Ss-Talli, Otan vastaan kysymyksiä Hevosista/poneista

Suokit :)

Moro!
Käyn Ss-Tallilla Tarttilassa ( Toijala-Valkeakoski ) Sielä minulla on 7vuotias Suomenhevonen, Eeron alotus nimeltään... Haluaisin tietoa muista talleista, tai missä te käytte ?!?
Niin ja minulta voi kysyä neuvoa Ongelma hevosten suhteen, Tai jos on muuta kysyttävää.

24

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepppaaat:)

      No olen menosssa leirille ss-tallille. niin minkä laisia ja koksia heppoja siellä on? ja onko hyvä opettaja? kiitoos tooosi paljon jos vastaat.

      • JULIA RANTALA

        siellä on opettaja tosi hyvä ja mä oon ratsastanut sillä viime syksystä asti. ja yhellä ei kannata ratsastaa koska se on niin laika. ja mikä sun nimi on? KKIITTOOSS TTOOSSII PPAALLJJOONN JJOOSS VVAASSTTAATT.


      • krista m
        JULIA RANTALA kirjoitti:

        siellä on opettaja tosi hyvä ja mä oon ratsastanut sillä viime syksystä asti. ja yhellä ei kannata ratsastaa koska se on niin laika. ja mikä sun nimi on? KKIITTOOSS TTOOSSII PPAALLJJOONN JJOOSS VVAASSTTAATT.

        moi julia!


    • Suokit :)

      Ss-Tallilla on kaiken ikäisille/kokoisille hevosia ja poneja, Shettiksestä isoihin suomenhevosiin, Leirit Tallilla on aivan 10 ! :) Opettaja on mitä ihanin, ja varmasti auttaa prhaansamukaan. Hevosten luonteet ovat sielä aikas hyviä, Tietenkin ainahan on riskin vaara mutta tuola hyvin pieni! Säännöt ss-tallilla pitää lukea tai kysyä! Minäkin olen sielä nyt jo 6 vuotta ratastanut, ja aivan mainio paikka!

      • 132654

        mä uskon et se on ihana paikka


    • inamooi

      mitä nakille kuuluu? aivan ihana pikku poni joka vallotti mun sydämen sillon 2006 (11v) ku olin leirillä :) ♥ estekisoissakin oltiin neljänsiä :D haleja sille!

      • krista m

        Moikka! Nakille kuuluu hyvää! Se on erityisen mukava pikkuponi, ja minäkin olen sillä ratsastanut. Nyt Nakki alkaa jo "Vanheta" mutta silti se on kiva ja reipas!


    • Hista

      jaa Eero?? Se on ihana♥ inamooi muutes nakki on hyvässä kunnossa ja yleensä hörähtelee tutusti hoitsuni vieressä..=) Minä olen harrastanut siellä koko lyhyen ikäni eli olen nyt 8-9 ja olen harrastanut siellä 7vuotta=D

    • erkki<3

      Ss tallin ponit on huippu ihania:D
      Erkki on paras:)

    • Epikin hoitaja

      Epik on ihana!

    • Suokit :)

      Kiva että tykkäätte Ss-tallin hevosista :))

    • 132654

      moi olen 11 v. haluaisin tietää millaisia hevosia siellä on .

    • Suokit :)

      Moi, Ss-tallilla on ystävällisiä ja ihania hevosia! Ei niitä muuten voi kuvailla muutakuin että ne ovat niin söpöjä ja kilttejä:)

    • entinen leiriläinen

      Onkos Ss-tallille tullut uusia hevosia tai poneja kesän 2010 jälkeen, jolloin olin viimeksi leirillä siellä? Onko Termiä enää? Mitäs Epikille, Erkille, Kallelle, Mustille ja Petelle kuuluu? :)

      • hei2

        En ole varma milloin nämä on tulleet, mutta uusimmat ja mielestäni ainakin mustin jälkeen on tulleet tuntikäyttöön Helmi, Dolli ja Kolumbus:) Voi olla muitakin, mutta en ole ihan varma. Termi on kuollut:c
        Kaikille muille kuuluu oikein hyvää, mutta musti myytiin viimevuoden loppupuolella uuteen kotiin, sen pitkäaikaisen jalkavamman takia:)


    • Rip ja beata fanit

      Onko beata ja rip kuolleet jo käytiin toissa vuonna kerro jooko onko ne kuolleet :(
      T:Rip ja Beata fanit

    • jaajaajaa

      Rip ja Beata on elossa molemmat:)

      • epik

        Oli kyllä todella kivaa viime leirillä. ja mitäs epikille kuuluu?♥♡
        {}{}
        {°°}
        {__}


      • epik
        epik kirjoitti:

        Oli kyllä todella kivaa viime leirillä. ja mitäs epikille kuuluu?♥♡
        {}{}
        {°°}
        {__}

        Ei täällä taideta enää paljoa jutella


      • Epik
        epik kirjoitti:

        Ei täällä taideta enää paljoa jutella

        Oli kyllä kivaa mennä tänään kolalla ilman satulaa


    • hevos tyttö

      Nykyään epik on mun hoitohevonen

      • vfjkjfv

        Kuinka paljon siellä ss-tallilla on yhellä tunnilla ratsastajia, kun oon saanut sellaisen käsityksen et siellä on ihan reippaasti porukkaa?.. Ja kaikkien mukaan talli henkikään ei oo paras mahdollinen :( Saatteko varustaa hevosia ennen tuntia vai onko jo valmiina kun meette tunnille? Siinä ne mitkä ittelle tuli mieleen ss-tallista ja varmaa muitakin mietityttää samat asiat.


      • neljänvuodenkokemus
        vfjkjfv kirjoitti:

        Kuinka paljon siellä ss-tallilla on yhellä tunnilla ratsastajia, kun oon saanut sellaisen käsityksen et siellä on ihan reippaasti porukkaa?.. Ja kaikkien mukaan talli henkikään ei oo paras mahdollinen :( Saatteko varustaa hevosia ennen tuntia vai onko jo valmiina kun meette tunnille? Siinä ne mitkä ittelle tuli mieleen ss-tallista ja varmaa muitakin mietityttää samat asiat.

        Taitaa olla viiden hengen luokkaa noi tunti määrät:) en oo 100% varma mutta kaverit käyny ja kehunu kyllä tallia:) tallihengestä en sitten tiedä, joka tunnilla erilaisia ihmisiä mutta eiköhän kaikkien kanssa tule toimeen, eikä siellä muiden kanssa kuljeta mutta onhan se kiva jos on hyvä ilmapiiri ympärillä! Kyllä itse ainakin ajattelin ss-tallille mennä kun tässä ajokortin saan niin matkakin taittuu nopeammin kun kuitenkin 14km matkaa:) Ja ihan varmasti saat itse varustaa hevoset, ainakin Ilolassa ja valkeakosken ratsastuskeskuksessa olen aina saanut, PAITSI jos hevonen on juuri ennen sinua ollut tunnilla, jolloin varusteiden ottaminen pois on turhaa ja työlästä. :) rohkeesti vaan ss-tallille!


    • ilolassalopettanut

      Ei ilolassa saa ainakaan nykyään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe