Edullisia äitiysvaatteita??

epätoivoista.

Mistä niitä löytää? H&M:ssa ei ollut ollenkaan, ei Lindexissä. Netissä on joo kivoja ja hienoja vaatteita mutta ei huvittaisi maksaa 60€ housuista joita käytät about puoli vuotta. Ja nimenomaan housuja pitäs löytää.

9

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkki....

      Matalavyötäröiset housutkin toimii...

    • ijio

      Siis onhan hm:ssä, ainakin netissä? Parillakympillä mammafarkut! Ei halvempia ja parempia löydy mistään. Tosi hyvät ja kevyet jalassa. Sit on näitä nelly jne, niissäkin muistaakseni on jotain. Kirpparilta ja kavereilta vois löytyä? Ite ajattelin ostaa jotain "verkkareita" joissa vaan iso joustava vyötärö, ei viitti tuhlata kauheesti rahaa noihin vaatteisiin. Mut saahan ne aina sit myytyä eteenpäin jos pysyy hyvänä! :)

      • ...........

        No netistä kattelin myös h&m:stä mutta aika suppealta valikoima näytti. Ei ollut esim. perus mustia suoria housuja ollenkaan. Farkut sieltä voisi kyllä tilata.


    • .............

      En kyllä oikein tykkää NIIN matalavyötäröisistä housuista. Eikö silloin pidä olla oikeesti joku supermatala housumalli? Ei nykyisissä normihousuissakaan mikään korkea vyötärö ole mutta joudun aina pitämään nappia auki kun ei enää mee kiinni.

    • äitee -12

      Käys katsomassa elloksen sivuilta.

    • nassstui

      Ja huomioi, että elloksella voi olla melko väljiä ne koot. Itse tilasin juuri parit edulliset äippähousut, joista molemmat 36- kokoa. Toiset olis ollu paremmat 34:sena tosin. Ite oon yleensä kylläkin kokoa 36.

    • itse tehdyt pöksyt

      Ja tässä köyhän ja kipeen vinkit raskausajan vaatetukseen!

      Minä askartelin itse mammahousut. Otin normaalit housut kirpparilta (pari euroa) ja vanhat paksut puuvillalegginssit - Sitten leikkasin normaalihousuista vyötäröltä sellaisen puolikuun mallisen kappaleen pois ja ompelin pienin pistoin siihen kiinni palasen legginssien vyötäröä. Kannattaa tehdä joustavaa, huolellista tikkiä ja huolitella saumat, etteivät kankaat rispaannu. Itse en huolitellut ja nyt pelkään housujen hajoavan viime metreillä :D

      Ei siinä istuttu, kuin yksi ilta niiden housujen kimpussa. Ei ole vaikeata.

      Eli se palanen, jota leikkasin pois housuista oli ikäänkuin sivuittain käännetty, loiva D -kirjain (keskeltä sivusaumoihin) ja (korkeavyötäröisistä) legginsseistä ompelin tilalle ikäänkuin edestä ovaalin mallisen, masun yli, tisujen alle asti ylettyvän palasen. Siihen menee legginsseistä melkein koko keskiosa, edestä jalat vain jäävät. Nyt myöhemmin tajuan, että olisi kannattanut ottaa legginssien takavyötärönauhaa myös mukaan, että housut saisi raskauden viime metreilläkin tarpeeksi ylös. Kannattaa katsoa, että housut ovat vähän sellaista venyvää materiaalia, että ne saa jalkaan vielä ilman vetoketjua yms, joka kannattaa tikata suoraan kiinni vaan. Takaata voi jättää housujen omaa vyötärökaistaletta olemaan. Johtuu housujen mallista, miten yhdistelmä kannattaa tehdä. Mutta jos kirpparilta ostaa halvat housut, niin mitä väliä vaikka menisikin pieleen? Halvemmaksi se kuitenkin tulee, jos onnistuu, kuin ne kuudenkympin pöksyt ...

      ... ja legginssien kannattaa olla pehmeätä kangasta! Maha nimittäin kutii aivan helvetillisellä tavalla, kun on raskaana!! Sama pätee paitoihin. Alupaidoissa suosi pehmeintä mahdollista materiaalia! Samoin alupöksyissä. (Tällainen äärimmäisen nolo juttu, jota ei tule ajatelleeksi: Kun ostatte isompia pikkupöksyjä (kyllä, tarvitsette luultavasti isompia pikkupöksyjä, valitettavasti), ostakaa iso kasa maailman mukavimpia, vähän liian isoja, halpoja, haaroista paksuja, puuvillaisia mummopöksyjä, VALKOISIA. Kun hermoilette verenvuotoa, lapsiveden vuotamista tai tulehduksia ja ihmettelette, että mitä helvettiä minusta nyt lorahti, teitä harmittaa, jos pöksynne ovat esim. seksikkään violetit ja kaikki vuoto näyttää vain tummalta pläntiltä. Itsellä on pikkuhousunsuojat tuntuneet aivan kestämättömän hiostavilta, vaikka ennen on paikat niitä kestäneet.)

    • www.9kk.fi

      Täältä saa kauniita ja edullisia äitiysvaatteita:

      www.9kk.fi

    • kirppisssss

      Kirpputoreilta olen itse löytänyt edullisesti mammahousuja ja vaatteita.
      Farkkuja jopa kahdella eurolla ja muita vaatteita eurolla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe