kuvittelua tapaamisessa

vl,

En tiedä onko teillä muodostunut palstan henkilöistä mielikuvaa? Itselläni tahtoo aina muodostua henkilöstä josta kuulee paljon, mielikuva minkälainen hän on.

Näin kuvittelen palstalaisia suviseuratapaamisessa:

vl-ope - aika pienikokoinen,kova puhumaan, ja vikkeläliikkeinen, ja pää kääntyilee tiyhan puolelta toiselle.

Leenu - vaalea nuori nainen, ehkä hieman vanhahtavasti pukeutunut ikäisekseen.

vlm - keski-ikäinen mies.melko pitkäkin, ja saatta pukeutua hieman erikoisestikkin, jos ei ole kovin lämmintä saattaisi olla jalassa vaikka nahkavarsisaappaat, puhelias.

Melperi - Ei kovin pitkä, tukevahko. erittäin kova puhumaan, näen jo silmieni edessä Melperin puhuvan lipputankojen lähellä, ja iso rinki ympärillä kuuntelee.Pitää jonkinlaista "pääosaa" tapaamisessa.

Ande - tyylikäs herrasmiesmäisesti pukeutunut, vlm:n kokoinen keski-ikäinen mies, joka on myös puhelias.

Tälläistä kuvittelen mielessän!

23

2640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acimlainen

      Vaikka vastaatkin tähän niin en lupaa kertoa vastasitko oikein. Näillä ehdoilla siis vastaat jos haluat. :)

      • vl.

        anteeksi etten sinua, enkä montaa muutakaan pitempiaikaista palstalaista diagnosoinut.
        Edellä mainitsemani ovat ainakin aikoneet tulla tapaamiseen, mutten ole huomannut sinun aikomustasi tulla paikalle.
        Ne tahtovat pyöriä vain mielessä jotka ovat aikoneet tulla tapaamiseen.

        Sinusta kuitenkin sanottakoon mitä kuvittelisin.
        Olet mielessäni aivan tavallinen mies ja suunnilleen samaa kaliperia kuin vlm ja Andekin.
        Olet hyvin ystävällinen ja miellyttäväntuntuinen ihminen,myös keski-ikäinen, ja asiallisesti pukeutunut.


      • acimlainen
        vl. kirjoitti:

        anteeksi etten sinua, enkä montaa muutakaan pitempiaikaista palstalaista diagnosoinut.
        Edellä mainitsemani ovat ainakin aikoneet tulla tapaamiseen, mutten ole huomannut sinun aikomustasi tulla paikalle.
        Ne tahtovat pyöriä vain mielessä jotka ovat aikoneet tulla tapaamiseen.

        Sinusta kuitenkin sanottakoon mitä kuvittelisin.
        Olet mielessäni aivan tavallinen mies ja suunnilleen samaa kaliperia kuin vlm ja Andekin.
        Olet hyvin ystävällinen ja miellyttäväntuntuinen ihminen,myös keski-ikäinen, ja asiallisesti pukeutunut.

        ..tämä koskee niitä jotka tulevat Nivalaan. Minähän tässä virheen tein, eikä sinun muutenkaan tarvitsisi tuota pyytää anteeksi.


      • meit o
        acimlainen kirjoitti:

        ..tämä koskee niitä jotka tulevat Nivalaan. Minähän tässä virheen tein, eikä sinun muutenkaan tarvitsisi tuota pyytää anteeksi.

        moneksi


    • vl,

      koska ei ole tullut eriäviä mielipiteitä.

      Mutta kerran kun näin hyvin tutun radioäänen, Esko Riihelän kuvan aikakausilehdessä, joka toimitti mm. liikenneiltaa. Niin en millään meinannut uskoa kuvassa olevaa Riiheläksi, kun olin kuvitellut hänet tukevaksi ja siistiksi herrasmieheksi. niin hän olikin kuvassa suorastaan laitapuolen kulkijan näköinen, laiha ikäisekseen ja parta joka ei kyllä vaikuttanut siistiltä, sekä vaatetus oli paremmin jätkän kuin herrasmiehen. No, hän oli kuitenkin jossakin vapaa-ajan touhussa siinä kuvassa.

      • Hynde

        ..oli kieltämättä aivan erinäköinen.


      • Debora

        Ainakin vlm:n ja Anden suhteen:) sillä he eivät todellakaan ole sellaisia kuin kuvailit!


      • el kirahwi
        Debora kirjoitti:

        Ainakin vlm:n ja Anden suhteen:) sillä he eivät todellakaan ole sellaisia kuin kuvailit!

        En tunne kumpaakaan mainituista, mutta minua ihmetytti se, että he olisivat keski-ikäisiä. Olen nimittäin pitänyt heitä keski-ikäistä nuprempina, vaikka toisaalta mistä keski-ikä sitten alkaa...?

        Olisi muuten jännää nähdä näiden palstojen kirjoittajia livenä, mutta tuskin toteutuu ainakaan tällä kertaa. Nivala on kaikesta huolimatta kaukana, vaikka ei ihan Lapissa olekaan niin kuin alunperin luulin... ;)


      • vl.
        Debora kirjoitti:

        Ainakin vlm:n ja Anden suhteen:) sillä he eivät todellakaan ole sellaisia kuin kuvailit!

        niin varma, sillä he eivät ole samassa uskossa, ja siksi tuskinpa et ole ainakaan kumpaakaan nähnyt.


      • vl,
        el kirahwi kirjoitti:

        En tunne kumpaakaan mainituista, mutta minua ihmetytti se, että he olisivat keski-ikäisiä. Olen nimittäin pitänyt heitä keski-ikäistä nuprempina, vaikka toisaalta mistä keski-ikä sitten alkaa...?

        Olisi muuten jännää nähdä näiden palstojen kirjoittajia livenä, mutta tuskin toteutuu ainakaan tällä kertaa. Nivala on kaikesta huolimatta kaukana, vaikka ei ihan Lapissa olekaan niin kuin alunperin luulin... ;)

        ajattelin keski-iän ehkä turhankin nuoreksi, kun täällä näyttäisi olevan koululaisikäisiä melko paljon. Ja tuskin montaakaan enään yli 60:stä, ajattelin keski-iällä noin 30-50 vuotiaita.


      • el kirahwi
        vl, kirjoitti:

        ajattelin keski-iän ehkä turhankin nuoreksi, kun täällä näyttäisi olevan koululaisikäisiä melko paljon. Ja tuskin montaakaan enään yli 60:stä, ajattelin keski-iällä noin 30-50 vuotiaita.

        Sitten ehkä voisi sopiakin siihen rangeen. Minulle tulee keski-ikäisestä mieleen n. 50-kymppinen, mutta se nyt on vähän subjektiivista, miten kukakin keski-ikäisen mieltää...


      • Hynde
        vl, kirjoitti:

        ajattelin keski-iän ehkä turhankin nuoreksi, kun täällä näyttäisi olevan koululaisikäisiä melko paljon. Ja tuskin montaakaan enään yli 60:stä, ajattelin keski-iällä noin 30-50 vuotiaita.

        nuori on ihminen 30v asti, ei kai keski-ikä heti siitä ala. En ole ainakaan ennen kuullut 30v. sanottavan keski-ikäiseksi.

        taidat olla enintään 23 vuotias.


      • Ande
        vl. kirjoitti:

        niin varma, sillä he eivät ole samassa uskossa, ja siksi tuskinpa et ole ainakaan kumpaakaan nähnyt.

        >>
        he eivät ole samassa uskossa, ja siksi tuskinpa et ole ainakaan kumpaakaan nähnyt.
        >>

        Oletko ajatellut että on olemassa varmasti paljonkin perheitä, jotka ovat sisältä hajonneet useampaan uskonnolliseen leiriin?

        Tunnen itse henkilökohtaisesti joitain vl:iä, vaikka en siinä uskossa olekaan. Deborasta minulla on aavistukseni ja jos ne pitävät paikkansa, niin hän voi hyvinkin tietää sekä minut että vlm:n. En pidä sitä lainkaan mahdottomana. Tämä maailma on joskus todella pieni;)

        Ande


      • vl,
        Ande kirjoitti:

        >>
        he eivät ole samassa uskossa, ja siksi tuskinpa et ole ainakaan kumpaakaan nähnyt.
        >>

        Oletko ajatellut että on olemassa varmasti paljonkin perheitä, jotka ovat sisältä hajonneet useampaan uskonnolliseen leiriin?

        Tunnen itse henkilökohtaisesti joitain vl:iä, vaikka en siinä uskossa olekaan. Deborasta minulla on aavistukseni ja jos ne pitävät paikkansa, niin hän voi hyvinkin tietää sekä minut että vlm:n. En pidä sitä lainkaan mahdottomana. Tämä maailma on joskus todella pieni;)

        Ande

        onhan siinä kuvaamasi mahdollisuus toki hyvinkin olemassa.


    • Ande

      >>
      Ande - tyylikäs herrasmiesmäisesti pukeutunut, vlm:n kokoinen keski-ikäinen mies, joka on myös puhelias.
      >>

      Kiitos:)

      Hymyilytti positiivisessa mielessä.

