Kotkan keskussairaala tarkkailuun!

-------

Vanhempi naispotilas hakeutui Kotkan keskussairaalaan silmässään olleen roskan ja sen aiheuttaman kovan kivun vuoksi.

Parin tunnin odottelun jälkeen paikalle saapui huonosti suomea puhuva ja ymmärtävä "lääkäri", joka totesi potilaalla olevan akuutin silmänpainetaudin. Lääkäri antoi potilaalle piikin silmänpaineen laskemiseksi, vaikka kokeessa juuri hetki aiemmin todettiin silmänpaineen olevan ihan normaali.

Kun silmässä oli kuitenkin erittäin kova, viiltävä kipu, antoi lääkäri lähetteen Helsinkiin, jonne potilas vietiinkin saman tien. Helsingissä oikea lääkäri tutki hetken silmää ja poisti sieltä suurehkon puutikun ja lääkitsi silmän puutikun aiheuttamien repeytymien vuoksi.

Kenties Kotkan keskussairaalassa kannattaisi pysähtyä hetkeksi ja katsoa mitä roskasakkia käytävillä pyöriikään lääkärinvetimet päällään!

On lapsellekin selvää, että jos silmässä olevan roskan poistaminen ei Kotkan keskussairaalassa onnistu, ei tuollaista laitosta tarvita lainkaan.

54

9546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Missä on Kotkan Keskussairaala? Tietääkseni sellaista ei ole olemassakaan.

      • Sivooja tietää !

        Sulle Mä vaan, Kyllä meille paljasjalkaisille Kotkalaisille on aina olemassa
        se Kotkan keskussairaala eli Koksi, KOKS !! (Joka nykyisellään tunnetaan Kymenlaaksonkeskussairaalana ja sittemmin kaiketi Careana,
        ja nykyisemmin tunnetuimmillaan on Teurastuslaitos jossa kaikenmaailman näyttelijät haaveilevat olevansa vuoristosairaalan tai peräti Tehoosaston George Clooney:ita tms.
        Kielitaidottomia idiootteja haahuilemassa stetoskooppi kaulassa, etsimässä
        itseään ja katsomassa kelloa siihen tyyliin, että kunhan ei törmäisi yhteenkään potilaaseen. Palkka senkun juoksee kun leimaa kellokortin.

        Hullujen huoneelle joutaisi "useimmat lekurioppilaat" sieltä jotka harjoittelevat
        elävällä potilaalla ja leikkivät ihmisten hengellä.


      • Anonyymi

        Samaa sanon minä. Kokemukseta tiedän käyneenä useasti mainitussa paikassa.
        Kävin kirurgin vastaan otolla jota odotin tunnin. täysin epäpätevä lääkäri.
        Minulla edessä leikkaus isovapaan oikaisu, siihen hän pelotteli 6 viikon pyörätuolia, aikansa pelotellessa minua sanoi että se voidaan amputoida. Kerroin että luonnon parantaja korjas oikean jalan 2 minutissa, ei leikkausta ja arpia, parani heti.
        Kyllä pelottaa antaa varpaani jo kahelille lääkärille, nimeä en voi sanoa, muuta kuin yliampuva, epävarma, valehtelija. Kysyn toista kirurgia jos saisin.


    • mä vaan

      Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee.

    • --------------------

      MIten voi olla mahdollista, ettei noin yksinkertainen toimenpide onnistu KoKsilla eli siis nykyisessa Careassa ? Pilkun viilaajat olisi voineet jättää kokonaan vastaamatta tähän aloitukseen, jos ei kykene järkevään keskusteluun.

    • Lääkäri Carea

      Kun mine tutki potila häne silmä oli kiini. Ei minä näke siinä silmä minä mitä vika. oli puhdas silmä aivan. Sitten paine siinä oli liika. Anta silmä lääke. Se oli hjuva.
      Kylä oli ikäva etta olin väärä diagnosis tekee.
      Anteeksi aivan

      • Anonyymi

        Äitini papereissa luki KAATUNUT VASEN KYLJYS kun hän kaatui kyljelleen.


    • Valelääkäreitä myös

      Juuri tuo on se ongelma (kts. edellinen kirjoitus)!

    • tomppeli'

      Eikös se ole Kymenlaakoson keskussairaala ja sairaanhoitopiiri on se Carea ?

    • Asiakasomistaja

      Toiminnan tasosta päätellen keskussairaala on nykyään S-Carea. Hoidon laatu nyt on mitä on, mutta saa siitä bonusta.

