Joka tuollaista oikeasti miettii, on mielisairas, tai elämänsä menettänyt ihminen, paitsi jos on nuori ja "kuolematon"
Olen maksanut poikani ottaneita lainoja (18 v)" vippikivaa" kännissä mennttaliteetillä jo 3000 € ja toiset 3 tonttua näyttää olevan vielä jonossa, vaikka hänen luottotiedot on jo menneet uutta vippiä vaan näyttää saavan. Olen samoilla linjoilla yleisen mielipitteen kanssa, että, ko. yritykset pitää kieltää, koska varsinkin moni fiksukin nuori ei ole kykenevä hoitamaan raha-asioitaan.
On Kannattavaa ja edullista, eikun hakemaan
5
141
Vastaukset
- Naapurin setä
Ehkäpä on kuitenkin niin että olisi ollut fiksua käyttää kondomia silloin aikanaan jos noin tyhmää on pukannut tulemaan. Onko se sitten vippifirmojen vai aikuisen oma vika jos vippiä ottaa? Toinen kysymys on vielä se että pitäisikö alkoholi kieltää jos silloin tulee tehdyksi "tyhmiä".
- lento h.
Kylläpäs naapurin setä=kova kari kirjoittelee todella tyhmästi.
Pikavipit kieltoon välittömästi.Kannatetaan! Pikavippibisnes perustuu röyhkeään riistoon ja saatanalliseen ahneuteen.
On vippifirmoja,jotka toimivat asiallisesti.Niitä on muutamia.Enemmän kuin puolet koittavat kusettaa,ottaa lainvastaisia,ylimääräisiä kuluja,mikäli vain mahdollista. - 4560604
Itse en maksaisi vaikka olisi poikani.
Hän huomaa tulevaisuudessa, miten tärkeä asia luottotiedot on. Jos maksat aina kaikki hänen menonsa, niin ei hän opi oman rahan käyttöön. - sadfwer
Miksi et anna pojallesi rahaa niin paljon, ettei hänen tarvitse ottaa vippejä.
Piikki auki vaan! - tai no tiiä sitte?
niinpä niin...kyllä luulisi että äiti ja isi auttais ENNEN, kuin makselevat sitten lapsensa ulosottoja. ehkei poika kysynyt. moni nuori haluaa tulla omillaan toimeen ja aattelee, että mitä sitä vanhempia riivaamaan. näissä tapauksissa eteen tulee hyvin usein lainat internetistä...mutta ei pitäis sitten kysyä makselemaan velkojaankaan...
enpä käy kovin kommentoimaan suurempia, ku en asioista tiiä. täällä monilla on tapana olla selvännäkijöitä, ja kaikkitietäväisiä parhaan pään päsmäreitä.
todellisuus: ovat itse samassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k463877Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet521849- 721396
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761240Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1981199Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911071- 901039
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41876Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?54849- 39790