Julmat pakit

Gallup-tutkimus

Kertokaapa omia kokemuksianne julmista pakeista. Naiset ja miehet. Hypoteesini on että naisilla on taipumusta antaa julmia pakkeja tyyliin "hirtä ittes, homo" tai "syö pääs" kun taas miehet - silloin kun antavat pakkeja - tekevät ne hillitymmin, esim. panemalla ja jättämällä vastaamatta lemmenkipeän baaripokan puheluihin tai olemalla kokonaan noteeraamatta naisen lähestymisiä. En itse asiassa tiedä yhtään tapausta jossa mies olisi haukkunut naista tai kehottanut syömään päänsä tms. jos nainen on osoittanut kiinnostusta.

Itse olen antanut naisille pakkeja juurikin tuolla tavalla, että kun olen huomannut jonkun naisen ihastuneena odottavan sitä miehistä aloitetta, olen ollut ikään kuin en huomaisikaan hänen ihastustaan, mutta jatkanut normaalisti olemista ja kommunikointia naisen kanssa. Usein näistä on ollut seurauksena se että jonkin ajan kuluttua nainen on alkanut suhtautumaan minuun vihamielisesti tai koppavasti, vaikka itse olen pyrkinyt olemaan ystävällinen ja antamaan lempeät pakit.

25

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susku

      Silloin kun olin nuori......siis nuorempi.......meikä heitettiin kylmästi rappukäytävään keskellä yötä.........siis sanamukaisesti tukasta talutettiin ulos.........et silleen.........

      Toki syy oli minussa..................mutta se ei tähän kuulu.....................

      • alksdfj

        Ei tuo ole pakit, ääliö ämmä. Tuo on riita, jossa ärsytit poikaystävääsi.
        Tälläsiä idioottiämmiä täällä kirjoittelee ei hyvää päivää...


    • ................

      En ole koskaan saanut julmia pakkeja, mutta ehkä se johtuu siitä, että olen pitänyt jonkinlaista tasoa lähestymieni naisten suhteen?

    • En ole koskaan saanut pakkeja. Minun on toki torjuttu sellaisten ihmisten toimesta, joista en edes ole ollut kiinnostunut. Enkä ole myöskään antanut julmia pakkeja, jos mukaan ei lasketa niitä tilanteita joissa tyypin "aloite" on käydä käsiksi.
      Tai jos tyyppi ei usko useista hellästi annetuista pakeista, vaan kuvittelee harhaisesti minun vain kiusoittelevat eikä hellitä.

      • Ja niin minua on tosiaan haukuttu, vainottu ja käyty käsiin kun olen kertonut rehellisesti mutta asiallisesti etten ole kiinnostunut.


    • ~cissi~

      Mä oon sillei kypsä ihminen, etten sano rumasti...jätän vaan vastaamatta viesteihin ja puheluihin. Jos ei siitä osaa päätellä, niin sopii jatkaa yrittämistä

      • sillitrooli

        Tuo on muuten äärettömästi julmempi ja halveksuttavampi tapa antaa pakit, kuin se, että sanoo suoraan mutta hellävaraisesti, että ei tästä taida tulla mitään.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Tuo on muuten äärettömästi julmempi ja halveksuttavampi tapa antaa pakit, kuin se, että sanoo suoraan mutta hellävaraisesti, että ei tästä taida tulla mitään.

        Mikä vastuu sillä henkilöllä, jolle tehdään aloite, on nähdä yhtään vaivaa sitä aloitteen tekijää kohtaan? Kohteliasta on toki sanoa "ei kiitos" mutta ei se aloitteen kohde ole sinulle tai minulle mitään velkaa.


      • sillitrooli
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Mikä vastuu sillä henkilöllä, jolle tehdään aloite, on nähdä yhtään vaivaa sitä aloitteen tekijää kohtaan? Kohteliasta on toki sanoa "ei kiitos" mutta ei se aloitteen kohde ole sinulle tai minulle mitään velkaa.

        Kyllä se aloitteen kohteena ollut nainen on velkaa miehelle. Vähintään yksi käsihoito pitää antaa. :)


      • sillitrooli kirjoitti:

        Kyllä se aloitteen kohteena ollut nainen on velkaa miehelle. Vähintään yksi käsihoito pitää antaa. :)

        No hyvä. Voinkin sitten mennä huoletta tekemään aloitteen Ryan Gosslingille. Saan ainakin käsihoidon :D


      • Miss Fury
        gloriana_demeter kirjoitti:

        No hyvä. Voinkin sitten mennä huoletta tekemään aloitteen Ryan Gosslingille. Saan ainakin käsihoidon :D

        Hyi yök. Linus Torvalds on kuumempi.


      • -------------

        Enpä tiedä onko tuo kypsyyttä. Kyllä tekstiviesteihin ja puheluihin vastaamatta jättäminen on aika kylmäkiskoista ja vittumaista puuhaa. Mikä siinä on niin vaikeaa sanoa että kiitos mutta ei kiitos.


      • Gallup-tutkimus

        Kerran tuollainen "kypsä" tapaus antoi minunkin roikkua löysässä hirressä, kun pyysin treffeille ja hän suostui, mutta sitten keksi aina kaikenlaisia tekosyitä ettei päässytkään tulemaan. Tuota kesti aika pitkän aikaa. En ymmärrä miksei voi suoraan kieltäytyä, vaan pitää pelleillä tuolla tavalla.


      • Miss Fury kirjoitti:

        Hyi yök. Linus Torvalds on kuumempi.

        No joo onhan se pilannut itsensä liialla treenamisella kuten kaikki hollywood miehet ja kai se aika vanhakin on. Kyllä se kuitenkin vieläkin aika menevä on.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Tuo on muuten äärettömästi julmempi ja halveksuttavampi tapa antaa pakit, kuin se, että sanoo suoraan mutta hellävaraisesti, että ei tästä taida tulla mitään.

        Olen samaa mieltä.

        Itse olen kaksi kertaa jättänyt vastaamatta. Kerran olin idiootti, enkä uskaltanut sanoa kyllä, vaikka niin halusinkin. Olin silloin 12-13 vee. Sitten toisella kertaa sain kirjeen, jossa oli vain henkilön etunimi, mutta oikein sillä tiedolla ei henkilöön yhteyttä saa. Molemmissa kiellän että se olisi ollut tarkoitukseni.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Kyllä se aloitteen kohteena ollut nainen on velkaa miehelle. Vähintään yksi käsihoito pitää antaa. :)

        :D

        Ja jos toivottelee jouluja samalla, niin sitten suikkari kumilla. :D


    • MillaMagia

      En ole antanut julmia pakkeja, mutta tullut itse haukutuksi rumaksi, lesboksi ja kumma kyllä, huoraksi kun olen kohteliaasti kieltäytynyt miehen lähestymisistä. On myös tönitty baarissa kun en halunnut lähteä jonkun kanssa harrastamaan seksiä. Ja kun on kohteliaasti yrittänyt torjua jonkun, on tyyppi pitänyt oikeutenaan suudella väkisin, puristella perseestä jne. Tajusin, että annan liian epäselviä pakkeja; täytyy siksi alkaa julmasti haukkumaan että menee tajuntaan. Mieluummin otan huoraksi haukkumisen kuin seksuaalisen ahdistelun.

    • no just...

      "Usein näistä on ollut seurauksena se että jonkin ajan kuluttua nainen on alkanut suhtautumaan minuun vihamielisesti tai koppavasti, vaikka itse olen pyrkinyt olemaan ystävällinen ja antamaan lempeät pakit. "

      Ystävällisyys antaa ristiriitaisen signaalin. Et voi olla ystävällinen samaan aikaan ja muka viestittää ettei kiinnosta, se vaikuttaa kiusanteolta. Välinpitämättömyys olis paras keino viestittää ettei kiinnosta ja kommunikoinnin vähentäminen minimiin.

      • Gallup-tutkimus

        Ystävällisellä tarkoitan lähinnä asiallista, enkä mitään silmiin katselua ja hymyilyä ja flirttejä. On se nyt perkele jos pitää toisen heikon itsetunnon takia heittäytyä itse mulkuksi. Siitähän siinä on pohjimmiltaan kyse. Naiselle se olisi niin paljon helpompaa jos mies käyttäytyisi vittumaisesti. Silloin olisi syytäkin olla koppava.


      • niinjooo
        Gallup-tutkimus kirjoitti:

        Ystävällisellä tarkoitan lähinnä asiallista, enkä mitään silmiin katselua ja hymyilyä ja flirttejä. On se nyt perkele jos pitää toisen heikon itsetunnon takia heittäytyä itse mulkuksi. Siitähän siinä on pohjimmiltaan kyse. Naiselle se olisi niin paljon helpompaa jos mies käyttäytyisi vittumaisesti. Silloin olisi syytäkin olla koppava.

        Välinpitämättömyys ja vittumaisuus ei ole sama asia. Voi olla ns. kohteliaasti välinpitämätön. Moni pitää flirttiä vaan hauskana ajankuluna eikä ymmärrä että se voi saada jonkun ihastumaan oikeasti. Jos on huomannut että on ihastumisen kohteena eikä itseään kiinnosta niin siinä vaiheessa on parempi lopettaa ajankuluflirtti ja ystävällisyys yleensäkin, koska ystävällisyyskin tuon jälkeen tulkitaan flirtiksi tai kiinnostukseksi.

        Ihastunut voi kääntää ihan normi hymynkin merkiksi kiinnostuksesta.


      • Gallup-tutkimus
        niinjooo kirjoitti:

        Välinpitämättömyys ja vittumaisuus ei ole sama asia. Voi olla ns. kohteliaasti välinpitämätön. Moni pitää flirttiä vaan hauskana ajankuluna eikä ymmärrä että se voi saada jonkun ihastumaan oikeasti. Jos on huomannut että on ihastumisen kohteena eikä itseään kiinnosta niin siinä vaiheessa on parempi lopettaa ajankuluflirtti ja ystävällisyys yleensäkin, koska ystävällisyyskin tuon jälkeen tulkitaan flirtiksi tai kiinnostukseksi.

        Ihastunut voi kääntää ihan normi hymynkin merkiksi kiinnostuksesta.

        Tiedän kyllä, enkä flirttailekaan. Olen tulkinnut nuo naisten reaktiot ylikompensaatioksi, kun huomaavat etten ole heistä kiinnostunut niin he pyrkivät osoittamaan käytöksellään että "no eipä olisi minuakaan kiinnostanut". Tosiaan erikoisia joidenkin naisten reaktiot. Se on toiseenkin suuntaan käynyt niin että kun olen ilmaissut kiinnostukseni jollekin joka ei ole ollut minusta kiinnostunut, niin aina tavatessamme hän on näyttänyt jotenkin vihaiselta ja loukkaantuneelta. Tuntemattomat on naisten aivoitukset.


      • heheh
        Gallup-tutkimus kirjoitti:

        Tiedän kyllä, enkä flirttailekaan. Olen tulkinnut nuo naisten reaktiot ylikompensaatioksi, kun huomaavat etten ole heistä kiinnostunut niin he pyrkivät osoittamaan käytöksellään että "no eipä olisi minuakaan kiinnostanut". Tosiaan erikoisia joidenkin naisten reaktiot. Se on toiseenkin suuntaan käynyt niin että kun olen ilmaissut kiinnostukseni jollekin joka ei ole ollut minusta kiinnostunut, niin aina tavatessamme hän on näyttänyt jotenkin vihaiselta ja loukkaantuneelta. Tuntemattomat on naisten aivoitukset.

        Tuli tuosta mieleen eräs tapaus...
        Tein kerran ihastustunnustuksen ja pyysin treffeille koska oli havaittavissa molemminpuolista kiinnostusta, mies vastasi ensin että vähän myöhemmin kyllä. Sitten myöhemmin kun kysyin uudestaan niin vastasi kieltävästi, mutta sekin jotenkin tökerösti parilla sanalla, kun olisi voinut vielä sanoa siinä reilusti ettei kiinnosta ym. ja tehdä asia selväksi kunnolla.

        Sen jälkeen hän kuitenkin jatkoi tuijottamista ja moikkailua ym., itse en vastannut moikkauksiin enää ja otti kyllä kyseinen tyyppi päähän. Jos ei kerran kiinnosta niin miksi tuijottaa ja moikkailee naureskellen ym. ja miksi antoi uskoa ensin että tapaaminen ihan ok vaikkei kuitenkaan halunnutkaan.

        Varmaan testaili vaan viehätysvoimaansa ja nauroi sitten päälle kun sai toisen nalkkiin?

        Huomaako miehet yleensäkään tuijottavansa jotakin henkilöä, jos tekee sitä vielä jatkuvasti? Luulisi että sen jo itsekin tajuaa?


    • Öö... En oikeastaan ole saanut julmia pakkeja. Ikävin saatto olla kun eräs halus olla kaverina kuitenkin. Se johtu enemmenkin siitä, että mun mielestä mimmi oli upea.

      Jos kännissä oon jotain sählänny ja saanu itkupotkuraivarit tms vastaukseksi, niin luultavasti olen ne ansainnut. Tälläisiäkään en liiemmin muista ainakaan mitään vakavempia.

      Itseltä julmin on ollut kun kieltäydyin ensin lahjasta, mutta otin sitten tyrkytyksen jälkeen vastaan, mutta en kutsunutkaan naista sisälle. Kiittelin ja toivottelin illanjatkoja, vaikka kuinka halusi jatkaa aiheesta. Ajattelin että teen oikein, jos en anna turhia kuvitella.

      Hmm... Luulen että tuossa ne pahimmat. Ei ainakaan mitään traumoja oo jääny.

    • hopethturhappy

      Hahhah naiset on naisia. Minulle annettiin pakit tänään. Olen nauttinut joka minuutista sen jälkeen :)

    • Mies31v.

      Olen saanut ja olen myös antanut.

      Parasta on seuraava, kauneinta:

      Eron jälkeen masennuin koska olin jo seurustellut 6kertaa, kaikki samaa kuonaa.
      Olin vihainen ja lihonut(exäni syötti minulle rasvakeittimellä tehtyjä ruokia ja itse oksensi kaiken) nuorimies. Peruskoulu takana ei muuta. JA sain niiiin paljon paskaa naisilta. 90% miehistä olisi tappanut itsensä. Kun avauduin tästä sain vielä enemmän niskaani. Olin paskaa joka ketjussa johon yritin kertoa oikeutetun mielipiteeni. Halusin kuolla ja halusin elää, koska sydämeni on kultaa ja siellä elää kauneimmat asiat maailmassa.

      Nyt olen omastakin mielestä aika vitun sexy.
      Naiset hihittelevät. Vaikka olen vihannut ja sen jälkeen halveksinut ämmiä jo kaksi päivää. Olen mukamas niiiin hot. Aivan ihana ja blablaa.

      Vitun säälittävää.

      Mä toivon että kuolisitte jo tänään. Tehkää itsari(ette edes osaa ajatella itsaria, vitun palikat) tai jotain pahaa itsellenne.

      Ja tätä tarkoitan. Ymmärrän miten hyvältä tuntuisi jos sen paskan saisi pois maailmasta. Se oikeus siihen. Ja miten Hitler onnistui siinä. Itselläni se ei ole juutalaiset. Vaan ihan vain sinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe