Denim vaatteet ja varsinkin farkut ovat tosi tylsiä.
Niitä näkee aina liikaa joka juntin päällä.
Laumasieluista pukeutumista.
Suosittelisin parempaa tai persoonallisempaa pukeutumista kaikille.
denim tylsää
17
1015
Vastaukset
- pöh
Jaahas, taas näitä erikoisuuden tavoittelijoita. T-paitojakin kaikki käyttävät, mikset valita niistäkin? Tai lenkkareista?
Hohhohoijaa, mitä jos sinä huolehtisit vain siitä mitä itse laitat päälle ja annat junttien pukeutua kuten haluaa. - P*skaa
Jos sua kyllästyttää niin mixet saman tien vaik sokeuta ittees nii ei tarvii nähä niit "joka juntin päällä"?? Sen takia tyypit pitää farkkuja ku se on niitten tyyliä ja persoonaa! Paitsi onhan tietysti niitäki, jotka ei pidä omasta persoonastaan kiinni, mut niil on kyl aika vaikeeta. Pidä vaan huoli omista vaatteistas ja et saat laitettuu ees jotain päälles.
- denimitön
JAAH.
Huvittaa vaan kun moni luulee olevansa in farkut jalassa, vaikka ne on pelkät tavalliset junttimassahousut.
No good.
Kokeilkaa edes joskus jotakin muuta, vaihtelu virkistää ja denim tylsistää... - Yoman
denimitön kirjoitti:
JAAH.
Huvittaa vaan kun moni luulee olevansa in farkut jalassa, vaikka ne on pelkät tavalliset junttimassahousut.
No good.
Kokeilkaa edes joskus jotakin muuta, vaihtelu virkistää ja denim tylsistää...no jos kerta haluutte olla seinäruusuina taikka muuten harmaahiiriä niin olkaa vaikka verkkareissa! Hellehousut menettelee tosi kuumalla mut ne on inhottavia. En edes vilkaise ihmisiä joilla ei ole farkkuja. Mitä istuvammat sen parempi, yhdistettynä valkoiseen paitaan nin yes. Älkää peljätkö rohkeasti vaan klassikot päälle! Onhan niissä jo vaikka mitä pesuja yms tyylejä ettei kahta samaa kyllä heti vastaan tule.. Ja peskää usein - denimiä kuuluu pestä!
- farkku on in
denimitön kirjoitti:
JAAH.
No good.
Kokeilkaa edes joskus jotakin muuta, vaihtelu virkistää ja denim tylsistää...Denim ei ole koskaan out, niin kauan kuin niitä näkyy muotisuunnittelijoiden näytöksissä. Ja edelleen näkee. Enpä usko että kovin moni kuvittelee olevansa pelkkien farkkujen takia ubertrendikäs, mutta ne on hyvät ja kestävä käyttöhousut. Eipä siinä muuta. Ja näyttää suomalainen pylly sata kertaa paremmalta kuin joissain ohuissa kangashousuissa, useimmilla ainakin...
- fashion
farkku on in kirjoitti:
Denim ei ole koskaan out, niin kauan kuin niitä näkyy muotisuunnittelijoiden näytöksissä. Ja edelleen näkee. Enpä usko että kovin moni kuvittelee olevansa pelkkien farkkujen takia ubertrendikäs, mutta ne on hyvät ja kestävä käyttöhousut. Eipä siinä muuta. Ja näyttää suomalainen pylly sata kertaa paremmalta kuin joissain ohuissa kangashousuissa, useimmilla ainakin...
Denim todellakin on vain tylsää käyttövaatetusta.
Tylsää ja mielikuvituksen puutetta kun pennut ei osaa muuta vaatetta pitää päällään.
Ne käyvät massaihmiselle jolla ei ole omaa tyyliä saatikka omaa mielipidettä. Vaihtelu virkistäisi...
- ihateyou2
Ite oot tylsä...Denim-farkut sopii melkeen kaikkien paitojen kaa, jotka voi taas valita oman persoonansa mukaan...
- utelias
että mitäs se sitten on se tyylikäs ja mielenkiintoinen pukeutuminen mielestäsi? Mikä tekee muista kankaista saati sitten jostain hamppohousuista kiinnostavampia? Toki, kauneus on katsojan silmässä, mutta farkku on helppo yhdistää moneen erilaiseen asusteeseen, kestävä ja kivan näköinen. Ja kuten sanottu, muotoilee kurvit naisellisiksi ;)
- mira
..taas tietty joku gootti piru antamassa neuvoja meille -ah- niin "epämuodikkaille" nooh, siihen voi luottaa, et ku on farkut jalas ni ei näytä n-a-u-r-e-t-t-a-v-a-l-le.
- fashion cop
Denin on arkista ja tylsää (halpaakin) peruspukeutumista. EI todellakaan mitään hienoa. Boring. Sitä näkee niin paljon, ettei kiinnosta saatikka säväytä tippakaan. Arkena ehkä ok, mutta bileisiin ja rafloihin erittäin tylsä valinta, siinä hukkuu massaan... toivottavasti menisi taas pois muodista, niin ehkä näkisi sitä edes hieman vähemmän. Junteillahan sitä toki on aina...
- mira
fashion cop kirjoitti:
Denin on arkista ja tylsää (halpaakin) peruspukeutumista. EI todellakaan mitään hienoa. Boring. Sitä näkee niin paljon, ettei kiinnosta saatikka säväytä tippakaan. Arkena ehkä ok, mutta bileisiin ja rafloihin erittäin tylsä valinta, siinä hukkuu massaan... toivottavasti menisi taas pois muodista, niin ehkä näkisi sitä edes hieman vähemmän. Junteillahan sitä toki on aina...
no bile kuteista ei ollutkaan mtn puhetta. tai noh, klubi kuteista. halpaa?? minun 100e housut halvat?? MIETI..
- keksikää muuta
mira kirjoitti:
no bile kuteista ei ollutkaan mtn puhetta. tai noh, klubi kuteista. halpaa?? minun 100e housut halvat?? MIETI..
perusmassahousut ne farkut ovat silti. tylsät.
- mira
keksikää muuta kirjoitti:
perusmassahousut ne farkut ovat silti. tylsät.
tottakai ne ovat "perusmassa housut" kun jos niitä teetetään yks kymmenen miljoonaa kappaletta! itse ostan housut, jotka näyttävät päälläni hyvältä. ja niin ne näyttävät muidenkin mielestä. ja mielestäni ne näyttävät myös muidenkin saman henkisten ihmisten päällä hyvältä.
en pidä esim.mitään lökäreitä *yök* - minä
mira kirjoitti:
tottakai ne ovat "perusmassa housut" kun jos niitä teetetään yks kymmenen miljoonaa kappaletta! itse ostan housut, jotka näyttävät päälläni hyvältä. ja niin ne näyttävät muidenkin mielestä. ja mielestäni ne näyttävät myös muidenkin saman henkisten ihmisten päällä hyvältä.
en pidä esim.mitään lökäreitä *yök*vai että näyttää suomalainen pylly hyvältä farkuissa,hah ja #!#%¤*'marjat!!nehän saa jalat ja perseen näyttämään pönköiltä pylväiltä ja on muutenki tukalat ja kuumat tässä suomen ah niin ihanassa kesässä!!!!
- mira
minä kirjoitti:
vai että näyttää suomalainen pylly hyvältä farkuissa,hah ja #!#%¤*'marjat!!nehän saa jalat ja perseen näyttämään pönköiltä pylväiltä ja on muutenki tukalat ja kuumat tässä suomen ah niin ihanassa kesässä!!!!
noh, ei mulla :p taiat olla vaan kateellinen meille, jotka näytämme hyvältä milteimpä missä kuteissa vaan:)
- mayhem
mira kirjoitti:
noh, ei mulla :p taiat olla vaan kateellinen meille, jotka näytämme hyvältä milteimpä missä kuteissa vaan:)
Voi että joku taas osaa olla itserakas... No, pidä vaan hauskaa tuntikausia peilin edessä ku oot kerran omasta mielestäs niin hyvännäköinen. Niin, ja oot aika köyhä jos 100e farkuista on muka tosi kallista... Toivon vaan ettei ole sentään miss sixtyt
- mira
mayhem kirjoitti:
Voi että joku taas osaa olla itserakas... No, pidä vaan hauskaa tuntikausia peilin edessä ku oot kerran omasta mielestäs niin hyvännäköinen. Niin, ja oot aika köyhä jos 100e farkuista on muka tosi kallista... Toivon vaan ettei ole sentään miss sixtyt
..mielummin oon tälläinen kuin anorektikko joka surkuttelee ulkonäköönsä.. ja vihaan ihmisiä joidenka ykkös sanavarastoon kuuluu: "voikun minä oon ruma.." säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994184Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472979Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2852586Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612196- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951225
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 741038
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?601003