      Ikää minulla on 30 ja risat. "Herrasmiesmäisesti" en pukeudu juuri koskaan. Yleensä käytän yksivärisiä siistejä arkivaatteita, joissa ei kyllä trendimerkkejäkään löydä, mutta pukua ja kravaattia todella harvoin. Itse asiassa inhoan kravaattia, joten esikoislestadiolaisuus voisi siinä mielessä sopia minulle:b

      Niinhän se on että teksteistä syntyy aina mielikuvia ja monesti kun tapaa tai näkee kuvan ihmisestä jonka kanssa on vain kirjoitellut, niin on mielessään kuvitellut sen aivan erinäköiseksi;)

      Ehkä joskus saan kotisivuni sellaiseen kuntoon että voin tänne palstalle linkin laittaa, mutta vielä en viitsi.

      Siviseurojen tapaamiseen olisi kyllä kiva tulla, mutta valitettavasti en työkiireideni vuoksi pääse. Olin mielessäni ajatellut että kuinkahan moni tulisi jututtamaan, jos pukisin ylleni t-paidan, jonka selkään olisin painattanut nikkarini -Ande- :b (ottakaa tämä siis ihan vain vitsinä)

      • vl,

        no, menihän siinä kuitenkin jotain oikeinkin!


      • tulen paikalle

        on lauantaina, Teetkö sinä lauantainakin töitä?;)


      • Ande
        tulen paikalle kirjoitti:

        on lauantaina, Teetkö sinä lauantainakin töitä?;)

        >>
        Teetkö sinä lauantainakin töitä?;)
        >>

        Palkkatyötä teen pitkälle perjantai-iltaan ja viikonloppuna täytyy sitten keskittyä muihin meneillään oleviin projekteihin, joista syksyn työtilanteeni pitkälti riippuu...

        Jos asuisin lähempänä Nivalaa, niin olisi mahdollista siellä piipahtaakin, mutta koko lauantaita ei juuri nyt ole valitettavasti mahdollista reissuun käyttää.


      • tulen paikalle
        Ande kirjoitti:

        >>
        Teetkö sinä lauantainakin töitä?;)
        >>

        Palkkatyötä teen pitkälle perjantai-iltaan ja viikonloppuna täytyy sitten keskittyä muihin meneillään oleviin projekteihin, joista syksyn työtilanteeni pitkälti riippuu...

        Jos asuisin lähempänä Nivalaa, niin olisi mahdollista siellä piipahtaakin, mutta koko lauantaita ei juuri nyt ole valitettavasti mahdollista reissuun käyttää.

        ymmärretty;)


      • Näin
        tulen paikalle kirjoitti:

        on lauantaina, Teetkö sinä lauantainakin töitä?;)

        Paikalla ollaan ja sitten on "hauskaa" sillä voi olla yllätykiä täynnä se tapaaminen.Hi hi hi


    • Leenu

      mutta sittenpähän näet, jos tulen tapaamiselle...

      • vl,

        nimeenomaan hauskaa arvuuttelua, niin ei kukaan tykkää matalaa avauksestani.

        Arvuuttelenpa nyt senkin että taidat ottaa huomioon vaatetuksen tapaamisessa kun on siitäkin tuotu täällä arvuuttelu. Ettei vain ole silläpuolella yhdenlainen "ylläri" tulossa.


    • Ande

      ...Jos jotain sattuu kiinnostamaan, niin rekisteröin nikkarini kuvani kera suomi24 galleriaan. Ande oli tietysti varattu, niin olen sitten tästä eteenpäin admata.

      Täältäpä voi käydä kurkistamassa, että menikö mielikuvat edes lähelle:b

      http://galleria.suomi24.fi/admata

      Täytyy myöntää että kuva nyt on hieman suttuinen, enkä edes muista että kuka ihme sen on minusta räpsäissyt, kun olin joskus matkalla jostain jonnekin:b

      Löysin muuten tällaisenkin tekstin:
      "Rekisteröi oma nimimerkki Suomi24:ään. Sama nimimerkki on käytössäsi chatissä sekä myöhemmin keskustelupalstoilla. Nimimerkin rekisteröineet käyttäjät saavat myös profiilisivun Suomi24 Galleriaan, jonne voi lisätä oman valokuvan sekä muuta tietoa."

      Jonkinlaista nikkarin rekisteröintimahdollisuutta on siis tulossa myös keskusteluihin:) YES!

      Kannattaakin rekisteröidä nikkari jo nyt. Hyvät nikkarit kun olivat jo nyt melko vähissä;)
      http://galleria.suomi24.fi/

      T:
      admata (ex-Ande)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe