Sarjanumeroita?? =( Serial Numbers)

Kaikki Simit omistava

Kertoisitteko Livin Largen/ Living It Upin ja Lomalla Sarjanumeroita mulle?

56

8006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepy

      Jokaiseen peliin on oma henk. koht. sarjanumero, muiden numerot eivät kelpaa!!
      Eipä taida muutenkaan olla järkevää jakaa omia sarjanumeroita ventovieraille..

      • Simi

      • Sims 3 tietäjä

        :D:D
        Väärässä oot..
        On pari sarjanumeroa, jotka toimivat joka ikiseen sims 3:seen :P
        Joten äläpä laita eteenpäin tollasia


      • sims fan

        sarjanumerot sims 3 sen pelis ei oo henkikökohtasii niitä löytyy netistä ja ne toimii olen kokeillut


      • cathrine1
        Sims 3 tietäjä kirjoitti:

        :D:D
        Väärässä oot..
        On pari sarjanumeroa, jotka toimivat joka ikiseen sims 3:seen :P
        Joten äläpä laita eteenpäin tollasia

        MITKÄ EN ITE TIIÄ KERRO PLIIS Sims3
        tietäjä en tiiä paratiisisaaren sarjanumeroo


      • TBPopcorn

        jepy, itseasiassa muiden numerot kelpaa. Ja kaikki jaksaa valittaa laittomuudesta, luitteko otsikon? Täällä kysytään sarjanumeroita simssiin, eli tämä EI ole marinapalsta... P.S, kannattaa kattoo englanninkielisiltä sivuilta, sieltä löytyy melk. joka sivulta jos googletat esim. Sims 3 university life serial code (sims 3 yliopistoelämää sarjanumero) ..


    • mila

      voisko jouk kertoo mulle tavallisen the simsin serial numberin..?????

      • saatananpalvoja66666

        tiiättekö mikä ois the sims 1 lemmikit lisäosan sarjanumero??????TARVIIN SITÄ.ostin sitä varten the sims deluxe editionin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ETTÄ OISKO TIETOO???


      • meikäkidivaan

        KCQY- 4FD5- GH4G- SGHR- JRLD


      • ..JTY
        meikäkidivaan kirjoitti:

        KCQY- 4FD5- GH4G- SGHR- JRLD

        EI TOIMI


    • Huugo 99

      Mulla ei oo enää niitä kansia... niin voiko sen sarjanumeron saada mistään enää?

    • the sims fani

      voisko joku kertoo the sims lemmikit,superstar ja house partyn sarjanumerot?? :O

    • Nice person

      Oke te ootte säällittäviä ku ette uskalla kertooo sims 3 sarjanumeroo....
      täs on joitaki .. kaikki ei välttis toimi mutta osat... minullakin toimi kun kokeilin. :)
      Serial Keys:
      9AQ8-XJJJ-QP4L-AQP7-NRLD
      A7D5-3W63-K7L8-FK74-BRLD
      ZAVM-TZUE-2Q5X-T2QM-ZRLD
      4H7P-WT79-57K9-257N-BRLD
      W2FF-8R9R-7FVA-97FY-CRLD
      HGNE-SSRZ-CMTS-SCMV-URLD
      95BB-2BH5-3JMK-M3J5-NRLD
      F78Q-DPVR-YW2Y-VYW5-2RLD
      U7RH-2QHE-JBWK-AJBK-MRLD
      245V-K47V-PYY8-6PYF-BRLD
      HH77-JYJR-R8QK-PR8T-MRLD
      FSCL-7RDM-NLLF-WNLU-GRLD
      8R99-95TT-CFCU-ZCFZ-VRLD
      B6RH-XG44-YY46-7YY7-8RLD
      NJ2A-M8US-WUSV-CWUW-XRLD

      • omansa hukannu :(

        osaisikko kertoo sarjanumeron sims medievaliin? :))


      • jumalani

        KIITOS TUHANNESTI!!!!!!! selailin ihan älyttömän pitkään keskusteluja ja yms ja nyt löysin! Kiitos! :D ♥♥♥


      • apuaa1
        jumalani kirjoitti:

        KIITOS TUHANNESTI!!!!!!! selailin ihan älyttömän pitkään keskusteluja ja yms ja nyt löysin! Kiitos! :D ♥♥♥

        mikä sul toimi ku mä tarvisin ? (:


      • RANDOMTYPSYY

        MIKÄ SE ON NUISTA OON KOKEILLU JO 3 MEE EIKÄ OLE


    • Sinitin--

      Kiitos kovasti, " Nice Person " ! Selailin epätoivoisena amerikkalaisia sivuja ja sit päätin painaa suomikaksnelosta. Toi viimenen toimi mulla. Onko sulla siihen Luksuslukaaliin koodia, vai toimiiko noi niihin myös ? Poltin vahingossa ne .. ohjekirjat takassa tossa yhtenä kylmänä päivänä, sitte meni kone & jouduin uudestaan lataan simssin uudelle koneelle. Tosi kiva ku pystyit auttaan (=

    • Liinuloveci

      onks jollain tunnusta tohon storeen et pystyis lataa siihen niitä kamoja? auttakaa !!

    • Nutcake

      Osta peli. Miksi jonkun pitäis antaa sulle oma rekisteröimätön koodinsa, jonka jälkeen ei enää itte pystyis sitä kayttää storeen ja EA:n foorumiin. Hello!!!!

    • liinuloveci

      pystyy sitä viel itekki käyttää, mutku mul ei enää oo niit kansii ;(

    • Nutcake

      Ei muuten pysty. Kun sä oot rekannu sen pelin EA:n sivuilla, niin that's it... se koodi on käytetty. Samaa koodii ei voi rekata toista kertaa, koska se nyt sit siellä EA:n tiedoissa. Et silleen...

    • Määääävaaaa

      Kiitos Nice Person!!!!! Tää vaikutti mun pelaamisee paljo!!! Kiitos tuhannesti!!!

    • APUUVA!!

      hei tarviin toho the sims 3 lemmikiin sarjanumeron koska pikkuveli hukkas sen mikä mul oli!! olisin tosi kiitollinen jos saisin semmotteen

    • että näin

      jokaiseen levyyn on oma koodi. minun sims 3sen (juuri ostettu) koodi oli "väärä" eli ei hyväksynyt ohjeiden takana olevaaa koodia. jouduin lähettävään kuvan ostokuitista ja kaikkine muine todisteineen että koodi ei toimi ja että olen ostanut pelin.. (lähetin siis sinne pelin tekijälle? toimittajille.. en siis ostopaikalle) sieltä sain sitten viikon kuvuttua uuden koodin joka toimi moitteettomasti..

      tietääkseni yksi koodi toimii vain kerran ja siihen tiettyyn peliin.. ja joku oli ns. ryövännyt minun pelini koodin omaan NETISTÄ LADATTUUN peliinsä, jonka vuoksi pelini ei hyväksynyt koodia. ((ainakin näin selitettiin minulle))

    • ansku n

      Noista "yleis"koodeista ei mulla ainakaan toiminut mikään, eli olisko jollain joku toimiva koodi? Jostain syystä pelin mukana tullut koodi ei toimi, vaikka sitä ei aikaisemmin ole käytetty.

      • että näin

        lue ansku n mun edellinen viestini, mulla oli sama ongelma. ota yhteyttä simsin tekijöihin? -vittu ku en muista mitin itse sillon otettiin yhteyttä.. jokonkin isommalle tyypille..


    • kiitos!

      kiitos kovasti nice person heti eka koodi toimi ! ;)

    • kakka

      joo oikeesti mullaon kauhee ogelma miten saan sen sarjanumeron tohonantakaa pliis toimiva sarjanumero sims 3 pelkään peliin niin olen onnelinen =)

    • ??

      olisko jollakin sims 3 superstaraan sarjanumeroa, olen kadottanut ohjekirjan ja tahtoisin mieluusti päästä pelaamaan...?

    • name

      oisko kellään ihan pelkän perus sims 3 peruspelin sarjanumeroa?

    • kokokoggg

      ainakin 92TB-LC66-JK9V-U3PW-AAMF siin on sims 3 peruspelin

    • ?

      mä en tajuu miks en pääse auttakaa ja antaksaa sarjanumerooo!!

    • hfdhdf

      mun sims 3 tuli sarjanumero, mut se ei toimi, ja mä haluaisin sen sarjanumeron, mut en näköjää saa ku se ei toimi =(

    • moivaansullekki

      Saaks sieltä sivuilta ladattua sen tiedoston nii että voi lähettää sen? Haluisin yhen simin, mutta oon hukannu peruspelin koodin, ja lemmikkielämää pelin rekisteröiny aikasemmin mutta nyt sitä ei ole mun tiedoissa, eikä ota sitä enää :

    • lollipop 14v

      Tavitsisin perus simssi 3 koodin , help mee

    • jokupiilossa

      Mikä sen koodi on ku on se the sims 3 tilin luominen TARVISIN HIMONAAA

    • Help oikeestiii

      Ja mä tarvi yli opiston koodin
      voisko juka helpata
      ??

    • EA:n tuesta antavat sinulle uuden jos vanha on kadonnut.

    • Pliis !

      Hei voisko joku kertoo luksuslukaali-kamasetin koodin? Sain kaverilta levyn mutta en asennuskoodivihkoa.. /: Joten Heelp !

    • Huomaamaton :(

      voisko joku kertoo sims 3 tliopisto elämää koodin ?

    • simshullu 12

      mikä se the sims 3 tilin luomisen koodi on kun haluaisin ladata niitä tavaroita voisitteko vastata pian

    • Heih!

      Kannattaa pyytä joltain frendiltä jolla on Sims3 sitä koodii! :)

    • Se ei toimi, sillä jos tuo kaveri on rekisteröinyt tuon koodin itse Sims 3 sivuille, niin silloin se on jo käytössä. Rekisteröinnin voi tehdä vain kerran ja yhtä tiliä kohti. Ja miksi ihmeessä kenenkään pitäisi antaa oma rekisteröintikoodinsa ja menettää niin oma mahdollisuutensa ladata tavaroita Storesta? Ainakin oletan että kyse on Storen tavaroista.

    • cathrine1

      Mikä on sims 2 perus pelin sarjanumero?

    • Öööömm

      Ku mä oon ostanu sen sims 3 netistä originistt nii mitä teen ku haluun lataa niit vaattet sinne sellaselt sivul ja siihen tarttee sen sarjanumeron et voi lataa ei mul oo ku oon ladannu neist? :OOO

    • Pelin sarjanumero näkyy Originissa kun klikkaat pelin tiedoista sitä info kuvaketta -> (i).

      Jos tarkoitat rekisteröitymistä EA:n Sims 3 sivustolle niin ok mutta älä missään tapauksessa luovuta sarjanumeroa minnekään muualle.

      • huooooh

        Ei löydy mitään sarjanumeroa..


      • SELKIS112343455
        huooooh kirjoitti:

        Ei löydy mitään sarjanumeroa..

        Netistä tilatussa versiossa peli on jo rekisteröity sinne sims yhteisöön, eli sarjanumeroa ei tarvi kirjottaa erikseen.


    • neeeaaa10

      Nyt uusin sarjanumero sims3 barnacle bay! Mikä onse sarjanumero tohon??ja uusin sitte

    • Vialliset ohjeet...

      Ite tilasin ladattavan Sims 3sen Coolshopista, koodi tuli sähköpostitse ja "ohjeet" kuinka aktivoida peli... Sanoittii vaa että mee simssin virallisille sivuille ja rekisteröi koodisi sinne inn vitsi saat pelisi. Niinpä tein ohjeiden mukaan, mutta mitään ei tapahtunut. kysyin asiakaspalvelusta apua ja sanoivat että rekisteröi koodisi Originii!? Kävin kahtoo ja sieltä ois voinu niinku AKTIVOIDA sen pelin, mutta sarjanumero oli jo käytetty jote ei toiminu! Jaa, sinne meni sarjanumero eikä peliä ole saatu ladattuu vialliste ohjeide takii!

    • Ljlvh

      Voiks joku laittaa lisää noita sarja numeroita

    • nerf

      sims 3 versioihin
      JTDV-UB33-EUR6-NEUV-ARLD
      GCV5-JZ3R-7V37-C7VU-ARLD
      U24C-SKJH-9KRN-K9KJ-SRLD
      582A-EN4P-3QJ6-U3QH-9RLD
      RHGY-6E32-8PN5-X8PL-8RLD
      YUWW-P6RY-ELVS-DEL6-WRLD
      PPJA-MPCY-TQLE-ETQK-HRLD
      CVXP-WHH7-TJLK-XTJV-NRLD
      DB6E-BZMV-ZCAP-2ZC8-SRLD
      4XG8-DBEL-Y4ZF-SY4X-JRLD
      FFGQ-7JUU-EDPW-DEDM-ZRLD
      ZPSS-CA92-Q5WA-DQ57-ERLD
      6e9r-d2ty-252x-h25s-2rld
      2fww-tcwj-83wz-m83n-5rld
      6mcl-klly-t72q-2t7s-trld
      6fnw-femp-8r2r-58rs-urld
      njff-6t4l-67a8-d672-crld
      js8g-hhve-e8ez-9e86-5rld
      6nwe-77yu-r524-ss5s-7rld
      Gj99-vx9z-p4wc-fp4u-grld
      df66-3m6m-uc59-6uc3-drld
      7yv5-7g9k-dvxc-ddvv-grld
      72MD-YSDQ-7BTF-Z7BU-HRLD
      BZR9-SWC7-Y9BG-MY99-KRLD
      WSD5-AULK-HXDP-WHXF-RRLD
      XXFP-2N94-JDRC-8JDE-ERLD
      HVRR-3KKW-69HM-M695-PRLD
      5F77-8KKX-UUJM-9UUK-PRLD
      MW8G-BUZM-2S75-52SN-7RLD
      BFUU-AL8U-F37B-ZF35-FRLD
      33Z9-SQFH-N6XJ-9N6V-NRLD
      FLZ9-3SBC-DNBE-8DN9-JRLD
      KDNE-G2KH-8AFN-A8AD-SRLD
      XGV5-2ZU8-2UNY-22UL-4RLD
      PYY8-AYV3-ZGCY-UZGA-4RLD
      BZ9R-8DWW-42GZ-G42E-5RLD
      2NXP-48JL-Q95P-7Q92-VRLD
      K9K3-UC2Z-XRF5-WXRD-9RLD
      WPPX-6UU3-E9ZY-9E9W-6RLD
      3AU4-54FT-MFXH-YMFV-MRLD
      BT3K-E9TZ-CH7W-ACH5-2RLD
      P64L-54S6-48KV-T48H-ZRLD
      4666-Q4GX-EDYJ-NEDW-NRLD
      R422-7WH2-68ML-Z68K-QRLD

      toimivuudesta en anna takuu mut tommosia löytys soveltavuus sims 3 mukaan laskien lisä osien hetken saa pää punasena selata löytäkseen toimivan koodin mut ainaskin sit toimi :)

      • nerf

        osa pitäis olla supernatural lisä osaseen :)
        SRKT-5RZS-24FY-TC5I-0FLT
        ECEE-2JYF-7GPC-MN4F-0FLT
        JKC4-4EUN-CTAH-U1DA-0FLT
        4RR9-BHXQ-6Y2O-2E1X-0FLT
        XMFP-7JF9-N3S0-C3SI-0FLT
        DQYG-MKUH-EQKC-U2J1-0FLT
        43YY-YAZD-6BEP-DA23-0FLT
        86V5-D5V6-B6VQ-AF1G-0FLT
        I7MD-93I4-LRSV-203X-0FLT
        IAXX-ZV2H-26EA-KCCC-0FLT
        ZFPX-EA7V-RG0I-MI1R-0FLT
        GKVD-45VF-CPRR-7Q53-0FLT
        6QBT-VU74-E1FJ-YLWJ-0FLT
        BW7X-GL7K-RPH5-WJMG-0FLT


    • HALLOOTA

      mut toimiiks nää koodit jos on levyllä ja haluu rekisteröidä sen pelin et saa storest kamaa? ja vanha koodi on jo käytetty ?

      • thesimms

        tarvis sims3 täyttä elämää lisäosan rekisteröintikoodin


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe