Luotettavimman piraattimyyjät viipurissa

Heisba

Luotettavimmin saatte kaikki piraattituotteet; levyt, videot ja dvd:t Pihalta autojen perästä myyviltä pojilta.Hinta laatusuhde täydellisesti kohdallaan ja ikinä ei ole tarvinnut pettyä..Nämä pojat eivät ole huijareita vaan rehellisiä , suurin osa perheellisiä kansalaisia jotka hankkivat elantonsa ja rahoittavat opintonsa kalliissa instituutissa levyjä myymällä. Suomalaisena ja heiltä 5 vuotta levyjä ostaneena voin sanoa että vain heiltä suosittelen levyjä ostamaan, eikä missään nimessä kauppahallista..

17

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

      joka cd:deessä jonka olen ostanut näiltä jätkiltä, on laatu ollut OK.
      Muutaman kerran on 1 levyllä ollut jopa 10 peliä, vaikka pyysin kopsaamaan vain 3-4 uutuuspeliä.
      Ja aina kaikki toimivat.
      Ne ovat myös yleensä päivitetty uusimpaan versioon.
      Muuten luontokin säästyy,kun ei kulu kun 1cd,samaan pelitehdas käyttäisi 10-15klp paketit.

      Laatu parempaa kuin suomen kaupoissa.
      Ainakin minun kohdalla.

      Viipurissa heittää joskus, mutta mieluummin sieltäkin kuin suomen ylihintaisilta koijarikauppijailta.

      • Heisba

        Joo se on kyl totta että päivitykset ovat kohillaan..kaikki ovat aina olleet tyytyvaisia Viktorin, Juran ja kumppaneiden tuotteisiin..itsekkin olen heidän tuotteitaan suomalaisille torilla kaupannut ja aina ovat olleet tyytyväisiä kun ovat heiltä ostaneet..koskaan ei kukaan ole kavereistani tullut valittamaan, ja nämä osaavat vieläpä käyttäytyäkkin!


    • Westman

      ..sitten päässyt lomille Lapinlahdesta näköjään..

      • Heisba

        westman:Oot tainnu nyt kyllä erehtyä henkilöstä?!


      • Westman
        Heisba kirjoitti:

        westman:Oot tainnu nyt kyllä erehtyä henkilöstä?!

        ..joku luulee, että venäjällä joku on muka rehellinen ja on luotettava kauppakumppani, on varmasti lomalla Lapinlahdesta.


      • Expat
        Westman kirjoitti:

        ..joku luulee, että venäjällä joku on muka rehellinen ja on luotettava kauppakumppani, on varmasti lomalla Lapinlahdesta.

        Otsikko kertoo kaiken.


    • Eastman

      Itse olen yleensä pettynyt näihin takapaksikauppiaisiin. Myynnissä vain uusinpia
      hittituotteita laatu varsinkin kuorien varsin kirjava ja hinta mitä sattuu. Jos ostat alle 5 levyä pyytävät enemmän kuin rajalla. Kauppahallin toisessa kerroksessa keskellä on se paras. Valikoima laajin hinta voi olla vähän kallinpi, mutta eipä ole koko ajan joku repimässä hihasta.

      • Heisba

        ..Pihalla on kuitenkin ne luotettavimmat myyjät ja jos laatu on tärkeämpi kuin hinta niin silloin Pihalta saa paremmmin, siis niistä valkosista ja Petjan harmaasta pakettiautosta!

        Pojat myy yleensä halvemmalla, kuin minä silloin kun olen heidän kanssaan myymässä..Pyydän isompaa hintaa siksi että,
        A) suomalaisilla on varaa maksaa enemmän kuin he pyytävät
        B) levyt varmasti toimivat
        C) Jostakin heidän on elantonsa saatava ja levymyynnistä jää hyvin vähän myyjälle itselleen käteen!
        Eikä sillä ole merkitystä mitä ne kuoret ovat, kunhan vain levy toimii..Levyjähän siinä kaupataan eikä kuoria!


      • vilma
        Heisba kirjoitti:

        ..Pihalla on kuitenkin ne luotettavimmat myyjät ja jos laatu on tärkeämpi kuin hinta niin silloin Pihalta saa paremmmin, siis niistä valkosista ja Petjan harmaasta pakettiautosta!

        Pojat myy yleensä halvemmalla, kuin minä silloin kun olen heidän kanssaan myymässä..Pyydän isompaa hintaa siksi että,
        A) suomalaisilla on varaa maksaa enemmän kuin he pyytävät
        B) levyt varmasti toimivat
        C) Jostakin heidän on elantonsa saatava ja levymyynnistä jää hyvin vähän myyjälle itselleen käteen!
        Eikä sillä ole merkitystä mitä ne kuoret ovat, kunhan vain levy toimii..Levyjähän siinä kaupataan eikä kuoria!

        Kerran erehdyin ostamaan levyjä ja videokasetteja auton takaosasta myyviltä tyrkyttäjä pojilta, toista kertaa ei tule!!Valehteli levyjen määrän, sain venäjäksi dupatun videokasetin... eli olisi pitänyt pysyä tutussa ja turvallisessa kauppahallin yläkerran pojissa ( keskellä oikean puoleista käytävää ). Ovat todella ystävällisiä ja kertaakaan ei ole ollut sanomista tuotteissa.


      • HeisBa
        vilma kirjoitti:

        Kerran erehdyin ostamaan levyjä ja videokasetteja auton takaosasta myyviltä tyrkyttäjä pojilta, toista kertaa ei tule!!Valehteli levyjen määrän, sain venäjäksi dupatun videokasetin... eli olisi pitänyt pysyä tutussa ja turvallisessa kauppahallin yläkerran pojissa ( keskellä oikean puoleista käytävää ). Ovat todella ystävällisiä ja kertaakaan ei ole ollut sanomista tuotteissa.

        ..tais olla silloin kun kun suunnilleen kaikki myyjät myivät pihalla autonperästä, ja vain nämä yläkerran myyjät myivät sisällä..sillä nyt kun vain ystäväni ovat myyneet pihalta niin ei ole tullut yhtään valitusta ainakaan minun korviini!
        Ja ulkomyyjät eivät ole tyrkyttäjiä niin kuin suurin osa kauppahallin alakerrassa myyvistä pojista!


      • Ressu

        Joskus olen vaihtanut toimimattoman tietokonepelin Kauppahallissa. Ei se ollut mitenkään vaikeaa.
        Ostaessani sanoin, että jos tuote on epäkelpo, tulen vaihtamaan sen, ja kävin kanssa vaihtamassa.
        Eihän piraatin omakustannushinta ole oikeastaan mitään. Ei myyjän kannata tietoisesti myydä huonoa tuotetta.


      • Marko 135 kg
        Ressu kirjoitti:

        Joskus olen vaihtanut toimimattoman tietokonepelin Kauppahallissa. Ei se ollut mitenkään vaikeaa.
        Ostaessani sanoin, että jos tuote on epäkelpo, tulen vaihtamaan sen, ja kävin kanssa vaihtamassa.
        Eihän piraatin omakustannushinta ole oikeastaan mitään. Ei myyjän kannata tietoisesti myydä huonoa tuotetta.

        joko Ural on löytynyt.

        Ainakin Viipurissa on havaittavissa orastavaa baiker kultuurin alkamasti, riisuttuja uraleita pärinää ja pauketta, siistii.

        pikkukylistä vois löytää hyviä aihioita siedettävään hintaan...


      • Ressu
        Marko 135 kg kirjoitti:

        joko Ural on löytynyt.

        Ainakin Viipurissa on havaittavissa orastavaa baiker kultuurin alkamasti, riisuttuja uraleita pärinää ja pauketta, siistii.

        pikkukylistä vois löytää hyviä aihioita siedettävään hintaan...

        Olisi ihan hieno menopeli sivuvaunulla varustettu na.
        Ei oikein ole ollut aikaa saattaa asiaa eteenpäin. Se vie kuitenkin oman aikansa ja vaivansa.
        Jos pyöräkulttuuri elpyy Venäjällä, tietää se hintojen nousua. Siis, pitäisikö kiirehtiä?


      • Marko 135 kg
        Ressu kirjoitti:

        Olisi ihan hieno menopeli sivuvaunulla varustettu na.
        Ei oikein ole ollut aikaa saattaa asiaa eteenpäin. Se vie kuitenkin oman aikansa ja vaivansa.
        Jos pyöräkulttuuri elpyy Venäjällä, tietää se hintojen nousua. Siis, pitäisikö kiirehtiä?

        Moi

        iso maat isot toleranssit, uskon, että niitä Uraleita riitttää. Petroskoi aikana jäi sellainen kuva, et joka autotalissa on joku pyörän raato

        Pitää vaan kierelllä kyliä


    • Marko 135 kg

      mulkuille kun www.imuroinpanetistailamaiseksi.com toimii

      www.zvuki.ru

      • Ressu

        Ei piraattikauppaa oikeastaan pitäisi suosiakaan. On siinä vähän happaman makua.
        Tosin sitten tämä Teoston maksu taitaa mennä enemmänkin levyteollisuudelle ja -kaupalle. Taiteilija ei taida siitä paljon kostua.


      • Marko 135 kg
        Ressu kirjoitti:

        Ei piraattikauppaa oikeastaan pitäisi suosiakaan. On siinä vähän happaman makua.
        Tosin sitten tämä Teoston maksu taitaa mennä enemmänkin levyteollisuudelle ja -kaupalle. Taiteilija ei taida siitä paljon kostua.

        Itse olen yleensä pettynyt näihin takapaksikauppiaisiin. Myynnissä vain uusinpia
        hittituotteita laatu varsinkin kuorien varsin kirjava ja hinta mitä sattuu. Jos ostat alle 5 levyä pyytävät enemmän kuin rajalla.

        Pojat myy yleensä halvemmalla, kuin minä silloin kun olen heidän kanssaan myymässä..Pyydän isompaa hintaa siksi että,
        A) suomalaisilla on varaa maksaa enemmän kuin he pyytävät
        B) levyt varmasti toimivat
        C) Jostakin heidän on elantonsa saatava ja levymyynnistä jää hyvin vähän myyjälle itselleen käteen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe