Olen siis ihastunut yhteen meidän koululaiseen poikaan. En tunne häntä melkein ollenkaan, mutta hän vaikuttaa todella ihanalta ja hauskalta tyypiltä. Mitä siis voisin tehdä? Hän on mylla facebookissa kaverina ja näin, mutta en kumminkaan ehkä uskalla mennä suoraan sanomaan, että tykkäisin siitä. Ja olisihan se aika outoa.. Eli siis; MITÄ TEEN? :(
Mitä teen?
8
770
Vastaukset
- kuraattor
Mikä koulu ja kuka opettaja?
- prypjatti
Elämänkoulu.
- aikuinen P
Mitäs jos vaikka tutustuisit tähän poikaan? Kysele mitä kuuluu ja keskustele vaikka ensin siellä facebookissa. Millaisia harrastuksia, millainen perhe, millaisia ajatuksia hänellä on. Sitten sinun on helpompi jutella hänelle muualla ja huomaat pian onko hän juuri sellainen ihana ja hauska tyyppi jollaiseksi olet hänet kuvitellut.
Jos viihdytte samassa seurassa ja hänkin pitää sinusta, niin todennäköisesti hän tekee itse aloitteita juttelemisen suhteen ja sen, että mitä voisitte tehdä yhdessä koulun jälkeen. Niin ja jos sitä ihastusta ei molemmin puolin olekaan, niin voithan kaikesta huolimatta olla hänen kaverinsa ja hyväkin ystävä. On hyvä olla molempia sukupuolia ystävinä ja kavereina.
Hymyä huuleen P, tykkääminenhän on luonnollinen asia ja aivan ihana juttu, vaikka aina ei kävisikään niin kuin on haaveillut. Juttelemaan vaan ja anna mennä omalla painollaan :) - troubleeee
Haha, mulla on täysin sama tilanne kuin aloittajalla, paitsi että pojan tilalle pitää vaihtaa tyttö. Hän on yksi ihanimpia ihmisiä joita olen koskaan tavannut, mutta en vain tiedä mitä tehdä. Toivottavasti voimme edes ystävystyä koska meillä synkkaa mielettömän hyvin.
- !!
Kuules idiootti, en yhtään ihmettele, että sä oot yksin täällä trollaamassa. Kukaan ei ole niin tyhmä, että hyväksyisi tyhmyytesi.
- P
Ai pitäisikö minun mennä ihan tosta noin vaan lonkalta juttelemaan sille esim "Moi, mitäs kuuluu?" jne?=D Voi olla että tuossakin voi pitää aika outona..
- Suoraan sanot
Voin poikana sanoa, että parempi tuollaiset asiat olisi sanoa heti, vaikka saattaisi tulla yllätyksenäkin. Ainakin jos poika ei tiedä sinun olevan ihastunu. Silloin hän ei voi tehdä aloitetta. Ehkä se onnistuu, ehkä ei, mutta silloin ei asia ainakaan paina enää mieltäsi. Mutta voin sanoa, että luultavasti onnistuu. Pojat tykkäävät rehellisyydestä ja suorasta puhumisesta. Olen itse siis 15v poika :)
- P
Hmm.. no itsellä kyllä aika huonoja kokemuksia tuosta suoraan heti kertomisesta D: mutta lisää mielipiteitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583969Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541994- 721436
Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2021418Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896