, ratio kunnossa ja aktiivikäyttäjä...

    • jo6K9er

      Hyvin toimii. Poistettiin foorumin tekstin mukaan turhia käyttäjiä taas miten määritellään turha käyttäjä? se,ketä ei lahjoita rahaa vai??!

      • veetu1

        ei toimi rautaportti osoite eikä myöskään ip osoite jossain mättää eihän tämän näin pitäisi mennä servukin on maksettuu syyskuu 2015


    • Joopajöö

      Kai sivuston pitäs kuitenkin auetta vaikka tili oliskin poistettu/bannattu. Ei meinaan aukea sivusto omalla tai "muidenkaan" IP:llä.

    • 393933939393

      Hyvin toimii.

    • Leikkaaja1

      Olisko Sonera laittanut eston tuolle sivulle , meikällä on soneran netti.

      • Kesämies

        Ei toimi täälläkään ja Soneran liittymä


    • nimi erkki

      sama homma

    • Peruna123111

      no mulla on dna ja verkkosivu ei ole käytössä. ratio itselläkin liki 3 ja kaikki lataukset aina pitkän aikaa jaossa. se on ainoo "häikkä" mulla koska vaihdoin laajakaistan mokkulaan ni connection on ollu aika pitkälti No.

    • LockAndLoad

      Niin ja täällä on operaattorina Elisa. Ei aukee...

      Tällästä vaan tulee...
      "
      Unable to connect

      Firefox can't establish a connection to the server at rautaportti.net.

      The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
      If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
      If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.
      "

    • Leikkaaja1

      Voiskohan ylläpitäjä pikkasen antaa jotain tietoa kun portti ei aukea eikä koko sivu.
      Tai jos jollain on jotain tietoa siitä mikä sivustolla on . Ei kaikkia ole voitu poistaa kun tuntuu että täällä on monta henkilöä jotka ovat yrittäneet sinne eikä pääse.

    • ansku86_

      Täälläkään ei pääse koko sivustolle, itsekin olen aktiivikäyttäjä ja ratio kunnossa. Jotain infoa kiitos...

    • juupauuu

      I see them rolling, I hatin'

    • buaahhaa

      Se suljettiin niinkuin Bitaddictkin aikanaan..
      Eipä haittaa ainakaan mua

      • 4+8

        Ei ole suljettu. Varmaankin disabloitu liian rankalla kädellä käyttäjiä.
        Itselläni toimii.


    • aapomies88

      joo ei toimi ei.. mut vaikka olis laitettu porukkaa pihalle niin kyllä sinne sivulle pitäis päästä siihen kirjautumiskohtaan asti

      • veetu1

        niinpä ei pelitä netti osoite eikä ip osoite ilmoittaa verkkosivu ei ole käytettävissä


      • veetu1
        veetu1 kirjoitti:

        niinpä ei pelitä netti osoite eikä ip osoite ilmoittaa verkkosivu ei ole käytettävissä

        pingiin ip vastaa muuten ei pelitä


    • Peruna123111

      Nyt toimii mulla taas.

      • Peruna123111

        enkä nyt sitten tiedä onko noi muutama jotka väliin laittoi "hyvin toimii" ollu ainoita kellä sivusto toiminut koska sunnuntai iltapäivän jälkeen eka torsku laitettu puoli tuntia takasin..


    • mace0109987

      olis halu päästä suomi traksulle netti

      50/50 24/7 ratio ok voin maksaa 50e

      [email protected]

    • mirja928739

      kuka kutsuis suomi traksulle mut voin maksaa 50e
      50/50 24/7 ratio ok!

    • jasu232

      moi tekiskö joku mulle rautaporttiin tunnukset jos voi lattaakaa viestiä gmail on [email protected]

    • micce451

      olen rautaportissa finvip finelite halu päästä datatalliin uppia
      25/25 24/7 ratio ok!

      postia mulle kiitos. [email protected]

    • halu päästä RP FB DATATALLIIN. uppia 50/30 24/7 ratio ok.

      [email protected]

      Ja Hyvää Jussia:=)

    • Anonyymi

      Rautaportti RIP?

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin tietää mitä on tapahtunut... Jo muutaman päivän ajan 'server not responding' ei löydy etusivua, jotta voisi edes yrittää kirjautumista..

    • Anonyymi

      Kyllä, Rautaportti on RIP for good.
      Hienoja muistoja.

    • Anonyymi

      se oli siinä sit R:I:P

    • Anonyymi

      Rautaportti oli paras traksu ikinä. Löytyykö suomalaista vertaista trakkeria? finvip ja finelite eivät ole sisällöltään läheskään samalla tasolla.

    • Anonyymi

      RP juu kuoli kun luvattuja koodaajia ei koskaan löytynytkään, ja serverikulut oli aivan liian kovat typerän hostausdiilin takia. Ehkäpä nyt finvip/finelite/jokumuumikä saa parempaa valikoimaa kun kartalta putosi iso tekijä.

      Kepeät mullat RP:lle, kymmenisen vuotta siellä tuli oltua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka kutsuis datatalliin.100 kuiti

        [email protected]

        Winhihhuli kova varettaan, varokaa tota sekopäätä.


      • Anonyymi

        Vittu oon yrittäny vuosia ja vuosia päästä Rautaporttiin mutta en koskaan päässy sisään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No voi p..... Ilmankos sinne ei ole päässyt kirjautumaan...

    • Anonyymi

      Onkos tää nyt sitten kuopattu lopullisesti? :O

    • Anonyymi

      Pystyykö joku laittaan mulle invin johonkin servuun.. helkkarin rautaportti minkä teit.. [email protected] on osote.

    • Anonyymi

      olis ok päästä näihin

      finelite ja finvip

      1000/100 kuitu uppii 24/7 ratio hyvä

      [email protected]

    • Anonyymi

      kuka kutsuis vaikka tuonne fineliteen

      netti uppii 100/30 kone auki 24/7

      ratio ok!!

      [email protected]

    • Anonyymi

      [email protected] datatalliin tai fineliteen kutsua ratio on kunnossa netti wörkkii hyvin

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe