Venäjän Patriarkka Kirill on kehoittanut maan johtoa ottamaan vakavasti kansalaisten mielenosoitukset. Meillä perinteisesti piispat ja metropoliitat eivät ole pahemmin puuttuneet vallitseviin oloihin tai epäkohtiin.
patriarkka Kirill arvostelee
10
239
Vastaukset
- klmlkjm
Todellakin hyvä, että joku puuttuu epäkohtiin. Saisi ottaa sieltä oppia monessakin asiassa meidän piispat ja muut.
- --------)
Hänessä on munaa! Toivottavasti hän saa elää kauan...
- Dibs
Aksios, aksios, aksios!
- höh?
Millä perusteella muka?
- pelkkää teatteria
Olisipa sanonut heti alussa että ei saa sulkea oppositiota pois vaaleista, ei saa tappaa toimittajia, pitää hoitaa katulapset jne. Helppo jälkikäteen on sitten sanoa että itse mielenosoituksiin pitäisi suhtautua vakavasti. Mitä järkeä siinä on? FSB voi ottaa mielenosoitukset vakavasti eli pamputtaa vielä enemmän.
Aksios, aksios, aksios! - Vakavasti!
Hyvä kysymys, mitä Kirill tarkoitti? Että mielenosositukset otettava vakavasti? Sehän voi tarkoittaa että Putinin pitää lähettää riittävästi fsb:n joukkoja pamputtamaan mielenosoittajia! Varmaan johtajat ottavat mielenosoitukset vakavasti, heidän itsensä vallassaolosta on kysymys.
- kristitty
Meidän piispamme voisivat laatia julilausuman että rikkaita pitää verottaa enemmän kuin köyhiä ja näin auttaa hädänalaisten asemaa. Olisiko tällainen kristillistä?
- antakaa keisarille
Meidän valtiokirkkomme eivät voi arvostella ruokkivaa kättä. Venäjän kirkon olemassaolo on ihan kokonaan valtionjohdon käsissä.
- köyhä.
Jumala antaa maallista hyvä vain niille jotka ovat todella uskovia. Vain heistä tulee miljonäärejä. Kaikki köyhät ovat jumalan epäsuosiossa koska ovat syntisiä.
- -----------
Voi Herra mun vereni! Eivätköhän kaikki varallisuuteen katsomatta ole samanarvoisia Jumalan edessä. Minun tuntemani uskovaiset eivät ole miljonäärejä. En väitä kuitenkaan etteivätkö miljonääritkin voisi olla uskovaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914