Hame tai mekko miehellä

eeepi

Naispuoliset vaatemyyjät onko teillä käynyt miestä ostamassa hametta tai mekkoa itselle,jos on onko hän sovittanut sitä.
Miten mies asiakas ilmaisi sen,että tarvitsee hametta?
Millä tavalla toiset asiakkaat reagoi siihen?

14

1350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halonenkassa

      on käynyt! osti osti mustan laskoshameen ja kysyi mustia 15 den sukkahousuja.osti kin tinalady 2kpl sukkahousuja..

      • maikkikin

        mies osti hameen kokoa 42 "äidilleen"musta pitkä tanttahame, näytti ihanalta , koko oli hyvä. mies tyytyväinen. voi tulla uudestaankin ostoksille. voisi saada omaakin kokoansa..


      • cd mustatsukkikset
        maikkikin kirjoitti:

        mies osti hameen kokoa 42 "äidilleen"musta pitkä tanttahame, näytti ihanalta , koko oli hyvä. mies tyytyväinen. voi tulla uudestaankin ostoksille. voisi saada omaakin kokoansa..

        jkl voionmaalle terveisiä .palvelu on hyvää. se tanttahame oli tyköistuva.tykkään kankaasta.tulen käymäää.. meitä nais/miehiäkin palveltiin..


    • katariina99

      on käynyt miehiä ostoksilla :) Yksi nuori mies tutkaili rintaliivejä, menin siihen kysymään tarviiko apua, mies vastasi etsivänsä tyttöystävälle tietyn koon liivejä, sitten kun liivit löyty en antanutkaan sille niitä, vaan kävelin kassalle ja siinä samassa on sovituskopit joten menin sinne odottamaan.
      mies seurasi ja oli nolona, hymyilin lempeästi ja sanoin "nää on just sun kokoa, kai sä sovitat näitä ennen ostamista" samalla laitoin rintsikat kopin koukkuun ja mies meni sinne:)
      mies sovitti niitä, kyselin kokoajan onko sopivat ja lopuksi kiristin olkaimet oikealle kireylelle, ehdottelin samalla että voin hakea sopivan mekon lisäksi, hetken päästä mulla oli mies pukukopissa rintsikat ja mekko päällä. olin tosi tyytyväinen ja yhtä hymyä kun avasin verhon kokonaan ja pyysin peilin eteen, mallailin mekon ja kehuin kuinka hyvältä näyttää. Mies sitten osti hädissään kalliit liivit ja mekon.
      Että sellanen 'tyttöystävä'

    • huutokauppias

      Minulla on Huuto.netissä myynnissä (naisten) vaatteita, ja moni Kari ja Markku on ostanut. Hyviä ja mukavia asiakkaita ovat. Mikäs siinä, että mies käyttää hametta, käyttäväthän naisetkin pitkiähousuja.

    • irma-einari

      missäpäin katariina99 on myymässä? voisin käydä vaikka ostoksilla kun noin hyvää palvelua saa...

    • Irmeli753

      Minulla monesti tori.fi ollut myynnissä puolihameita,melkeen kaikki mennyt miehen nimiin kun olen lähettänyt......vähän outoa kun koko 44 paljon kysellään,ns.vekkihameet ja kellohameen tapaiset tekee hyvin kanppansa

    • Make97

      Suomalaisilla työpaikoilla voitaisiin pitää casual friday hengessä mekko maanantaita. Miehet voisivat tulla mekoissa ja hameissa töihin korot kopisten. Suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon vuonna 2019

      • Femaleleather

        Kannatetaan...ehdottomasti ! Olisi ihanaa...kopista korkeilla koroilla nahkahame yllä. Piikkikorkoja olen käyttänyt jonkin aikaa, mutta hameen käyttö on vielä jäänyt julkisesti pitämättä.


    • Jellona_vaan

      Kyllä miehilläkin on aivan näyttäviä sääriä. Mutta eihän ne näy farkkujen alta. Mustat sukkikset ja kiva hame sen kanssa voisi säväyttää naispuolisenkin silmiä :)

    • irma-einari

      olisi ihan kiva saada jonkinlaista listausta liikkeistä joissa ei ajeta miesaasiakkaita ulos vaan annetaan asiantuntija apua. "vaimolle" olen minäkin tähän saakka ostanut ja sovittanut kotona.

      • Femaleleather

        Mielestäni tällä vuosituhannella tilanne on ollut...huomattavasti parempi, kuin 30 vuotta sitten. Silloin havaitsi vaikka millaisia katseita, jos vaikka naisten nahkajakkua yritti sovittaa...piikkikorkoisista nahkasaappaista puhumattakaan.
        Keltaisen pörssin piikkikorkojen ilmoituksissa oli usein " ei miehille " ...-90 luvulla.
        Viime vuosina on sujunut nahkamini hameen sovitus...useassa liikkeessä.


    • kari.perkele.mekkomies

      Joskus olen verkkokaupoista tilaillut naisten vaatteita, joskus jopa huuto.netistä tai tori.fi mikä nolottaa jo enemmän. Joskus kirppiksiltäkin ostanut naisten vaatteita, se alkoi hävettää niin paljon että en enää ilkeä.
      Kerran tilasin naisten shortsit ja noudin paikallisesta urheiluliikkeestä, kassaneiti kysyi että tarvitseeko sovittaa, sanoin tiukasti että ei tarvitse. Itselle ne kumminkin todellisuudessa tuli :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      250
      2359
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      71
      1772
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1487
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      328
      1483
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1035
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      79
      879
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      172
      755
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      203
      702
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      700
    Aihe