Täällä kun on muuama ihan oikea femakko, niin olisi kiva kuulla juuri Teiltä jotain. Eli miksi juuri Sinusta tuli femakko? Ihan näin avoimena kysymyksenä, eikä yhtään piikitellen. Pyydän kauniisti femakkoa kertomaan miksi hän ryhtyi femakoksi.
Osalla ehkä ollut huonoja kokemuksia parisuhteesta. Osalla ehkä paha isä, kenties alkomahoolia. Jokut ehkä raiskattu? Ym?
ELI MIKÄ AJOI JUURI SINUT RYHTYMÄÄN FEMAKOKSI? JA AIOTKO OLLA FEMAKKO KOKO ELÄMÄN?
Femakoille kysymys
7
62
Vastaukset
- Kolerabakteerin lemu
Todennäköisesti nuoresta asti jakanut itseään kaikille eli ollut koko ikänsä ns. helppo kyläfillari ja sitten on katkeroitunut kun on oppinut, että kukaan kunnon mies ei olekaan enää kiinnostunut koska kyllä se valitettavasti paistaa kilometrin päähän onko nainen sitä sorttia että sakset aukeaa tilanteessa kuin tilanteessa. Huvittavaa, että naiset eivät tajua, että sellainen käytös jättää kilometrin päähän lemuavan hajuvanan ja kunnon miehet karttaa todella näitä naisia äärimmäisen kaukaa. Sen jälkeen ei enää saakaan kun niitä kusipääpanijoita jotka siemenen linkoamisen jälkeen kääntävät heti kylkensä ja pieraisevat. Ja nainen odottaa turhaan soittoa. Niin, tai tuleehan se soitto sitten taas kun mies ei ole muuta löytänyt ja muistaa, että ai niin täähän oli se helppo ja soittaa sille. Sitten sama kaava toistuu useita kertoja useiden miesten kanssa. Eiköhän typerät ja helpot naiset tuosta kierteestä melko mukavasti katkeroidu. Ja avot! meillä on valmis feministi!
- Taina 297
Kiitos tuosta analyysistä.
Tuo oli hieno ja jopa runollinen analyysi sinulta, femakoista, ja se valotti tilannetta. Olisi myös kiva kuulla todelliselta femakolta hänen oma kertomus. Eli onko femakkoa kuulolla ja saako kommenttia, kiitos? Saa kirjoittaa anonyyminä, ja saa myös purkaa tunteita. Kaikkki on tervetulleita, eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Tulkaa vaan rohkeasti tänne juttelemaan, otetaan vaikka kaffet ensin. - Nuori naisenalku
Taina 297 kirjoitti:
Kiitos tuosta analyysistä.
Tuo oli hieno ja jopa runollinen analyysi sinulta, femakoista, ja se valotti tilannetta. Olisi myös kiva kuulla todelliselta femakolta hänen oma kertomus. Eli onko femakkoa kuulolla ja saako kommenttia, kiitos? Saa kirjoittaa anonyyminä, ja saa myös purkaa tunteita. Kaikkki on tervetulleita, eikä tyhmiä kysymyksiä ole. Tulkaa vaan rohkeasti tänne juttelemaan, otetaan vaikka kaffet ensin.Minä ryhdyin femakoksi nuorena tyttönä kun vanhat femakot sai yllytettyä piiriinsä. Ei mennyt montaa viikkoa niin vanhat femakot olivat jo päättäneet sen järjestyksen että kuka pääsee ensin minua maistelemaan. Siinä oli tutkijaa ja kaikkea mukana taistetelmassa minun tonnikalastani. Kuunneltiin siinä yksi päivä tyttöjen kesken pressan menkat biisiä, ja haarakiilaan musaa, lueskeltiin solanasta ja dworkinia, ja yksi päivä drinkkiini ujutettiin jotain. Kaikki oli sitten mustaa ja heräsin musta kynttilä haarojeni välistä. Vanhempi femakko kertoi että tämä oli initiaatiorituaali, eikä tarttenut olla peloissaan. Siitä se sitten lähti.
- tarinani
Minusta tuli feministinarttu koska minua harmittaa miesten ylivertaisuus. He ovat yhteiskunnassa ylempänä, tienaavat enemmän, ovat keksineet kaikki keksinnöt ja ovat vielä fyysisestikin vahvempia. Lisäksi tunnen fyysistä vetovoimaa naisia kohtaan, eli olen homoseksuaali.
- Ukki on kiltti
Montako piparkakku-pimppiät eikäläiset tarttee, että niistä voi leipoa yhden ison paksun piparkakku-kikkelin? Itse kokeilin jouluna kun leivottiin äidin kaa, ja siihen tarvitsin kuusi pimppiä. Tosin aika mojovan kikkelin leivoin. Samanlaisen kuin ukkilla oli seisokissa, kun se opetti minua minkälainen on ihmisen ruumis. Kahdestaan oltiin. Oli barbinuket ja kaikki.
- Työtön maisteri
Suoritin lukion hyvin arvosanoin, menin yliopistoon lukemaan ranskalaista filologiaa ja naistutkimusta. Opintojen päätyttyä en saanutkaan koulutusta vastaavaa työtä.
Syynä tilanteeseen on mätä miesvaltainen yhteiskunta, joka arvostaa täysin vääriä asioita ja sortaa meitä koulutettuja naisia. Feministinä haluan muutosta pehmeämpään, naista arvostavaan suuntaan. - rthrtrtrtjjj
Jaahas. Mihis sitä naistutkimusta tarvitaan ja mikäs järkevä KOKO yhteiskuntaa hyödyttävä työpaikka sillä koulutuksella hankitaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k473883Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521869- 721406
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761240Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1981209Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901039
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41876Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?54859- 39800