Kreikkalaiset

Järki päähän

Ennen minulle oli kreikkalaiset "pyhä juttu". Jos oli kyseessä kreikkalainen, niin silloin oli oukei.
Herran valittu kansa, ortodokseja!

Kunnes:

Tapasin kreikkalaisen työasioissa... (asun ulkomailla).

Silmäni avautuivat. !!!
Täysin psykopaatti, narsisti jne jne jne.
Törkeä tyyppi.

Mielestäni ortodoksien, muittenkin, olisi aihetta laittaa "jä'itä hattuun", katsoa tilannetta realistisesti, unohtaa että "kreikkalaiset ovat ortodokseja"!

Minkä verran haittaa nämä kreikkalaiset (vaikka ovat "ortodokseja") ovat saaneet aikaiseksi?

Törkeää!

Niin itserakkaita olioita, "ylpeys" on pelkkää itserakkautta.

Lopettakaa kreikkalaisten (VAIKKA ovat ortodokseja) ihailu!

6

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dibs

Kaikissa kansoissa on ikäviä tyyppejä, myös ortodoksisissa kansakunnissa, mutta varmaan kreikkalaisissakin on paljon hyviäkin ihmisiä. Ei pidä yleistää. Kreikan poliittinen tilanne on ikävä, mutta meidän tulee muistaa, etteivät tavalliset krteikkalaiset ole siihen syyllisiä.

• Demokratian kriisi?

Juuri nuo tavalliset kreikkalaisethan ovat poliittiset johtajansa valinneet ja ovat siten osaltaan vastuussa syntyneestä kriisistä.

• T. Ollo
        Demokratian kriisi? kirjoitti:

Juuri nuo tavalliset kreikkalaisethan ovat poliittiset johtajansa valinneet ja ovat siten osaltaan vastuussa syntyneestä kriisistä.

Tavalliset kreikkalaiset ovat saattaneet tehdä enemmänkin kuin valita poliittiset johtajansa. Ovat voineet, mokomat, vaikkapa kiertää veroja eli kikkailleet itsensä vapaiksi veronmaksusta. Mitäs me semmoisesta tuumamme?

• -------)
        T. Ollo kirjoitti:

Tavalliset kreikkalaiset ovat saattaneet tehdä enemmänkin kuin valita poliittiset johtajansa. Ovat voineet, mokomat, vaikkapa kiertää veroja eli kikkailleet itsensä vapaiksi veronmaksusta. Mitäs me semmoisesta tuumamme?

Eikös siellä Kreikassa ole nuo kaksi perhettä eli sukua kun ovat olleet vallassa ainakin kaksikymmentä vuotta. Ei ihme että poliittinen rappio näkyy. Kriittinen kannattaa aina olla muttei ykspäinen.

• Järki päähän

"Yleistää ja yleistää"!!

Kannattaisi katsoa kriittisesti kreikkalaisia (VAIKKA OVAT ORTODOKSEJA).

Ort kirkossa hymistellään ihan turhaan ja suljetaan silmät (ORTODOKSISUUDEN VARJOLLA).

Kreikkalaiset poliitikot (jotka ovat ortodokseja) möhlivät ja ovat taukkeja.

Tottakai kreikkalaisissa on "hyviäkin ihmisiä" (kuten on muslimeissa, italialaisissa, afrikkalaisissa jne jne..).

Just tää Dibsin asenne on niin "ortodoksisen" tympeä/nolo/vanhanaikainen.

Huom. olen itse ortodoksi ja kriittinen.

• Järki päähän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      39
      3832
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1789
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1389
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1221
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      195
      1158
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1061
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      87
      989
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      866
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      801
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      780
    Aihe