      • amen ja plottis

        VASTUUTON SAIRAALA, SANON MINÄ, JOKA KÄRSII VIELÄ TÄNÄÄNKIN.

        Sellainen pojan kloppi leikkasi minutkin, vaikka ei olisi tarvinut, kuin lastoittaa.

        Raukat ne opettelee elävillä ihmisillä. Eiköhän olisi parempi, kun heillä olisi opetusvälineinä pumpattava barpara. Se on nimittäin, että sellainen ei tunne kipua jälkikäteen, kun on H O I T O V V I R H E I TÄ TEHNYT.

        olkaa koksi vastuullisempia, sillä huonolla hoidolla saatte aikaiseksi vain v****:maisia potilaita, joilla ei muisti ole kadonnut huonon hoidon johdosta.


      • Surullinen asiasta
        amen ja plottis kirjoitti:

        VASTUUTON SAIRAALA, SANON MINÄ, JOKA KÄRSII VIELÄ TÄNÄÄNKIN.

        Sellainen pojan kloppi leikkasi minutkin, vaikka ei olisi tarvinut, kuin lastoittaa.

        Raukat ne opettelee elävillä ihmisillä. Eiköhän olisi parempi, kun heillä olisi opetusvälineinä pumpattava barpara. Se on nimittäin, että sellainen ei tunne kipua jälkikäteen, kun on H O I T O V V I R H E I TÄ TEHNYT.

        olkaa koksi vastuullisempia, sillä huonolla hoidolla saatte aikaiseksi vain v****:maisia potilaita, joilla ei muisti ole kadonnut huonon hoidon johdosta.

        Aivan sama mikä sen sairaalan nimi on....! Pahoja asioita tapahtuu aivan liikaa... Hoitovirheitä, huonoa kohtelua, välinpitämättömyyttä. Itse menetin läheisen rakkaan ihmisen. Kyllä se on nähty mitä ne touhuaa, sen verran siellä tuli aikaa vietettyä. Omaisena.


    • hjkhlkjhlkjh
    • Paras Fiilari

      Näitäköhän käydään sitten muualta Suomessa Kotkassa opiskelemassa? Kyllähän me Kotkassa tällaisten kanssa pärjätään, mutta miten ne muualla asuavat?

    • ILMAN HOITOA

      EI TODELLA SAA HOITOA LEKURI SANOI EN VOI TUTKIA KUN ET TEE YHTEISTA SAVELTA .MIKA SAVEL

      • Siis mitä ?

        Kerropa nyt tarkemmin.


      • JORTtE
        Siis mitä ? kirjoitti:

        Kerropa nyt tarkemmin.

        kirjoitan capsLock päällä olen huutavan ääni eräästä saaresta


    • Virheellinen
    • eri savel

      Lääkäri ei yksinkertaisesti ymmärtänyt suomen kieltä .en vain voi ymmärtää miten pääsevät harjoittamaan ammattia .siksi sattuu hoitovirheitäkin tavallista enemmän.en minäkään voi lähteä lentokapteeniksi koska olen vain siivooja .

    • sam the man

      Jonoista ja muusta valittaville, jos on oikeaa vikaa eikä eläkeläisten luulotauteja, hoitoa saa ja nopeasti. Jos nyt joku vanha jarru nitkahtaa, mitä sitten? Yksi kuluerä vähemmän.
      Aika ei riitä kaikenmaailman luulotautien hoitoon!

    • A pu va

      En ole mikään vanhajarru,mutta hoitoa täällä ei saa ainakaan vakavasti sairas.

      Terveydenhoitomme tason olen kolmen kertaan testannut. Tulos aina sama. Kaikki päättyi hoitovirheeseen.

      Tähänkö verorahoillamme pyrimme.

      Misaä muussa ammatissa mennään näin metsään.

    • häh

      Mitä tässä sekoilette jos joku haluaa kääntää jutun niin antaa mennä .vanha sanonta se koira älähtää johon kalikka kalahtaa .

    • syntynyt kotkassa

      itse vein 82 vuotiaan miehen koksiin.jonka jalka oli tummunnut
      varpaista ylös nilkkaan. jalan oli aikaisemmin tutkinnut karhulassa.
      jalkalääkäri,joka sanoi että jalka pitää heti hoitaa.oli mennyt kuolioon
      mutta koksissa ei kirurgit tulleet edes katsomaan jalkaa. vaan hoitaja
      kertoi että jalka leikataan noin viikon päästä, siis hoitaja soitti koksin
      ala-aulasta leikkaussaliin, talon sisällä.jalassa oli kovia kipuja,
      antoivat vain lääkettä. ja passittivat kotiin.viikon päästä jalka
      amputoitiin polven alapuolelta.NO ITSE NÄIN MITEN VANHUKSIA
      HOIDETAAN EIPÄ AINAKAAN KIIREELLÄ.mutta veroa maksettu 40 vuotta.terv.oliskohan aika vaihtaa kaupungin johtaja kotkassa.

    • Avut on

      Viivyttely ei koske pelkätään vanhuksia.

      Jos ne vaikka luottaa sanontaan " hiljaa hyvä tulee ajatellen aivan kaunis".

      Kaupunginjohdon vaihdos tuskin auttaa, mutta sairalanjohdon uusimista voisi kokeilla.

      • Lääkärin aviomies

        Jos ei ole rahaa niin ei ole. Kaikki pätevät lääkärit juoksevat kaakonkulmalta karkuun, jos ovat tänne eksyneeet. Kuolevaa aluetta. Potilaat haukkuvat henkilökunnan kaikesta mahdollisesta, henkilökunta ottaisi ihan mielellään lisää väkeä töihin, mutta porukkaa vain vähennetään.


      • syntynnyt kotkassa
        Lääkärin aviomies kirjoitti:

        Jos ei ole rahaa niin ei ole. Kaikki pätevät lääkärit juoksevat kaakonkulmalta karkuun, jos ovat tänne eksyneeet. Kuolevaa aluetta. Potilaat haukkuvat henkilökunnan kaikesta mahdollisesta, henkilökunta ottaisi ihan mielellään lisää väkeä töihin, mutta porukkaa vain vähennetään.

        sitä tässä ajan takaa.kun kotka aloitti toriparkin ynnä maretarium,
        ynnä kotkan vanhan satama alueen museoimisen.ELI RAKENNUTTI
        TODELLA KALLIITA INVESTOINTEJA .kaupungin johtajan visioiden
        pohjalta.niin kotkalaiset velkaantuivat jokainen tietämmättään.mutta
        samaan aikaan olisi pitännyt koulut saneerata.ynm sairaalat.mutta
        päättäjät luottivat että nämä uudet rakennukset tuovat vaurautta kotkaan.toisin kävi.tappiota tappion perään.no mistä säästetään
        SAIRAANHOIDOSTA.siitä mistä ei saisi säästää 1 e enempää. jokainen SAIRAANHOITAJA LÄHIHOITAJA ERIKOISSAIRAANHOITAJA KIRURGI LÄÄKÄRI ON KAIKKEIN
        TÄRKEIN AMMATTIRYHMÄ.ja nyt sen KOTKALAISET HUOMAA
        omakohtaisesti.kotkan kaupungin johtaja go home/loviisa.


      • Carea fani
        syntynnyt kotkassa kirjoitti:

        sitä tässä ajan takaa.kun kotka aloitti toriparkin ynnä maretarium,
        ynnä kotkan vanhan satama alueen museoimisen.ELI RAKENNUTTI
        TODELLA KALLIITA INVESTOINTEJA .kaupungin johtajan visioiden
        pohjalta.niin kotkalaiset velkaantuivat jokainen tietämmättään.mutta
        samaan aikaan olisi pitännyt koulut saneerata.ynm sairaalat.mutta
        päättäjät luottivat että nämä uudet rakennukset tuovat vaurautta kotkaan.toisin kävi.tappiota tappion perään.no mistä säästetään
        SAIRAANHOIDOSTA.siitä mistä ei saisi säästää 1 e enempää. jokainen SAIRAANHOITAJA LÄHIHOITAJA ERIKOISSAIRAANHOITAJA KIRURGI LÄÄKÄRI ON KAIKKEIN
        TÄRKEIN AMMATTIRYHMÄ.ja nyt sen KOTKALAISET HUOMAA
        omakohtaisesti.kotkan kaupungin johtaja go home/loviisa.

        Ens viikolla tulee seuraavat irtisanomiset sairaanhoitajille...


      • Kidutettu
        Lääkärin aviomies kirjoitti:

        Jos ei ole rahaa niin ei ole. Kaikki pätevät lääkärit juoksevat kaakonkulmalta karkuun, jos ovat tänne eksyneeet. Kuolevaa aluetta. Potilaat haukkuvat henkilökunnan kaikesta mahdollisesta, henkilökunta ottaisi ihan mielellään lisää väkeä töihin, mutta porukkaa vain vähennetään.

        Olen huomannut karkuun juoksemisen, se tapahtuu heti kun potilas huomaa hoidossa tapahtuneen virheen. Ei sitä virhettä jäädä korjamaan ,saatikka että pyydettäisi anteeksi.

        Kiitosta annetaan silloin jos siihen on aihetta.

        Oikealla kohdistusella vähennyksisä ,voisi myös laatu parantua. Sitähän me kaikki potilaat toivomme.

        Ja käytöstavoissa tietysti on korjattava paljon. Lisäksi kannattaa muistaa olla rehellinen ,niin potilastyössä kuin asioiden selvittelyssä jälkikäteen.

        Muistakaa aina että me potilaat olemme maksanut teidän koulutuksenne ja maksamme teidän palkkanne . Joten toimikaan sen mukaan.

        ÄLKÄÄ HAUKKUKO VAKAVASTI SAIRASTA IHMISTÄ. Muistakaa katsoa päivittäin peiliin.


    • pölly5

      Isäni menehtyi tänään koksin ensiapuun, 2vkoa aikaisemmin oli sydän valvonnassa, epäiltiin sydänkohtausta, mutta vakavan Astman piikkiin meni hoitavan lääkärin diagnoosi, tänään sitten kuoli todennäköisesti sydänkohtaukseen ja paikalla ollut lääkäri tutki papereita ja totesi 2vkoa aikaisemman episodin olleen sydänkohtaus.

    • Kidutettu

      Osanottoni suruusi

      Muistithan vaatia kuolinsyyntutkimista. Vaikka suru onkin suuri juuri nyt. Voimia omaisille. Sitten kun olette toipunut suurimmasta surusta tehkää kantelu valviraan. Aikaa teillä on 5vuotta,joten surkaa ensin rauhassa . Mutta mieluummin vaikka vuoden sisällä kannattaa tehdä ilmoitus valviraan. Kokemuksesta tiedän ,että lääkäreillä on maailman huonoin muisti. Kun asiaa aletaan tutkimaan, virheentekijä ei muista tapahtunutta vaikka se olisi ollut eilen.

      Vaikka omaista ei enää saakaan takaisin, muistakaa että seuraava virheen uhri saatatte olla te itse. Jos palautetta ei anneta, muutosta ei koskaan tapahdu.

      Koksissa virhet lakaistaan maton alle.

      • Isän.tytär

        Minä olen menettänyt myös isäni Kotkan sairaalan leikkausosastolla 5b, jolloin hoitajat eivät tehneet mitään illalla tai yöllä, vaikka ovat myöntäneet että hengitys rohisi ja keuhkot olivat limaiset, lääkäriä ei kutsuttu paikalle ennen kuin aamulla jolloin asiaa alettiin tutkia, mutta mitään hoitoa ei aloitettu. Happisaturaatio romahti ja isä menehtyi. Asialla ei olleet ulkolaiset, vaan ihan supi suomalaiset hoitajattaret. Lisäksi paikalle hälyytetyt lääkärit rajasivat isän tehohoidon ulkopuolelle koska hänellä oli perussairauksia ja koska ei annettu tehohoitoa ei myöskään elvytetä.
        Jos olet täysin terve, ehkä uskallat mennä Kotkaan leikkaukseen, muuten suosittelen maksamaan yksityisellä.

        Jos koette saanneenne huonota hoitoa tai omaisennen on kuollut hoidon puutteen takia, tehkää ensin muistutus hoitovirheistä, osoittakaa se sairaalan ylilääkärille, sitten seuraava potitasvakuutus keskukselle ja näiden jälkeen valviralle.
        Ensimmäinen ei johda mihinkään, yleensä. Ainahan lääkärit sanovat toimivansa sairaalan käytäntöjen mukaan, mutta se on hyvä tehdä, ja siitä saa lisätietoa miten hoito on mennyt. Mutta jos valituksia tulee paljon, ehkä sairaalakin alkaa muuttaa käytäntöjään, ja erityisesti jos sote uudistus antaa mahdollisuuden mennä muualle hoitoon, pakottaisi se sairaalaa muuttamaan käytäntöjään. Potilasvahikovaateet ainakin tilastoidaan ja ihmiset saavat tietoa sairaalan luotettavuudesta.


      • Isäntytär

        Muuten..... sain potilasvakuutuskeskukselta viikolla päätöksen, jossa ulkopuoliset asiantuntiat puolsivat näkemystäni Kotkan tekemistä hoitovirheistä, kun Kotkan omat lääkärit olivat kaikki sitä mieltä että hyvin meni vaikka potilas kuoli. Hoitaja sanoi vain että joskushan sitä on kuoltava.
        Päätös Ei helpottanut, itketti ja satutti.


    • pölly5

      En pyytänyt ruumiinavausta jotenkin shokissa olin, nyt kuitenkin voisin pyytää sen koska itse saan rauhan siltä osalta, isä sen jo sai.

    • Uhri itsekin
    • Enempiparem

      Kaveri kertoi että häbet leiktaan muualla,
      Miksi vaikka hänen sukulaisebsa sasvat palkkaa ko siralaasr,kertoohan se jo jotakin

    • tulevaeksi

      Tarvitaan valistusta ihmisille siitä, mitä tapahtuu iäkkään monisairaan ihmisen elimistölle. Jossain vaiheessa ei keho enää toimi jolloin elinaikaa ei juuri pystytä lisäämään. Lääkäreillä on myös kriteerinsä. On myös kyse resursseista.

    • Suurisuru

      Sama touhu jatkuu vaan, eikä kantelut tai mikään auta. Itsekin asiasta kannellut, eikä johtanut mihinkään. Vaikka eipä se äitiä olis takaisin tuonut.

      • noeta

        Kanteluaika Valviraan on nykyään kaksi vuotta.Epäilen itsesuojelua kun valelääkärijuttu tyrittiin.Ei tarvitse tutkia kantelua kun se myöhästyy,uusi aika on piilotettu hyvin Valviran sivuille,ei sitä välttämättä löydä.
        Potilasvakuutus on korvausten hakua varten,l.jos aikoo hakea korvauksia.Menestys yhtä huono kuin yleensäkin vakuutusyhtiöissä.


      • Anonyymi

        Kantelin valviraan ja tehohoidon erikoislääkäri sai kirjallisen kehotuksen jatkossa kiinnittää huomiota asianmukaiseen ammattitoimintaan., koska hengityksen vaikeutumista ei tutkittu eikä hoidettu viiveettä asianmukaisesti. Potilas kuoli. Toivottavasti hän ei tyri jatkossa yhtä huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantelin valviraan ja tehohoidon erikoislääkäri sai kirjallisen kehotuksen jatkossa kiinnittää huomiota asianmukaiseen ammattitoimintaan., koska hengityksen vaikeutumista ei tutkittu eikä hoidettu viiveettä asianmukaisesti. Potilas kuoli. Toivottavasti hän ei tyri jatkossa yhtä huolella.

        jännä juttu.... samoin minun saamassa valviranpäätöksessä tehohoidon erikoislääkäri sai 2017 huomautuksen asittomasta hoidosta tai sen valmistelusta ja hoitamattomuudesta.. Alkoiko sinun lääkärin nimi kirjaimilla M. I...s


    • Tukkisilmissää

      No kohta ku kaikki yhdistyy ja yksityiset virmat tarttee rahaa, niin sitten tulee vaan yksi vielä isompi talo jossa on ropotiikka joka hoitaa ja niitten virheitä ei ole ollenkaan ja jos on, niin insinööriopinnot olis hyvä alottaa että pystyy ajamaan asiaansa tai sitten pitää vaan olla terveenä. Ihmiskunta sairastu tekniseen tukokseenpaskaseen meitin päänmenoksi kaatuu kaikkien, vaikka näytös on kun hallivuudissa tai muussa hullujenhuoneen ovimainoksessa.

    • LPH

      Kotkan keskussairaala perustetiin yli viisikymmentä vuotta sitten ja alkuperäinen nimi kyllä säilyy aikalaisten ja paikkakuntalaisten mielissä. No, rakkaalla lapsella on monta nimeä, sanotaan, mutta lapsi ei enää ole rakas mm. potilasvalitusten osalta.
      Itsekin olen seurannut ystäväni kohtaloa dialyysipotilaana. Kolme vuotta hän on yrittänyt tavoittaa lääkäriä, jolla on niin kiire, että ei ehdi potilaan luokse. hoito huoneessa hän on ilmeisesti käynyt, mutta sitä ei potilas ole tiennyt, kun on sokea. Potilaan asia on keskustella pääsystä munuaisensiirto jonoon.
      On turvauduttu myös potilasasiamieheen, mutta lääkäri vaan pysyy poissa.! Aika uskomaton tilanne, jota omaiset ja ystävät ovat voimattomina seuranneet.
      Eihän tämä voi olla totta tämän päivän sairaanhoidossa.
      Toivottavasti sairaaalassa luetaan näitä viestejä ja parannetaan käytäntöjä, vai onko niin, että lääkäripulan vuoksi sairaalan johto on hyvin hiljaa ja puuttumatta tiedossa oleviin ongelmiin. Mutta kohtuus kaikessa! Lääkäri paikalle ja heti!!!

      • Anonyymi

        "Itsenäusyyspäivänä pudonnut WC-pytyltä ja 112 tullut apuun"


    • Anonyymi

      Minä makasin viimeksi akuutissa tilassa ja kovissa tuskissa käytävällä ensiavussa 6 h, kunnes tuli somalilääkäri tarjoamaan troppia, josta en ollut kahdella edelliskerrallakaan hyötynyt, ja saanut lääkkeestä vielä allergisen reaktion. Minua vielä kärrättiin ne 6 h käytävällä eestaas, kun tuli uusia potilaita entisiin asemiini, eikä valvontahuoneissa ollut tilaa. Minut on Koksissa operoitu kirurgisesti monta kertaa ja aina ovat leikkaukset epäonnistuneet. Ensiapuun joskus pakko mennä, mutta yleensä ne ovat painajaista. Nyt viimeisellä kerralla ilmoitin sitten 6 h:n jälkeen tuolle somalilääkärille, joka puhui todela hoono somi, että lähden sitten kotiin, kun ei apuja taaskaan saa, eikä potilaskansiotani ollut herra tri joko lukenut tai ymmärtänyt. Siitähän lääkäri pillastui, omalla vastuulla lähdin. 6 h turhaan tuskia käytävällä kärsittyäni kirjoitti tohtori, että olen "hyvin vastahakaa ja karkaa sairaalasta". Että näin.

    • Anonyymi

      silmänpaineeseen ei mitään piikkejä anneta, vaan tippoja.Keksitty juttu tämä.
      Itse monesti siellä asioineena voin sanoa, että eipä pidä paikkaansa nämä jutut.Viimeksi kesällä 2 eri silmäleikkauksessa, hyvin meni kaikki ja sen parempaa henkilökuntaa saa etsimällä etsiä.

      • Anonyymi

        Silmänpaineeseen voidaan antaa piikkejä. Itse sain akuuttiin kohtaukseen Diamoxia suoraan suoneen. Olin tosin silloin osastohoidossa. Toisen kerran poliklinikalla juotettiin glyseriiniä.


    • Anonyymi

      Täysin paska paikka, valitus potilas asiamiehelle on lähinnä se, että hän vie asian jollekulle Virolaiselle lääkärille, joka puhuu kaiken kaunniksi syyllistäne potilaan täysin. Kertoopa vastineessaan vielä, että potilas käyttää yhteiskunnan varoja väärin vaatiessaan itselleen asianmukaista hoitoa.

    • Anonyymi

      Ohhoh, sorry tuli virheitä tekstiin, sitä kirjoittaa tuohtuneena välillä.

    • Anonyymi

      Ja 81-vuotias äitini potkaistiin juuri ulos sairaalasta, sen jälkeen kun hänen murtunut ranteensa oli paketoitu ja hänet oli pumpattu täyteen kipulääkkeitä. Hän soitti minulle aivan pilvessä, puhui sekavia ja harhaili etsimässä siskoaan (joka ei ollut paikalla). Miten vanha ihminen voidaan jättää tuolla tavalla heitteille???
      Veljeni oli menossa hakemaan äitiä kotiin, mutta äiti ei edes osannut soittaa tälle ja kertoa olevansa valmis lähtemään, oli niin sekaisin. Nyt veljeni yrittää löytää hänet jostain sairaalan lähettyviltä....

    • Anonyymi

      Julma kyylä trollitehtailija tarkkailuun ja väkivalloin vangitut ketunpoikaset kettuemolle takaisin.

    • Anonyymi

      Mikä on lääkärin vastuu vahingosta no ei todellakaan mikään voidaan verrata kuntotarkadtajan työhön jne

      • Anonyymi

        Huumeiden käyttäjä, ei muuta säännöllistä lääkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeiden käyttäjä, ei muuta säännöllistä lääkitystä.

        Katsokas. Bmw, volvo, mersu, ei ladaa
        Näillä saa mukavan kyydin, lisäksi kymppitonni bensaa varten


    • Anonyymi

      Kyllä siellä on myös Suomalaisia lääkäreitä ja hoitajia jotka on ihan väärällä alalla, olis päteviä teurastajia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe